Antonio Tejado confirma una sorprenent notícia

Si fa uns mesos coneixíem la decisió d’Antonio Tejado d’allunyar-se de la televisió per a recuperar-se dels problemes de salut que patia, hui ha tornat a estar de nou d’actualitat per haver confirmat una informació relacionada amb la seua vida sentimental. L’excol·laborador de ‘Sálvame’ ha viatjat fins a París per a passar uns dies amb la seua parella, Marina Rodríguez.

 

Este viatge tenia un objectiu que anava més allà de disfrutar d’uns bonics dies amb la seua parella. Tejado havia preparat tota una posada en escena per a expressar-li a la seua parella una intenció, que segons pareix, desconeixia. Tejado, amb la Torre Eiffel com a únic testimoni, es va declarar a la Marina Rodríguez i li va demanar matrimoni. Ella va acceptar i de seguida li va donar la notícia a la seua família més pròxima.

  

Segons han explicat, esta boda arribarà cap a l’estiu i estaran convidats alguns famosos de la televisió com, per exemple, María Patiño o Rafa Mora, amics del nebot de María del Monte.

 

Baix l’ombra de la infidelitat

‘Sálvame’ ha oferit, esta vesprada, testimonis que demostrarien infidelitats d’Antonio Tejado cap a la seua parella i futura dona, Marina Rodríguez. Alguns col·laboradors han volgut parlar amb ell però Antonio ha decidit no pronunciar-se, excusant-se amb què està retirat del món de la xicoteta pantalla. Una afirmació que no concorda amb les fotos que hauria venut a la revista ‘Semana’ anunciant la seua futura boda. En els pròxims dies, la situació se li podria complicar al col·laborador, cosa que podria fer trontollar els plans de futur que tan content anunciava.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Castelló obri ajudes de més de 500.000 euros per a rehabilitar vivendes

L'Ajuntament de Castelló ha obert una convocatòria de 501.428 euros per a rehabilitar edificis residencials, amb sol·licituds fins al 31 d'agost de 2026.

Un camió de Bombers de València donarà suport als bombers voluntaris d’Atalaya, al cor de l’Amazònia

Bombers pel Món presentarà en València la primera fase d’un projecte solidari que inclou la formació de bombers voluntaris i l’enviament d’un camió nodrissa a Atalaya, en plena Amazònia peruana.

La Fe es converteix en centre de referència valencià en consell genètic per a càncer hematològic

L'Hospital Universitari i Politècnic La Fe ha sigut acreditat com a unitat de referència en consell genètic per a síndromes de predisposició al càncer hematològic per a tota la Comunitat Valenciana, després de superar un exigent procés d'avaluació de la Conselleria de Sanitat.

Veïns de Novelda s’alcen contra dos macroplantes solars que amenaçen 340 hectàrees de camp

Agricultors, propietaris i associacions de Novelda i municipis veïns s’han organitzat contra dos macroplantes solars que podrien ocupar 340 hectàrees de sòl agrícola productiu al paratge de La Horna i entorns.

Protesta de familiars de víctimes de la dana i docents davant un acte de Feijóo a Sueca

Familiars de les víctimes mortals de la dana de València i professors de l’escola pública s’han concentrat a les portes d’un acte del PP a Sueca amb Alberto Núñez Feijóo i Juanfran Pérez Llorca, per a denunciar la gestió de la tragèdia i mantindre les mobilitzacions educatives.

Escolars de Meliana es convertixen en xefs en els tallers Cuinant amb ciència de la UPV

Prop d'un centenar d'alumnes de 5é i 6é de Primària del CEIP El Crist de Meliana han participat en una nova edició dels tallers Cuinant amb ciència de la UPV, on han preparat un menú saludable mentres aprenien conceptes bàsics de nutrició. La iniciativa busca ensenyar als més jóvens la importància d'una bona alimentació per al seu creixement.

Multa segura si circules amb patinet sense registrar per València a finals de juny

La Policia Local de València farà entre el 22 i el 28 de juny una campanya intensiva per a comprovar que tots els vehicles de mobilitat personal estan inscrits en el registre municipal obligatori.

La nova campanya d’estiu blinda La Devesa del Saler contra els incendis forestals

L’Ajuntament de València ha activat el dispositiu especial d’estiu a La Devesa del Saler, amb més bombers, patrulles mixtes i 11 canons SIDEINFO que es posaran en marxa en dies d’alerta màxima.