Antonio Tejado confirma una sorprenent notícia

Si fa uns mesos coneixíem la decisió d’Antonio Tejado d’allunyar-se de la televisió per a recuperar-se dels problemes de salut que patia, hui ha tornat a estar de nou d’actualitat per haver confirmat una informació relacionada amb la seua vida sentimental. L’excol·laborador de ‘Sálvame’ ha viatjat fins a París per a passar uns dies amb la seua parella, Marina Rodríguez.

 

Este viatge tenia un objectiu que anava més allà de disfrutar d’uns bonics dies amb la seua parella. Tejado havia preparat tota una posada en escena per a expressar-li a la seua parella una intenció, que segons pareix, desconeixia. Tejado, amb la Torre Eiffel com a únic testimoni, es va declarar a la Marina Rodríguez i li va demanar matrimoni. Ella va acceptar i de seguida li va donar la notícia a la seua família més pròxima.

  

Segons han explicat, esta boda arribarà cap a l’estiu i estaran convidats alguns famosos de la televisió com, per exemple, María Patiño o Rafa Mora, amics del nebot de María del Monte.

 

Baix l’ombra de la infidelitat

‘Sálvame’ ha oferit, esta vesprada, testimonis que demostrarien infidelitats d’Antonio Tejado cap a la seua parella i futura dona, Marina Rodríguez. Alguns col·laboradors han volgut parlar amb ell però Antonio ha decidit no pronunciar-se, excusant-se amb què està retirat del món de la xicoteta pantalla. Una afirmació que no concorda amb les fotos que hauria venut a la revista ‘Semana’ anunciant la seua futura boda. En els pròxims dies, la situació se li podria complicar al col·laborador, cosa que podria fer trontollar els plans de futur que tan content anunciava.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.