11.5 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Antonio Tejado confirma una sorprenent notícia

Si fa uns mesos coneixíem la decisió d’Antonio Tejado d’allunyar-se de la televisió per a recuperar-se dels problemes de salut que patia, hui ha tornat a estar de nou d’actualitat per haver confirmat una informació relacionada amb la seua vida sentimental. L’excol·laborador de ‘Sálvame’ ha viatjat fins a París per a passar uns dies amb la seua parella, Marina Rodríguez.

 

Este viatge tenia un objectiu que anava més allà de disfrutar d’uns bonics dies amb la seua parella. Tejado havia preparat tota una posada en escena per a expressar-li a la seua parella una intenció, que segons pareix, desconeixia. Tejado, amb la Torre Eiffel com a únic testimoni, es va declarar a la Marina Rodríguez i li va demanar matrimoni. Ella va acceptar i de seguida li va donar la notícia a la seua família més pròxima.

  

Segons han explicat, esta boda arribarà cap a l’estiu i estaran convidats alguns famosos de la televisió com, per exemple, María Patiño o Rafa Mora, amics del nebot de María del Monte.

 

Baix l’ombra de la infidelitat

‘Sálvame’ ha oferit, esta vesprada, testimonis que demostrarien infidelitats d’Antonio Tejado cap a la seua parella i futura dona, Marina Rodríguez. Alguns col·laboradors han volgut parlar amb ell però Antonio ha decidit no pronunciar-se, excusant-se amb què està retirat del món de la xicoteta pantalla. Una afirmació que no concorda amb les fotos que hauria venut a la revista ‘Semana’ anunciant la seua futura boda. En els pròxims dies, la situació se li podria complicar al col·laborador, cosa que podria fer trontollar els plans de futur que tan content anunciava.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una de cada deu denúncies per abusos sexuals digitals a menors es registra en la Comunitat Valenciana

Més d'una de cada deu denúncies per abusos sexuals digitals a menors es registra en la Comunitat Valenciana. En 2024 va haver-hi 117 casos i el grooming va repuntar.

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.