Antonio Tejado confirma una sorprenent notícia

Si fa uns mesos coneixíem la decisió d’Antonio Tejado d’allunyar-se de la televisió per a recuperar-se dels problemes de salut que patia, hui ha tornat a estar de nou d’actualitat per haver confirmat una informació relacionada amb la seua vida sentimental. L’excol·laborador de ‘Sálvame’ ha viatjat fins a París per a passar uns dies amb la seua parella, Marina Rodríguez.

 

Este viatge tenia un objectiu que anava més allà de disfrutar d’uns bonics dies amb la seua parella. Tejado havia preparat tota una posada en escena per a expressar-li a la seua parella una intenció, que segons pareix, desconeixia. Tejado, amb la Torre Eiffel com a únic testimoni, es va declarar a la Marina Rodríguez i li va demanar matrimoni. Ella va acceptar i de seguida li va donar la notícia a la seua família més pròxima.

  

Segons han explicat, esta boda arribarà cap a l’estiu i estaran convidats alguns famosos de la televisió com, per exemple, María Patiño o Rafa Mora, amics del nebot de María del Monte.

 

Baix l’ombra de la infidelitat

‘Sálvame’ ha oferit, esta vesprada, testimonis que demostrarien infidelitats d’Antonio Tejado cap a la seua parella i futura dona, Marina Rodríguez. Alguns col·laboradors han volgut parlar amb ell però Antonio ha decidit no pronunciar-se, excusant-se amb què està retirat del món de la xicoteta pantalla. Una afirmació que no concorda amb les fotos que hauria venut a la revista ‘Semana’ anunciant la seua futura boda. En els pròxims dies, la situació se li podria complicar al col·laborador, cosa que podria fer trontollar els plans de futur que tan content anunciava.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant demana a les administracions reforçar la seua aposta per la cultura en la Comunitat Valenciana

Diana Morant reivindica el potencial del sector cultural valencià i reclama a totes les administracions que reforcen el seu suport amb més esdeveniments i polítiques estables.

Interceptat a Moixent un conductor drogat després de recórrer 27 quilòmetres en sentit contrari per la A-35 i l’A-33

La Guàrdia Civil de Trànsit investiga a un home de 64 anys que va conduir de nit, sota els efectes de les drogues, 27 quilòmetres en sentit contrari per les autovies A-35 i A-33 fins a ser detingut a Moixent.

Un home de 50 anys resulta ferit per arma blanca en ple carrer a Picassent

Un home de 50 anys va ser apunyalat en el tòrax al carrer Sant Rosa de Picassent i traslladat per una ambulància SAMU a l'Hospital General de València.

Greu una xiqueta de 13 anys atropellada de matinada en l’A-31 a Alacant

Una xiqueta de 13 anys ha resultat ferida greu després de ser atropellada de matinada en l'A-31, a l'altura del polígon Babel d'Alacant, i ha sigut evacuada a l'Hospital General Doctor Balmis.

Núvols, pols en suspensió i caiguda de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte amb augment de la nuvolositat, pols en suspensió i possible pluja feble amb fang, abans d'un diumenge de cels coberts i pluges generalitzades.

Desmantellada a Dénia una plantació de marihuana dirigida per un fugitiu reclamat per Lituània

La Policia Nacional ha desmantellat a Dénia una plantació de marihuana en una vivenda aïllada i ha detingut a dos hòmens, un d'ells reclamat per Lituània amb una orde europea de detenció i lliurament.

Set detinguts a Nules per explotar a 80 migrants en condicions de semiesclavitud

La Guàrdia Civil deté a Nules a set persones per integrar una xarxa de tràfic laboral que explotava a 80 migrants en el camp en condicions de semiesclavitud.

Un llibre denuncia la guerra bruta judicial contra Mónica Oltra com una Inquisició moderna

Un treball acadèmic convertit en llibre sosté que el procés judicial contra Mónica Oltra és un cas acreditat de lawfare i una forma d'Inquisició moderna que danya la qualitat democràtica.