Ix a la llum la raó de la crisi sentimental entre Adara Molinero i Hugo Sierra

Adara Molinero riendo en 'El Debate Final' de 'GH VIP 7'

Imatge d’arxiu d’Adara  | Telecinco

 

Adara no sap ben bé com sentir-se després d’haver guanyat esta edició de GH VIP. Es va emportar el maletí amb ella i això, sumat als diners que hauria guanyat per aguantar tres mesos en la casa, segurament van solucionar els seus problemes econòmics. En la vida personal, però, Guadalix no ha pogut descol·locar més la situació sentimental de la concursant.

 

La guanyadora de GH VIP 7 va anar al plató de ‘Sálvame Deluxe’ per a trencar el seu silenci amb la relació amb Hugo Sierra, pare del seu fill i Gianmarco Onestini, l’italià que li ha robat el cor dins de la casa. Allà va confessar la seua decepció amb el concursant i, tot i dir que entre els seus plans tampoc es troba tornar amb Hugo, va deixar ben clar que la història amb l’italià havia arribat al fi.

 

Hugo es confessa

Ara, Hugo ha tornat a respondre a les paraules d’Adara. Ho ha fet a través d’una entrevista exclusiva per a la revista ‘Lecturas’. Allà, l’uruguaià ha parlat sobre el que va pensar de les paraules de la seua exparella i, fins i tot, quina va ser la veritable raó de la crisi sentimental que tenien abans d’entrar en el concurs i que hauria fet que Adara anara a poc a poc enamorant-se d’Onestini.

 

Un dels temes que necessitaven resposta és la relació que manté Hugo amb la que fins fa uns mesos era la seua parella. Amb això, l’uruguaià no dubta: «A Adara li sap mal haver trencat amb mi». D’esta forma, ell també va poder vore les llàgrimes de la concursant en el plató de Sálvame mentres reconeixia haver sigut utilitzada per Gianmarco.

 

Els diners, la principal causa de la crisi de la parella

Sierra ha volgut parlar, també, sobre la crisi que tenia amb ella abans d’entrar al concurs. S’ha especulat molt sobre les causes d’esta tensió, que va fer que Adara no entrara completament enamorada d’ell en la casa de Guadalix.

 

Sobre això, Hugo ha confessat la vertadera raó d’esta tensió: «Van tindre un problema de diners que li vaig ocultar perquè estava embarassada. Va repercutir en tot. Per això, ella deia que no se sentia desitjada (…) Vaig haver de vendre el restaurant i vaig poder pagar», finalitza.

 

Tot i això, ha volgut deixar una cosa clara: el que més li preocupa és el benestar del fill que compartix amb Adara. D’esta forma, ha afirmat que farà tot el possible per a que el bebé no es veja afectat en la relació entre els pares. A demés, confessa, la situació està tornant a la normalitat en casa i no ha donat temps per a moltes baralles: «Han passat bastants dies des de què va tornar Adara i el xiquet ja s’ha acostumat a sa mare. Ara estan tot el dia junts».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els incendis forestals cremen més de 152.000 hectàrees a Espanya, sis vegades més que en 2025

Els incendis forestals han cremat 152.678 hectàrees a Espanya fins al 26 de juliol, sis vegades més que en el mateix període de 2025, i han disparat els grans focs i els anomenats incendis de sexta generació.

Alquiler més barat i més vivenda assequible: així serà el nou decret

El Govern central ultima un decret llei que preveu pròrrogues obligatòries de dos anys als contractes, regula l’alquiler de temporada i d’habitacions i establix incentius fiscals als propietaris que abaixen la renda. El text també puja l’IVA dels pisos turístics al 21 % i inclou canvis en la llei del sòl, encara en debat polític.

Les autonomies es mouen davant la pressió turística i el repunt dels pisos turístics

L’augment del turisme i dels pisos turístics ha intensificat el debat a Espanya, amb protestes més fortes a Balears, Canàries o Barcelona, mentre en la Comunitat Valenciana i altres territoris la contestació és mínima i se centra en l’habitatge.

Vint mitjans aeris es reforcen en l’incendi de la Vall d’Uixó i els terrestres es concentren en Betxí

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb més de 16.000 persones desallotjades i els treballs centrats ara en Betxí. Este diumenge s’incorporen vint mitjans aeris i es manté un ampli dispositiu terrestre, inclosa la UME.

La nit dona un xicotet respir al gran incendi de la Vall d’Uixó però seguix fora de control

La nit ha sigut lleugerament més favorable en la Vall d’Uixó i la Serra d’Espadà, però l’incendi forestal continua actiu, sense control i amb condicions encara adverses de temperatura, humitat i vent.

L’erosió costanera pel canvi climàtic ja colpeja tots els continents

La tercera edició del World Ocean Assessment alerta que l’erosió costanera causada pel canvi climàtic afecta totes les zones del món, augmenta la contaminació per plàstics i creix el paper clau de l’aqüicultura en la seguretat alimentària futura.

Nit de por a la Vall d’Uixò amb el foc acostant-se al nucli urbà

La Vall d'Uixò ha passat una nit llarga i complicada pel gran incendi forestal iniciat dissabte, que ha obligat a desallotjar entre 7.000 i 8.000 veïns i ha acostat el foc al nucli urbà.

Els mitjans aeris tornen a actuar en l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control

Els mitjans aeris s’han reincorporat este diumenge a l’extinció de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones en una quinzena de municipis de Castelló.