Ix a la llum la raó de la crisi sentimental entre Adara Molinero i Hugo Sierra

Adara Molinero riendo en 'El Debate Final' de 'GH VIP 7'

Imatge d’arxiu d’Adara  | Telecinco

 

Adara no sap ben bé com sentir-se després d’haver guanyat esta edició de GH VIP. Es va emportar el maletí amb ella i això, sumat als diners que hauria guanyat per aguantar tres mesos en la casa, segurament van solucionar els seus problemes econòmics. En la vida personal, però, Guadalix no ha pogut descol·locar més la situació sentimental de la concursant.

 

La guanyadora de GH VIP 7 va anar al plató de ‘Sálvame Deluxe’ per a trencar el seu silenci amb la relació amb Hugo Sierra, pare del seu fill i Gianmarco Onestini, l’italià que li ha robat el cor dins de la casa. Allà va confessar la seua decepció amb el concursant i, tot i dir que entre els seus plans tampoc es troba tornar amb Hugo, va deixar ben clar que la història amb l’italià havia arribat al fi.

 

Hugo es confessa

Ara, Hugo ha tornat a respondre a les paraules d’Adara. Ho ha fet a través d’una entrevista exclusiva per a la revista ‘Lecturas’. Allà, l’uruguaià ha parlat sobre el que va pensar de les paraules de la seua exparella i, fins i tot, quina va ser la veritable raó de la crisi sentimental que tenien abans d’entrar en el concurs i que hauria fet que Adara anara a poc a poc enamorant-se d’Onestini.

 

Un dels temes que necessitaven resposta és la relació que manté Hugo amb la que fins fa uns mesos era la seua parella. Amb això, l’uruguaià no dubta: «A Adara li sap mal haver trencat amb mi». D’esta forma, ell també va poder vore les llàgrimes de la concursant en el plató de Sálvame mentres reconeixia haver sigut utilitzada per Gianmarco.

 

Els diners, la principal causa de la crisi de la parella

Sierra ha volgut parlar, també, sobre la crisi que tenia amb ella abans d’entrar al concurs. S’ha especulat molt sobre les causes d’esta tensió, que va fer que Adara no entrara completament enamorada d’ell en la casa de Guadalix.

 

Sobre això, Hugo ha confessat la vertadera raó d’esta tensió: «Van tindre un problema de diners que li vaig ocultar perquè estava embarassada. Va repercutir en tot. Per això, ella deia que no se sentia desitjada (…) Vaig haver de vendre el restaurant i vaig poder pagar», finalitza.

 

Tot i això, ha volgut deixar una cosa clara: el que més li preocupa és el benestar del fill que compartix amb Adara. D’esta forma, ha afirmat que farà tot el possible per a que el bebé no es veja afectat en la relació entre els pares. A demés, confessa, la situació està tornant a la normalitat en casa i no ha donat temps per a moltes baralles: «Han passat bastants dies des de què va tornar Adara i el xiquet ja s’ha acostumat a sa mare. Ara estan tot el dia junts».

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.