12.9 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Ix a la llum la raó de la crisi sentimental entre Adara Molinero i Hugo Sierra

Adara Molinero riendo en 'El Debate Final' de 'GH VIP 7'

Imatge d’arxiu d’Adara  | Telecinco

 

Adara no sap ben bé com sentir-se després d’haver guanyat esta edició de GH VIP. Es va emportar el maletí amb ella i això, sumat als diners que hauria guanyat per aguantar tres mesos en la casa, segurament van solucionar els seus problemes econòmics. En la vida personal, però, Guadalix no ha pogut descol·locar més la situació sentimental de la concursant.

 

La guanyadora de GH VIP 7 va anar al plató de ‘Sálvame Deluxe’ per a trencar el seu silenci amb la relació amb Hugo Sierra, pare del seu fill i Gianmarco Onestini, l’italià que li ha robat el cor dins de la casa. Allà va confessar la seua decepció amb el concursant i, tot i dir que entre els seus plans tampoc es troba tornar amb Hugo, va deixar ben clar que la història amb l’italià havia arribat al fi.

 

Hugo es confessa

Ara, Hugo ha tornat a respondre a les paraules d’Adara. Ho ha fet a través d’una entrevista exclusiva per a la revista ‘Lecturas’. Allà, l’uruguaià ha parlat sobre el que va pensar de les paraules de la seua exparella i, fins i tot, quina va ser la veritable raó de la crisi sentimental que tenien abans d’entrar en el concurs i que hauria fet que Adara anara a poc a poc enamorant-se d’Onestini.

 

Un dels temes que necessitaven resposta és la relació que manté Hugo amb la que fins fa uns mesos era la seua parella. Amb això, l’uruguaià no dubta: «A Adara li sap mal haver trencat amb mi». D’esta forma, ell també va poder vore les llàgrimes de la concursant en el plató de Sálvame mentres reconeixia haver sigut utilitzada per Gianmarco.

 

Els diners, la principal causa de la crisi de la parella

Sierra ha volgut parlar, també, sobre la crisi que tenia amb ella abans d’entrar al concurs. S’ha especulat molt sobre les causes d’esta tensió, que va fer que Adara no entrara completament enamorada d’ell en la casa de Guadalix.

 

Sobre això, Hugo ha confessat la vertadera raó d’esta tensió: «Van tindre un problema de diners que li vaig ocultar perquè estava embarassada. Va repercutir en tot. Per això, ella deia que no se sentia desitjada (…) Vaig haver de vendre el restaurant i vaig poder pagar», finalitza.

 

Tot i això, ha volgut deixar una cosa clara: el que més li preocupa és el benestar del fill que compartix amb Adara. D’esta forma, ha afirmat que farà tot el possible per a que el bebé no es veja afectat en la relació entre els pares. A demés, confessa, la situació està tornant a la normalitat en casa i no ha donat temps per a moltes baralles: «Han passat bastants dies des de què va tornar Adara i el xiquet ja s’ha acostumat a sa mare. Ara estan tot el dia junts».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una dona atesa després d’un incendi amb explosió de gas en una vivenda de Bocairent

Una explosió de gas ha provocat un incendi en una vivenda de Bocairent i una dona ha sigut atesa. S'han mobilitzat bombers de València i Alacant i no hi ha hagut propagació.

El Govern exposa a les pedanies del sud de València el pla de resiliència enfront d’inundacions

El Govern ha exposat a veïns de Forn de Alcedo, Castellar-Oliveral i La Torre el Pla de Millora de la Resiliència enfront d'inundacions, amb 530 milions d'inversió. Ahir es va aprovar licitar per 3,8 milions la redacció de deu projectes amb desviaments al nou llit del Túria i millores de drenatge en infraestructures.

Raúl Fernández lidera els primers test de 2026 de MotoGP a Cheste

Raúl Fernández ha encapçalat el primer test de 2026 a Cheste amb un 1.29.373. La jornada, de set hores, ha deixat debuts, molt de rodatge i poques incidències.

La Generalitat al·lega que no pot recuperar el llistat de personal que va rebre alertes de premsa del 29-O

La Generalitat sosté que no és tècnicament possible reconstruir el llistat d'empleats que van rebre les alertes de premsa els dies 28 i 29 d'octubre. L'administració remitent les alertes rebudes, però afirma que no pot identificar a tots els subscriptors d'eixes dates.

La Fiscalia secunda transcriure les comunicacions per ràdio del CCE del 29 d’octubre

La Fiscalia recolza la petició d'Intersindical Valenciana per a transcriure i obtindre còpia de les comunicacions per ràdio del CCE del 29-O i suggerix delimitar la franja horària.

Sergio de Larrea es va mostrar ‘súper tranquil’ després de tres descartes i va confiar en més oportunitats

El base de València Basket va relativitzar les seues tres descartes per decisió tècnica, va assegurar no tindre problemes físics i va confiar que arribaran més oportunitats.

Sergio García posposa la seua final de temporada per a jugar el Saudita Internacional de Riad

El castellonenc disputarà des del dimecres el Saudita Internacional del circuit asiàtic i retarda el tancament del seu any competitiu després de l'Obert d'Espanya. Va perdre la targeta del DP World Tour al no complir el mínim de tornejos.

Camps demana un congrés del PPCV amb ‘un militant, un vot’ per a renovar la direcció

El portaveu del projecte de Francisco Camps, José Miguel Tolosa, ha reclamat un congrés del PPCV amb 'un militant, un vot' per a elegir la nova direcció després de l'anunci sobre Carlos Mazón. La proposta pretén obrir un debat d'idees i reforçar la legitimitat interna.