Ix a la llum la raó de la crisi sentimental entre Adara Molinero i Hugo Sierra

Adara Molinero riendo en 'El Debate Final' de 'GH VIP 7'

Imatge d’arxiu d’Adara  | Telecinco

 

Adara no sap ben bé com sentir-se després d’haver guanyat esta edició de GH VIP. Es va emportar el maletí amb ella i això, sumat als diners que hauria guanyat per aguantar tres mesos en la casa, segurament van solucionar els seus problemes econòmics. En la vida personal, però, Guadalix no ha pogut descol·locar més la situació sentimental de la concursant.

 

La guanyadora de GH VIP 7 va anar al plató de ‘Sálvame Deluxe’ per a trencar el seu silenci amb la relació amb Hugo Sierra, pare del seu fill i Gianmarco Onestini, l’italià que li ha robat el cor dins de la casa. Allà va confessar la seua decepció amb el concursant i, tot i dir que entre els seus plans tampoc es troba tornar amb Hugo, va deixar ben clar que la història amb l’italià havia arribat al fi.

 

Hugo es confessa

Ara, Hugo ha tornat a respondre a les paraules d’Adara. Ho ha fet a través d’una entrevista exclusiva per a la revista ‘Lecturas’. Allà, l’uruguaià ha parlat sobre el que va pensar de les paraules de la seua exparella i, fins i tot, quina va ser la veritable raó de la crisi sentimental que tenien abans d’entrar en el concurs i que hauria fet que Adara anara a poc a poc enamorant-se d’Onestini.

 

Un dels temes que necessitaven resposta és la relació que manté Hugo amb la que fins fa uns mesos era la seua parella. Amb això, l’uruguaià no dubta: «A Adara li sap mal haver trencat amb mi». D’esta forma, ell també va poder vore les llàgrimes de la concursant en el plató de Sálvame mentres reconeixia haver sigut utilitzada per Gianmarco.

 

Els diners, la principal causa de la crisi de la parella

Sierra ha volgut parlar, també, sobre la crisi que tenia amb ella abans d’entrar al concurs. S’ha especulat molt sobre les causes d’esta tensió, que va fer que Adara no entrara completament enamorada d’ell en la casa de Guadalix.

 

Sobre això, Hugo ha confessat la vertadera raó d’esta tensió: «Van tindre un problema de diners que li vaig ocultar perquè estava embarassada. Va repercutir en tot. Per això, ella deia que no se sentia desitjada (…) Vaig haver de vendre el restaurant i vaig poder pagar», finalitza.

 

Tot i això, ha volgut deixar una cosa clara: el que més li preocupa és el benestar del fill que compartix amb Adara. D’esta forma, ha afirmat que farà tot el possible per a que el bebé no es veja afectat en la relació entre els pares. A demés, confessa, la situació està tornant a la normalitat en casa i no ha donat temps per a moltes baralles: «Han passat bastants dies des de què va tornar Adara i el xiquet ja s’ha acostumat a sa mare. Ara estan tot el dia junts».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Últim cap de setmana de juliol amb més calor i tronades a la vista

La Comunitat Valenciana encadena un nou cap de setmana d’ona de calor, amb màximes molt altes a l’interior i sud de València i possibilitat de tronades amb granís dissabte i diumenge.

AMDComVal denuncia el tercer requeriment de Política Lingüística als mitjans digitals valencians

AMDComVal denuncia que Política Lingüística ha exigit per tercera vegada documentació als mitjans digitals valencians, ara amb un termini de deu dies hàbils en ple agost.

El foc de la Vall d’Uixó continua actiu una setmana després però permet el retorn de 2.800 veïns

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó encadena set dies actiu i encara no s'ha estabilitzat, però els avanços han permés que 2.800 persones de nou municipis hagen tornat a casa mentre 5.200 continuen desallotjades.

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.
FILMOTECA D'ESTIU