Ix a la llum la raó de la crisi sentimental entre Adara Molinero i Hugo Sierra

Adara Molinero riendo en 'El Debate Final' de 'GH VIP 7'

Imatge d’arxiu d’Adara  | Telecinco

 

Adara no sap ben bé com sentir-se després d’haver guanyat esta edició de GH VIP. Es va emportar el maletí amb ella i això, sumat als diners que hauria guanyat per aguantar tres mesos en la casa, segurament van solucionar els seus problemes econòmics. En la vida personal, però, Guadalix no ha pogut descol·locar més la situació sentimental de la concursant.

 

La guanyadora de GH VIP 7 va anar al plató de ‘Sálvame Deluxe’ per a trencar el seu silenci amb la relació amb Hugo Sierra, pare del seu fill i Gianmarco Onestini, l’italià que li ha robat el cor dins de la casa. Allà va confessar la seua decepció amb el concursant i, tot i dir que entre els seus plans tampoc es troba tornar amb Hugo, va deixar ben clar que la història amb l’italià havia arribat al fi.

 

Hugo es confessa

Ara, Hugo ha tornat a respondre a les paraules d’Adara. Ho ha fet a través d’una entrevista exclusiva per a la revista ‘Lecturas’. Allà, l’uruguaià ha parlat sobre el que va pensar de les paraules de la seua exparella i, fins i tot, quina va ser la veritable raó de la crisi sentimental que tenien abans d’entrar en el concurs i que hauria fet que Adara anara a poc a poc enamorant-se d’Onestini.

 

Un dels temes que necessitaven resposta és la relació que manté Hugo amb la que fins fa uns mesos era la seua parella. Amb això, l’uruguaià no dubta: «A Adara li sap mal haver trencat amb mi». D’esta forma, ell també va poder vore les llàgrimes de la concursant en el plató de Sálvame mentres reconeixia haver sigut utilitzada per Gianmarco.

 

Els diners, la principal causa de la crisi de la parella

Sierra ha volgut parlar, també, sobre la crisi que tenia amb ella abans d’entrar al concurs. S’ha especulat molt sobre les causes d’esta tensió, que va fer que Adara no entrara completament enamorada d’ell en la casa de Guadalix.

 

Sobre això, Hugo ha confessat la vertadera raó d’esta tensió: «Van tindre un problema de diners que li vaig ocultar perquè estava embarassada. Va repercutir en tot. Per això, ella deia que no se sentia desitjada (…) Vaig haver de vendre el restaurant i vaig poder pagar», finalitza.

 

Tot i això, ha volgut deixar una cosa clara: el que més li preocupa és el benestar del fill que compartix amb Adara. D’esta forma, ha afirmat que farà tot el possible per a que el bebé no es veja afectat en la relació entre els pares. A demés, confessa, la situació està tornant a la normalitat en casa i no ha donat temps per a moltes baralles: «Han passat bastants dies des de què va tornar Adara i el xiquet ja s’ha acostumat a sa mare. Ara estan tot el dia junts».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.
FILMOTECA D'ESTIU