15 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Aurah Ruiz és acusada d’assetjament contra la seua exparella, Jesé

 

Els problemes se li acumulen a Aurah Ruiz. Després de què entrara en la casa de ‘GH VIP 6’ i mostrata a tot el país el mal moment que viu amb el seu fill, fruit de la seua relació amb el futbolista Jesé i a causa de la seua malaltia, la canària s’ha d’afrontar ara a un altre episodi que no és de bon gust per a ningú.

 

Concretament, segons ha publicat ‘Canarias 7’, la Fiscalia Provincial de Las Palmas ha acusat a Aurah de cometre un delicte d’assetjament sobre el futbolista.

  

 

Un assetjament a través de les xarxes socials

Tal com es desprén de l’escrit fiscal, des de gener fins a juliol del 2018, la canària hauria estat assetjant de forma continuada al pare del seu fill amb l’objectiu de reclamar-li més diners per a la seua cura i de, al mateix, passar més temps amb ell. Va arribar a tal punt la seua obsessió que, fins i tot, seguidors d’Aurah li proporcionaven informació sobre la localització exacta del futbolista, fet que va provocar una «situació permanent d’observació i espionatge».

 

Lluny de fer marxa enrere en la seua actitud, la mateixa Aurah havia confirmat en alguna ocasió a través de les xarxes socials que seguiria amb esta intenció sobre el seu ex. Finalment, la defensa de la canària va decidir presentar un recurs al cas, però ha sigut desestimat i haurà de tornar-se a vore les cares amb Jesé en un juí. Per la seua banda, la Fiscalia demana una condemna de 100 dies de treball per a la comunitat o, si es nega, un any i tres mesos de presó.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

“ Posdata; Te Quiero “ #aurahruiz #undiamasundiamenos #blessed #influencer #spain #rojo #sunglasses #timetotime #besoschao

Una publicación compartida por AURA Blessed (@aurah.ruiz) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Universitat d’Alacant incorpora l’arxiu familiar Gallego Picazo sobre la Guerra Civil

La Universitat d'Alacant ha rebut l'arxiu de la família Gallego Picazo, amb cartes de l'Ebre i documents sobre repressió i postguerra. Després de la seua digitalització, podrà consultar-se en la web de l'Arxiu de la Democràcia.

Els bombers han realitzat 12 intervencions pel vent a Alacant i es decreten tancaments preventius

El vent ha provocat 12 actuacions dels bombers des de les 7.50 hores i ha motivat tancaments de parcs, jardins i del Castell de Santa Bàrbara. Les autoritats mantenen l'alerta groga i demanen precaució en zones arbrades i costaneres.

Llevant i Elx, urgits per guanyar en el Ciutat

Llevant busca la seua primera victòria a casa i l'Elx el seu primer triomf fora en un dol marcat per la urgència i les baixes. El partit arranca a les 21.00.

Pérez Llorca ressalta l’abast mundial de The Ocean Race i la sexta eixida des d’Alacant en 2027

The Ocean Race eixirà per sexta vegada d'Alacant el 17 de gener de 2027 i enllaçarà amb Auckland en l'etapa més llarga de la seua història, de 13.800 milles nàutiques.

Dotze intervencions dels bombers pel vent a Alacant i tancaments preventius en diversos municipis

Els bombers han atés 12 avisos per ratxes de vent a la província sense ferits. Alacant, Elx i Dénia han tancat parcs i espais per precaució.

Copete es va incorporar a l’entrenament del València, però no va completar la sessió

Copete es va sumar al penúltim entrenament però va parar per precaució. Cömert va completar el treball per primera vegada en la setmana i Raba va seguir a mig fer.

Pape Gueye es reincorpora el dijous al Vila-real i podria ser titular davant el Reial Madrid

Marcelino comptarà des del dijous amb Pape Gueye després de proclamar-se campió de la Copa d'Àfrica amb un gol seu. La sanció de Comesaña obri l'opció que siga titular davant el Reial Madrid.

La Comunitat Valenciana concentra l’11% de les vivendes okupadas en venda en Idealista

Idealista ha informat d'una alça del 4,6% en tres mesos fins a 24.058 vivendes okupadas en venda. La Comunitat Valenciana reunix l'11%, tercera després de Catalunya i Andalusia.