Aurah Ruiz és acusada d’assetjament contra la seua exparella, Jesé

 

Els problemes se li acumulen a Aurah Ruiz. Després de què entrara en la casa de ‘GH VIP 6’ i mostrata a tot el país el mal moment que viu amb el seu fill, fruit de la seua relació amb el futbolista Jesé i a causa de la seua malaltia, la canària s’ha d’afrontar ara a un altre episodi que no és de bon gust per a ningú.

 

Concretament, segons ha publicat ‘Canarias 7’, la Fiscalia Provincial de Las Palmas ha acusat a Aurah de cometre un delicte d’assetjament sobre el futbolista.

  

 

Un assetjament a través de les xarxes socials

Tal com es desprén de l’escrit fiscal, des de gener fins a juliol del 2018, la canària hauria estat assetjant de forma continuada al pare del seu fill amb l’objectiu de reclamar-li més diners per a la seua cura i de, al mateix, passar més temps amb ell. Va arribar a tal punt la seua obsessió que, fins i tot, seguidors d’Aurah li proporcionaven informació sobre la localització exacta del futbolista, fet que va provocar una «situació permanent d’observació i espionatge».

 

Lluny de fer marxa enrere en la seua actitud, la mateixa Aurah havia confirmat en alguna ocasió a través de les xarxes socials que seguiria amb esta intenció sobre el seu ex. Finalment, la defensa de la canària va decidir presentar un recurs al cas, però ha sigut desestimat i haurà de tornar-se a vore les cares amb Jesé en un juí. Per la seua banda, la Fiscalia demana una condemna de 100 dies de treball per a la comunitat o, si es nega, un any i tres mesos de presó.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

“ Posdata; Te Quiero “ #aurahruiz #undiamasundiamenos #blessed #influencer #spain #rojo #sunglasses #timetotime #besoschao

Una publicación compartida por AURA Blessed (@aurah.ruiz) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Primal Scream i Röyksopp lideren un Deleste 2026 més electrònic i amb rècord a la vista

L'edició 2026 del Deleste Festival convertix de nou els Jardins de Vivers de València en focus de música independent, amb dos jornades diferenciades i rècord de públic en l'horitzó.

La Guàrdia Civil investiga l’agressió sexual a una menor en un club de futbol de Faura

La Guàrdia Civil manté obertes diligències per una presumpta agressió sexual a una xiqueta de 13 anys, atribuïda al fisioterapeuta de l'equip de futbol femení de Faura durant una sessió de tractament.

Psiquiatres reclamen abordar la depressió persistent sense banalitzar-la ni culpar al pacient

Especialistes en salut mental defenen un abordatge integral i psicosocial de la depressió persistent i els trastorns de la personalitat, amb més formació, recursos i humanitat en l'atenció, sense culpabilitzar al pacient.

Els metges valencians afronten una altra setmana de vaga i preparen una gran manifestació el dia 20

Els metges de la Comunitat Valenciana encadenen una nova setmana de vaga entre el 18 i el 22 de maig i preparen manifestacions i concentracions per a denunciar la precarietat i la sobrecàrrega assistencial.

Un estudi revela com els mitjans influïxen en la visió ciutadana de la gestió forestal

Un estudi de la UPV mostra que l'enfocament dels mitjans condiciona la percepció social de la gestió forestal sostenible i genera una visió centrada en crisi i incendis.

Detingut a Beniparrell amb quatre botelles d’òxid nitrós i més de 2.500 euros en el cotxe

La Guàrdia Civil deté a Beniparrell a un jove de 21 anys a què intervenen quatre botelles d'òxid nitrós, gran quantitat de globus i 2.510 euros en efectiu.

Dissabte de cels buidats i ratxes molt fortes de vent a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte de temps estable i majorment buidat, amb descens de les mínimes i ratxes de vent molt forts a l'interior nord de Castelló durant la primera mitat del dia.

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.