Aurah Ruiz és acusada d’assetjament contra la seua exparella, Jesé

 

Els problemes se li acumulen a Aurah Ruiz. Després de què entrara en la casa de ‘GH VIP 6’ i mostrata a tot el país el mal moment que viu amb el seu fill, fruit de la seua relació amb el futbolista Jesé i a causa de la seua malaltia, la canària s’ha d’afrontar ara a un altre episodi que no és de bon gust per a ningú.

 

Concretament, segons ha publicat ‘Canarias 7’, la Fiscalia Provincial de Las Palmas ha acusat a Aurah de cometre un delicte d’assetjament sobre el futbolista.

  

 

Un assetjament a través de les xarxes socials

Tal com es desprén de l’escrit fiscal, des de gener fins a juliol del 2018, la canària hauria estat assetjant de forma continuada al pare del seu fill amb l’objectiu de reclamar-li més diners per a la seua cura i de, al mateix, passar més temps amb ell. Va arribar a tal punt la seua obsessió que, fins i tot, seguidors d’Aurah li proporcionaven informació sobre la localització exacta del futbolista, fet que va provocar una «situació permanent d’observació i espionatge».

 

Lluny de fer marxa enrere en la seua actitud, la mateixa Aurah havia confirmat en alguna ocasió a través de les xarxes socials que seguiria amb esta intenció sobre el seu ex. Finalment, la defensa de la canària va decidir presentar un recurs al cas, però ha sigut desestimat i haurà de tornar-se a vore les cares amb Jesé en un juí. Per la seua banda, la Fiscalia demana una condemna de 100 dies de treball per a la comunitat o, si es nega, un any i tres mesos de presó.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

“ Posdata; Te Quiero “ #aurahruiz #undiamasundiamenos #blessed #influencer #spain #rojo #sunglasses #timetotime #besoschao

Una publicación compartida por AURA Blessed (@aurah.ruiz) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morante emociona Alacant però se’n va a peu en una vesprada de revolució taurina

Morante de la Puebla ha firmat una actuació de somni amb dos orelles a Alacant, però ha eixit a peu per la permissivitat del palco amb Talavante en una gran correguda de Santiago Domecq.

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.