Aurah Ruiz és acusada d’assetjament contra la seua exparella, Jesé

 

Els problemes se li acumulen a Aurah Ruiz. Després de què entrara en la casa de ‘GH VIP 6’ i mostrata a tot el país el mal moment que viu amb el seu fill, fruit de la seua relació amb el futbolista Jesé i a causa de la seua malaltia, la canària s’ha d’afrontar ara a un altre episodi que no és de bon gust per a ningú.

 

Concretament, segons ha publicat ‘Canarias 7’, la Fiscalia Provincial de Las Palmas ha acusat a Aurah de cometre un delicte d’assetjament sobre el futbolista.

  

 

Un assetjament a través de les xarxes socials

Tal com es desprén de l’escrit fiscal, des de gener fins a juliol del 2018, la canària hauria estat assetjant de forma continuada al pare del seu fill amb l’objectiu de reclamar-li més diners per a la seua cura i de, al mateix, passar més temps amb ell. Va arribar a tal punt la seua obsessió que, fins i tot, seguidors d’Aurah li proporcionaven informació sobre la localització exacta del futbolista, fet que va provocar una «situació permanent d’observació i espionatge».

 

Lluny de fer marxa enrere en la seua actitud, la mateixa Aurah havia confirmat en alguna ocasió a través de les xarxes socials que seguiria amb esta intenció sobre el seu ex. Finalment, la defensa de la canària va decidir presentar un recurs al cas, però ha sigut desestimat i haurà de tornar-se a vore les cares amb Jesé en un juí. Per la seua banda, la Fiscalia demana una condemna de 100 dies de treball per a la comunitat o, si es nega, un any i tres mesos de presó.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

“ Posdata; Te Quiero “ #aurahruiz #undiamasundiamenos #blessed #influencer #spain #rojo #sunglasses #timetotime #besoschao

Una publicación compartida por AURA Blessed (@aurah.ruiz) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PP acusa el PSPV d’intentar espantar els valencians perquè no isquen a concentrar-se per Ceuta

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE d’intentar desmotivar i espantar els valencians perquè no acudisquen a les concentracions convocades per la FEMP en suport a Ceuta, i ha qualificat aquestes actuacions de pràctiques mafioses. Pastor també ha criticat la doble condició de Diana Morant com a ministra i candidata a la Generalitat.

El PP rebutja valorar l’escrit de Mazón sobre la DANA perquè són “escrits de part”

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha rebutjat pronunciar-se sobre l’escrit que Carlos Mazón ha enviat al jutjat pel cas de la gestió de la DANA, amb l’argument que el partit no comenta “escrits de part” ni tan sols decisions judicials.

Pérez Llorca defensa que el curs escolar ha de començar amb normalitat malgrat les protestes

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assegurat a Agost que no veu cap motiu perquè el curs 2026-27 no comence amb normalitat, malgrat les manifestacions convocades per sindicats educatius com STEPV el 12 de setembre.

Pérez Llorca responsabilitza l’Ajuntament de Villena de la retallada en seguretat del MUVI

El president Juanfran Pérez Llorca ha assegurat que la reducció del 70 % del pressupost de seguretat del Museu de Villena és decisió municipal i ha traslladat la solidaritat de la Generalitat al poble per la pèrdua del seu llegat.

Harvey Elliott aposta per tornar el València CF a Europa amb gana i motivació

Harvey Elliott, nou migpunt del València CF cedit pel Liverpool, s'ha marcat el repte d'ajudar l'equip a tornar a Europa i ha fixat entre deu i vint gols o assistències com a exigència personal per a esta temporada.

Etta Eyong rebutja ofertes milionàries i continua al Levante malgrat l’interés del Valencia

El director esportiu del Levante, Héctor Rodas, ha explicat que el club ha rebut ofertes econòmicament molt potents per Etta Eyong, inclosos contactes del Valencia CF, però el davanter camerunés ha decidit quedar-se i lluitar per la permanència.

El Levante recorrerà a la FIFA per a inscriure Akieme fora de termini

El Levante ha anunciat que presentarà un recurs davant la FIFA per a intentar validar la cessió de Sergio Akieme, rebutjada per LaLiga per arribar fora de termini.

Carlos Álvarez deixa el Llevant rumb al Club América de Mèxic

El director esportiu del Llevant ha confirmat que el traspàs de Carlos Álvarez al Club América de Mèxic està tancat i pendent només d’uns últims detalls contractuals. El migcampista andalús tanca així una etapa de 105 partits, 14 gols i 14 assistències amb el club granota.