11.5 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Aurah Ruiz s’enfronta a un possible delicte d’assetjament

La Fiscalia posa contra les cordes a Aurah Ruiz

La Fiscalia posa contra les cordes a Aurah Ruiz | INSTAGRAM

 

Males notícies per a l’exconcursant de ‘GH VIP’ Aurah Ruiz. Últimament la jove no deixa d’aparéixer en els mitjans de comunicació i ser notícia per les seues operacions estètiques, per la malaltia del seu fill Nyan o per les seues fotos en biquini que compartix en les xarxes. Però ara el seu nom ha saltat a la llum pública per temes molt més seriosos, concretament per un assumpte judicial relacionat amb el pare del seu fill, el futbolista Jesé Rodríguez.

 

La Fiscalia Provincial de Las Palmas ha respost a la querella que va presentar el futbolista contra la canària, demanant una investigació per presumptes delictes d’assetjament per part d’Aurah Ruiz a Jesé Rodríguez. La Fiscalia ha realitzat un informe en què s’establix que la canària va utilitzar les xarxes socials per a perseguir, atossigar, i difondre mentires sobre la vida privada de Jesé Rodríguez.

 

Aurah Ruiz podria ser condemnada

Tot va començar fa més de mig any quan el jugador del Betis va interposar una querella contra la seua exparella acusant-la d’injúries, calúmnies i persecució a través de les xarxes socials. En este sentit, el Fiscal de Criminalitat Informàtica José Antonio Díez li dóna la raó al futbolista i demana investigar el cas.

 

A més, l’informe realitzat per la Fiscalia expressa que Aurah Ruiz va aprofitar les xarxes per a realitzar «constants retrets públics, informar sobre la seua vida privada, i generar una actitud de persecució cap al querellat».

 

Aurah Ruiz podria tornar-se a veure les cares amb Jesé Rodríguez als tribunals

Aurah Ruiz podria tornar a vore’s les cares amb Jesé Rodríguez en els tribunals | TELECINCO

 

D’esta forma, el fiscal considera que Jesé Rodríguez s’hauria sentit constantment espiat i observat, la qual cosa hauria provocat una merma en la seua vida diària. Així, Aurah Ruiz s’enfronta ara a un delicte d’assetjament que està penat amb multa econòmica o amb fins a 2 anys de presó. Queda per vore quin serà el dictamen del jutge a tot este assumpte.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.