Aurah Ruiz s’enfronta a un possible delicte d’assetjament

La Fiscalia posa contra les cordes a Aurah Ruiz

La Fiscalia posa contra les cordes a Aurah Ruiz | INSTAGRAM

 

Males notícies per a l’exconcursant de ‘GH VIP’ Aurah Ruiz. Últimament la jove no deixa d’aparéixer en els mitjans de comunicació i ser notícia per les seues operacions estètiques, per la malaltia del seu fill Nyan o per les seues fotos en biquini que compartix en les xarxes. Però ara el seu nom ha saltat a la llum pública per temes molt més seriosos, concretament per un assumpte judicial relacionat amb el pare del seu fill, el futbolista Jesé Rodríguez.

 

La Fiscalia Provincial de Las Palmas ha respost a la querella que va presentar el futbolista contra la canària, demanant una investigació per presumptes delictes d’assetjament per part d’Aurah Ruiz a Jesé Rodríguez. La Fiscalia ha realitzat un informe en què s’establix que la canària va utilitzar les xarxes socials per a perseguir, atossigar, i difondre mentires sobre la vida privada de Jesé Rodríguez.

 

Aurah Ruiz podria ser condemnada

Tot va començar fa més de mig any quan el jugador del Betis va interposar una querella contra la seua exparella acusant-la d’injúries, calúmnies i persecució a través de les xarxes socials. En este sentit, el Fiscal de Criminalitat Informàtica José Antonio Díez li dóna la raó al futbolista i demana investigar el cas.

 

A més, l’informe realitzat per la Fiscalia expressa que Aurah Ruiz va aprofitar les xarxes per a realitzar «constants retrets públics, informar sobre la seua vida privada, i generar una actitud de persecució cap al querellat».

 

Aurah Ruiz podria tornar-se a veure les cares amb Jesé Rodríguez als tribunals

Aurah Ruiz podria tornar a vore’s les cares amb Jesé Rodríguez en els tribunals | TELECINCO

 

D’esta forma, el fiscal considera que Jesé Rodríguez s’hauria sentit constantment espiat i observat, la qual cosa hauria provocat una merma en la seua vida diària. Així, Aurah Ruiz s’enfronta ara a un delicte d’assetjament que està penat amb multa econòmica o amb fins a 2 anys de presó. Queda per vore quin serà el dictamen del jutge a tot este assumpte.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.