Aurah Ruiz s’enfronta a un possible delicte d’assetjament

La Fiscalia posa contra les cordes a Aurah Ruiz

La Fiscalia posa contra les cordes a Aurah Ruiz | INSTAGRAM

 

Males notícies per a l’exconcursant de ‘GH VIP’ Aurah Ruiz. Últimament la jove no deixa d’aparéixer en els mitjans de comunicació i ser notícia per les seues operacions estètiques, per la malaltia del seu fill Nyan o per les seues fotos en biquini que compartix en les xarxes. Però ara el seu nom ha saltat a la llum pública per temes molt més seriosos, concretament per un assumpte judicial relacionat amb el pare del seu fill, el futbolista Jesé Rodríguez.

 

La Fiscalia Provincial de Las Palmas ha respost a la querella que va presentar el futbolista contra la canària, demanant una investigació per presumptes delictes d’assetjament per part d’Aurah Ruiz a Jesé Rodríguez. La Fiscalia ha realitzat un informe en què s’establix que la canària va utilitzar les xarxes socials per a perseguir, atossigar, i difondre mentires sobre la vida privada de Jesé Rodríguez.

 

Aurah Ruiz podria ser condemnada

Tot va començar fa més de mig any quan el jugador del Betis va interposar una querella contra la seua exparella acusant-la d’injúries, calúmnies i persecució a través de les xarxes socials. En este sentit, el Fiscal de Criminalitat Informàtica José Antonio Díez li dóna la raó al futbolista i demana investigar el cas.

 

A més, l’informe realitzat per la Fiscalia expressa que Aurah Ruiz va aprofitar les xarxes per a realitzar «constants retrets públics, informar sobre la seua vida privada, i generar una actitud de persecució cap al querellat».

 

Aurah Ruiz podria tornar-se a veure les cares amb Jesé Rodríguez als tribunals

Aurah Ruiz podria tornar a vore’s les cares amb Jesé Rodríguez en els tribunals | TELECINCO

 

D’esta forma, el fiscal considera que Jesé Rodríguez s’hauria sentit constantment espiat i observat, la qual cosa hauria provocat una merma en la seua vida diària. Així, Aurah Ruiz s’enfronta ara a un delicte d’assetjament que està penat amb multa econòmica o amb fins a 2 anys de presó. Queda per vore quin serà el dictamen del jutge a tot este assumpte.

 

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.