Anuncios

Aurah Ruiz s’enfronta a un possible delicte d’assetjament

La Fiscalia posa contra les cordes a Aurah Ruiz

La Fiscalia posa contra les cordes a Aurah Ruiz | INSTAGRAM

 

Males notícies per a l’exconcursant de ‘GH VIP’ Aurah Ruiz. Últimament la jove no deixa d’aparéixer en els mitjans de comunicació i ser notícia per les seues operacions estètiques, per la malaltia del seu fill Nyan o per les seues fotos en biquini que compartix en les xarxes. Però ara el seu nom ha saltat a la llum pública per temes molt més seriosos, concretament per un assumpte judicial relacionat amb el pare del seu fill, el futbolista Jesé Rodríguez.

 

Anuncios

La Fiscalia Provincial de Las Palmas ha respost a la querella que va presentar el futbolista contra la canària, demanant una investigació per presumptes delictes d’assetjament per part d’Aurah Ruiz a Jesé Rodríguez. La Fiscalia ha realitzat un informe en què s’establix que la canària va utilitzar les xarxes socials per a perseguir, atossigar, i difondre mentires sobre la vida privada de Jesé Rodríguez.

 

Aurah Ruiz podria ser condemnada

Tot va començar fa més de mig any quan el jugador del Betis va interposar una querella contra la seua exparella acusant-la d’injúries, calúmnies i persecució a través de les xarxes socials. En este sentit, el Fiscal de Criminalitat Informàtica José Antonio Díez li dóna la raó al futbolista i demana investigar el cas.

 

A més, l’informe realitzat per la Fiscalia expressa que Aurah Ruiz va aprofitar les xarxes per a realitzar «constants retrets públics, informar sobre la seua vida privada, i generar una actitud de persecució cap al querellat».

 

Aurah Ruiz podria tornar-se a veure les cares amb Jesé Rodríguez als tribunals

Aurah Ruiz podria tornar a vore’s les cares amb Jesé Rodríguez en els tribunals | TELECINCO

 

D’esta forma, el fiscal considera que Jesé Rodríguez s’hauria sentit constantment espiat i observat, la qual cosa hauria provocat una merma en la seua vida diària. Així, Aurah Ruiz s’enfronta ara a un delicte d’assetjament que està penat amb multa econòmica o amb fins a 2 anys de presó. Queda per vore quin serà el dictamen del jutge a tot este assumpte.

 

També et pot interessar…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.

El Consell suma 7 milions més en ajudes al lloguer per a afectats per la dana de 2024

El Consell amplia en set milions d'euros les ajudes al lloguer per als qui no poden usar la seua vivenda després de la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini fins a 2026.
Anuncios