Aurah Ruiz s’enfronta a un possible delicte d’assetjament

La Fiscalia posa contra les cordes a Aurah Ruiz

La Fiscalia posa contra les cordes a Aurah Ruiz | INSTAGRAM

 

Males notícies per a l’exconcursant de ‘GH VIP’ Aurah Ruiz. Últimament la jove no deixa d’aparéixer en els mitjans de comunicació i ser notícia per les seues operacions estètiques, per la malaltia del seu fill Nyan o per les seues fotos en biquini que compartix en les xarxes. Però ara el seu nom ha saltat a la llum pública per temes molt més seriosos, concretament per un assumpte judicial relacionat amb el pare del seu fill, el futbolista Jesé Rodríguez.

 

La Fiscalia Provincial de Las Palmas ha respost a la querella que va presentar el futbolista contra la canària, demanant una investigació per presumptes delictes d’assetjament per part d’Aurah Ruiz a Jesé Rodríguez. La Fiscalia ha realitzat un informe en què s’establix que la canària va utilitzar les xarxes socials per a perseguir, atossigar, i difondre mentires sobre la vida privada de Jesé Rodríguez.

 

Aurah Ruiz podria ser condemnada

Tot va començar fa més de mig any quan el jugador del Betis va interposar una querella contra la seua exparella acusant-la d’injúries, calúmnies i persecució a través de les xarxes socials. En este sentit, el Fiscal de Criminalitat Informàtica José Antonio Díez li dóna la raó al futbolista i demana investigar el cas.

 

A més, l’informe realitzat per la Fiscalia expressa que Aurah Ruiz va aprofitar les xarxes per a realitzar «constants retrets públics, informar sobre la seua vida privada, i generar una actitud de persecució cap al querellat».

 

Aurah Ruiz podria tornar-se a veure les cares amb Jesé Rodríguez als tribunals

Aurah Ruiz podria tornar a vore’s les cares amb Jesé Rodríguez en els tribunals | TELECINCO

 

D’esta forma, el fiscal considera que Jesé Rodríguez s’hauria sentit constantment espiat i observat, la qual cosa hauria provocat una merma en la seua vida diària. Així, Aurah Ruiz s’enfronta ara a un delicte d’assetjament que està penat amb multa econòmica o amb fins a 2 anys de presó. Queda per vore quin serà el dictamen del jutge a tot este assumpte.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Almussafes fabricarà cinc nous models de cotxe amb la nova aliança entre Ford i Geely

Ford i Geely han acordat crear en 2027 una empresa conjunta per fabricar cinc models a Almussafes, tres d'ells nous, la qual cosa obligarà a incrementar la plantilla actual de 4.142 treballadors.

Pedro Sánchez visita Ford Almussafes en plena expectativa per un gran acord per a la planta

Pedro Sánchez ha visitat hui la planta de Ford a Almussafes per a acompanyar l’anunci d’un acord corporatiu clau per a les operacions europees de la multinacional i per al futur de la fàbrica valenciana.

Detingudes 29 persones a Elx per una estafa de 18.000 euros en gasolina a una empresa de transport

La Policia Nacional ha detingut 29 persones a Elx per una estafa de més de 10.600 litres de combustible, valorats en uns 18.000 euros, a una empresa de transport a través d’un codi de repostatge fraudulent.

A presó per tres robatoris en menys d’una hora a Aspe

Un home de 54 anys ha ingressat en presó provisional després de ser detingut per tres robatoris consecutius en menys d’una hora al municipi d’Aspe, a Alacant.

Detenen a una parella per abandonar una xiqueta de dos anys en un aparcament del centre d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha detingut una parella per tindre en estat d’abandó una xiqueta de dos anys i mig en un aparcament del centre de la ciutat. La menor ha sigut atesa a l’hospital i queda sota custòdia provisional en un centre d’acollida.

Ona de calor extrema amb fins a 43 graus i tempestes fortes esta vesprada a Alacant

La Comunitat Valenciana viu hui el punt àlgid de l’ona de calor, amb fins a 43 graus a l’interior i prelitoral de València i Alacant i tempestes vespertines localment fortes en zones d’Alacant.

Les nits tòrrides deixen quasi 30 graus en diversos punts d’Alacant

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb valors pròxims als 30 graus en diversos punts d’Alacant i mínimes que no han baixat dels 25 graus en moltes zones.

Així afectarà l’avís roig per calor extrema a la Comunitat Valenciana aquest dijous

La Comunitat Valenciana activarà aquest dijous l’avís roig per calor extrema amb fins a 42 graus al litoral sud de València i d’Alacant, en plena ona de calor que colpeja Espanya.