El bebé de Joaquín Cortés ja té l’alta hospitalària

Després de la tempesta arriba la calma i és que a la cara de Joaquín Cortés i la seua dona Mónica Moreno ha tornat el somriure. Fa unes setmanes el seu bebé va ser ingressat per una bronquiolitis, un problema de salut que afectava el seu fill Andrea.

Quasi deu dies ingresat

El bebé de tan sols quatre mesos passava quasi deu dies ingressat a l’hospital a causa d’una bronquiolitis, alguna cosa que afortunadament ja ha superat completament en poder rebre l’alta i reunir-se de nou amb els seus papàs i el seu germanet Romeo. Per a demostrar que tot està en ordre, el prestigiós ballador ha volgut compartir unes entranyables i simpàtiques imatges al costat de la seua dona, Mónica Moreno, i els seus dos fills en comú, preses durant un tranquil passeig pel popular parc del Retir a Madrid. A més, ha dirigit un sentit missatge d’agraïment a tots els que li han traslladat el seu suport durant estos moments de preocupació i incertesa, sense oblidar-se de la gran feina que han realitzat els metges cuidant del seu bebé.

» A la fi a casa. Moltes persones encara ens pregunten com va tot… Així que dir-vos que, després de nou dies, el bebé va sortir del seu ingrés hospitalari… I tornem a estar juntets els quatre!», escriu un emocionat Joaquín Cortés. «També volíem agrair des d’aquí la quantitat de missatges i mostres d’afecte que hem rebut», prossegueix, així com «les persones que han dit haver orat» pel menut Andrea. «Tants que ens ha manat la seua energia i la seua bona vibra… No tenim paraules. Sou meravellosos», els diu. «Encara us continuem llegint i estem al·lucinant. Així que moltíssimes gràcies a familiars, amig@s i desconoci@s», perquè «quan passa una cosa així i reps tant de suport, es fa infinitament més suportable tot», expressa amb sentiment l’artista de 52 anys nascut a Còrdova.

<

>

I seguia així

«D’altra banda, dir que a l’Hospital niño Jesús no ens ha pogut tractar ni cuidar millor. El bebé va acabar fent-se amic de tot el que entrava (a la seua habitació). Va acabar estant feliç allí, encara que semble increïble…», compte. «No us podeu fer una idea del treball diari que fan, de com lluiten pels nostres menuts i no tan xicotets», afegeix. «No sols els cuiden a ells… També als pares, tan físicament com emocionalment, que tan important és. Per a nosaltres, sens dubte, un dels hospitals pediàtrics referent al nostre país», manifesta. «Estan sempre en constant lluita i aprenentatge, realitzant estudis sense parar», destaca el ballador andalús. «Gràcies als professionals que sou allí, per ser tan humans, i a tot el gran equip d’infermers i auxiliars que els acompanyen dia i nit. Els niñ@s no haurien d’emmalaltir.», conclou.

Últimes notícies

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.

L’IVAM incorpora el disseny i renova l’oferta educativa per al curs 2026-27

L’IVAM ha presentat la programació pública, educativa i familiar per al curs 2026-27, amb el disseny com a nova línia d’investigació i una ampliació de les propostes per a jóvens, famílies i primera infància.

Pedro Sánchez visitarà dijous la fàbrica de coets de PLD Space a Elx

Pedro Sánchez té previst visitar este dijous la seu de PLD Space a Elx, empresa que ha liderat el primer llançament orbital privat europeu. La visita arriba després de l’adjudicació d’un contracte de 158,9 milions dins del European Launcher Challenge.

Un centenar de xefs europeus s’endinsen en la cultura de l’esmorzar valencià

Més d’un centenar de xefs de tota Europa han conegut a València la cultura de l’esmorzar valencià, gràcies a una mostra organitzada per la Diputació en el marc de l’Assemblea de Euro-Toques. Municipis, productors i hostalers han presentat productes i elaboracions tradicionals vinculades a esta cita gastronòmica clau per als valencians.

El curs arranca dimecres amb menys alumnat, més docents i noves protestes

El curs escolar comença este dimecres en la Comunitat Valenciana amb 808.688 alumnes en la pública, 83.921 docents i el conflicte laboral obert, amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats de professorat.

Castelló mostra el privilegi que va permetre traslladar la ciutat a la Plana fa 775 anys

Castelló celebra el 775 aniversari amb l’exposició 'El privilegi d’existir 1251-2026', que exhibix el document amb què Jaume I va autoritzar el trasllat de la vila al pla. La mostra es convertix en l’acte central d’un programa commemoratiu que mira alhora al passat i al futur de la ciutat.