El bebé de Joaquín Cortés ja té l’alta hospitalària

Després de la tempesta arriba la calma i és que a la cara de Joaquín Cortés i la seua dona Mónica Moreno ha tornat el somriure. Fa unes setmanes el seu bebé va ser ingressat per una bronquiolitis, un problema de salut que afectava el seu fill Andrea.

Quasi deu dies ingresat

El bebé de tan sols quatre mesos passava quasi deu dies ingressat a l’hospital a causa d’una bronquiolitis, alguna cosa que afortunadament ja ha superat completament en poder rebre l’alta i reunir-se de nou amb els seus papàs i el seu germanet Romeo. Per a demostrar que tot està en ordre, el prestigiós ballador ha volgut compartir unes entranyables i simpàtiques imatges al costat de la seua dona, Mónica Moreno, i els seus dos fills en comú, preses durant un tranquil passeig pel popular parc del Retir a Madrid. A més, ha dirigit un sentit missatge d’agraïment a tots els que li han traslladat el seu suport durant estos moments de preocupació i incertesa, sense oblidar-se de la gran feina que han realitzat els metges cuidant del seu bebé.

» A la fi a casa. Moltes persones encara ens pregunten com va tot… Així que dir-vos que, després de nou dies, el bebé va sortir del seu ingrés hospitalari… I tornem a estar juntets els quatre!», escriu un emocionat Joaquín Cortés. «També volíem agrair des d’aquí la quantitat de missatges i mostres d’afecte que hem rebut», prossegueix, així com «les persones que han dit haver orat» pel menut Andrea. «Tants que ens ha manat la seua energia i la seua bona vibra… No tenim paraules. Sou meravellosos», els diu. «Encara us continuem llegint i estem al·lucinant. Així que moltíssimes gràcies a familiars, amig@s i desconoci@s», perquè «quan passa una cosa així i reps tant de suport, es fa infinitament més suportable tot», expressa amb sentiment l’artista de 52 anys nascut a Còrdova.

<

>

I seguia així

«D’altra banda, dir que a l’Hospital niño Jesús no ens ha pogut tractar ni cuidar millor. El bebé va acabar fent-se amic de tot el que entrava (a la seua habitació). Va acabar estant feliç allí, encara que semble increïble…», compte. «No us podeu fer una idea del treball diari que fan, de com lluiten pels nostres menuts i no tan xicotets», afegeix. «No sols els cuiden a ells… També als pares, tan físicament com emocionalment, que tan important és. Per a nosaltres, sens dubte, un dels hospitals pediàtrics referent al nostre país», manifesta. «Estan sempre en constant lluita i aprenentatge, realitzant estudis sense parar», destaca el ballador andalús. «Gràcies als professionals que sou allí, per ser tan humans, i a tot el gran equip d’infermers i auxiliars que els acompanyen dia i nit. Els niñ@s no haurien d’emmalaltir.», conclou.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana es consolida com a tercer gran destí del programa Verano Joven 2026

La Comunitat Valenciana s’ha situat com el tercer destí preferit del programa Verano Joven 2026, amb la ruta Madrid-València com a connexió ferroviària més utilitzada. La quarta edició del pla ha comptat amb quasi 6,4 milions de viatges amb descomptes per a jóvens.

Jay Wheeler portarà la gira ‘La voz favorita’ a València el 8 de desembre

Jay Wheeler iniciarà en desembre a Espanya la gira mundial 'La voz favorita', amb set concerts i parada al Roig Arena de València el 8 de desembre.

Espanya liderarà un any la nova Plataforma mundial de resiliència davant desastres

Espanya assumirà durant el primer any la presidència de la nova Plataforma sobre Resiliència Regional davant Desastres de l’OCDE, presentada a València i centrada en la prevenció i recuperació front a catàstrofes. L’experiència en la dana de 2024, el volcà de La Palma i els grans incendis serà una de les principals aportacions.

L’acampada per la vivenda a València guanya suport i continua indefinida a la plaça

L’acampada per la vivenda de la plaça de l’Ajuntament de València manté la protesta de forma indefinida i arreplega cada volta més suport ciutadà, amb aportacions de materials, menjar i nous participants.

Una truita de creïlla amb orella triomfa en el campionat internacional dAlacant

El cuiner Jon Aguirre, del restaurant Goiherri de Legazpi, ha guanyat el IV Campionat Internacional de Truita de Creïlla en Alacant Gastronòmica amb una original truita dorella amb aroma de pebre roig. El certamen també ha premiat una truita de bacallà i una altra de cansalada fumada elaborades a Sant Sebastià i a la província dAlacant.

Les obres d’emergència després de l’incendi de la Vall d’Uixó arriben als 4,2 milions

La Generalitat ha activat obres d’emergència per valor de 4,2 milions d’euros per a recuperar la zona cremada a la Vall d’Uixó i millorar la seguretat a pistes forestals i carreteres com la CV-219 i la CV-223. Els treballs s’estenen també a municipis com Artana, Alfondeguilla i la Vilavella i continuaran almenys fins a la primera mitat de 2026.

Compromís i PSPV insten Catalá a negociar amb els joves acampats per la vivenda

Compromís i PSPV han reclamat a l’alcaldessa de València, Maria José Catalá, que baixe a la plaça de l’Ajuntament per a escoltar les reivindicacions de l’acampada pel dret a la vivenda i explore possibles acords. Els socialistes critiquen que es pose el focus en la mascletà i no en la crisi d’accés a la vivenda.

La jutgessa de la dana incorpora al cas la segona declaració de Salomé Pradas al Congrés

La jutgessa que investiga la gestió de la dana ha incorporat al sumari la transcripció de la segona intervenció de l’exconsellera Salomé Pradas al Congrés i ha ordenat noves diligències a Ajuntaments i servicis d’emergència de la província de València.