El bebé de Joaquín Cortés ja té l’alta hospitalària

Després de la tempesta arriba la calma i és que a la cara de Joaquín Cortés i la seua dona Mónica Moreno ha tornat el somriure. Fa unes setmanes el seu bebé va ser ingressat per una bronquiolitis, un problema de salut que afectava el seu fill Andrea.

Quasi deu dies ingresat

El bebé de tan sols quatre mesos passava quasi deu dies ingressat a l’hospital a causa d’una bronquiolitis, alguna cosa que afortunadament ja ha superat completament en poder rebre l’alta i reunir-se de nou amb els seus papàs i el seu germanet Romeo. Per a demostrar que tot està en ordre, el prestigiós ballador ha volgut compartir unes entranyables i simpàtiques imatges al costat de la seua dona, Mónica Moreno, i els seus dos fills en comú, preses durant un tranquil passeig pel popular parc del Retir a Madrid. A més, ha dirigit un sentit missatge d’agraïment a tots els que li han traslladat el seu suport durant estos moments de preocupació i incertesa, sense oblidar-se de la gran feina que han realitzat els metges cuidant del seu bebé.

» A la fi a casa. Moltes persones encara ens pregunten com va tot… Així que dir-vos que, després de nou dies, el bebé va sortir del seu ingrés hospitalari… I tornem a estar juntets els quatre!», escriu un emocionat Joaquín Cortés. «També volíem agrair des d’aquí la quantitat de missatges i mostres d’afecte que hem rebut», prossegueix, així com «les persones que han dit haver orat» pel menut Andrea. «Tants que ens ha manat la seua energia i la seua bona vibra… No tenim paraules. Sou meravellosos», els diu. «Encara us continuem llegint i estem al·lucinant. Així que moltíssimes gràcies a familiars, amig@s i desconoci@s», perquè «quan passa una cosa així i reps tant de suport, es fa infinitament més suportable tot», expressa amb sentiment l’artista de 52 anys nascut a Còrdova.

<

>

I seguia així

«D’altra banda, dir que a l’Hospital niño Jesús no ens ha pogut tractar ni cuidar millor. El bebé va acabar fent-se amic de tot el que entrava (a la seua habitació). Va acabar estant feliç allí, encara que semble increïble…», compte. «No us podeu fer una idea del treball diari que fan, de com lluiten pels nostres menuts i no tan xicotets», afegeix. «No sols els cuiden a ells… També als pares, tan físicament com emocionalment, que tan important és. Per a nosaltres, sens dubte, un dels hospitals pediàtrics referent al nostre país», manifesta. «Estan sempre en constant lluita i aprenentatge, realitzant estudis sense parar», destaca el ballador andalús. «Gràcies als professionals que sou allí, per ser tan humans, i a tot el gran equip d’infermers i auxiliars que els acompanyen dia i nit. Els niñ@s no haurien d’emmalaltir.», conclou.

Últimes notícies

Mes de maig rècord en hotels valencians amb més de 3 milions de pernoctacions

La Comunitat Valenciana ha superat els 3 milions de pernoctacions hoteleres en maig, amb el pes principal del turisme estranger i una estada mitjana de 3,14 dies. La província d'Alacant lidera les xifres, seguida de València i Castelló.

L’ocupació turística puja un 3,9 % al maig a la Comunitat Valenciana, el major avanç autonòmic

La Comunitat Valenciana ha encapçalat al maig l’augment d’afiliació turística a Espanya amb un 3,9 %, fins als 232.761 treballadors, en un context de creixement general del sector.

Dimarts de calor extrema: nivell taronja en tres comarques de Castelló

Sanitat ha mantingut per a dimarts el nivell de risc mitjà per calor en una vintena de municipis de les comarques del Baix Maestrat, Els Ports i l’Alt Maestrat.

Quatre ferits, dos menors, en l’incendi d’una vivenda a Aldaia

Quatre persones han resultat ferides en l’incendi d’un dúplex a Aldaia, entre elles un bebé d’11 mesos i una xiqueta de 3 anys, atesos per inhalació de fum i cremades.

Nit tòrrida a Benidorm amb mínimes de fins a 28,6 graus

La passada matinada s’han registrat nits tòrrides en molts municipis de la Comunitat Valenciana, sobretot d’Alacant, amb una mínima de 28,6 graus a Benidorm, mentre que a València i Castelló les mínimes han sigut tropicals, entre 20 i 25 graus.

Enganya diversos clients amb plaques solars i els estafa més de 7.500 euros

Un comercial duna empresa dinstal·lacions fotovoltaiques ha sigut detingut per estafar més de 7.500 euros a diversos clients, després de cobrar avançaments i derivar els pagaments al seu compte bancari sense fer els treballs.

Sis treballadors, detinguts per furtar paquets tecnològics i revendre’ls en una botiga de València

La Guàrdia Civil ha detingut sis treballadors d’una empresa logística i d’un comerç de València per un presumpte furt continuat de paqueteria amb mòbils i tauletes de gamma alta que, suposadament, es revenien a baixa preu en una botiga.

Temperatures molt altes hui en l’interior i el prelitoral de València i el sud d’Alacant

Hui dimarts l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable, amb cel poc nuvolós o ras i pols en suspensió, però amb temperatures molt altes sobretot en l’interior i prelitoral de València i el sud d’Alacant.