El bebé de Joaquín Cortés ja té l’alta hospitalària

Després de la tempesta arriba la calma i és que a la cara de Joaquín Cortés i la seua dona Mónica Moreno ha tornat el somriure. Fa unes setmanes el seu bebé va ser ingressat per una bronquiolitis, un problema de salut que afectava el seu fill Andrea.

Quasi deu dies ingresat

El bebé de tan sols quatre mesos passava quasi deu dies ingressat a l’hospital a causa d’una bronquiolitis, alguna cosa que afortunadament ja ha superat completament en poder rebre l’alta i reunir-se de nou amb els seus papàs i el seu germanet Romeo. Per a demostrar que tot està en ordre, el prestigiós ballador ha volgut compartir unes entranyables i simpàtiques imatges al costat de la seua dona, Mónica Moreno, i els seus dos fills en comú, preses durant un tranquil passeig pel popular parc del Retir a Madrid. A més, ha dirigit un sentit missatge d’agraïment a tots els que li han traslladat el seu suport durant estos moments de preocupació i incertesa, sense oblidar-se de la gran feina que han realitzat els metges cuidant del seu bebé.

” A la fi a casa. Moltes persones encara ens pregunten com va tot… Així que dir-vos que, després de nou dies, el bebé va sortir del seu ingrés hospitalari… I tornem a estar juntets els quatre!”, escriu un emocionat Joaquín Cortés. “També volíem agrair des d’aquí la quantitat de missatges i mostres d’afecte que hem rebut”, prossegueix, així com “les persones que han dit haver orat” pel menut Andrea. “Tants que ens ha manat la seua energia i la seua bona vibra… No tenim paraules. Sou meravellosos”, els diu. “Encara us continuem llegint i estem al·lucinant. Així que moltíssimes gràcies a familiars, amig@s i desconoci@s”, perquè “quan passa una cosa així i reps tant de suport, es fa infinitament més suportable tot”, expressa amb sentiment l’artista de 52 anys nascut a Còrdova.

<

>

I seguia així

“D’altra banda, dir que a l’Hospital niño Jesús no ens ha pogut tractar ni cuidar millor. El bebé va acabar fent-se amic de tot el que entrava (a la seua habitació). Va acabar estant feliç allí, encara que semble increïble…”, compte. “No us podeu fer una idea del treball diari que fan, de com lluiten pels nostres menuts i no tan xicotets”, afegeix. “No sols els cuiden a ells… També als pares, tan físicament com emocionalment, que tan important és. Per a nosaltres, sens dubte, un dels hospitals pediàtrics referent al nostre país”, manifesta. “Estan sempre en constant lluita i aprenentatge, realitzant estudis sense parar”, destaca el ballador andalús. “Gràcies als professionals que sou allí, per ser tan humans, i a tot el gran equip d’infermers i auxiliars que els acompanyen dia i nit. Els niñ@s no haurien d’emmalaltir.”, conclou.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mouriño confia en el contraatac del Vila-real per a assaltar el camp del Barcelona

Santiago Mouriño fixa l'objectiu del Vila-real: guanyar al líder per a reduir els 10 punts de diferència i tallar la seua ratxa perfecta a casa amb un pla de contraatac.

Rescatada una embarassada a terme en una pastera amb 15 migrants enfront d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat enfront d'Alacant a una dona embarassada a terme que viatjava en una pastera amb altres 14 persones. Per protocol mèdic ha sigut traslladada a l'hospital i és la segona pastera en poc més de 24 hores.

València reunirà l’elit del Optimist en la Optiorange 2026

La Optiorange 2026 se celebrarà en el Real Club Nàutic de València amb 412 regatistes de 30 països i quatre jornades que decidiran la Optimist Excellence Cup.

Carlos Espí avisa: venen quatre finals per al Llevant

Carlos Espí va assegurar que el Llevant, penúltim a set punts de la permanència, es juga quatre finals, tres d'elles a casa. Va valorar la seua renovació fins a 2028 i va demanar el suport de l'afició.

López-Arostegui: ser fidels al nostre joc per a competir al màxim davant Baskonia

López-Arostegui va remarcar que València Basket ha de defendre, rebotar i córrer per a imposar el seu ritme en la visita al Kosner Baskonia en la jornada 29 d'Eurolliga. Va rebutjar que la recent Copa del Rei relaxe al rival i va avisar d'un equip reforçat.

Copete patix una lesió meniscal en el genoll esquerre i passarà per quiròfan

El València va confirmar una lesió meniscal en el genoll esquerre de José Copete i va avançar que serà intervingut. És la tercera operació en la saga esta temporada.

La boira causa quatre abastos amb deu ferits i tala l’AP-7 a Moncofa

Quatre accidents per abast en l'AP-7 a l'altura de Moncofa i Xilxes han deixat deu ferits i han obligat a tallar la via en sentit València per boira intensa.

Mor el tècnic que va validar el primer És-Alert durant la DANA

Ha mort Miguel Mollà Ramos, tècnic d'Emergències de 55 anys que va validar el primer missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Va morir per un infart.