El bebé de Joaquín Cortés ja té l’alta hospitalària

Després de la tempesta arriba la calma i és que a la cara de Joaquín Cortés i la seua dona Mónica Moreno ha tornat el somriure. Fa unes setmanes el seu bebé va ser ingressat per una bronquiolitis, un problema de salut que afectava el seu fill Andrea.

Quasi deu dies ingresat

El bebé de tan sols quatre mesos passava quasi deu dies ingressat a l’hospital a causa d’una bronquiolitis, alguna cosa que afortunadament ja ha superat completament en poder rebre l’alta i reunir-se de nou amb els seus papàs i el seu germanet Romeo. Per a demostrar que tot està en ordre, el prestigiós ballador ha volgut compartir unes entranyables i simpàtiques imatges al costat de la seua dona, Mónica Moreno, i els seus dos fills en comú, preses durant un tranquil passeig pel popular parc del Retir a Madrid. A més, ha dirigit un sentit missatge d’agraïment a tots els que li han traslladat el seu suport durant estos moments de preocupació i incertesa, sense oblidar-se de la gran feina que han realitzat els metges cuidant del seu bebé.

» A la fi a casa. Moltes persones encara ens pregunten com va tot… Així que dir-vos que, després de nou dies, el bebé va sortir del seu ingrés hospitalari… I tornem a estar juntets els quatre!», escriu un emocionat Joaquín Cortés. «També volíem agrair des d’aquí la quantitat de missatges i mostres d’afecte que hem rebut», prossegueix, així com «les persones que han dit haver orat» pel menut Andrea. «Tants que ens ha manat la seua energia i la seua bona vibra… No tenim paraules. Sou meravellosos», els diu. «Encara us continuem llegint i estem al·lucinant. Així que moltíssimes gràcies a familiars, amig@s i desconoci@s», perquè «quan passa una cosa així i reps tant de suport, es fa infinitament més suportable tot», expressa amb sentiment l’artista de 52 anys nascut a Còrdova.

<

>

I seguia així

«D’altra banda, dir que a l’Hospital niño Jesús no ens ha pogut tractar ni cuidar millor. El bebé va acabar fent-se amic de tot el que entrava (a la seua habitació). Va acabar estant feliç allí, encara que semble increïble…», compte. «No us podeu fer una idea del treball diari que fan, de com lluiten pels nostres menuts i no tan xicotets», afegeix. «No sols els cuiden a ells… També als pares, tan físicament com emocionalment, que tan important és. Per a nosaltres, sens dubte, un dels hospitals pediàtrics referent al nostre país», manifesta. «Estan sempre en constant lluita i aprenentatge, realitzant estudis sense parar», destaca el ballador andalús. «Gràcies als professionals que sou allí, per ser tan humans, i a tot el gran equip d’infermers i auxiliars que els acompanyen dia i nit. Els niñ@s no haurien d’emmalaltir.», conclou.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.