Belén Esteban intenta traure profit del coronavirus: «És una vergonya»

 

Belén Esteban acaba de penjar al seu Instagram una publicació que ha causat polèmica. En un moment delicat pel país, la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha estat criticada en les xarxes socials per fer una cosa que molts consideren que ha estat fora de lloc.

 

La col·laboradora estrella de Telecinco ha patinat – i molt – després d’haver publicat una cosa inapropiada en el seu perfil d’Instagram. Belén ha pujat una imatge d’uns productes de farmàcia dels que acostuma a fer promoció.

 

Però esta volta la cosa ha anat més enllà, i és que ha aprofitat la crisi del coronavirus per a publicitar unes ampolles, amb un missatge que ha irritat als seus seguidors. «Cuidar-se en estos dies és important!», ha comentat la col·laboradora de ‘Sálvame’.

 

 

 

 

Ara mateix no és el millor moment per a incitar a la gent per a que isca de sa casa per motius que no són imprescindibles i Belén Esteban ha transmès el contrari, i és que ha animat als seus seguidors a comprar estes ampolletes ‘miraculoses’ que t’ajuden a mantenir la línia i estar més en forma.

 

«Hui he passat per la farmàcia a per les meues ampolles de carxofa i he preguntat per alguna cosa per a augmentar les defenses. M’han donat un producte natural de gelea reial sense sucre, es diu Arkoreal Gelea reial Vitaminada de @arkopharmaesp», ha comentat Belén Esteban.

 

Durament criticada 

Està molt bé que la col·laboradora publicite productes que ajuden a millorar les defenses i a mantindre una millor dieta, però potser en esta ocasió no ha sigut el moment més indicat, ja que hi ha gent que realment necessita anar a les farmàcies per a comprar productes de primera necessitat.

 

Molts han sigut els comentaris que han criticat esta decisió: «Belén, tu no caigues en això… no, per favor, estàs per damunt d’esta publicitat barata en estos moments…», o «És una vergonya» són algunes de les crítiques que la de Paracuellos ha rebut en les xarxes.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.