Belén Esteban intenta traure profit del coronavirus: «És una vergonya»

 

Belén Esteban acaba de penjar al seu Instagram una publicació que ha causat polèmica. En un moment delicat pel país, la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha estat criticada en les xarxes socials per fer una cosa que molts consideren que ha estat fora de lloc.

 

La col·laboradora estrella de Telecinco ha patinat – i molt – després d’haver publicat una cosa inapropiada en el seu perfil d’Instagram. Belén ha pujat una imatge d’uns productes de farmàcia dels que acostuma a fer promoció.

 

Però esta volta la cosa ha anat més enllà, i és que ha aprofitat la crisi del coronavirus per a publicitar unes ampolles, amb un missatge que ha irritat als seus seguidors. «Cuidar-se en estos dies és important!», ha comentat la col·laboradora de ‘Sálvame’.

 

 

 

 

Ara mateix no és el millor moment per a incitar a la gent per a que isca de sa casa per motius que no són imprescindibles i Belén Esteban ha transmès el contrari, i és que ha animat als seus seguidors a comprar estes ampolletes ‘miraculoses’ que t’ajuden a mantenir la línia i estar més en forma.

 

«Hui he passat per la farmàcia a per les meues ampolles de carxofa i he preguntat per alguna cosa per a augmentar les defenses. M’han donat un producte natural de gelea reial sense sucre, es diu Arkoreal Gelea reial Vitaminada de @arkopharmaesp», ha comentat Belén Esteban.

 

Durament criticada 

Està molt bé que la col·laboradora publicite productes que ajuden a millorar les defenses i a mantindre una millor dieta, però potser en esta ocasió no ha sigut el moment més indicat, ja que hi ha gent que realment necessita anar a les farmàcies per a comprar productes de primera necessitat.

 

Molts han sigut els comentaris que han criticat esta decisió: «Belén, tu no caigues en això… no, per favor, estàs per damunt d’esta publicitat barata en estos moments…», o «És una vergonya» són algunes de les crítiques que la de Paracuellos ha rebut en les xarxes.

Últimes notícies

Casa Repinaldo s’emporta la millor fideuà del món en el concurs internacional de Gandia

El restaurant asturià Casa Repinaldo ha guanyat el 51é Concurs Internacional de Fideuà i Gastronomia de Gandia, en una edició nocturna que ha omplit el Moll dels Borja i ha repartit guardons a cuiners de la Comunitat Valenciana, d’Espanya i de Colòmbia.

Oratge estable en la Comunitat amb ruixats febles al sud i més calor a València

La Comunitat Valenciana espera este dijous un oratge majoritàriament estable, amb núvols alts, ruixats febles en la mitat sud i un lleu augment de les màximes a València.

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.

El professorat en vaga alça l’acampada de la plaça de la Verge de València després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’escola pública no universitària ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de deu dies a la plaça de la Verge de València, mantinguent, però, el compromís de continuar mobilitzat.

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.