12 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Belén Esteban intenta traure profit del coronavirus: «És una vergonya»

 

Belén Esteban acaba de penjar al seu Instagram una publicació que ha causat polèmica. En un moment delicat pel país, la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha estat criticada en les xarxes socials per fer una cosa que molts consideren que ha estat fora de lloc.

 

La col·laboradora estrella de Telecinco ha patinat – i molt – després d’haver publicat una cosa inapropiada en el seu perfil d’Instagram. Belén ha pujat una imatge d’uns productes de farmàcia dels que acostuma a fer promoció.

 

Però esta volta la cosa ha anat més enllà, i és que ha aprofitat la crisi del coronavirus per a publicitar unes ampolles, amb un missatge que ha irritat als seus seguidors. «Cuidar-se en estos dies és important!», ha comentat la col·laboradora de ‘Sálvame’.

 

 

 

 

Ara mateix no és el millor moment per a incitar a la gent per a que isca de sa casa per motius que no són imprescindibles i Belén Esteban ha transmès el contrari, i és que ha animat als seus seguidors a comprar estes ampolletes ‘miraculoses’ que t’ajuden a mantenir la línia i estar més en forma.

 

«Hui he passat per la farmàcia a per les meues ampolles de carxofa i he preguntat per alguna cosa per a augmentar les defenses. M’han donat un producte natural de gelea reial sense sucre, es diu Arkoreal Gelea reial Vitaminada de @arkopharmaesp», ha comentat Belén Esteban.

 

Durament criticada 

Està molt bé que la col·laboradora publicite productes que ajuden a millorar les defenses i a mantindre una millor dieta, però potser en esta ocasió no ha sigut el moment més indicat, ja que hi ha gent que realment necessita anar a les farmàcies per a comprar productes de primera necessitat.

 

Molts han sigut els comentaris que han criticat esta decisió: «Belén, tu no caigues en això… no, per favor, estàs per damunt d’esta publicitat barata en estos moments…», o «És una vergonya» són algunes de les crítiques que la de Paracuellos ha rebut en les xarxes.

Últimes notícies

4-0 en Dortmund: el Vila-real es desfigura i queda a la vora del KO europeu

El Vila-real s'ha quedat sense marge d'error després d'un 4-0 en el camp del Borussia Dortmund. Un gol en el descompte i una expulsió amb penal van encadenar la solsida.

90-64: València Basket desarma al Bayern amb un 26-4 i firma la seua octava victòria en Eurolliga

Un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart va encarrilar el 90-64 al Bayern i va assentar al València Basket en la zona alta. Braxton Key va acabar tocat i serà avaluat.

4-0 en Dortmund: el Vila-real es queda sense marge d’error

El Vila-real ha caigut 4-0 en Dortmund i s'ha quedat sense marge d'error per a barallar la classificació. El partit es va trencar entre el descans i la represa.

90-64: la perseverança del València desarma al Bayern

El València Basket va firmar un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart que va trencar el partit davant el Bayern i va segellar la seua octava victòria en l'Eurolliga. El triomf va arribar amb la preocupació per la lesió de Braxton Key.

Guirassy avança al Dortmund al caient del descans davant un Vila-real superior (1-0)

Guirassy ha posat el 1-0 per al Borussia Dortmund a l'eixida d'un córner en l'última acció del primer temps. El Vila-real havia sigut superior però va fallar en la definició.

València es mobilitza i clama n’hi ha prou de violència contra les dones en el 25N

La marxa del 25N a València ha denunciat la violència contra les dones i l'avanç del negacionismo. El manifest final ha reclamat més recursos i canvis legals.

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.