Belén Esteban intenta traure profit del coronavirus: «És una vergonya»

 

Belén Esteban acaba de penjar al seu Instagram una publicació que ha causat polèmica. En un moment delicat pel país, la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha estat criticada en les xarxes socials per fer una cosa que molts consideren que ha estat fora de lloc.

 

La col·laboradora estrella de Telecinco ha patinat – i molt – després d’haver publicat una cosa inapropiada en el seu perfil d’Instagram. Belén ha pujat una imatge d’uns productes de farmàcia dels que acostuma a fer promoció.

 

Però esta volta la cosa ha anat més enllà, i és que ha aprofitat la crisi del coronavirus per a publicitar unes ampolles, amb un missatge que ha irritat als seus seguidors. «Cuidar-se en estos dies és important!», ha comentat la col·laboradora de ‘Sálvame’.

 

 

 

 

Ara mateix no és el millor moment per a incitar a la gent per a que isca de sa casa per motius que no són imprescindibles i Belén Esteban ha transmès el contrari, i és que ha animat als seus seguidors a comprar estes ampolletes ‘miraculoses’ que t’ajuden a mantenir la línia i estar més en forma.

 

«Hui he passat per la farmàcia a per les meues ampolles de carxofa i he preguntat per alguna cosa per a augmentar les defenses. M’han donat un producte natural de gelea reial sense sucre, es diu Arkoreal Gelea reial Vitaminada de @arkopharmaesp», ha comentat Belén Esteban.

 

Durament criticada 

Està molt bé que la col·laboradora publicite productes que ajuden a millorar les defenses i a mantindre una millor dieta, però potser en esta ocasió no ha sigut el moment més indicat, ja que hi ha gent que realment necessita anar a les farmàcies per a comprar productes de primera necessitat.

 

Molts han sigut els comentaris que han criticat esta decisió: «Belén, tu no caigues en això… no, per favor, estàs per damunt d’esta publicitat barata en estos moments…», o «És una vergonya» són algunes de les crítiques que la de Paracuellos ha rebut en les xarxes.

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.