20.9 C
València
Divendres, 14 novembre, 2025

Belén Esteban intenta traure profit del coronavirus: «És una vergonya»

 

Belén Esteban acaba de penjar al seu Instagram una publicació que ha causat polèmica. En un moment delicat pel país, la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha estat criticada en les xarxes socials per fer una cosa que molts consideren que ha estat fora de lloc.

 

La col·laboradora estrella de Telecinco ha patinat – i molt – després d’haver publicat una cosa inapropiada en el seu perfil d’Instagram. Belén ha pujat una imatge d’uns productes de farmàcia dels que acostuma a fer promoció.

 

Però esta volta la cosa ha anat més enllà, i és que ha aprofitat la crisi del coronavirus per a publicitar unes ampolles, amb un missatge que ha irritat als seus seguidors. «Cuidar-se en estos dies és important!», ha comentat la col·laboradora de ‘Sálvame’.

 

 

 

 

Ara mateix no és el millor moment per a incitar a la gent per a que isca de sa casa per motius que no són imprescindibles i Belén Esteban ha transmès el contrari, i és que ha animat als seus seguidors a comprar estes ampolletes ‘miraculoses’ que t’ajuden a mantenir la línia i estar més en forma.

 

«Hui he passat per la farmàcia a per les meues ampolles de carxofa i he preguntat per alguna cosa per a augmentar les defenses. M’han donat un producte natural de gelea reial sense sucre, es diu Arkoreal Gelea reial Vitaminada de @arkopharmaesp», ha comentat Belén Esteban.

 

Durament criticada 

Està molt bé que la col·laboradora publicite productes que ajuden a millorar les defenses i a mantindre una millor dieta, però potser en esta ocasió no ha sigut el moment més indicat, ja que hi ha gent que realment necessita anar a les farmàcies per a comprar productes de primera necessitat.

 

Molts han sigut els comentaris que han criticat esta decisió: «Belén, tu no caigues en això… no, per favor, estàs per damunt d’esta publicitat barata en estos moments…», o «És una vergonya» són algunes de les crítiques que la de Paracuellos ha rebut en les xarxes.

Últimes notícies

L’Enforne EÓ mesura la seua millora amb Roi Sánchez en la difícil pista del Granollers

L'Enforne EÓ Alacant visita al Fraikin Granollers el dissabte a les 19.00 amb la missió d'afermar l'impuls reeixit en el debut de Roi Sánchez. Després de tallar cinc derrotes, l'equip busca puntuar en una de les pistes més exigents de la ASOBAL.

Prop de 2.000 agents de la Guàrdia Civil conformen el dispositiu del Gran Premi de Cheste

L'operatiu es desplega de divendres a diumenge en el Circuit Ricardo Tormo amb tasques de seguretat, trànsit i prevenció. Hi haurà dron, tres helicòpters, rutes alternatives de la DGT i reforç de trens després de la reobertura parcial de la C-3.

Alex Escrig sorprén amb el millor temps i descol·loca als favorits en Moto2 a Cheste

Alex Escrig ha liderat la primera sessió lliure de Moto2 a Cheste amb un 1.33.050 després d'una tanda alterada per una bandera roja en la corba sis. Huertas es va lesionar i és baixa; González, Dixon i Moreira es van alternar al capdavant abans del colp final del valencià.

Air Nostrum reforça la connectivitat este Nadal amb més places a Balears

Air Nostrum ha anunciat més capacitat per a la campanya de Nadal 2025, amb focus en les rutes entre la península i Balears. També hi haurà reforços a Canàries, Melilla i la connexió amb Estrasburg.

La Generalitat inicia la reparació de la CV-4126 a Alfafar després de la dana

La Generalitat, a petició de l'Ajuntament d'Alfafar, ha arrancat la rehabilitació de la CV-4126, deteriorada pels treballs de postemergència després de la dana. L'obra, amb 500.000 euros, s'emmarca en el Pla Endavant.

Miguel Ángel Corona va deixar el València: cinc anys, tres càrrecs i un balanç de vendes i eixides polèmiques

L'eixida de Miguel Ángel Corona es va tancar per mutu acord després de rebre una oferta d'un altre club i en plena reestructuració de l'àrea esportiva. En cinc anys va assumir tres càrrecs, va apostar per fitxatges de baix cost i va conviure amb nombroses vendes que van reduir el valor de la plantilla.

El calendari solidari del València i Asindown complix 20 anys amb el primer equip i llegendes

València CF i la Fundació Asindown han presentat el calendari benèfic del seu 20é aniversari, amb jugadors de les primeres plantilles i llegendes del club. El pack 'Genèticament Rebels 2026' inclou gran format, cromos commemoratius i calendari de taula per un donatiu recomanat de 10 euros.

Presó per a dos hòmens per violar a una dona a Paterna

Dos hòmens de 21 i 28 anys han ingressat a la presó després de ser detinguts per una agressió sexual amb penetració a una dona a Paterna. Els fets van ocórrer el 4 de novembre i es va activar el protocol d'atenció integral; un dels arrestats tenia antecedents i situació irregular.