Belén Ro, aterrida confessa que: Vaig tindre por que em tallaren la cama

 

Belén Ro i Jorge Javier Vázquez acaparen la portada de ‘Lecturas’ de la mà d’una entrevista del presentador de ‘Sálvame ‘a la seua amiga i col·laboradora. El titular, en el qual ella manifesta la seua «por al fet que li tallaren la cama«, no deixa lloc a dubtes.

I és que, tal com revela l’entrevistador, Belén Ro «podria haver-se matat quan l’altre dia va caure en el bany i es va trencar la tíbia i el peroné en eixir de la dutxa».

La col·laboradora, de 54 anys, rep en el seu pis a Jorge Javier Vázquez, a qui revela que «va caure d’èxit». Es refereix Belén Ro a l’últim Polideluxe, on va revelar que fa anys va fer un trio amb Jorge Javier i un altre home.

La caiguda, de la qual va eixir «reptant«, ha motivat una operació quirúrgica de la qual ara s’està recuperant. L’assumpte, al cap i a la fi, va poder ser més greu: «Em podria haver matat, em podia haver trencat el cap».

Per això, l’assumpte li ha deixat ferides psicològiques. Ha d’estar atesa per amics i companys. Ella mateixa va triar a Kiko Hernández, perquè a diferència de Jorge Javier «va a la compra, em fa el menjar, em canvia els halògens… Sap fer de tot!».

L’entrevista prompte deriva cap al tema d’Antonio David Flores i Olga Moreno, on la col·laboradora mostra tota la bilis habitual en ella i la publicació contra la parella. «No sent pena ni per Antonio David ni per Olga ni per Rocío Flores. Olga ha contribuït a picar a Rocío Carrasco durant 25 anys», assegura a un complaent Jorge Javier.

 

Desesperada

 

«Estic molt desesperada perquè la meua vida s’ha parat en sec«, admet. Sense caure en el victimisme, reconeix estar travessant un dels pitjors moments de la seua vida i que, quan el seu estat li ho permeta, anirà a teràpia.

Ha tocat fons

 

Després de sentir parlar amb la seua ironia i sinceritat desarmants en el seu aplaudit ‘poli’, costa creure que una dona com Belén Rodríguez es puga ensorrar. No obstant això, sembla que la brutal caiguda que va patir en eixir del bany, les complicacions durant l’operació i els dolors insuportables del postoperatori li han minat les forces i li han portat a tocar fons.

 

«Estic molt perduda»

 

En la xarrada que ha mantingut, en exclusiva per a ‘Lecturas’, amb el seu gran amic Jorge Javier, comptava: «Estic molt perduda. Sé que hauré de fer teràpia per això». «Tinc por contínuament«, prossegueix, posant paraules a les seues emocions.

Últimes notícies

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.