Belén Ro, aterrida confessa que: Vaig tindre por que em tallaren la cama

 

Belén Ro i Jorge Javier Vázquez acaparen la portada de ‘Lecturas’ de la mà d’una entrevista del presentador de ‘Sálvame ‘a la seua amiga i col·laboradora. El titular, en el qual ella manifesta la seua “por al fet que li tallaren la cama“, no deixa lloc a dubtes.

I és que, tal com revela l’entrevistador, Belén Ro “podria haver-se matat quan l’altre dia va caure en el bany i es va trencar la tíbia i el peroné en eixir de la dutxa”.

La col·laboradora, de 54 anys, rep en el seu pis a Jorge Javier Vázquez, a qui revela que “va caure d’èxit”. Es refereix Belén Ro a l’últim Polideluxe, on va revelar que fa anys va fer un trio amb Jorge Javier i un altre home.

La caiguda, de la qual va eixir “reptant“, ha motivat una operació quirúrgica de la qual ara s’està recuperant. L’assumpte, al cap i a la fi, va poder ser més greu: “Em podria haver matat, em podia haver trencat el cap”.

Per això, l’assumpte li ha deixat ferides psicològiques. Ha d’estar atesa per amics i companys. Ella mateixa va triar a Kiko Hernández, perquè a diferència de Jorge Javier “va a la compra, em fa el menjar, em canvia els halògens… Sap fer de tot!”.

L’entrevista prompte deriva cap al tema d’Antonio David Flores i Olga Moreno, on la col·laboradora mostra tota la bilis habitual en ella i la publicació contra la parella. “No sent pena ni per Antonio David ni per Olga ni per Rocío Flores. Olga ha contribuït a picar a Rocío Carrasco durant 25 anys”, assegura a un complaent Jorge Javier.

 

Desesperada

 

“Estic molt desesperada perquè la meua vida s’ha parat en sec“, admet. Sense caure en el victimisme, reconeix estar travessant un dels pitjors moments de la seua vida i que, quan el seu estat li ho permeta, anirà a teràpia.

Ha tocat fons

 

Després de sentir parlar amb la seua ironia i sinceritat desarmants en el seu aplaudit ‘poli’, costa creure que una dona com Belén Rodríguez es puga ensorrar. No obstant això, sembla que la brutal caiguda que va patir en eixir del bany, les complicacions durant l’operació i els dolors insuportables del postoperatori li han minat les forces i li han portat a tocar fons.

 

“Estic molt perduda”

 

En la xarrada que ha mantingut, en exclusiva per a ‘Lecturas’, amb el seu gran amic Jorge Javier, comptava: “Estic molt perduda. Sé que hauré de fer teràpia per això”. “Tinc por contínuament“, prossegueix, posant paraules a les seues emocions.

Anuncios

Últimes notícies

La Copa Faulconbridge inicia etapa com Challenger 175 i es prepara per al comiat de Baptista i Zapata

La Copa Faulconbridge estrena categoria ATP Challenger 175 i nova data en el Club de Tenis València, en una edició marcada pel comiat de Roberto Bautista i Bernabé Zapata.

OceanFest torna a València amb una edició dedicada als ecosistemes polars

El Oceanogràfic de València celebra del 18 al 24 de maig la quarta edició de OceanFest, un festival que posa el focus en els ecosistemes polars amb art, divulgació i tallers familiars.

El València Basket es juga la vida en l’Eurolliga en la pista del Panathinaikos

El València Basket visita la pista del Panathinaikos obligat a guanyar per a seguir amb opcions en els quarts de final de l'Eurolliga, després de dos ajustes derrotes en el Roig Arena.

Ortí defén els servicis mínims i reclama compatibilitzar la vaga docent amb la protecció de l’alumnat

La Conselleria d'Educació negociarà els servicis mínims de la vaga indefinida del professorat des de l'escolta i el diàleg, amb l'objectiu de garantir el dret a la protesta sense comprometre l'atenció a l'alumnat, especialment el més vulnerable i el que afronta les PAU.

Pedro Martínez confia a allargar la sèrie davant Panathinaikos malgrat el 0-2

Pedro Martínez assumix l'escenari límit del València Basket en l'Eurolliga, però manté la confiança a guanyar en la pista del Panathinaikos i allargar la sèrie de quarts.

PP i Vox bloquegen la pròrroga de la comissió de la dana i el PSPV portarà el cas al Constitucional

PP i Vox impedixen ampliar la comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts, que conclourà este mes, i el PSPV anuncia un recurs d'empara davant el Tribunal Constitucional.

Augmenten un 13,65% les consultes psicosocials en l’Associació Contra el Càncer de València

L'Associació Espanyola contra el Càncer a València va atendre en 2025 a 6.313 persones, amb un augment del 13,65% en les consultes psicosocials i un perfil majoritari de dones de mitjana edat en tractament actiu.

El Constitucional admet a tràmit el recurs del Govern contra la Llei Trans valenciana

El Tribunal Constitucional ha admés a tràmit el recurs del Govern contra diversos articles de la Llei d'Acompanyament 5/2025 que modifiquen la Llei Trans valenciana i ha suspés cautelarment la seua aplicació.