Belén Ro, aterrida confessa que: Vaig tindre por que em tallaren la cama

 

Belén Ro i Jorge Javier Vázquez acaparen la portada de ‘Lecturas’ de la mà d’una entrevista del presentador de ‘Sálvame ‘a la seua amiga i col·laboradora. El titular, en el qual ella manifesta la seua «por al fet que li tallaren la cama«, no deixa lloc a dubtes.

I és que, tal com revela l’entrevistador, Belén Ro «podria haver-se matat quan l’altre dia va caure en el bany i es va trencar la tíbia i el peroné en eixir de la dutxa».

La col·laboradora, de 54 anys, rep en el seu pis a Jorge Javier Vázquez, a qui revela que «va caure d’èxit». Es refereix Belén Ro a l’últim Polideluxe, on va revelar que fa anys va fer un trio amb Jorge Javier i un altre home.

La caiguda, de la qual va eixir «reptant«, ha motivat una operació quirúrgica de la qual ara s’està recuperant. L’assumpte, al cap i a la fi, va poder ser més greu: «Em podria haver matat, em podia haver trencat el cap».

Per això, l’assumpte li ha deixat ferides psicològiques. Ha d’estar atesa per amics i companys. Ella mateixa va triar a Kiko Hernández, perquè a diferència de Jorge Javier «va a la compra, em fa el menjar, em canvia els halògens… Sap fer de tot!».

L’entrevista prompte deriva cap al tema d’Antonio David Flores i Olga Moreno, on la col·laboradora mostra tota la bilis habitual en ella i la publicació contra la parella. «No sent pena ni per Antonio David ni per Olga ni per Rocío Flores. Olga ha contribuït a picar a Rocío Carrasco durant 25 anys», assegura a un complaent Jorge Javier.

 

Desesperada

 

«Estic molt desesperada perquè la meua vida s’ha parat en sec«, admet. Sense caure en el victimisme, reconeix estar travessant un dels pitjors moments de la seua vida i que, quan el seu estat li ho permeta, anirà a teràpia.

Ha tocat fons

 

Després de sentir parlar amb la seua ironia i sinceritat desarmants en el seu aplaudit ‘poli’, costa creure que una dona com Belén Rodríguez es puga ensorrar. No obstant això, sembla que la brutal caiguda que va patir en eixir del bany, les complicacions durant l’operació i els dolors insuportables del postoperatori li han minat les forces i li han portat a tocar fons.

 

«Estic molt perduda»

 

En la xarrada que ha mantingut, en exclusiva per a ‘Lecturas’, amb el seu gran amic Jorge Javier, comptava: «Estic molt perduda. Sé que hauré de fer teràpia per això». «Tinc por contínuament«, prossegueix, posant paraules a les seues emocions.

Últimes notícies

La plantilla de Ford Almussafes es juga el seu futur laboral en plena recta final de l’ERTE Red

Ford Almussafes negocia ja el nou marc laboral i salarial que regirà a partir de 2027, mentre afronta els últims sis mesos de l’ERTE Red i prepara la planta per al nou Bronco.

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.