Belén Ro, aterrida confessa que: Vaig tindre por que em tallaren la cama

 

Belén Ro i Jorge Javier Vázquez acaparen la portada de ‘Lecturas’ de la mà d’una entrevista del presentador de ‘Sálvame ‘a la seua amiga i col·laboradora. El titular, en el qual ella manifesta la seua “por al fet que li tallaren la cama“, no deixa lloc a dubtes.

I és que, tal com revela l’entrevistador, Belén Ro “podria haver-se matat quan l’altre dia va caure en el bany i es va trencar la tíbia i el peroné en eixir de la dutxa”.

La col·laboradora, de 54 anys, rep en el seu pis a Jorge Javier Vázquez, a qui revela que “va caure d’èxit”. Es refereix Belén Ro a l’últim Polideluxe, on va revelar que fa anys va fer un trio amb Jorge Javier i un altre home.

La caiguda, de la qual va eixir “reptant“, ha motivat una operació quirúrgica de la qual ara s’està recuperant. L’assumpte, al cap i a la fi, va poder ser més greu: “Em podria haver matat, em podia haver trencat el cap”.

Per això, l’assumpte li ha deixat ferides psicològiques. Ha d’estar atesa per amics i companys. Ella mateixa va triar a Kiko Hernández, perquè a diferència de Jorge Javier “va a la compra, em fa el menjar, em canvia els halògens… Sap fer de tot!”.

L’entrevista prompte deriva cap al tema d’Antonio David Flores i Olga Moreno, on la col·laboradora mostra tota la bilis habitual en ella i la publicació contra la parella. “No sent pena ni per Antonio David ni per Olga ni per Rocío Flores. Olga ha contribuït a picar a Rocío Carrasco durant 25 anys”, assegura a un complaent Jorge Javier.

 

Desesperada

 

“Estic molt desesperada perquè la meua vida s’ha parat en sec“, admet. Sense caure en el victimisme, reconeix estar travessant un dels pitjors moments de la seua vida i que, quan el seu estat li ho permeta, anirà a teràpia.

Ha tocat fons

 

Després de sentir parlar amb la seua ironia i sinceritat desarmants en el seu aplaudit ‘poli’, costa creure que una dona com Belén Rodríguez es puga ensorrar. No obstant això, sembla que la brutal caiguda que va patir en eixir del bany, les complicacions durant l’operació i els dolors insuportables del postoperatori li han minat les forces i li han portat a tocar fons.

 

“Estic molt perduda”

 

En la xarrada que ha mantingut, en exclusiva per a ‘Lecturas’, amb el seu gran amic Jorge Javier, comptava: “Estic molt perduda. Sé que hauré de fer teràpia per això”. “Tinc por contínuament“, prossegueix, posant paraules a les seues emocions.

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.