Belén Ro, aterrida confessa que: Vaig tindre por que em tallaren la cama

 

Belén Ro i Jorge Javier Vázquez acaparen la portada de ‘Lecturas’ de la mà d’una entrevista del presentador de ‘Sálvame ‘a la seua amiga i col·laboradora. El titular, en el qual ella manifesta la seua «por al fet que li tallaren la cama«, no deixa lloc a dubtes.

I és que, tal com revela l’entrevistador, Belén Ro «podria haver-se matat quan l’altre dia va caure en el bany i es va trencar la tíbia i el peroné en eixir de la dutxa».

La col·laboradora, de 54 anys, rep en el seu pis a Jorge Javier Vázquez, a qui revela que «va caure d’èxit». Es refereix Belén Ro a l’últim Polideluxe, on va revelar que fa anys va fer un trio amb Jorge Javier i un altre home.

La caiguda, de la qual va eixir «reptant«, ha motivat una operació quirúrgica de la qual ara s’està recuperant. L’assumpte, al cap i a la fi, va poder ser més greu: «Em podria haver matat, em podia haver trencat el cap».

Per això, l’assumpte li ha deixat ferides psicològiques. Ha d’estar atesa per amics i companys. Ella mateixa va triar a Kiko Hernández, perquè a diferència de Jorge Javier «va a la compra, em fa el menjar, em canvia els halògens… Sap fer de tot!».

L’entrevista prompte deriva cap al tema d’Antonio David Flores i Olga Moreno, on la col·laboradora mostra tota la bilis habitual en ella i la publicació contra la parella. «No sent pena ni per Antonio David ni per Olga ni per Rocío Flores. Olga ha contribuït a picar a Rocío Carrasco durant 25 anys», assegura a un complaent Jorge Javier.

 

Desesperada

 

«Estic molt desesperada perquè la meua vida s’ha parat en sec«, admet. Sense caure en el victimisme, reconeix estar travessant un dels pitjors moments de la seua vida i que, quan el seu estat li ho permeta, anirà a teràpia.

Ha tocat fons

 

Després de sentir parlar amb la seua ironia i sinceritat desarmants en el seu aplaudit ‘poli’, costa creure que una dona com Belén Rodríguez es puga ensorrar. No obstant això, sembla que la brutal caiguda que va patir en eixir del bany, les complicacions durant l’operació i els dolors insuportables del postoperatori li han minat les forces i li han portat a tocar fons.

 

«Estic molt perduda»

 

En la xarrada que ha mantingut, en exclusiva per a ‘Lecturas’, amb el seu gran amic Jorge Javier, comptava: «Estic molt perduda. Sé que hauré de fer teràpia per això». «Tinc por contínuament«, prossegueix, posant paraules a les seues emocions.

Últimes notícies

Dos treballadors d’un pub d’Alacant, detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor i a una jove

Dos treballadors d’un pub d’Alacant han sigut detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor de 17 anys i a una jove de 18, segons la Policia Nacional.

Chiva tanca la piscina municipal per fems a l’aigua en plena onada de calor

L’Ajuntament de Chiva ha tancat dimecres i dijous la piscina municipal després de detectar fems flotant i revisa la qualitat de l’aigua abans de reobrir.

Elx es convertix en capital del curt amb 71 projeccions i un homenatge a Kiti Mánver

El Festival Internacional de Cine Independiente de Elche celebra del 10 al 17 de juliol la seua 49a edició amb 71 curtmetratges de 63 països i un homenatge a l’actriu Kiti Mánver, que rebrà la Palmera de Plata.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del Valencia i ja és el quinzé de LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer japonés a jugar al primer equip masculí del Valencia CF i el quinzé futbolista nipó a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. El club li ha fet un contracte per cinc temporades, fet que li pot permetre situar-se entre els japonesos amb més partits en la competició.

Catalá nega que ningú li comunicara el missatge d’alerta abans de la DANA a València

María José Catalá ha afirmat davant la jutgessa que investiga la DANA que ningú li va comunicar que s’estava preparant un missatge d’alerta a la població. La batlessa ha detallat les decisions que va prendre el 29 d’octubre de 2024 i la informació que va rebre d’Interior i de la Delegació del Govern.

Així és la tercera equipació del València CF: rosa i roig Torino per a la temporada 2026-27

El València CF ha presentat la tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny trencador que combina el color rosa amb el roig Torino, molt vinculat a la història del club.

Nova tercera equipació del Valencia CF: combinació atrevida de rosa i roig torino

El Valencia CF ha presentat la seua tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny innovador que combina el rosa amb el roig torino, color històric del club.