Boris Johnson i la seua núvia Carrie Symonds es casen en secret

 

Boris Johnson ja és, de nou, un home casat. El primer ministre britànic, de 56 anys, i la seua núvia, Carrie Symonds, de 33, havien anunciat que la seua boda tindria lloc el mes de juliol del 2022 i havien previngut al seu entorn perquè reservara la data. Però la parella tenia en realitat altres plans.

L’enllaç es va dur a terme este dissabte en la catedral catòlica de Westminster (Londres) en una cerimònia planejada «en secret», segons va confirmar este diumenge Downing Street hores després que el publicara la premsa local.

The Mail on Sunday, que ha publicat les imatges de l’enllaç, explica que van assistir a la boda trenta convidats, el màxim permés actualment per la pandèmia, entre ells el pare del nuvi, Stanley Johnson, i els seus germans Leo, Jo i Rachel, sense que se sàpia si van ser presents els fills majors del primer ministre.

Sí que va participar en l’esdeveniment Wilfred, el primogènit de Johnson, anys, amb Symonds, que va nàixer el 29 d’abril de 2020, poc després que el seu pare es divorciara de la seua anterior esposa, Marina Wheeler, amb qui es va casar en 1993 i va tindre quatre fills.

 

Nombroses relacions extramatrimonials

 

El polític, al qual s’atribueixen nombroses relacions extramatrimonials, va estar casat en dos ocasions anteriors. Ho va fer per primera vegada als 23 anys amb Allegra Mostyn-Owen en 1987. La boda va ser anul·lada en 1993, any en què es va casar amb la seua amiga de la infància i advocada Marina Wheeler, amb qui es creu que ja mantenia una relació abans de separar-se de la seua primera esposa. La parella va tindre quatre fills. Es van separar en el 2018 i es van divorciar en el 2020, poc abans que el primer ministre anara pare del seu últim fill.

Segons assenyala el Mail, esta és la primra boda d’un primer ministre del Regne Unit en actiu en 199 anys, des que lord Robert Jenkinson es va casar amb Mary Chester en 1822.

 

Promesos des de desembre del 2019

 

La premsa explica que la parella, que es va prometre el desembre del 2019, portava mesos planejant la boda, pel que sembla, ni l’entorn polític de Johnson ni alguns càrrecs de la catedral sabien res, malgrat que fa uns dies van comunicar als seus amics que projectaven una gran celebració el 30 de juliol del 2022.

Esta notícia va generar nombroses crítiques quan van transcendir els plans d’una fastuosa cerimònia que tindria lloc en Chequers, la residència estiuenca dels primers ministres britànics en la campanya i on Johnson es va retirar durant la seua llarga convalescència pel covid-19. Segons el Mail, la parella podria mantindre els seus plans de fer una gran celebració a l’estiu una vegada que les restriccions per la pandèmia s’hagen suavitzat.

D’acord amb els periòdics, la núvia portava un vestit blanc sense vel i el nuvi “estava molt elegant”, segons testimonis, mentre que tots dos van entrar al temple al so de música clàssica. Posteriorment, es creu que van fer una xicoteta celebració en la seua residència oficial en Downing Street.

Encara que l’Església Catòlica no casa a divorciats, en este cas Johnson no compta com a tal perquè les seues anteriors noces no van ser en temples catòlics

El “Mail” assenyala que Symonds és catòlica practicant, mentre que Johnson, que va deixar el catolicisme de la seua mare quan era jove per a convertir-se a l’anglicanisme, està batejat com a catòlic i ara combrega en esta fe. 

 

Johnson sempre rodejat de polèmica

 

L’anunci del seu casament es produeix després d’una setmana dura per al primer ministre, que va ser acusat «d’inepte» per un exassessor i criticat pel finançament irregular de la redecoració del seu habitatge oficial, entre altres denúncies, a més de les notícies per la propagació de la variant índia del coronavirus pel país. Diferents polítics de tots els partits han felicitat este diumenge a la parella per la seua unió, si bé diversos diputats laboristes han dit que les «noces d’emergència» és un bon estratagema per a distraure «de tota la mala premsa» generada esta setmana.

Es creu que el nou matrimoni podria fer la seua primera aparició oficial en la pròxima cimera del G7, els dies 12 i 13 de juny a Cornualla (oest d’Anglaterra).

 

 

 

Últimes notícies

Anàlisis biomètrics en l’Operació Pas de l’Estret 2026 als ports de València i Alacant

L’Operació Pas de l’Estret 2026 incorpora anàlisis biomètrics i nous sistemes digitals als ports de València i sobretot d’Alacant per a millorar la seguretat i la fluïdesa del trànsit de passatgers i vehicles.

822 vivendes públiques noves a Torrevieja estaran llestes en 2028 amb el Pla Vive

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha anunciat l’inici de les obres de 822 vivendes de protecció pública a Torrevieja, repartides en quatre solars municipals i emmarcades en el Pla Vive, amb previsió que estiguen acabades en 2028.

Morant reafirma el seu suport a Zapatero i critica el doble raser de la justícia espanyola

Diana Morant manté el seu suport a José Luis Rodríguez Zapatero davant la investigació del cas Plus Ultra i denuncia un doble raser en la justícia espanyola i en les filtracions a la premsa.

Juan Echanove porta a l’escenari ‘La escopeta nacional’ amb una nova mirada musical

Juan Echanove dirigeix al Teatro Español de Madrid una nova versió teatral de ‘La escopeta nacional’, clàssic de Luis García Berlanga i Rafael Azcona, que incorpora moments musicals sense convertir-se en un musical.

El Consell reclama al Govern central que no limite les competències valencianes sobre la costa

El Consell ha aprovat un informe amb què exigeix al Govern d'Espanya que respecte les competències de la Generalitat en ordenació del territori i del litoral i que paralitze canvis normatius que podrien limitar el marc legal valencià.

Pérez Llorca es reunirà dilluns amb el ministre d’Hisenda al Palau de la Generalitat

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, es reunirà dilluns al Palau amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España, per tractar assumptes urgents i rellevants per a la Comunitat Valenciana.

Així canviarà el nou reglament de bous al carrer que entrarà en vigor en 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza els requisits tècnics i sanitaris i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Així serà el nou reglament de bous al carrer que canviarà les festes a partir de 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza les exigències tècniques i sanitàries i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.