11.6 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

María José Campanario dona a llum al seu tercer fill

La família creix per a Jesulín d’Ubrique (48) i María José Campanario (43). Després d’una llarga espera, que va començar per a l’audiència el mes de desembre passat en conéixer-se el tercer embaràs de la dona del torero, el clan ja té entre els seus braços al membre més xicotet. Un bebé que, tal com van reconéixer, va ser tota una sorpresa per a ells, ja que no el caminaven buscant.

El xicotet va vindre al món anit a l’hospital Porta del Sud de Jerez de la Frontera, i que segons informa el ‘Diario de Cádiz’, tindria el nom del seu iaio patern, Hugo. Comença així una nova etapa per al matrimoni, per al qual ampliar la família ha sigut una immillorable sorpresa i el millor regal avançat del seu 20é aniversari de boda.

El 27 de juliol de 2002 es van donar el ‘sí, vull’ en la capella de San Francisco de Paula, en la hisenda Benazuza de la localitat sevillana de Sanlúcar la Mayor. Per tant, en solo uns dies celebraran dos dècades d’unió sent un més a casa. El seu bebé és la millor mostra de la seua unió indestructible i un amor incondicional que no deixa de créixer.

El matrimoni explicava a la revista ‘Hola’ que era totalment inesperat, però el qualificaven d’una benedicció. A més, María José reconeixia que quasi es cau a terra quan va veure el positiu, ja que, encara que portava sensible a les olors un temps, no podia imaginar que era un símptoma inicial d’embaràs.

Per part seua, el destre va reaccionar amb llàgrimes d’emoció al saber que anava a ser pare de nou i va optar per no saber si venia en camí un xiquet o una xiqueta, ja que la il·lusió és la mateixa i només li importava que vinga sa. La idea d’ampliar la família li l’havien plantejada en diverses ocasions, però les circumstàncies han volgut que siga ara quan el seu desig es faça realitat i no poden sentir-se més plens.

La filla de Belén Esteban “està com boja” amb el naixement del seu germà

Paloma García-Pelayo, col·laboradora de ‘El Programa de Ana Rosa’, informa sobre com ha reaccionat la filla de Belén Esteban: “Andrea està com boja, s’espera també la seua visita“. La reportera, enfront de l’hospital on ha donat a llum l’odontòloga, assenyala que “hi ha molt de secretisme entorn del naixement del tercer fill de Jesulín d’Ubrique, ningú va veure entrar a María José Campanario a l’hospital“. A més, la periodista confirma que “tant el xiquet com els pares estan bé i feliços”.

A més, la col·laboradora assenyala que encara que el part es va avançar, estava “absolutament controlat“.

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.