5.3 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

María José Campanario dona a llum al seu tercer fill

La família creix per a Jesulín d’Ubrique (48) i María José Campanario (43). Després d’una llarga espera, que va començar per a l’audiència el mes de desembre passat en conéixer-se el tercer embaràs de la dona del torero, el clan ja té entre els seus braços al membre més xicotet. Un bebé que, tal com van reconéixer, va ser tota una sorpresa per a ells, ja que no el caminaven buscant.

El xicotet va vindre al món anit a l’hospital Porta del Sud de Jerez de la Frontera, i que segons informa el ‘Diario de Cádiz’, tindria el nom del seu iaio patern, Hugo. Comença així una nova etapa per al matrimoni, per al qual ampliar la família ha sigut una immillorable sorpresa i el millor regal avançat del seu 20é aniversari de boda.

El 27 de juliol de 2002 es van donar el ‘sí, vull’ en la capella de San Francisco de Paula, en la hisenda Benazuza de la localitat sevillana de Sanlúcar la Mayor. Per tant, en solo uns dies celebraran dos dècades d’unió sent un més a casa. El seu bebé és la millor mostra de la seua unió indestructible i un amor incondicional que no deixa de créixer.

El matrimoni explicava a la revista ‘Hola’ que era totalment inesperat, però el qualificaven d’una benedicció. A més, María José reconeixia que quasi es cau a terra quan va veure el positiu, ja que, encara que portava sensible a les olors un temps, no podia imaginar que era un símptoma inicial d’embaràs.

Per part seua, el destre va reaccionar amb llàgrimes d’emoció al saber que anava a ser pare de nou i va optar per no saber si venia en camí un xiquet o una xiqueta, ja que la il·lusió és la mateixa i només li importava que vinga sa. La idea d’ampliar la família li l’havien plantejada en diverses ocasions, però les circumstàncies han volgut que siga ara quan el seu desig es faça realitat i no poden sentir-se més plens.

La filla de Belén Esteban “està com boja” amb el naixement del seu germà

Paloma García-Pelayo, col·laboradora de ‘El Programa de Ana Rosa’, informa sobre com ha reaccionat la filla de Belén Esteban: “Andrea està com boja, s’espera també la seua visita“. La reportera, enfront de l’hospital on ha donat a llum l’odontòloga, assenyala que “hi ha molt de secretisme entorn del naixement del tercer fill de Jesulín d’Ubrique, ningú va veure entrar a María José Campanario a l’hospital“. A més, la periodista confirma que “tant el xiquet com els pares estan bé i feliços”.

A més, la col·laboradora assenyala que encara que el part es va avançar, estava “absolutament controlat“.

Últimes notícies

Indonèsia afronta la sèptima jornada de busca dels tres espanyols desapareguts

Indonèsia va reprendre per sèptim dia la busca de tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic prop de Komodo. Les autoritats valoren prolongar el dispositiu més enllà del mínim legal.

Gelades febles a l’interior de Castelló i màximes amb pocs canvis a l’inici de l’any

L'any arranca amb cel poc nuvolós, mínimes a l'alça a l'interior de València i gelades febles a l'interior de Castelló. Vent fluix i màximes amb pocs canvis; demà hi haurà boires i lleuger ascens tèrmic.

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.