María José Campanario dona a llum al seu tercer fill

La família creix per a Jesulín d’Ubrique (48) i María José Campanario (43). Després d’una llarga espera, que va començar per a l’audiència el mes de desembre passat en conéixer-se el tercer embaràs de la dona del torero, el clan ja té entre els seus braços al membre més xicotet. Un bebé que, tal com van reconéixer, va ser tota una sorpresa per a ells, ja que no el caminaven buscant.

El xicotet va vindre al món anit a l’hospital Porta del Sud de Jerez de la Frontera, i que segons informa el ‘Diario de Cádiz’, tindria el nom del seu iaio patern, Hugo. Comença així una nova etapa per al matrimoni, per al qual ampliar la família ha sigut una immillorable sorpresa i el millor regal avançat del seu 20é aniversari de boda.

El 27 de juliol de 2002 es van donar el ‘sí, vull’ en la capella de San Francisco de Paula, en la hisenda Benazuza de la localitat sevillana de Sanlúcar la Mayor. Per tant, en solo uns dies celebraran dos dècades d’unió sent un més a casa. El seu bebé és la millor mostra de la seua unió indestructible i un amor incondicional que no deixa de créixer.

El matrimoni explicava a la revista ‘Hola’ que era totalment inesperat, però el qualificaven d’una benedicció. A més, María José reconeixia que quasi es cau a terra quan va veure el positiu, ja que, encara que portava sensible a les olors un temps, no podia imaginar que era un símptoma inicial d’embaràs.

Per part seua, el destre va reaccionar amb llàgrimes d’emoció al saber que anava a ser pare de nou i va optar per no saber si venia en camí un xiquet o una xiqueta, ja que la il·lusió és la mateixa i només li importava que vinga sa. La idea d’ampliar la família li l’havien plantejada en diverses ocasions, però les circumstàncies han volgut que siga ara quan el seu desig es faça realitat i no poden sentir-se més plens.

La filla de Belén Esteban «està com boja» amb el naixement del seu germà

Paloma García-Pelayo, col·laboradora de ‘El Programa de Ana Rosa’, informa sobre com ha reaccionat la filla de Belén Esteban: «Andrea està com boja, s’espera també la seua visita«. La reportera, enfront de l’hospital on ha donat a llum l’odontòloga, assenyala que «hi ha molt de secretisme entorn del naixement del tercer fill de Jesulín d’Ubrique, ningú va veure entrar a María José Campanario a l’hospital«. A més, la periodista confirma que «tant el xiquet com els pares estan bé i feliços».

A més, la col·laboradora assenyala que encara que el part es va avançar, estava «absolutament controlat«.

Últimes notícies

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.