María José Campanario dona a llum al seu tercer fill

La família creix per a Jesulín d’Ubrique (48) i María José Campanario (43). Després d’una llarga espera, que va començar per a l’audiència el mes de desembre passat en conéixer-se el tercer embaràs de la dona del torero, el clan ja té entre els seus braços al membre més xicotet. Un bebé que, tal com van reconéixer, va ser tota una sorpresa per a ells, ja que no el caminaven buscant.

El xicotet va vindre al món anit a l’hospital Porta del Sud de Jerez de la Frontera, i que segons informa el ‘Diario de Cádiz’, tindria el nom del seu iaio patern, Hugo. Comença així una nova etapa per al matrimoni, per al qual ampliar la família ha sigut una immillorable sorpresa i el millor regal avançat del seu 20é aniversari de boda.

El 27 de juliol de 2002 es van donar el ‘sí, vull’ en la capella de San Francisco de Paula, en la hisenda Benazuza de la localitat sevillana de Sanlúcar la Mayor. Per tant, en solo uns dies celebraran dos dècades d’unió sent un més a casa. El seu bebé és la millor mostra de la seua unió indestructible i un amor incondicional que no deixa de créixer.

El matrimoni explicava a la revista ‘Hola’ que era totalment inesperat, però el qualificaven d’una benedicció. A més, María José reconeixia que quasi es cau a terra quan va veure el positiu, ja que, encara que portava sensible a les olors un temps, no podia imaginar que era un símptoma inicial d’embaràs.

Per part seua, el destre va reaccionar amb llàgrimes d’emoció al saber que anava a ser pare de nou i va optar per no saber si venia en camí un xiquet o una xiqueta, ja que la il·lusió és la mateixa i només li importava que vinga sa. La idea d’ampliar la família li l’havien plantejada en diverses ocasions, però les circumstàncies han volgut que siga ara quan el seu desig es faça realitat i no poden sentir-se més plens.

La filla de Belén Esteban “està com boja” amb el naixement del seu germà

Paloma García-Pelayo, col·laboradora de ‘El Programa de Ana Rosa’, informa sobre com ha reaccionat la filla de Belén Esteban: “Andrea està com boja, s’espera també la seua visita“. La reportera, enfront de l’hospital on ha donat a llum l’odontòloga, assenyala que “hi ha molt de secretisme entorn del naixement del tercer fill de Jesulín d’Ubrique, ningú va veure entrar a María José Campanario a l’hospital“. A més, la periodista confirma que “tant el xiquet com els pares estan bé i feliços”.

A més, la col·laboradora assenyala que encara que el part es va avançar, estava “absolutament controlat“.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.