María José Campanario dona a llum al seu tercer fill

La família creix per a Jesulín d’Ubrique (48) i María José Campanario (43). Després d’una llarga espera, que va començar per a l’audiència el mes de desembre passat en conéixer-se el tercer embaràs de la dona del torero, el clan ja té entre els seus braços al membre més xicotet. Un bebé que, tal com van reconéixer, va ser tota una sorpresa per a ells, ja que no el caminaven buscant.

El xicotet va vindre al món anit a l’hospital Porta del Sud de Jerez de la Frontera, i que segons informa el ‘Diario de Cádiz’, tindria el nom del seu iaio patern, Hugo. Comença així una nova etapa per al matrimoni, per al qual ampliar la família ha sigut una immillorable sorpresa i el millor regal avançat del seu 20é aniversari de boda.

El 27 de juliol de 2002 es van donar el ‘sí, vull’ en la capella de San Francisco de Paula, en la hisenda Benazuza de la localitat sevillana de Sanlúcar la Mayor. Per tant, en solo uns dies celebraran dos dècades d’unió sent un més a casa. El seu bebé és la millor mostra de la seua unió indestructible i un amor incondicional que no deixa de créixer.

El matrimoni explicava a la revista ‘Hola’ que era totalment inesperat, però el qualificaven d’una benedicció. A més, María José reconeixia que quasi es cau a terra quan va veure el positiu, ja que, encara que portava sensible a les olors un temps, no podia imaginar que era un símptoma inicial d’embaràs.

Per part seua, el destre va reaccionar amb llàgrimes d’emoció al saber que anava a ser pare de nou i va optar per no saber si venia en camí un xiquet o una xiqueta, ja que la il·lusió és la mateixa i només li importava que vinga sa. La idea d’ampliar la família li l’havien plantejada en diverses ocasions, però les circumstàncies han volgut que siga ara quan el seu desig es faça realitat i no poden sentir-se més plens.

La filla de Belén Esteban «està com boja» amb el naixement del seu germà

Paloma García-Pelayo, col·laboradora de ‘El Programa de Ana Rosa’, informa sobre com ha reaccionat la filla de Belén Esteban: «Andrea està com boja, s’espera també la seua visita«. La reportera, enfront de l’hospital on ha donat a llum l’odontòloga, assenyala que «hi ha molt de secretisme entorn del naixement del tercer fill de Jesulín d’Ubrique, ningú va veure entrar a María José Campanario a l’hospital«. A més, la periodista confirma que «tant el xiquet com els pares estan bé i feliços».

A més, la col·laboradora assenyala que encara que el part es va avançar, estava «absolutament controlat«.

Últimes notícies

L’acampada per la vivenda a València reubicarà les tendes per no interferir en el 9 d’Octubre

Les persones acampades per la vivenda en la plaça de l’Ajuntament de València reorganitzaran i mouran les més de 500 tendes perquè puguen celebrar-se amb normalitat els actes del 9 d’Octubre. El col·lectiu manté la protesta de forma indefinida fins aconseguir les seues reivindicacions i compta amb coordinació policial per motius de seguretat.

Tres detinguts a Borriana en una vivenda usada per a vendre droga

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Borriana acusades de tràfic de drogues i pertinença a grup criminal, després d’un registre en una vivenda on han trobat diverses substàncies estupefaents i material per a la seua distribució.

Mitjans i la Generalitat subscriuen un conveni de col·laboració per a impulsar els mitjans de comunicació valencians

L’acord, dotat amb 10.000 euros, reforça la col·laboració institucional i el compromís de Mitjans amb la representació i defensa del sector de la comunicació a la Comunitat Valenciana

Investigat a Torrent per empadronar estrangers de manera fraudulenta a canvi de diners

Un home de 39 anys ha sigut detingut a Torrent acusat d’empadronar irregularment estrangers en vivendes on no residien, presumptament cobrant fins a 1.000 euros per persona.

Intervenen quasi tona i mitja de cocaïna en un ferri arribat a València des d’Eivissa

L’Agència Tributària ha intervingut 1.420 pastilles de cocaïna, d’un pes pròxim a tona i mitja, en un ferri procedent d’Eivissa cap a València i ha detingut el conductor del vehicle on viatjava la droga.

Diversos veïns atesos per fum en l’incendi d’un edifici a San Vicente del Raspeig

Diversos veïns han hagut de ser atesos per intoxicació de fum després d’un incendi en un edifici de quatre altures al nucli urbà de San Vicente del Raspeig, a la província d’Alacant.

Oporto es quedarà amb l’eixida de The Ocean Race a partir de 2030 i rellevarà Alacant

Oporto serà la nova seu mundial de The Ocean Race des de 2028 i acollirà les eixides de 2030, 2034 i 2038, mentres Alacant manté la partida de 2027 i negocia la seua continuïtat amb la Generalitat Valenciana i l’Ajuntament.

Sanitat generalitzarà la prescripció diferida d’antibiòtics per a evitar tractaments innecessaris

L’Aemps està treballant amb les comunitats autònomes per a estendre la prescripció diferida d’antibiòtics i retirar les caixes de 30 comprimits en 2027, amb l’objectiu de reduir el consum injustificat i frenar les resistències.