13.5 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Carme Forcadell va acudir al Tribunal Suprem amb un abric de luxe

Carme Forcadell, a su llegada al Tribunal Supremo

Carme Forcadell amb l’abric | València Diari

 De l’estilisme de Carme Forcadell, les vegades ha acudit a declarar davant el Tribunal Suprem estos últims dies després de ser acusada per delictes de sedició, rebel·lió i malversació, han destacat les mateixes peces: els seus abrics. L’últim, el que va visitar ahir dijous 9 de novembre, reflectix el seu nivell de vida i demostra que amb el seu sou mensual fix de 7.794,77 euros, Forcadell no ha escatimat a l’hora de triar les millors peces de vestir.

  

  

I és que segons el portal ‘Vanitatits’, l’expresidenta del Parlament de Catalunya va acudir davant el jutge este passat dijous amb un abric de pell que podria arribar a valdre més de 1.500 euros. És un característic abric llarg de cuir—suposadament napa—amb un folre i solapes i caputxa de pèl de mouton o de bé.

 

 

Este abric, malgrat les seues característiques i cars materials, es pot trobar en diversos establiments i diverses signatures de moda els venen, fins i tot amb descomptes. Per exemple, en El Corte Inglés presenta en la seua secció de Peletería diversos abrics molt semblants al de Forcadell. Un molt semblant del dissenyador Georges Rech es ven actualment per 1.225 euros—és la Setmana d’Or i presenta un descompte del 50%— a diferència del seu preu original de 2.450 euros.

El abrigo de la firma Ventcouvert, en Zalando por 1.850 euros

Este és l’abric de Forcadell | zalando

 

En la plataforma ‘online’ de compra Zalando hi ha un abric de la signatura Ventcouvert molt similar en tons grisencs que es ven per 1.850 euros. Tots estos són preus bastant elevats que tanmateix són habituals en este tipus d’abrics. Un comerç de peletería ha explicat al mitjà citat que presenten este preu perquè «són peces de qualitat, de materials cars. Alguns fins i tot són reversibles i sobretot molt exclusius».

  

  

En Inditex també oferixen un abric llarg de pell com el de Carme Forcadell, encara que en la tenda «deluxe» del grup. En Uterqüe—una de les tendes favorites de la reina Letizia—venen un abric per un preu més baix que els altres exemples, per 1.200 euros, reversible que oferix la possibilitat de vestir dos abrics diferents segons l’ocasió.

El abrigo de piel reversible de Uterqüe de 1.200 euros

L’abric de pell de 1.200 euros | uterqüe

 

 

Últimes notícies

Avís taronja este dimarts en la costa de Castelló, València i nord d’Alacant per vent i ones de 4 metres

Aemet ha establit per a este dimarts l'avís taronja en el litoral de Castelló, València i nord d'Alacant per vent del nord de 55-70 km/h i ones de 4 m. L'onatge pot augmentar per maror ciclònica i hi ha avisos grocs per pluja, neu i mar.

Dos ex alts càrrecs del Consell van accedir i van copiar l’àudio del 112 del 29-O filtrat retallat

Un informe de la Guàrdia Civil remés al Jutjat de Llíria assenyala que dos ex alts càrrecs van accedir i van copiar l'àudio del 112 del 29 d'octubre, la versió retallada del qual es va filtrar abans que la completa. La investigació descriu un sistema antic sense registre d'accessos, la qual cosa complica rastrejar la filtració.

Les confraries de la Comunitat Valenciana paren la flota contra el reglament de control de la UE

Entre 400 i 500 embarcacions han quedat amarrades a Alacant, Castelló i València en rebuig a les noves obligacions de control; una delegació s'ha concentrat a Madrid.

Convoquen el 31 de gener a Benetússer una nova manifestació contra Mazón per la DANA

Més de 200 entitats, víctimes i comités de reconstrucció han convocat una marxa a Benetússer el 31 de gener a les 18.00 sota el lema 'Mazón a presó'. L'última protesta, prevista a València el 27 de desembre, va ser ajornada per la pluja.

Atur total de la flota valenciana per la nova norma de control de pesca de la UE

Entre 400 i 500 vaixells de les confraries valencianes han parat este dilluns en protesta per la nova norma de control de la UE. Una delegació s'ha concentrat a Madrid.

Basset espera tancar este dilluns la seua declaració sobre la dana

José Miguel Basset, ex inspector cap del Consorci Provincial de Bombers, ha représ el seu testimoniatge en el Jutjat de Catarroja i confia a finalitzar hui. La sessió es reprén després de quasi huit hores de preguntes el divendres.

Roberto Bautista cau davant Shang i s’acomiada en la primera ronda d’Austràlia

L'espanyol va perdre en quatre sets (6-4, 6-7(2), 6-4 i 6-0) en 2h56 després d'una baixada física en el tram final. Shang va avançar i espera rival en segona ronda.

Cancel·lat l’AVE València-Sevilla després de l’accident de Adamuz

L'accident ferroviari de Adamuz, amb almenys 39 morts, ha obligat a cancel·lar este dilluns l'únic AVE diari entre València i Sevilla. La circulació seguix interrompuda en la zona.