17.9 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Carme Forcadell va acudir al Tribunal Suprem amb un abric de luxe

Carme Forcadell, a su llegada al Tribunal Supremo

Carme Forcadell amb l’abric | València Diari

 De l’estilisme de Carme Forcadell, les vegades ha acudit a declarar davant el Tribunal Suprem estos últims dies després de ser acusada per delictes de sedició, rebel·lió i malversació, han destacat les mateixes peces: els seus abrics. L’últim, el que va visitar ahir dijous 9 de novembre, reflectix el seu nivell de vida i demostra que amb el seu sou mensual fix de 7.794,77 euros, Forcadell no ha escatimat a l’hora de triar les millors peces de vestir.

  

  

I és que segons el portal ‘Vanitatits’, l’expresidenta del Parlament de Catalunya va acudir davant el jutge este passat dijous amb un abric de pell que podria arribar a valdre més de 1.500 euros. És un característic abric llarg de cuir—suposadament napa—amb un folre i solapes i caputxa de pèl de mouton o de bé.

 

 

Este abric, malgrat les seues característiques i cars materials, es pot trobar en diversos establiments i diverses signatures de moda els venen, fins i tot amb descomptes. Per exemple, en El Corte Inglés presenta en la seua secció de Peletería diversos abrics molt semblants al de Forcadell. Un molt semblant del dissenyador Georges Rech es ven actualment per 1.225 euros—és la Setmana d’Or i presenta un descompte del 50%— a diferència del seu preu original de 2.450 euros.

El abrigo de la firma Ventcouvert, en Zalando por 1.850 euros

Este és l’abric de Forcadell | zalando

 

En la plataforma ‘online’ de compra Zalando hi ha un abric de la signatura Ventcouvert molt similar en tons grisencs que es ven per 1.850 euros. Tots estos són preus bastant elevats que tanmateix són habituals en este tipus d’abrics. Un comerç de peletería ha explicat al mitjà citat que presenten este preu perquè «són peces de qualitat, de materials cars. Alguns fins i tot són reversibles i sobretot molt exclusius».

  

  

En Inditex també oferixen un abric llarg de pell com el de Carme Forcadell, encara que en la tenda «deluxe» del grup. En Uterqüe—una de les tendes favorites de la reina Letizia—venen un abric per un preu més baix que els altres exemples, per 1.200 euros, reversible que oferix la possibilitat de vestir dos abrics diferents segons l’ocasió.

El abrigo de piel reversible de Uterqüe de 1.200 euros

L’abric de pell de 1.200 euros | uterqüe

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.