Carme Forcadell va acudir al Tribunal Suprem amb un abric de luxe

Carme Forcadell, a su llegada al Tribunal Supremo

Carme Forcadell amb l’abric | València Diari

 De l’estilisme de Carme Forcadell, les vegades ha acudit a declarar davant el Tribunal Suprem estos últims dies després de ser acusada per delictes de sedició, rebel·lió i malversació, han destacat les mateixes peces: els seus abrics. L’últim, el que va visitar ahir dijous 9 de novembre, reflectix el seu nivell de vida i demostra que amb el seu sou mensual fix de 7.794,77 euros, Forcadell no ha escatimat a l’hora de triar les millors peces de vestir.

  

  

I és que segons el portal ‘Vanitatits’, l’expresidenta del Parlament de Catalunya va acudir davant el jutge este passat dijous amb un abric de pell que podria arribar a valdre més de 1.500 euros. És un característic abric llarg de cuir—suposadament napa—amb un folre i solapes i caputxa de pèl de mouton o de bé.

 

 

Este abric, malgrat les seues característiques i cars materials, es pot trobar en diversos establiments i diverses signatures de moda els venen, fins i tot amb descomptes. Per exemple, en El Corte Inglés presenta en la seua secció de Peletería diversos abrics molt semblants al de Forcadell. Un molt semblant del dissenyador Georges Rech es ven actualment per 1.225 euros—és la Setmana d’Or i presenta un descompte del 50%— a diferència del seu preu original de 2.450 euros.

El abrigo de la firma Ventcouvert, en Zalando por 1.850 euros

Este és l’abric de Forcadell | zalando

 

En la plataforma ‘online’ de compra Zalando hi ha un abric de la signatura Ventcouvert molt similar en tons grisencs que es ven per 1.850 euros. Tots estos són preus bastant elevats que tanmateix són habituals en este tipus d’abrics. Un comerç de peletería ha explicat al mitjà citat que presenten este preu perquè «són peces de qualitat, de materials cars. Alguns fins i tot són reversibles i sobretot molt exclusius».

  

  

En Inditex també oferixen un abric llarg de pell com el de Carme Forcadell, encara que en la tenda «deluxe» del grup. En Uterqüe—una de les tendes favorites de la reina Letizia—venen un abric per un preu més baix que els altres exemples, per 1.200 euros, reversible que oferix la possibilitat de vestir dos abrics diferents segons l’ocasió.

El abrigo de piel reversible de Uterqüe de 1.200 euros

L’abric de pell de 1.200 euros | uterqüe

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.