Carme Forcadell va acudir al Tribunal Suprem amb un abric de luxe

Carme Forcadell, a su llegada al Tribunal Supremo

Carme Forcadell amb l’abric | València Diari

 De l’estilisme de Carme Forcadell, les vegades ha acudit a declarar davant el Tribunal Suprem estos últims dies després de ser acusada per delictes de sedició, rebel·lió i malversació, han destacat les mateixes peces: els seus abrics. L’últim, el que va visitar ahir dijous 9 de novembre, reflectix el seu nivell de vida i demostra que amb el seu sou mensual fix de 7.794,77 euros, Forcadell no ha escatimat a l’hora de triar les millors peces de vestir.

  

  

I és que segons el portal ‘Vanitatits’, l’expresidenta del Parlament de Catalunya va acudir davant el jutge este passat dijous amb un abric de pell que podria arribar a valdre més de 1.500 euros. És un característic abric llarg de cuir—suposadament napa—amb un folre i solapes i caputxa de pèl de mouton o de bé.

 

 

Este abric, malgrat les seues característiques i cars materials, es pot trobar en diversos establiments i diverses signatures de moda els venen, fins i tot amb descomptes. Per exemple, en El Corte Inglés presenta en la seua secció de Peletería diversos abrics molt semblants al de Forcadell. Un molt semblant del dissenyador Georges Rech es ven actualment per 1.225 euros—és la Setmana d’Or i presenta un descompte del 50%— a diferència del seu preu original de 2.450 euros.

El abrigo de la firma Ventcouvert, en Zalando por 1.850 euros

Este és l’abric de Forcadell | zalando

 

En la plataforma ‘online’ de compra Zalando hi ha un abric de la signatura Ventcouvert molt similar en tons grisencs que es ven per 1.850 euros. Tots estos són preus bastant elevats que tanmateix són habituals en este tipus d’abrics. Un comerç de peletería ha explicat al mitjà citat que presenten este preu perquè «són peces de qualitat, de materials cars. Alguns fins i tot són reversibles i sobretot molt exclusius».

  

  

En Inditex també oferixen un abric llarg de pell com el de Carme Forcadell, encara que en la tenda «deluxe» del grup. En Uterqüe—una de les tendes favorites de la reina Letizia—venen un abric per un preu més baix que els altres exemples, per 1.200 euros, reversible que oferix la possibilitat de vestir dos abrics diferents segons l’ocasió.

El abrigo de piel reversible de Uterqüe de 1.200 euros

L’abric de pell de 1.200 euros | uterqüe

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.