La carta de despedida del fill de Fran Álvarez

Fran Álvarez amb una samarreta on es pot llegir ‘Belén Esteban’ (20-10-12)

La despedida de Fran Álvarez al seu fill | GTRES

 

La pèrdua de Fran Álvarez ha sigut, possiblement, la més commovedora del que portem de 2020. L’exmarit de Belén Esteban moria fa pocs dies amb només 42 anys i deixava un enorme buit en molta gent: els seus pares, la seua parella Núria i també el seu fill de 22 anys, que sempre ha volgut passar desapercebut i que era tot un desconegut per a tots.  

 

Ha sigut gràcies al programa ‘Ya es mediodía’ que molts hem sabut de la seua existència després de què feren pública una carta dedicada al seu pare. En ella, li dedicava el seu particular adéu en unes emotives paraules, pròpies d’un moment tan dur com és la mort d’un pare. 

 

«Em fa molta pena que deixares de lluitar. Sobretot, perquè tenies a molta gent preocupada per tu. Espere que, estigues a on estigues, em dones força per a seguir i que vejes  totes les coses boniques que m’estan passant, perquè tot això t’ho dedique a tu, papa. Espere que estigues orgullós de mi. Descansa en pau», li escrivia.   

La família desconeguda de Fran Álvarez

Poques coses se saben del fill de Fran a demés de què el va tindre amb una dona que es diu Arancha, també una gran desconeguda. Sí que se sap que tenia una gran relació amb Belén Esteban i la seua filla Andrea. Això demostra que la mateixa col·laboradora li volguera enviar en directe una forta abraçada tant a ell com a la seua iaia, la mare de Fran, Maruja.    

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.