10 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

La carta de despedida del fill de Fran Álvarez

Fran Álvarez amb una samarreta on es pot llegir ‘Belén Esteban’ (20-10-12)

La despedida de Fran Álvarez al seu fill | GTRES

 

La pèrdua de Fran Álvarez ha sigut, possiblement, la més commovedora del que portem de 2020. L’exmarit de Belén Esteban moria fa pocs dies amb només 42 anys i deixava un enorme buit en molta gent: els seus pares, la seua parella Núria i també el seu fill de 22 anys, que sempre ha volgut passar desapercebut i que era tot un desconegut per a tots.  

 

Ha sigut gràcies al programa ‘Ya es mediodía’ que molts hem sabut de la seua existència després de què feren pública una carta dedicada al seu pare. En ella, li dedicava el seu particular adéu en unes emotives paraules, pròpies d’un moment tan dur com és la mort d’un pare. 

 

«Em fa molta pena que deixares de lluitar. Sobretot, perquè tenies a molta gent preocupada per tu. Espere que, estigues a on estigues, em dones força per a seguir i que vejes  totes les coses boniques que m’estan passant, perquè tot això t’ho dedique a tu, papa. Espere que estigues orgullós de mi. Descansa en pau», li escrivia.   

La família desconeguda de Fran Álvarez

Poques coses se saben del fill de Fran a demés de què el va tindre amb una dona que es diu Arancha, també una gran desconeguda. Sí que se sap que tenia una gran relació amb Belén Esteban i la seua filla Andrea. Això demostra que la mateixa col·laboradora li volguera enviar en directe una forta abraçada tant a ell com a la seua iaia, la mare de Fran, Maruja.    

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.