La carta de despedida del fill de Fran Álvarez

Fran Álvarez amb una samarreta on es pot llegir ‘Belén Esteban’ (20-10-12)

La despedida de Fran Álvarez al seu fill | GTRES

 

La pèrdua de Fran Álvarez ha sigut, possiblement, la més commovedora del que portem de 2020. L’exmarit de Belén Esteban moria fa pocs dies amb només 42 anys i deixava un enorme buit en molta gent: els seus pares, la seua parella Núria i també el seu fill de 22 anys, que sempre ha volgut passar desapercebut i que era tot un desconegut per a tots.  

 

Ha sigut gràcies al programa ‘Ya es mediodía’ que molts hem sabut de la seua existència després de què feren pública una carta dedicada al seu pare. En ella, li dedicava el seu particular adéu en unes emotives paraules, pròpies d’un moment tan dur com és la mort d’un pare. 

 

«Em fa molta pena que deixares de lluitar. Sobretot, perquè tenies a molta gent preocupada per tu. Espere que, estigues a on estigues, em dones força per a seguir i que vejes  totes les coses boniques que m’estan passant, perquè tot això t’ho dedique a tu, papa. Espere que estigues orgullós de mi. Descansa en pau», li escrivia.   

La família desconeguda de Fran Álvarez

Poques coses se saben del fill de Fran a demés de què el va tindre amb una dona que es diu Arancha, també una gran desconeguda. Sí que se sap que tenia una gran relació amb Belén Esteban i la seua filla Andrea. Això demostra que la mateixa col·laboradora li volguera enviar en directe una forta abraçada tant a ell com a la seua iaia, la mare de Fran, Maruja.    

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.