La carta de despedida del fill de Fran Álvarez

Fran Álvarez amb una samarreta on es pot llegir ‘Belén Esteban’ (20-10-12)

La despedida de Fran Álvarez al seu fill | GTRES

 

La pèrdua de Fran Álvarez ha sigut, possiblement, la més commovedora del que portem de 2020. L’exmarit de Belén Esteban moria fa pocs dies amb només 42 anys i deixava un enorme buit en molta gent: els seus pares, la seua parella Núria i també el seu fill de 22 anys, que sempre ha volgut passar desapercebut i que era tot un desconegut per a tots.  

 

Ha sigut gràcies al programa ‘Ya es mediodía’ que molts hem sabut de la seua existència després de què feren pública una carta dedicada al seu pare. En ella, li dedicava el seu particular adéu en unes emotives paraules, pròpies d’un moment tan dur com és la mort d’un pare. 

 

«Em fa molta pena que deixares de lluitar. Sobretot, perquè tenies a molta gent preocupada per tu. Espere que, estigues a on estigues, em dones força per a seguir i que vejes  totes les coses boniques que m’estan passant, perquè tot això t’ho dedique a tu, papa. Espere que estigues orgullós de mi. Descansa en pau», li escrivia.   

La família desconeguda de Fran Álvarez

Poques coses se saben del fill de Fran a demés de què el va tindre amb una dona que es diu Arancha, també una gran desconeguda. Sí que se sap que tenia una gran relació amb Belén Esteban i la seua filla Andrea. Això demostra que la mateixa col·laboradora li volguera enviar en directe una forta abraçada tant a ell com a la seua iaia, la mare de Fran, Maruja.    

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.