La carta de despedida del fill de Fran Álvarez

Fran Álvarez amb una samarreta on es pot llegir ‘Belén Esteban’ (20-10-12)

La despedida de Fran Álvarez al seu fill | GTRES

 

La pèrdua de Fran Álvarez ha sigut, possiblement, la més commovedora del que portem de 2020. L’exmarit de Belén Esteban moria fa pocs dies amb només 42 anys i deixava un enorme buit en molta gent: els seus pares, la seua parella Núria i també el seu fill de 22 anys, que sempre ha volgut passar desapercebut i que era tot un desconegut per a tots.  

 

Ha sigut gràcies al programa ‘Ya es mediodía’ que molts hem sabut de la seua existència després de què feren pública una carta dedicada al seu pare. En ella, li dedicava el seu particular adéu en unes emotives paraules, pròpies d’un moment tan dur com és la mort d’un pare. 

 

«Em fa molta pena que deixares de lluitar. Sobretot, perquè tenies a molta gent preocupada per tu. Espere que, estigues a on estigues, em dones força per a seguir i que vejes  totes les coses boniques que m’estan passant, perquè tot això t’ho dedique a tu, papa. Espere que estigues orgullós de mi. Descansa en pau», li escrivia.   

La família desconeguda de Fran Álvarez

Poques coses se saben del fill de Fran a demés de què el va tindre amb una dona que es diu Arancha, també una gran desconeguda. Sí que se sap que tenia una gran relació amb Belén Esteban i la seua filla Andrea. Això demostra que la mateixa col·laboradora li volguera enviar en directe una forta abraçada tant a ell com a la seua iaia, la mare de Fran, Maruja.    

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.

Leticia Romero reivindica la identitat competitiva del València Basket

La capitana del València Basket, Leticia Romero, assegura que l’equip mantindrà l’ambició per tots els títols en el nou cicle amb Javi Torralba, malgrat les absències inicials per la WNBA i el Mundial.

Maffeo es presenta amb un missatge clar: compromís total amb el Valencia

Pablo Maffeo s’ha presentat com a nou lateral dret del Valencia destacant el seu compromís, el desig de quedar-se molts anys i el pes personal de tornar a València, on viu la seua filla.

El Elche encadena davant el Barça la seua segona pitjor golejada com a local en Primera

El Elche ha caigut 0-5 davant el Barcelona al Martínez Valero i ha patit la segona derrota més ampla de la seua història com a local en Primera Divisió, només superada pel 0-6 també davant el Barça en la temporada 2014-15.

La FVMP reclama a la CHJ netejar amb urgència el nou llit del Túria i els barrancs

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies exigix a la Confederación Hidrográfica del Júcar actuacions prioritàries de neteja i manteniment al nou llit del Túria i a diversos barrancs abans de les pluges de la tardor.

Corberán denuncia la desigualtat de descans del Valencia davant el Betis

Carlos Corberán assegura que el Valencia arribarà al partit de Lliga contra el Betis amb un dia menys de descans i un 33 % menys de recuperació física, cosa que considera una situació injusta, encara que desvincula el club sevillà de la responsabilitat.

Investiguen la mort d’una dona de 64 anys trobada en la platja de Puçol

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona de 64 anys trobada flotant en la platja de Puçol, sense signes aparents de violència. Els agents esperen confirmar la identitat i no descarten cap hipòtesi, inclosa la del suïcidi.