Demanen el final immediat de ‘La Casa Fuerte’ poc després de començar

 

Ahir a la nit va començar en Telecinco la segona edició de ‘La Casa Fuerte’, un ‘reality’ que pretén entretindre i divertir a l’espectador, qui assistirà a les proves, discussions i problemes de convivència de catorze concursants. En concret, de catorze famosos que, en parella o en solitari, han decidit participar per conseguir una elevada quantitat econòmica.

 

Ex de ‘Supervivientes‘, ‘MYHYV’ o de ‘La isla de las tentaciones‘ són els que han acceptat el repte. I això ha donat lloc al fet que es compte amb un ‘elenc’ que ha causat veritable estupor entre el públic que, en part, no ha acollit de bon grat el programa esmentat.

 

Per este motiu, ahir les xarxes socials es van incendiar parlant del mateix. És més, hi va haver qui ja van demanar la final immediata d’este perquè consideren que no està a l’altura d’altres ‘realities’ de la cadena com, per exemple, ‘Gran Hermano‘.

Els concursants de ‘La Casa Fuerte’ no convencen

Una de les raons que ha fet que els internautes demanen en Twitter que este ‘reality’ no continue és el ‘repartiment’ de concursants. Hi ha un gran disgust davant l’audiència perquè es considera que no hi ha participants que puguen resultar interessants.

 

En concret, no es considera que desperten cap curiositat famosos ‘de mig pèl’, com els han arribat a qualificar. Ens estem referint a figures com l’ex-‘tronista’ Albert Álvarez, la cantant Rebeca, Mari Cielo Pajares, Sonia Monroy o fins i tot Cristini.

 

Mostra d’això han sigut els missatges molt contundents a les xarxes, com ara este: «El camió del fem ha passat per ‘Mediaset’ i han muntat ‘La Casa Fuerte’. Interessen les seues vides tant com que et donen un colp a les pilotes».

 

Així mateix, un altre exemple de queixa per la selecció de concursants ha sigut este: «No pense vore esta edició. No m’agrada el càsting. No sé, no entra pels ulls». I és que els fans dels ‘realities’ de Telecinco consideren que, enfront d’altres formats com ‘Supervivientes’ on es porta a terme un càsting interessant, en este no ha sigut així. Pareix que s’ha optat per contractar, majoritàriament, a famosos que cobren molt poc i que no tenen res a aportar.

Es va jugar amb el ‘morbo’ de la infidelitat

De la mateixa manera, una altra part de l’audiència ha demanat la final immediata de ‘La Casa Fuerte’ perquè està jugant amb la morbositat perquè des de la primera gal·la està apostant per generar controvèrsia amb un possible triangle amorós, el qual podria donar molt que parlar i que ahir ja va donar lloc a moments realment vergonyosos.

 

En concret, ens estem referint, al fet que es va revelar que Tom Brusse, que participa amb la seua parella Sandra, li va ser infidel a la seua novia amb Samira Jalil, qui no va dubtar en donar detalls innecessaris del seu ‘affaire’ amb l’ex de Melyssa, com a on va tindre lloc la relació.

 

Davant estos comentaris, molts internautes es van mostrar ofesos amb missatges com: «Fomenteu la infidelitat (…) ‘La Casa Fuerte’ és només: diners, sexe i pocs valors».

 

Es va donar informació de l’exterior a Isa Pantoja

El tercer motiu que els incondicionals dels ‘realities’ van criticar a la primera gal·la és que es va trencar amb una màxima d’estos: no donar informació de fora. Doncs bé, l’espai, jugant amb el ‘morbo’ del distanciament entre Kiko Rivera i Isabel Pantoja, li va explicar el que havia passat a Isa. Esta, quan va conèixer els detalls de l’entrevista a ‘Lecturas’ del seu germà, no va dubtar a enfonsar-se i posar-se a plorar.

 

Per totes estes raons, molts internautes es van disgustar amb l’estrena de ‘La Casa Fuerte 2‘, demanant la seua final i van atacar de forma contundent. Altres missatges que així ho demostren són estos:

  • «Collons, això és depriment. Amb el panorama que tenim, en comptes d’apropar-nos un bon ‘reality’ per entretenir-nos, ‘Mediaset’ ens deprimix més amb ‘La Casa Fuerte‘».
  • «’La Casa Fuerte’ és un veritable rotllo. No li veig cap al·licient per veure-ho».

 

Caldrà esperar per vore si en les pròximes entregues el ‘reality‘ convenç els espectadors o no.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.