Demanen el final immediat de ‘La Casa Fuerte’ poc després de començar

 

Ahir a la nit va començar en Telecinco la segona edició de ‘La Casa Fuerte’, un ‘reality’ que pretén entretindre i divertir a l’espectador, qui assistirà a les proves, discussions i problemes de convivència de catorze concursants. En concret, de catorze famosos que, en parella o en solitari, han decidit participar per conseguir una elevada quantitat econòmica.

 

Ex de ‘Supervivientes‘, ‘MYHYV’ o de ‘La isla de las tentaciones‘ són els que han acceptat el repte. I això ha donat lloc al fet que es compte amb un ‘elenc’ que ha causat veritable estupor entre el públic que, en part, no ha acollit de bon grat el programa esmentat.

 

Per este motiu, ahir les xarxes socials es van incendiar parlant del mateix. És més, hi va haver qui ja van demanar la final immediata d’este perquè consideren que no està a l’altura d’altres ‘realities’ de la cadena com, per exemple, ‘Gran Hermano‘.

Els concursants de ‘La Casa Fuerte’ no convencen

Una de les raons que ha fet que els internautes demanen en Twitter que este ‘reality’ no continue és el ‘repartiment’ de concursants. Hi ha un gran disgust davant l’audiència perquè es considera que no hi ha participants que puguen resultar interessants.

 

En concret, no es considera que desperten cap curiositat famosos ‘de mig pèl’, com els han arribat a qualificar. Ens estem referint a figures com l’ex-‘tronista’ Albert Álvarez, la cantant Rebeca, Mari Cielo Pajares, Sonia Monroy o fins i tot Cristini.

 

Mostra d’això han sigut els missatges molt contundents a les xarxes, com ara este: «El camió del fem ha passat per ‘Mediaset’ i han muntat ‘La Casa Fuerte’. Interessen les seues vides tant com que et donen un colp a les pilotes».

 

Així mateix, un altre exemple de queixa per la selecció de concursants ha sigut este: «No pense vore esta edició. No m’agrada el càsting. No sé, no entra pels ulls». I és que els fans dels ‘realities’ de Telecinco consideren que, enfront d’altres formats com ‘Supervivientes’ on es porta a terme un càsting interessant, en este no ha sigut així. Pareix que s’ha optat per contractar, majoritàriament, a famosos que cobren molt poc i que no tenen res a aportar.

Es va jugar amb el ‘morbo’ de la infidelitat

De la mateixa manera, una altra part de l’audiència ha demanat la final immediata de ‘La Casa Fuerte’ perquè està jugant amb la morbositat perquè des de la primera gal·la està apostant per generar controvèrsia amb un possible triangle amorós, el qual podria donar molt que parlar i que ahir ja va donar lloc a moments realment vergonyosos.

 

En concret, ens estem referint, al fet que es va revelar que Tom Brusse, que participa amb la seua parella Sandra, li va ser infidel a la seua novia amb Samira Jalil, qui no va dubtar en donar detalls innecessaris del seu ‘affaire’ amb l’ex de Melyssa, com a on va tindre lloc la relació.

 

Davant estos comentaris, molts internautes es van mostrar ofesos amb missatges com: «Fomenteu la infidelitat (…) ‘La Casa Fuerte’ és només: diners, sexe i pocs valors».

 

Es va donar informació de l’exterior a Isa Pantoja

El tercer motiu que els incondicionals dels ‘realities’ van criticar a la primera gal·la és que es va trencar amb una màxima d’estos: no donar informació de fora. Doncs bé, l’espai, jugant amb el ‘morbo’ del distanciament entre Kiko Rivera i Isabel Pantoja, li va explicar el que havia passat a Isa. Esta, quan va conèixer els detalls de l’entrevista a ‘Lecturas’ del seu germà, no va dubtar a enfonsar-se i posar-se a plorar.

 

Per totes estes raons, molts internautes es van disgustar amb l’estrena de ‘La Casa Fuerte 2‘, demanant la seua final i van atacar de forma contundent. Altres missatges que així ho demostren són estos:

  • «Collons, això és depriment. Amb el panorama que tenim, en comptes d’apropar-nos un bon ‘reality’ per entretenir-nos, ‘Mediaset’ ens deprimix més amb ‘La Casa Fuerte‘».
  • «’La Casa Fuerte’ és un veritable rotllo. No li veig cap al·licient per veure-ho».

 

Caldrà esperar per vore si en les pròximes entregues el ‘reality‘ convenç els espectadors o no.

Últimes notícies

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.

Alicia Giménez Bartlett amenaça en enviar Petra Delicado al convent si es repetix

Alicia Giménez Bartlett presenta la novel·la Bajo el cielo infernal, un nou cas de Petra Delicado marcat per la seua viudetat i una trama complexa al barri de la Mina.

Nits tropicals i pujada de temperatures en la Península i Balears este dijous

El dijous farà temps estable amb un ascens general de temperatures en la Península i Balears, nits tropicals en la Mediterrània i mitat sud i vent de llevant fort en l’estret de Gibraltar.

Detinguda una parella a València per un presumpte homicidi d’un bebé a Tarragona

La Policia Nacional ha detingut a l’Estació del Nord de València una parella reclamada per un jutjat de Tarragona per un presumpte delicte d’homicidi relacionat amb la mort del seu bebé.

La DOP Uva de Taula del Vinalopó inicia la campanya 2026 amb el primer ram tallat a Agost

La DOP Uva de Taula Embossada del Vinalopó ha encetat a Agost la campanya 2026 amb el tall simbòlic del primer ram i una nova etiqueta identificativa, en un acte amb presència de la Generalitat i la Diputació d'Alacant.

Un centenar de veïns de l’Eliana es mobilitzen en suport al poble ceutí

Al voltant d’un centenar de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de l’Eliana per donar suport al poble ceutí i reclamar col·laboració institucional. Càrrecs municipals han criticat la convocatòria de la FEMP i han demanat baixar la tensió a Ceuta.