Demanen el final immediat de ‘La Casa Fuerte’ poc després de començar

 

Ahir a la nit va començar en Telecinco la segona edició de ‘La Casa Fuerte’, un ‘reality’ que pretén entretindre i divertir a l’espectador, qui assistirà a les proves, discussions i problemes de convivència de catorze concursants. En concret, de catorze famosos que, en parella o en solitari, han decidit participar per conseguir una elevada quantitat econòmica.

 

Ex de ‘Supervivientes‘, ‘MYHYV’ o de ‘La isla de las tentaciones‘ són els que han acceptat el repte. I això ha donat lloc al fet que es compte amb un ‘elenc’ que ha causat veritable estupor entre el públic que, en part, no ha acollit de bon grat el programa esmentat.

 

Per este motiu, ahir les xarxes socials es van incendiar parlant del mateix. És més, hi va haver qui ja van demanar la final immediata d’este perquè consideren que no està a l’altura d’altres ‘realities’ de la cadena com, per exemple, ‘Gran Hermano‘.

Els concursants de ‘La Casa Fuerte’ no convencen

Una de les raons que ha fet que els internautes demanen en Twitter que este ‘reality’ no continue és el ‘repartiment’ de concursants. Hi ha un gran disgust davant l’audiència perquè es considera que no hi ha participants que puguen resultar interessants.

 

En concret, no es considera que desperten cap curiositat famosos ‘de mig pèl’, com els han arribat a qualificar. Ens estem referint a figures com l’ex-‘tronista’ Albert Álvarez, la cantant Rebeca, Mari Cielo Pajares, Sonia Monroy o fins i tot Cristini.

 

Mostra d’això han sigut els missatges molt contundents a les xarxes, com ara este: «El camió del fem ha passat per ‘Mediaset’ i han muntat ‘La Casa Fuerte’. Interessen les seues vides tant com que et donen un colp a les pilotes».

 

Així mateix, un altre exemple de queixa per la selecció de concursants ha sigut este: «No pense vore esta edició. No m’agrada el càsting. No sé, no entra pels ulls». I és que els fans dels ‘realities’ de Telecinco consideren que, enfront d’altres formats com ‘Supervivientes’ on es porta a terme un càsting interessant, en este no ha sigut així. Pareix que s’ha optat per contractar, majoritàriament, a famosos que cobren molt poc i que no tenen res a aportar.

Es va jugar amb el ‘morbo’ de la infidelitat

De la mateixa manera, una altra part de l’audiència ha demanat la final immediata de ‘La Casa Fuerte’ perquè està jugant amb la morbositat perquè des de la primera gal·la està apostant per generar controvèrsia amb un possible triangle amorós, el qual podria donar molt que parlar i que ahir ja va donar lloc a moments realment vergonyosos.

 

En concret, ens estem referint, al fet que es va revelar que Tom Brusse, que participa amb la seua parella Sandra, li va ser infidel a la seua novia amb Samira Jalil, qui no va dubtar en donar detalls innecessaris del seu ‘affaire’ amb l’ex de Melyssa, com a on va tindre lloc la relació.

 

Davant estos comentaris, molts internautes es van mostrar ofesos amb missatges com: «Fomenteu la infidelitat (…) ‘La Casa Fuerte’ és només: diners, sexe i pocs valors».

 

Es va donar informació de l’exterior a Isa Pantoja

El tercer motiu que els incondicionals dels ‘realities’ van criticar a la primera gal·la és que es va trencar amb una màxima d’estos: no donar informació de fora. Doncs bé, l’espai, jugant amb el ‘morbo’ del distanciament entre Kiko Rivera i Isabel Pantoja, li va explicar el que havia passat a Isa. Esta, quan va conèixer els detalls de l’entrevista a ‘Lecturas’ del seu germà, no va dubtar a enfonsar-se i posar-se a plorar.

 

Per totes estes raons, molts internautes es van disgustar amb l’estrena de ‘La Casa Fuerte 2‘, demanant la seua final i van atacar de forma contundent. Altres missatges que així ho demostren són estos:

  • «Collons, això és depriment. Amb el panorama que tenim, en comptes d’apropar-nos un bon ‘reality’ per entretenir-nos, ‘Mediaset’ ens deprimix més amb ‘La Casa Fuerte‘».
  • «’La Casa Fuerte’ és un veritable rotllo. No li veig cap al·licient per veure-ho».

 

Caldrà esperar per vore si en les pròximes entregues el ‘reality‘ convenç els espectadors o no.

Últimes notícies

La Fiscalia admet un error i rebaixa a 2 anys i mig la petició de presó per als activistes de Greenpeace

La Fiscalia ha reconegut un error en aplicar un Codi Penal no vigent i ha reduït de cinc a dos anys i mig la petició de presó per a onze activistes de Greenpeace jutjats per desordes públics pel bloqueig d’un gaser al port de Sagunt en 2021. La defensa sosté que va ser una protesta pacífica protegida pels drets humans i reclama l’absolució.

Mor als 84 anys Manuel Boix, referent internacional de l’art valencià

L’artiste plàstic Manuel Boix, nascut a l’Alcúdia en 1942 i Premi Nacional d’Arts Plàstiques, ha mort als 84 anys. La vetla tindrà lloc este dijous a la casa familiar abans de la seua incineració en un acte íntim.

Sergio García torna a l’Obert d’Espanya de golf a Madrid

Sergio García ha confirmat que tornarà a disputar l’Obert d’Espanya, que es jugarà del 8 a l’11 d’octubre al Club de Campo Villa de Madrid, on coincidirà amb figures com Jon Rahm i Shane Lowry.

Hábitat València convertix la fira en un gran aparador del millor disseny espanyol

Hábitat València i les fires Textilhogar, Espacio Cocina SICI i 360 by Cevisama ocuparan 112.000 m² a Feria Valencia amb 1.221 marques de producte de gamma mitjana-alta i una previsió de 40.000 professionals visitants.

La covid es dispara un 125 % en una setmana a la Comunitat Valenciana

La incidència d’infeccions respiratòries per covid-19 ha augmentat un 125 % en una setmana a la Comunitat Valenciana, fins als 117,2 casos per cada 100.000 habitants, mentres la grip baixa i el VRS es manté a zero.

Els testimonis defenen que la protesta de Greenpeace a Sagunt no va causar danys

Agents de la Guàrdia Civil, responsables portuaris i periodistes han coincidit en el juí que l’acció de Greenpeace a Sagunt en 2021 va ser pacífica, sense danys materials ni risc materialitzat per al trànsit marítim.

El Suprem confirma 4 anys de presó a Santi Mina per abusos sexuals

El Tribunal Suprem ha confirmat la condemna a quatre anys de presó al futbolista i exjugador del València Santi Mina per un delicte d’abusos sexuals comesos en 2017 a Mojácar, i ha mantingut la indemnització de 25.000 euros fixada pel TSJA.

El CCCC mostra el vídeoassaig de Joan Morey sobre veu i comunicació contemporània

El Centre del Carme Cultura Contemporània exposa fins al 22 de novembre el projecte de videoart de Joan Morey, un assaig audiovisual que connecta escultures barroques, poder de la veu i formes de comunicació actuals.