Cayetano Rivera es pronuncia sobre la suposada infidelitat a Eva González

Cayetano Rivera ja ha mogut fitxa en relació amb els rumors que li assenyalaven com el famós que havia sigut infidel a la seua parella. Telecinco porta des del dijous passat parlant sobre el tema, això sí, sense dir noms.

  

Encara que ningú s’ha atrevit a donar el nom, va ser un descuit de Kiko Matamoros el que va posar a Cayetano Rivera en el punt de mira. «Esta xica i Cayetano són reincidents» afirmava el col·laborador. Arran d’això, el torero ha enviat un comunicat, que ha fet públic en el seu compte de Twitter, a on anuncia mesures legals contra estes especulacions.

 

Cayetano demandarà

«Creant una situació molt dolorosa per a la meua família, la meua dona i el meu fill, menor d’edat» comença dient el fill de ‘Paquirri’ després de què isquera el seu nom davant el que considera «greus especulacions sobre la meua persona». I anuncia que «davant d’esta situació que atempta contra els meus drets fonamentals, informe de la meua ferma intenció de posar en mans de la justícia l’assumpte i a tot aquell que col·labore en la difusió de les citades especulacions» en relació amb altres programes com ‘Sálvame’, ‘Viva la vida’ i ‘Socialité’.

 

  

Diego Arrabal, col·laborador del programa presentat per Emma García, no creu que siguen certes les informacions sobre la famosa infidelitat i assegurava que «hi ha por de què se sàpiga qui hi ha darrere de tot això», mentres que en ‘Socialité’ han continuat donant pistes d’esta infidelitat, venuda com ‘la bomba de la dècada’.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.

L’Elx confia a tancar prompte el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha explicat que el club treballa per aconseguir el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce i ha detallat les posicions que encara vol reforçar abans del tancament del mercat.

Iñigo Pérez alerta d’un partit altament emocional en el debut a Santander

Iñigo Pérez preveu un partit molt emocional en el debut del Villarreal a LALIGA al camp del Racing de Santander i insistix que l’equip ha de saber gestionar eixa pressió. El tècnic navarrés es mostra satisfet amb la pretemporada, confia en els jòvens i fixa com a repte agarrar-se als llocs de Champions.

Luís Castro s’esborra els objectius llargs: el Levante només pensa en l’Espanyol

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que l’única meta ara és debutar amb victòria diumenge al camp de l’Espanyol en la primera jornada de LaLiga EA Sports.

Alberto Moleiro agafa el 10 de Parejo i Macià lluirà el 26 al Villarreal

Alberto Moleiro lluirà el dorsal 10 que ha deixat lliure Dani Parejo, mentre que el jove Carlos Macià tindrà el 26 i podrà alternar el primer equip amb el filial del Villarreal.

El Consell acusa Diana Morant de gastar 72.000 euros en una ‘juerga’ per l’eclipsi

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, acusa la ministra Diana Morant d’haver organitzat amb diners públics una festa amb barra lliure, càtering i concert per seguir el minut de l’eclipsi al Observatorio de Yebes. Exigix explicacions al Govern de Pedro Sánchez i demana més respecte pel diners públics.

Pérez Llorca denuncia un greuge amb Cofrents davant la pròrroga d’Almaraz

Juanfran Pérez Llorca critica que Cofrents rep un tracte diferent al d’Almaraz tot i tindre, segons defensa, els mateixos informes i garanties de seguretat. La Generalitat reclama que es resolga ja la continuïtat de la central valenciana més enllà de 2030.

Abiel Osorio es presenta a l’Elx: gols, esforç i humilitat

El davanter argentí Abiel Osorio s’ha presentat amb l’Elx amb el repte de marcar gols, aportar competència en atac i treballar amb humilitat.