Christian Gálvez i Almudena Cid se separen després d’onze anys de matrimoni

 

Semblaven la parella perfecta. Predicaven el seu amor per tots els racons. També en les seues xarxes socials. Però Christian Gálvez i Amudena Cid han fet seu aquest de ‘Se’ns va acabar l’amor de tant usar-lo’

La parella es va conéixer en el programa de ‘Pasapalabra’, en el qual ell treballava com a presentador i des de llavors no havien fet inseparables. La seua primera cita va ser en una pista de bitles.

Després de tres anys de festeig, Christian Gálvez i Almudena Cid es van casar en 2010 en una finca de Torrelodones. Encara que tots dos havien admés que no es veien tenint fills en un futur pròxim, sí que estaven oberts a la possibilitat que arribaren.

Fins i tot, tal com recorda Vanitatis, en conversa amb Toñi Moreno en ‘Viva la vida’, van confessar els noms que tenien pensats: Leonardo i Olímpia. El primer, clar, per la passió per Da Vinci del presentador, i el segon per la llarga vinculació d’ella amb els jocs olímpics, en els quals ha participat fins a quatre ocasions.

Cid, l’única gimnasta espanyola a participar en quatre Jocs Olímpics, va comptar, en el programa de Bertín Osborne ‘Mi casa es la tuya’ com es van conéixer en Pasapalabra. “Vaig anar a concursar i em va començar a dir coses com molt boniques. I jo dic: ‘Buah, això li ho dirà a totes per a donar audiència‘. A més, quan tallem em va demanar que alçara la cama i al següent dia una altra vegada això de la cama. Va passar pel meu costat i se li va oblidar el que havia de dir i vaig dir: ‘S’ha quedat en blanc’. Jo pensava que l’estava fingint”, va relatar en el programa.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.