Christian Gálvez i Almudena Cid se separen després d’onze anys de matrimoni

 

Semblaven la parella perfecta. Predicaven el seu amor per tots els racons. També en les seues xarxes socials. Però Christian Gálvez i Amudena Cid han fet seu aquest de ‘Se’ns va acabar l’amor de tant usar-lo’

La parella es va conéixer en el programa de ‘Pasapalabra’, en el qual ell treballava com a presentador i des de llavors no havien fet inseparables. La seua primera cita va ser en una pista de bitles.

Després de tres anys de festeig, Christian Gálvez i Almudena Cid es van casar en 2010 en una finca de Torrelodones. Encara que tots dos havien admés que no es veien tenint fills en un futur pròxim, sí que estaven oberts a la possibilitat que arribaren.

Fins i tot, tal com recorda Vanitatis, en conversa amb Toñi Moreno en ‘Viva la vida’, van confessar els noms que tenien pensats: Leonardo i Olímpia. El primer, clar, per la passió per Da Vinci del presentador, i el segon per la llarga vinculació d’ella amb els jocs olímpics, en els quals ha participat fins a quatre ocasions.

Cid, l’única gimnasta espanyola a participar en quatre Jocs Olímpics, va comptar, en el programa de Bertín Osborne ‘Mi casa es la tuya’ com es van conéixer en Pasapalabra. «Vaig anar a concursar i em va començar a dir coses com molt boniques. I jo dic: ‘Buah, això li ho dirà a totes per a donar audiència‘. A més, quan tallem em va demanar que alçara la cama i al següent dia una altra vegada això de la cama. Va passar pel meu costat i se li va oblidar el que havia de dir i vaig dir: ‘S’ha quedat en blanc’. Jo pensava que l’estava fingint», va relatar en el programa.

 

 

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.