Christian Gálvez i Almudena Cid se separen després d’onze anys de matrimoni

 

Semblaven la parella perfecta. Predicaven el seu amor per tots els racons. També en les seues xarxes socials. Però Christian Gálvez i Amudena Cid han fet seu aquest de ‘Se’ns va acabar l’amor de tant usar-lo’

La parella es va conéixer en el programa de ‘Pasapalabra’, en el qual ell treballava com a presentador i des de llavors no havien fet inseparables. La seua primera cita va ser en una pista de bitles.

Després de tres anys de festeig, Christian Gálvez i Almudena Cid es van casar en 2010 en una finca de Torrelodones. Encara que tots dos havien admés que no es veien tenint fills en un futur pròxim, sí que estaven oberts a la possibilitat que arribaren.

Fins i tot, tal com recorda Vanitatis, en conversa amb Toñi Moreno en ‘Viva la vida’, van confessar els noms que tenien pensats: Leonardo i Olímpia. El primer, clar, per la passió per Da Vinci del presentador, i el segon per la llarga vinculació d’ella amb els jocs olímpics, en els quals ha participat fins a quatre ocasions.

Cid, l’única gimnasta espanyola a participar en quatre Jocs Olímpics, va comptar, en el programa de Bertín Osborne ‘Mi casa es la tuya’ com es van conéixer en Pasapalabra. “Vaig anar a concursar i em va començar a dir coses com molt boniques. I jo dic: ‘Buah, això li ho dirà a totes per a donar audiència‘. A més, quan tallem em va demanar que alçara la cama i al següent dia una altra vegada això de la cama. Va passar pel meu costat i se li va oblidar el que havia de dir i vaig dir: ‘S’ha quedat en blanc’. Jo pensava que l’estava fingint”, va relatar en el programa.

 

 

Anuncios

Últimes notícies

La Copa Faulconbridge inicia etapa com Challenger 175 i es prepara per al comiat de Baptista i Zapata

La Copa Faulconbridge estrena categoria ATP Challenger 175 i nova data en el Club de Tenis València, en una edició marcada pel comiat de Roberto Bautista i Bernabé Zapata.

OceanFest torna a València amb una edició dedicada als ecosistemes polars

El Oceanogràfic de València celebra del 18 al 24 de maig la quarta edició de OceanFest, un festival que posa el focus en els ecosistemes polars amb art, divulgació i tallers familiars.

El València Basket es juga la vida en l’Eurolliga en la pista del Panathinaikos

El València Basket visita la pista del Panathinaikos obligat a guanyar per a seguir amb opcions en els quarts de final de l'Eurolliga, després de dos ajustes derrotes en el Roig Arena.

Ortí defén els servicis mínims i reclama compatibilitzar la vaga docent amb la protecció de l’alumnat

La Conselleria d'Educació negociarà els servicis mínims de la vaga indefinida del professorat des de l'escolta i el diàleg, amb l'objectiu de garantir el dret a la protesta sense comprometre l'atenció a l'alumnat, especialment el més vulnerable i el que afronta les PAU.

Pedro Martínez confia a allargar la sèrie davant Panathinaikos malgrat el 0-2

Pedro Martínez assumix l'escenari límit del València Basket en l'Eurolliga, però manté la confiança a guanyar en la pista del Panathinaikos i allargar la sèrie de quarts.

PP i Vox bloquegen la pròrroga de la comissió de la dana i el PSPV portarà el cas al Constitucional

PP i Vox impedixen ampliar la comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts, que conclourà este mes, i el PSPV anuncia un recurs d'empara davant el Tribunal Constitucional.

Augmenten un 13,65% les consultes psicosocials en l’Associació Contra el Càncer de València

L'Associació Espanyola contra el Càncer a València va atendre en 2025 a 6.313 persones, amb un augment del 13,65% en les consultes psicosocials i un perfil majoritari de dones de mitjana edat en tractament actiu.

El Constitucional admet a tràmit el recurs del Govern contra la Llei Trans valenciana

El Tribunal Constitucional ha admés a tràmit el recurs del Govern contra diversos articles de la Llei d'Acompanyament 5/2025 que modifiquen la Llei Trans valenciana i ha suspés cautelarment la seua aplicació.