Christian Gálvez i Almudena Cid se separen després d’onze anys de matrimoni

 

Semblaven la parella perfecta. Predicaven el seu amor per tots els racons. També en les seues xarxes socials. Però Christian Gálvez i Amudena Cid han fet seu aquest de ‘Se’ns va acabar l’amor de tant usar-lo’

La parella es va conéixer en el programa de ‘Pasapalabra’, en el qual ell treballava com a presentador i des de llavors no havien fet inseparables. La seua primera cita va ser en una pista de bitles.

Després de tres anys de festeig, Christian Gálvez i Almudena Cid es van casar en 2010 en una finca de Torrelodones. Encara que tots dos havien admés que no es veien tenint fills en un futur pròxim, sí que estaven oberts a la possibilitat que arribaren.

Fins i tot, tal com recorda Vanitatis, en conversa amb Toñi Moreno en ‘Viva la vida’, van confessar els noms que tenien pensats: Leonardo i Olímpia. El primer, clar, per la passió per Da Vinci del presentador, i el segon per la llarga vinculació d’ella amb els jocs olímpics, en els quals ha participat fins a quatre ocasions.

Cid, l’única gimnasta espanyola a participar en quatre Jocs Olímpics, va comptar, en el programa de Bertín Osborne ‘Mi casa es la tuya’ com es van conéixer en Pasapalabra. «Vaig anar a concursar i em va començar a dir coses com molt boniques. I jo dic: ‘Buah, això li ho dirà a totes per a donar audiència‘. A més, quan tallem em va demanar que alçara la cama i al següent dia una altra vegada això de la cama. Va passar pel meu costat i se li va oblidar el que havia de dir i vaig dir: ‘S’ha quedat en blanc’. Jo pensava que l’estava fingint», va relatar en el programa.

 

 

Últimes notícies

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

El PSPV-PSOE demana la dimissió immediata de Marciano Gómez per derivar 25 milions a un grup sanitari vinculat a la seua família

El PSPV-PSOE reclama el cessament immediat del conseller de Sanitat, Marciano Gómez, després de conéixer-se que el seu departament va derivar més de 25 milions d'euros públics a un grup hospitalari gestionat pel seu germà entre 2024 i 2025.