14.9 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Christian Gálvez i Almudena Cid se separen després d’onze anys de matrimoni

 

Semblaven la parella perfecta. Predicaven el seu amor per tots els racons. També en les seues xarxes socials. Però Christian Gálvez i Amudena Cid han fet seu aquest de ‘Se’ns va acabar l’amor de tant usar-lo’

La parella es va conéixer en el programa de ‘Pasapalabra’, en el qual ell treballava com a presentador i des de llavors no havien fet inseparables. La seua primera cita va ser en una pista de bitles.

Després de tres anys de festeig, Christian Gálvez i Almudena Cid es van casar en 2010 en una finca de Torrelodones. Encara que tots dos havien admés que no es veien tenint fills en un futur pròxim, sí que estaven oberts a la possibilitat que arribaren.

Fins i tot, tal com recorda Vanitatis, en conversa amb Toñi Moreno en ‘Viva la vida’, van confessar els noms que tenien pensats: Leonardo i Olímpia. El primer, clar, per la passió per Da Vinci del presentador, i el segon per la llarga vinculació d’ella amb els jocs olímpics, en els quals ha participat fins a quatre ocasions.

Cid, l’única gimnasta espanyola a participar en quatre Jocs Olímpics, va comptar, en el programa de Bertín Osborne ‘Mi casa es la tuya’ com es van conéixer en Pasapalabra. “Vaig anar a concursar i em va començar a dir coses com molt boniques. I jo dic: ‘Buah, això li ho dirà a totes per a donar audiència‘. A més, quan tallem em va demanar que alçara la cama i al següent dia una altra vegada això de la cama. Va passar pel meu costat i se li va oblidar el que havia de dir i vaig dir: ‘S’ha quedat en blanc’. Jo pensava que l’estava fingint”, va relatar en el programa.

 

 

Últimes notícies

Morant carrega contra PP i Vox i tatxa de ‘negligents i mentideres’ les seues coalicions

Diana Morant ha acusat PP i Vox de sostindre coalicions 'negligents i mentideres' i ha exigit retornar la veu al poble. Ha criticat la gestió de la DANA i ha assenyalat a Mompó i Camarero per falta d'explicacions i mentides.

PSOE i diversos grups del Congrés acusen a Mompó de contradiccions sobre la DANA

PSOE i diversos grups del Congrés han acusat a Vicente Mompó d'incórrer en contradiccions i llacunes sobre el seu paper durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Han qüestionat la seua memòria i la seua coherència, mentres PP i Vox han centrat el focus en el Govern central.

Investigador de la UPV rep a Brussel·les un dels Premis Jóvens Científics de l’Hidrogen 2025

Marco López Juárez, del CMT-Motors Tèrmics de la UPV, va ser un dels cinc menors de 35 reconeguts per Hydrogen Europe Research a Brussel·les. El seu treball millora l'eficiència, la durabilitat i les emissions de la propulsió amb piles de combustible, amb aplicació en mobilitat terrestre i aèria.

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.