Anuncios

Clara Lago estrena nou ‘look’ i tothom pensa en Rocío Carrasco

L’actriu Clara Lago ha sorprés a tots els mitjans de comunicació a l’hora de posar a la BCN Film Fest amb un canvi de ‘look’ totalment inesperat. I és que va haver de canviar el seu color de cabell fa ja uns mesos per exigències del guió, passant del seu habitual color bru al ros.

Però, el que no sabíem és que darrere d’esta nova imatge de l’actriu s’amagava un extrem tall que sens dubte a més d’un li ha recordat a Rocío Carrasco. No és d’estranyar que el nou ‘look’ ens haja transportat a la protagonista de la majoria dels titulars de la premsa rosa perquè ara Clara Lago porta el mateix estil capil·lar que Rociíto.

Anuncios

 

El canvi de ‘look’ de Clara Lago que recorda Rocío Carrasco | GTRES

El nou ‘look’ de Clara Lago

Fa temps que l’actriu comparteix el seu nou canvi d’imatge en les seues xarxes socials, però el que ha sorprés ara ha estat un detall que fins al moment havia passat desapercebut, i és que la madrilenya, a més de canviar-se el color del cabell del bru al ros, també s’ha rapat un lateral del cap.

Per tant, un canvi de ‘look’ amb el qual ha aconseguit acaparar totes les mirades dels fotògrafs al ‘photocall‘ de la BCN Film Fest. Són dos tendències capil·lars que funcionen molt bé juntes, com ja ha demostrat Rocío Carrasco, perquè es tracta d’una cabellera que rejoveneix, que il·lumina la cara i que aporta una gran personalitat amb un toc diferenciador.

Tot i haver hagut de canviar el color de cabell per exigències del guió, Clara Lago ha preferit deixar les seues arrels fosques i així crear un contrast molt afavoridor entre el ros i el bru, i també protegir el seu cuir cabellut dels tints de cabell més nocius. Per completar el seu canvi, l’actriu ha escollit un vestit de color blau de tall ‘baby doll’ i amb una llaçada groga a l’altura de la cintura i completant-lo amb unes sandàlies de taló.

José Lucena, la nova parella de Clara Lago

Després de cinc anys junts, Clara Lago i Dani Rovira van posar fi a la seua relació el maig de 2019 i, malgrat que molts van pensar que havien représ la seua relació després que passaran el confinament junts i que ella fos el seu suport durant el seu tractament contra el càncer, la revista ‘Hola!’ va confirmar que no eren parella i que «mai han tornat a ser-ho».

Tan sols unes setmanes després, va sortir a la llum una possible relació entre l’humorista i la cantant Ana Guerra arran d’un intercanvi de comentaris a les xarxes socials que va desencadenar en tota mena d’especulacions. No obstant això, ells mateixos van negar que això fos cert. Qui sí que ha refet la seua vida sentimental ha estat Clara Lago.

El mateix dia que va sortir a la llum que la seua relació amb Dani Rovira havia finalitzat el maig de 2019, es van publicar unes imatges en les quals se la podia veure fent-se petons amb l’actor José Lucena. Tanmateix, Clara Lago sempre ha intentat ser molt prudent amb la seua vida privada i mantenir la seua intimitat tan allunyada com siga possible de l’opinió pública, però estes instantànies han demostrat que entre ells hi havia alguna cosa més que una senzilla amistat.

Unes fotografies en què tots dos surten molt afectuosos i, encara que des d’aquell moment no s’ha tornat a saber res sobre la seua relació, sembla que tot està bé entre ells. L’actriu està completament centrada en la seua trajectòria professional i prefereix omplir els titulars dels mitjans de comunicació per la seua feina i no per la seua vida sentimental.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios