Clara Lago estrena nou ‘look’ i tothom pensa en Rocío Carrasco

L’actriu Clara Lago ha sorprés a tots els mitjans de comunicació a l’hora de posar a la BCN Film Fest amb un canvi de ‘look’ totalment inesperat. I és que va haver de canviar el seu color de cabell fa ja uns mesos per exigències del guió, passant del seu habitual color bru al ros.

Però, el que no sabíem és que darrere d’esta nova imatge de l’actriu s’amagava un extrem tall que sens dubte a més d’un li ha recordat a Rocío Carrasco. No és d’estranyar que el nou ‘look’ ens haja transportat a la protagonista de la majoria dels titulars de la premsa rosa perquè ara Clara Lago porta el mateix estil capil·lar que Rociíto.

 

El canvi de ‘look’ de Clara Lago que recorda Rocío Carrasco | GTRES

El nou ‘look’ de Clara Lago

Fa temps que l’actriu comparteix el seu nou canvi d’imatge en les seues xarxes socials, però el que ha sorprés ara ha estat un detall que fins al moment havia passat desapercebut, i és que la madrilenya, a més de canviar-se el color del cabell del bru al ros, també s’ha rapat un lateral del cap.

Per tant, un canvi de ‘look’ amb el qual ha aconseguit acaparar totes les mirades dels fotògrafs al ‘photocall‘ de la BCN Film Fest. Són dos tendències capil·lars que funcionen molt bé juntes, com ja ha demostrat Rocío Carrasco, perquè es tracta d’una cabellera que rejoveneix, que il·lumina la cara i que aporta una gran personalitat amb un toc diferenciador.

Tot i haver hagut de canviar el color de cabell per exigències del guió, Clara Lago ha preferit deixar les seues arrels fosques i així crear un contrast molt afavoridor entre el ros i el bru, i també protegir el seu cuir cabellut dels tints de cabell més nocius. Per completar el seu canvi, l’actriu ha escollit un vestit de color blau de tall ‘baby doll’ i amb una llaçada groga a l’altura de la cintura i completant-lo amb unes sandàlies de taló.

José Lucena, la nova parella de Clara Lago

Després de cinc anys junts, Clara Lago i Dani Rovira van posar fi a la seua relació el maig de 2019 i, malgrat que molts van pensar que havien représ la seua relació després que passaran el confinament junts i que ella fos el seu suport durant el seu tractament contra el càncer, la revista ‘Hola!’ va confirmar que no eren parella i que «mai han tornat a ser-ho».

Tan sols unes setmanes després, va sortir a la llum una possible relació entre l’humorista i la cantant Ana Guerra arran d’un intercanvi de comentaris a les xarxes socials que va desencadenar en tota mena d’especulacions. No obstant això, ells mateixos van negar que això fos cert. Qui sí que ha refet la seua vida sentimental ha estat Clara Lago.

El mateix dia que va sortir a la llum que la seua relació amb Dani Rovira havia finalitzat el maig de 2019, es van publicar unes imatges en les quals se la podia veure fent-se petons amb l’actor José Lucena. Tanmateix, Clara Lago sempre ha intentat ser molt prudent amb la seua vida privada i mantenir la seua intimitat tan allunyada com siga possible de l’opinió pública, però estes instantànies han demostrat que entre ells hi havia alguna cosa més que una senzilla amistat.

Unes fotografies en què tots dos surten molt afectuosos i, encara que des d’aquell moment no s’ha tornat a saber res sobre la seua relació, sembla que tot està bé entre ells. L’actriu està completament centrada en la seua trajectòria professional i prefereix omplir els titulars dels mitjans de comunicació per la seua feina i no per la seua vida sentimental.

Últimes notícies

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.

El rector de la UV reclama finançament suficient per a garantir una universitat pública equitativa

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, defensa que la universitat pública necessita finançament suficient, planificació a llarg termini i més participació en les decisions polítiques per a garantir una societat més justa i equitativa.

Detingut a Montserrat per apunyalar greument son germà i atrinxerar-se a casa

La Guàrdia Civil ha detingut a Montserrat un home de 50 anys acusat d’intentar matar son germà a ganivetades i atrinxerar-se durant hores amb diverses armes blanques.

Dissabte amb calor extrema i tempestes fortes a la vesprada a l’interior de València

Les màximes tornen a ser molt altes a l’interior de València i sud d’Alacant este dissabte, amb tempestes fortes de vesprada i pols en suspensió. Diumenge s’esperen ruixats i tronades fortes o molt fortes a la província de València.

El FIB aguanta la calor i es rendix a l’indie amb The Kooks i Kaiser Chiefs

La segona jornada del FIB 2026 ha omplit Benicàssim d’indie britànic amb The Kooks i Kaiser Chiefs, i ha confirmat l’empenta de les bandes estatals malgrat la forta calor.

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.