Clara Lago estrena nou ‘look’ i tothom pensa en Rocío Carrasco

L’actriu Clara Lago ha sorprés a tots els mitjans de comunicació a l’hora de posar a la BCN Film Fest amb un canvi de ‘look’ totalment inesperat. I és que va haver de canviar el seu color de cabell fa ja uns mesos per exigències del guió, passant del seu habitual color bru al ros.

Però, el que no sabíem és que darrere d’esta nova imatge de l’actriu s’amagava un extrem tall que sens dubte a més d’un li ha recordat a Rocío Carrasco. No és d’estranyar que el nou ‘look’ ens haja transportat a la protagonista de la majoria dels titulars de la premsa rosa perquè ara Clara Lago porta el mateix estil capil·lar que Rociíto.

 

El canvi de ‘look’ de Clara Lago que recorda Rocío Carrasco | GTRES

El nou ‘look’ de Clara Lago

Fa temps que l’actriu comparteix el seu nou canvi d’imatge en les seues xarxes socials, però el que ha sorprés ara ha estat un detall que fins al moment havia passat desapercebut, i és que la madrilenya, a més de canviar-se el color del cabell del bru al ros, també s’ha rapat un lateral del cap.

Per tant, un canvi de ‘look’ amb el qual ha aconseguit acaparar totes les mirades dels fotògrafs al ‘photocall‘ de la BCN Film Fest. Són dos tendències capil·lars que funcionen molt bé juntes, com ja ha demostrat Rocío Carrasco, perquè es tracta d’una cabellera que rejoveneix, que il·lumina la cara i que aporta una gran personalitat amb un toc diferenciador.

Tot i haver hagut de canviar el color de cabell per exigències del guió, Clara Lago ha preferit deixar les seues arrels fosques i així crear un contrast molt afavoridor entre el ros i el bru, i també protegir el seu cuir cabellut dels tints de cabell més nocius. Per completar el seu canvi, l’actriu ha escollit un vestit de color blau de tall ‘baby doll’ i amb una llaçada groga a l’altura de la cintura i completant-lo amb unes sandàlies de taló.

José Lucena, la nova parella de Clara Lago

Després de cinc anys junts, Clara Lago i Dani Rovira van posar fi a la seua relació el maig de 2019 i, malgrat que molts van pensar que havien représ la seua relació després que passaran el confinament junts i que ella fos el seu suport durant el seu tractament contra el càncer, la revista ‘Hola!’ va confirmar que no eren parella i que «mai han tornat a ser-ho».

Tan sols unes setmanes després, va sortir a la llum una possible relació entre l’humorista i la cantant Ana Guerra arran d’un intercanvi de comentaris a les xarxes socials que va desencadenar en tota mena d’especulacions. No obstant això, ells mateixos van negar que això fos cert. Qui sí que ha refet la seua vida sentimental ha estat Clara Lago.

El mateix dia que va sortir a la llum que la seua relació amb Dani Rovira havia finalitzat el maig de 2019, es van publicar unes imatges en les quals se la podia veure fent-se petons amb l’actor José Lucena. Tanmateix, Clara Lago sempre ha intentat ser molt prudent amb la seua vida privada i mantenir la seua intimitat tan allunyada com siga possible de l’opinió pública, però estes instantànies han demostrat que entre ells hi havia alguna cosa més que una senzilla amistat.

Unes fotografies en què tots dos surten molt afectuosos i, encara que des d’aquell moment no s’ha tornat a saber res sobre la seua relació, sembla que tot està bé entre ells. L’actriu està completament centrada en la seua trajectòria professional i prefereix omplir els titulars dels mitjans de comunicació per la seua feina i no per la seua vida sentimental.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.