Clara Lago estrena nou ‘look’ i tothom pensa en Rocío Carrasco

L’actriu Clara Lago ha sorprés a tots els mitjans de comunicació a l’hora de posar a la BCN Film Fest amb un canvi de ‘look’ totalment inesperat. I és que va haver de canviar el seu color de cabell fa ja uns mesos per exigències del guió, passant del seu habitual color bru al ros.

Però, el que no sabíem és que darrere d’esta nova imatge de l’actriu s’amagava un extrem tall que sens dubte a més d’un li ha recordat a Rocío Carrasco. No és d’estranyar que el nou ‘look’ ens haja transportat a la protagonista de la majoria dels titulars de la premsa rosa perquè ara Clara Lago porta el mateix estil capil·lar que Rociíto.

 

El canvi de ‘look’ de Clara Lago que recorda Rocío Carrasco | GTRES

El nou ‘look’ de Clara Lago

Fa temps que l’actriu comparteix el seu nou canvi d’imatge en les seues xarxes socials, però el que ha sorprés ara ha estat un detall que fins al moment havia passat desapercebut, i és que la madrilenya, a més de canviar-se el color del cabell del bru al ros, també s’ha rapat un lateral del cap.

Per tant, un canvi de ‘look’ amb el qual ha aconseguit acaparar totes les mirades dels fotògrafs al ‘photocall‘ de la BCN Film Fest. Són dos tendències capil·lars que funcionen molt bé juntes, com ja ha demostrat Rocío Carrasco, perquè es tracta d’una cabellera que rejoveneix, que il·lumina la cara i que aporta una gran personalitat amb un toc diferenciador.

Tot i haver hagut de canviar el color de cabell per exigències del guió, Clara Lago ha preferit deixar les seues arrels fosques i així crear un contrast molt afavoridor entre el ros i el bru, i també protegir el seu cuir cabellut dels tints de cabell més nocius. Per completar el seu canvi, l’actriu ha escollit un vestit de color blau de tall ‘baby doll’ i amb una llaçada groga a l’altura de la cintura i completant-lo amb unes sandàlies de taló.

José Lucena, la nova parella de Clara Lago

Després de cinc anys junts, Clara Lago i Dani Rovira van posar fi a la seua relació el maig de 2019 i, malgrat que molts van pensar que havien représ la seua relació després que passaran el confinament junts i que ella fos el seu suport durant el seu tractament contra el càncer, la revista ‘Hola!’ va confirmar que no eren parella i que «mai han tornat a ser-ho».

Tan sols unes setmanes després, va sortir a la llum una possible relació entre l’humorista i la cantant Ana Guerra arran d’un intercanvi de comentaris a les xarxes socials que va desencadenar en tota mena d’especulacions. No obstant això, ells mateixos van negar que això fos cert. Qui sí que ha refet la seua vida sentimental ha estat Clara Lago.

El mateix dia que va sortir a la llum que la seua relació amb Dani Rovira havia finalitzat el maig de 2019, es van publicar unes imatges en les quals se la podia veure fent-se petons amb l’actor José Lucena. Tanmateix, Clara Lago sempre ha intentat ser molt prudent amb la seua vida privada i mantenir la seua intimitat tan allunyada com siga possible de l’opinió pública, però estes instantànies han demostrat que entre ells hi havia alguna cosa més que una senzilla amistat.

Unes fotografies en què tots dos surten molt afectuosos i, encara que des d’aquell moment no s’ha tornat a saber res sobre la seua relació, sembla que tot està bé entre ells. L’actriu està completament centrada en la seua trajectòria professional i prefereix omplir els titulars dels mitjans de comunicació per la seua feina i no per la seua vida sentimental.

Últimes notícies

Ratxes de més de 130 km/h agranen Castelló i obliguen a desenes d’intervencions d’emergència

El fort temporal de vent a la província de Castelló deixa ratxes de fins a 143 km/h, més d'un centenar d'incidències ateses i la suspensió de diversos actes previstos.

Domingo de cels buidats i vent fort en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge amb cels buidats, vent del nord i nord-oest amb ratxes molt fortes i temperatures estables, amb gelades febles a l'interior nord.

Un caminador que es convertix amb carro de la compra desperta l’interés de Rolser

Un jove dissenyador ha creat Rondine, un caminador que també funciona com a carro de la compra i que ha cridat l'atenció de Rolser, interessada a desenrotllar el concepte en el futur.

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.