Crits en Telecinco: «No tinc cap relació amb Terelu»

 

Com era d’esperar, ‘El Programa de Ana Rosa‘ ha emès les crítiques que Terelu Campos havia fet sobre Alessandro Lequio després que haja fet públic un missatge privat que ella li havia enviat. En este missatge, la periodista assegurava que Jorge Javier Vázquez havia sigut el principal motiu pel que Maria Teresa Campos havia assistit a ‘Sábado Deluxe’.

 

Alessandro Lequio posa el crit al cel

«Crec que ella i Jorge Javier han negociat, igual exagere i m’equivoque pensant que són missatges privats, però no passa res, perquè una cosa és comentar un missatge, i una altra reenviar-lo», assegurava Alessandro Lequio des del plató del seu programa.

 

«Si a Terelu li ha paregut malament, li demane disculpes. Ella és conscient que no he revelat cap intimitat, sóc molt prudent amb la seua mare, sempre que veja una injustícia o comentari desencertat ho faré», sentenciava el col·laborador.

 

L’exmarit d’Ana Obregón no vol veure’s embolicat en la guerra entre las Campos i el de Badalona.

 

«S’estava generant un conflicte i per posar pau vaig enviar-li un missatge a Jordi: ‘Escolta, mira el que estan dient. Continue pensant que si Jorge no s’hauria queixat, les paraules de Teresa haurien passat desapercebudes. La percepció que jo vaig tenir va ser bona, perquè mai vaig pensar que entre dos persones que s’estimen tant hi hauria tanta ràbia», afirmava Alessandro Lequio.

 

Joaquin Prat es posiciona a favor de Terelu

No obstant això, Joaquín Prat, company del col·laborador, tenia una opinió molt diferent: «Has pecat, és un missatge entre tu i ella, jo tinc missatges de Terelu i no els faig públic. A mi no em faces això, eh».

 

Alessandro després d’estes paraules no va dubtar a contestar d’una manera sincera, encara que fent un atac directe a les Campos: «A tu no t’ho faria perquè ets el meu amic, però ella és una coneguda … i em pareix normal perquè elles ho fan cada dia a la televisió! No tinc cap relació amb Terelu!», sentenciava.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca exigix un nou model de finançament autonòmic i un fons d’anivellament per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca reclama al Ministeri d'Hisenda un nou model de finançament autonòmic i un fons d'anivellament transitori com a gest clar cap a la Comunitat Valenciana.

El PP s’alinea amb Vox per a blindar escuts i símbols franquistes en la Comunitat Valenciana

El PP anuncia que recolzarà en Les Corts la proposta de Vox per a evitar la retirada d'escuts, creus i plaques vinculades al franquisme en la Comunitat Valenciana, al·legant la protecció del patrimoni històric enfront de la llei de memòria democràtica.

Anticorrupció posa sota la lupa a l’alcaldessa de València i a la presidenta del Port per presumpta xarxa de col·locació

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres responsables municipals per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la suposada col·locació dirigida de personal públic.

Pérez Llorca recolza a Catalá i defén el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció i mostra la seua confiança total en l'alcaldessa de València, María José Catalá, i en la gestió en el Port.

Les Corts avalen prolongar fins a 2026 els avantatges fiscals per l’incendi de Campanar

Les Corts Valencianes preveuen aprovar per unanimitat l'ampliació fins a 2026 de les ajudes fiscals per a la compra de vivenda dels afectats per l'incendi de Campanar i una bonificació del 100% en transmissions de ramaderia extensiva.

Istobal impulsa la seua expansió internacional i eleva un 14% la seua facturació en 2025

Istobal eleva la seua facturació fins a 199 milions en 2025, un 14% més que l'any anterior, i obté un benefici net de 9,7 milions gràcies a l'impuls internacional i als servicis i químics.

Pérez Llorca recolza a Catalá i confia en el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

El president de la Generalitat expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció però mostra plena confiança en la gestió de l'alcaldessa de València, María José Catalá.

Controlat l’incendi forestal en la serra d’Orihuela després d’una nit de treball

L'incendi declarat anit en la zona de la Creu del Queixal, en la serra d'Orihuela, queda controlat a mitjan matí després d'una intervenció continuada de bombers i brigades forestals.