Crits en Telecinco: «No tinc cap relació amb Terelu»

 

Com era d’esperar, ‘El Programa de Ana Rosa‘ ha emès les crítiques que Terelu Campos havia fet sobre Alessandro Lequio després que haja fet públic un missatge privat que ella li havia enviat. En este missatge, la periodista assegurava que Jorge Javier Vázquez havia sigut el principal motiu pel que Maria Teresa Campos havia assistit a ‘Sábado Deluxe’.

 

Alessandro Lequio posa el crit al cel

«Crec que ella i Jorge Javier han negociat, igual exagere i m’equivoque pensant que són missatges privats, però no passa res, perquè una cosa és comentar un missatge, i una altra reenviar-lo», assegurava Alessandro Lequio des del plató del seu programa.

 

«Si a Terelu li ha paregut malament, li demane disculpes. Ella és conscient que no he revelat cap intimitat, sóc molt prudent amb la seua mare, sempre que veja una injustícia o comentari desencertat ho faré», sentenciava el col·laborador.

 

L’exmarit d’Ana Obregón no vol veure’s embolicat en la guerra entre las Campos i el de Badalona.

 

«S’estava generant un conflicte i per posar pau vaig enviar-li un missatge a Jordi: ‘Escolta, mira el que estan dient. Continue pensant que si Jorge no s’hauria queixat, les paraules de Teresa haurien passat desapercebudes. La percepció que jo vaig tenir va ser bona, perquè mai vaig pensar que entre dos persones que s’estimen tant hi hauria tanta ràbia», afirmava Alessandro Lequio.

 

Joaquin Prat es posiciona a favor de Terelu

No obstant això, Joaquín Prat, company del col·laborador, tenia una opinió molt diferent: «Has pecat, és un missatge entre tu i ella, jo tinc missatges de Terelu i no els faig públic. A mi no em faces això, eh».

 

Alessandro després d’estes paraules no va dubtar a contestar d’una manera sincera, encara que fent un atac directe a les Campos: «A tu no t’ho faria perquè ets el meu amic, però ella és una coneguda … i em pareix normal perquè elles ho fan cada dia a la televisió! No tinc cap relació amb Terelu!», sentenciava.

Últimes notícies

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.

L’equip de govern d’Alacant resta importància a la citació de Barcala en Les Corts per les vivendes de la Platja de Sant Joan

L'equip de govern d'Alacant assegura no estar preocupat per la citació de l'alcalde Luis Barcala en la comissió de Les Corts sobre les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres l'oposició exigix explicacions i transparència.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón perda el seu aforament

Més de 200 entitats socials, sindicals i cíviques convoquen una nova marxa a València per a reclamar que Carlos Mazón perda el seu aforament i denunciar la falta de canvis després de la dana.