La Infanta Cristina i Iñaki Urdangarin decideixen interrompre la seua relació matrimonial

 

La Infanta Cristina i Iñaki Urdangarin han decidit «de comú acord, interrompre la seua relació matrimonial» després que la setmana passada es coneguera el vincle de l’ex duc de Palma amb una altra dona, segons asseguren tots dos en un comunicat remés a Efe en el qual subratllen que el compromís amb els seus quatre fills «roman intacte».

«De comú acord, hem decidit interrompre la nostra relació matrimonial. El compromís amb els nostres fills roman intacte. Atés que és una decisió d’àmbit privat, demanem el màxim respecte a tots els que ens envolten. Cristina de Borbó i Iñaki Urdangarin», resa el text del breu comunicat en el qual formalitzen la seua decisió.

Els exducs de Palma, els qui es van casar el 4 d’octubre de 1997 a Barcelona, no donen més detalls sobre els termes de la seua separació, propiciada per les fotografies publicades dimecres passat en les quals es veia a Urdangarin passejant de la mà amb Ainhoa Armentia, companya de treball en un bufet de Vitòria.

Últimes notícies

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.

Leticia Romero reivindica la identitat competitiva del València Basket

La capitana del València Basket, Leticia Romero, assegura que l’equip mantindrà l’ambició per tots els títols en el nou cicle amb Javi Torralba, malgrat les absències inicials per la WNBA i el Mundial.

Maffeo es presenta amb un missatge clar: compromís total amb el Valencia

Pablo Maffeo s’ha presentat com a nou lateral dret del Valencia destacant el seu compromís, el desig de quedar-se molts anys i el pes personal de tornar a València, on viu la seua filla.

El Elche encadena davant el Barça la seua segona pitjor golejada com a local en Primera

El Elche ha caigut 0-5 davant el Barcelona al Martínez Valero i ha patit la segona derrota més ampla de la seua història com a local en Primera Divisió, només superada pel 0-6 també davant el Barça en la temporada 2014-15.

La FVMP reclama a la CHJ netejar amb urgència el nou llit del Túria i els barrancs

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies exigix a la Confederación Hidrográfica del Júcar actuacions prioritàries de neteja i manteniment al nou llit del Túria i a diversos barrancs abans de les pluges de la tardor.

Corberán denuncia la desigualtat de descans del Valencia davant el Betis

Carlos Corberán assegura que el Valencia arribarà al partit de Lliga contra el Betis amb un dia menys de descans i un 33 % menys de recuperació física, cosa que considera una situació injusta, encara que desvincula el club sevillà de la responsabilitat.