La Infanta Cristina i Iñaki Urdangarin decideixen interrompre la seua relació matrimonial

 

La Infanta Cristina i Iñaki Urdangarin han decidit «de comú acord, interrompre la seua relació matrimonial» després que la setmana passada es coneguera el vincle de l’ex duc de Palma amb una altra dona, segons asseguren tots dos en un comunicat remés a Efe en el qual subratllen que el compromís amb els seus quatre fills «roman intacte».

«De comú acord, hem decidit interrompre la nostra relació matrimonial. El compromís amb els nostres fills roman intacte. Atés que és una decisió d’àmbit privat, demanem el màxim respecte a tots els que ens envolten. Cristina de Borbó i Iñaki Urdangarin», resa el text del breu comunicat en el qual formalitzen la seua decisió.

Els exducs de Palma, els qui es van casar el 4 d’octubre de 1997 a Barcelona, no donen més detalls sobre els termes de la seua separació, propiciada per les fotografies publicades dimecres passat en les quals es veia a Urdangarin passejant de la mà amb Ainhoa Armentia, companya de treball en un bufet de Vitòria.

Últimes notícies

El PSPV demana a Antifrau una investigació equanime sobre l’ajuda a UGT

El PSPV veu bé que l’Agència Antifrau investigue la subvenció de 80.000 euros al congrés confederal d’UGT de 2021 a València, però reclama equanimitat i que el president Pérez Llorca col·labore igual en els assumptes que afecten la seua parella.

Quinze anys d’Amazon a Espanya: 25.000 milions invertits i més de 30.000 treballadors

Amazon complix quinze anys a Espanya amb una inversió acumulada de 25.000 milions d’euros, més de 30.000 empleats i una forta aposta logística i de centres de dades que arriba també a Paterna.

Braulio Vázquez deixa Osasuna i aposta pel repte del València CF

Braulio Vázquez s’ha acomiadat d’Osasuna després de nou anys com a director esportiu i ha explicat que el seu fitxatge pel València CF era, per a ell, ‘ara o mai’. José Antonio Prieto ‘Cata’ assumirà la direcció esportiva del club navarrés.

Les 35 hores s’acosten als funcionaris de la Generalitat després d’un acord unànime

La mesa sectorial de la Administració de la Generalitat ha aprovat per unanimitat l’acord amb els sindicats que dona cobertura jurídica completa a la jornada de 35 hores setmanals per a més de 21.200 empleats públics. El pacte fixa el camí per a la seua implantació a partir de l’1 de gener de 2027, pendent encara de la ratificació del Consell.

Arcadi España reclama deixar la crispació per a pactar un finançament autonòmic històric

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, insta els partits a aparcar la crispació i negociar al Congrés el nou model de finançament autonòmic, que qualifica d’oportunitat històrica, clau per a territoris com la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Jeff Jones dirigirà la nova empresa conjunta de Ford i Geely a Almussafes

Ford ha designat Jeff Jones, directiu amb 30 anys d’experiència, com a president de la futura empresa conjunta Ford-Geely que operarà des de la planta d’Almussafes a partir de 2027.

La Comunitat Valenciana rep molts fons per a lectura però cau al fons del PISA

La Comunitat Valenciana és una de les autonomies que més diners rep per a reforçar la comprensió lectora i les matemàtiques, però ha registrat una forta caiguda en els resultats de PISA 2025, tant en lectura com en competència matemàtica.

Una fallada en la xarxa informàtica paralitza durant una hora diversos centres de salut

Una incidència en la connexió de la xarxa informàtica ha deixat durant quasi una hora sense servici diversos centres de salut dependents de la Conselleria de Sanitat. El tall ha afectat aplicacions clau com GVASalut i el sistema de gestió sanitària Abucasis, encara que la comunicació ja s’ha restablit.