David Bisbal i Rosanna Zanetti ja són pares de Matteo

David Bisbal i Rosanna Zanetti ja són pares de Matteo | Instagram

 

David Bisbal i Rosanna Zanneti mai oblidaran aquest passat diumenge. La parella feia públic que el seu primer fill comú ja ha arribat al món. Concretament, Matteo naixia la matinada de diumenge a la clínica Ruber Internacional, i la notícia agafava per sorpresa a tot el món, ja que no estava previst que el menut nasquera fins d’ací a una setmana. Afortunadament, el fet que Matteo s’haja avançat no ha comportat cap classe de problema o complicació, i Bisbal ja ha compartit la primera instantània dels tres junts.

 

«Ja som quatre cors», explica Bisbal emocionat

«Ja som quatre cors. Matteo i Rosanna es troben molt bé. Ha sigut una experiència súper bonica que compartim amb vosaltres, ja que estem plens de felicitat. Gràcies a tots pels bons desitjos. Vos estimem!». Amb aquestes paraules, David Bisbal mostrava el seu agraïment —i la seua gran felicitat— a tots els seus seguidors, els quals no han tardat gens a omplir la publicació de reaccions i comentaris d’ànims i felicitacions.

 

Així, en la publicació compartida pel recentment estrenat pare, podem veure un vídeo on ixen Rosanna i el menut Matteo. Segons explica la mare de la criatura, «ha sigut una experiència increïble. És igualet que el seu pare».

 

Per la seua part, Bisbal, que es mostra radiant, diu el següent: «Amics, estic molt content. Ací està Rosanna, que està súper bé. S’ha portat espectacularment bé». El vídeo està acompanyat de la primera imatge dels tres junts, tot i que sols apareixen les mans de tres dels membres d’aquesta família, la qual acaba d’incorporar un nou integrant a les seues files.

 

 

Quasi un any des del seu casament

Cal recordar que la parella va contraure matrimoni durant el passat estiu, concretament el passat juliol, i que també va suposar una gran sorpresa per a tots els seus seguidors, ja que van mantindre la notícia en secret.

 

 

Però no només Bisbal i Zanetti estan encantats amb aquesta arribada. L’altra filla de David, Ella, estava especialment il·lusionada per l’arribada del seu germà xicotet. Afortunadament, a partir d’ara podrà jugar amb ell totes les vegades que vulga. 

Últimes notícies

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.