David Bisbal i Rosanna Zanetti ja són pares de Matteo

David Bisbal i Rosanna Zanetti ja són pares de Matteo | Instagram

 

David Bisbal i Rosanna Zanneti mai oblidaran aquest passat diumenge. La parella feia públic que el seu primer fill comú ja ha arribat al món. Concretament, Matteo naixia la matinada de diumenge a la clínica Ruber Internacional, i la notícia agafava per sorpresa a tot el món, ja que no estava previst que el menut nasquera fins d’ací a una setmana. Afortunadament, el fet que Matteo s’haja avançat no ha comportat cap classe de problema o complicació, i Bisbal ja ha compartit la primera instantània dels tres junts.

 

«Ja som quatre cors», explica Bisbal emocionat

«Ja som quatre cors. Matteo i Rosanna es troben molt bé. Ha sigut una experiència súper bonica que compartim amb vosaltres, ja que estem plens de felicitat. Gràcies a tots pels bons desitjos. Vos estimem!». Amb aquestes paraules, David Bisbal mostrava el seu agraïment —i la seua gran felicitat— a tots els seus seguidors, els quals no han tardat gens a omplir la publicació de reaccions i comentaris d’ànims i felicitacions.

 

Així, en la publicació compartida pel recentment estrenat pare, podem veure un vídeo on ixen Rosanna i el menut Matteo. Segons explica la mare de la criatura, «ha sigut una experiència increïble. És igualet que el seu pare».

 

Per la seua part, Bisbal, que es mostra radiant, diu el següent: «Amics, estic molt content. Ací està Rosanna, que està súper bé. S’ha portat espectacularment bé». El vídeo està acompanyat de la primera imatge dels tres junts, tot i que sols apareixen les mans de tres dels membres d’aquesta família, la qual acaba d’incorporar un nou integrant a les seues files.

 

 

Quasi un any des del seu casament

Cal recordar que la parella va contraure matrimoni durant el passat estiu, concretament el passat juliol, i que també va suposar una gran sorpresa per a tots els seus seguidors, ja que van mantindre la notícia en secret.

 

 

Però no només Bisbal i Zanetti estan encantats amb aquesta arribada. L’altra filla de David, Ella, estava especialment il·lusionada per l’arribada del seu germà xicotet. Afortunadament, a partir d’ara podrà jugar amb ell totes les vegades que vulga. 

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.