David Bisbal i Rosanna Zanetti ja són pares de Matteo

David Bisbal i Rosanna Zanetti ja són pares de Matteo | Instagram

 

David Bisbal i Rosanna Zanneti mai oblidaran aquest passat diumenge. La parella feia públic que el seu primer fill comú ja ha arribat al món. Concretament, Matteo naixia la matinada de diumenge a la clínica Ruber Internacional, i la notícia agafava per sorpresa a tot el món, ja que no estava previst que el menut nasquera fins d’ací a una setmana. Afortunadament, el fet que Matteo s’haja avançat no ha comportat cap classe de problema o complicació, i Bisbal ja ha compartit la primera instantània dels tres junts.

 

«Ja som quatre cors», explica Bisbal emocionat

«Ja som quatre cors. Matteo i Rosanna es troben molt bé. Ha sigut una experiència súper bonica que compartim amb vosaltres, ja que estem plens de felicitat. Gràcies a tots pels bons desitjos. Vos estimem!». Amb aquestes paraules, David Bisbal mostrava el seu agraïment —i la seua gran felicitat— a tots els seus seguidors, els quals no han tardat gens a omplir la publicació de reaccions i comentaris d’ànims i felicitacions.

 

Així, en la publicació compartida pel recentment estrenat pare, podem veure un vídeo on ixen Rosanna i el menut Matteo. Segons explica la mare de la criatura, «ha sigut una experiència increïble. És igualet que el seu pare».

 

Per la seua part, Bisbal, que es mostra radiant, diu el següent: «Amics, estic molt content. Ací està Rosanna, que està súper bé. S’ha portat espectacularment bé». El vídeo està acompanyat de la primera imatge dels tres junts, tot i que sols apareixen les mans de tres dels membres d’aquesta família, la qual acaba d’incorporar un nou integrant a les seues files.

 

 

Quasi un any des del seu casament

Cal recordar que la parella va contraure matrimoni durant el passat estiu, concretament el passat juliol, i que també va suposar una gran sorpresa per a tots els seus seguidors, ja que van mantindre la notícia en secret.

 

 

Però no només Bisbal i Zanetti estan encantats amb aquesta arribada. L’altra filla de David, Ella, estava especialment il·lusionada per l’arribada del seu germà xicotet. Afortunadament, a partir d’ara podrà jugar amb ell totes les vegades que vulga. 

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana entra en risc màxim d’incendis fins al dijous

La Generalitat activa la preemergència 3 per les altes temperatures, el risc extrem i la possibilitat de tempestes seques a l’interior.

Els evacuats d’Azuébar passen la nit al Seminari de Sogorb amb monitors i projector per al Espanya‑Portugal

Quaranta-una persones d’Azuébar han passat la nit al Seminari de Sogorb per l’incendi de Soneja, amb aliments, llits, monitors per als xiquets i la previsió d’un projector per vore el partit Espanya‑Portugal si no poden tornar hui a casa.

Alicante obri els centres d’acollida davant l’episodi extrem de calor dilluns i dimarts

L’Ajuntament d’Alicante ha activat el Pla Territorial d’Emergència per l’ola de calor i habilita dilluns i dimarts els Centres d’Acollida i Urgències Socials, amb servei d’alimentació, hidratació i higiene per a persones sense llar.

Barcala es manté en silenci sobre Les Naus malgrat la citació de la comissió de vivenda

L alcalde d Alacant, Luis Barcala, ha reiterat que no farà cap declaració sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus, tot i que la comissió municipal d investigació l ha citat per al 24 de juliol a petició de tota l oposició.

Alerta per calor extrem: la Generalitat demana adaptar la faena per protegir la salut laboral

La Generalitat ha instat empreses, administracions i persones treballadores a reforçar la prevenció i reorganitzar la faena davant l’episodi de calor extrem anunciat a la Comunitat Valenciana.

Cinc ferits en un xoc entre una furgoneta i un autobús de l’EMT a El Saler

Cinc persones han resultat ferides en un accident entre un autobús de la línia 25 de l’EMT i una furgoneta a la CV-500, a l’altura d’El Saler, i han sigut traslladades a hospitals de València.

Continua ingressat l’home detingut per matar la seua dona i la filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per apunyalar mortalment la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar continua hospitalitzat sota custòdia policial i encara no ha declarat.

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.