David Bisbal i Rosanna Zanetti ja són pares de Matteo

David Bisbal i Rosanna Zanetti ja són pares de Matteo | Instagram

 

David Bisbal i Rosanna Zanneti mai oblidaran aquest passat diumenge. La parella feia públic que el seu primer fill comú ja ha arribat al món. Concretament, Matteo naixia la matinada de diumenge a la clínica Ruber Internacional, i la notícia agafava per sorpresa a tot el món, ja que no estava previst que el menut nasquera fins d’ací a una setmana. Afortunadament, el fet que Matteo s’haja avançat no ha comportat cap classe de problema o complicació, i Bisbal ja ha compartit la primera instantània dels tres junts.

 

«Ja som quatre cors», explica Bisbal emocionat

«Ja som quatre cors. Matteo i Rosanna es troben molt bé. Ha sigut una experiència súper bonica que compartim amb vosaltres, ja que estem plens de felicitat. Gràcies a tots pels bons desitjos. Vos estimem!». Amb aquestes paraules, David Bisbal mostrava el seu agraïment —i la seua gran felicitat— a tots els seus seguidors, els quals no han tardat gens a omplir la publicació de reaccions i comentaris d’ànims i felicitacions.

 

Així, en la publicació compartida pel recentment estrenat pare, podem veure un vídeo on ixen Rosanna i el menut Matteo. Segons explica la mare de la criatura, «ha sigut una experiència increïble. És igualet que el seu pare».

 

Per la seua part, Bisbal, que es mostra radiant, diu el següent: «Amics, estic molt content. Ací està Rosanna, que està súper bé. S’ha portat espectacularment bé». El vídeo està acompanyat de la primera imatge dels tres junts, tot i que sols apareixen les mans de tres dels membres d’aquesta família, la qual acaba d’incorporar un nou integrant a les seues files.

 

 

Quasi un any des del seu casament

Cal recordar que la parella va contraure matrimoni durant el passat estiu, concretament el passat juliol, i que també va suposar una gran sorpresa per a tots els seus seguidors, ja que van mantindre la notícia en secret.

 

 

Però no només Bisbal i Zanetti estan encantats amb aquesta arribada. L’altra filla de David, Ella, estava especialment il·lusionada per l’arribada del seu germà xicotet. Afortunadament, a partir d’ara podrà jugar amb ell totes les vegades que vulga. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.

El Consell dona llum verda a tres grans contractes sanitaris per més de 1.100 milions

El Consell autoritza tres grans contractes sanitaris per 1.106,8 milions per a neteja de centres, compra de medicaments i analítiques clíniques en La Fe, a més d'adaptar la normativa d'establiments de productes sanitaris.

El Consell obri la negociació per a aplicar la jornada de 35 hores a partir de 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària. Sindicats com a CCOO i UGT reclamen concreció, homogeneïtat i més rapidesa en Sanitat.