Després del seu pas per GH10 Javier Palomares va tenir 4 intents de suïcidi

Javier Palomares sempre ha estat vinculat a la música, ell tenia clar que volia fer magisteri musical i va complir ixe somni. Ha format part de diferents orquestres rodant per tota Espanya i gaudint de la música.

GH10

Però Javier Palomares es va a donar a conéixer en el popular concurs de Telecinco “GH10”, assegura que la única cosa que volia era viure la experiència i ho va aconseguir: “Estic orgullós de l’experiència d’haver estat ex concursant de GH10 i d’haver tingut companys tan magnífics, que al cap i a la fi tots eren bons, perquè ningú som perfectes però sí bones persones, amb defectes i virtuts“.

<

>

La vida després del famós Reality show

Després de passar per GH10, Javier Palomares en declaracions a València Diari assegura que continuà amb la música, fins i tot anava a traure un disc.

El pal més fort de la seua vida

“En eixe moment patisc un accident on m’amputen el dit anul·lar de la mà dreta, ahí tot començà a canviar, vaig començar a ser una altra persona, perquè des d’ixe moment ja no va ser res igual en mí, comence a ser tractat en salut mental, i per a res m’ofén dir-ho, quan un ho necessita ha d’acudir a un professional de psiquiatria, no em sent avergonyit”, Assenyala Palomares a València Diari.

Crisi d’ansietat

El ex Gran Hermano es va refugiar en la música i inclús va traure el seu disc fins que un dia va tindre una recaiguda molt forta amb una crisi d’ansietat on va haver de ser ingressat a l’hospital. Esta crisis va ser el resultat de cinc anys vivint sense ser ell mateix; “és com un got que es va omplir, el resultat de quasi cinc anys sent una persona que no era jo, sense ganes de viure, que no li importava res, ni la música, que només volia estar en el llit, a les fosques, que no volia escoltar a ningú, apatia per tot”.

Intent d’posar fi a la seua vida

Vaig tindre 4 intents de suïcidi arribant a ingressar en la Unitat de Salut Mental“.

Va dir fins ací i començà a ser de nou Javier Palomares

Palomares assegura que va a xerrades de teràpia, ara l’única cosa que l’importa és ajudar “a persones que es troben com jo estava o que estan a mig camí, que esta malaltia cal assimilar-la, i que no hi ha cap problema per dir que tenim ansietat i depressió crònica i que amb una medicació estable pots ser feliç com qualsevol persona, i això és el que vull transmetre a qualsevol persona que estiga en les xerrades o que es trobe en un moment així”.

El exparticipant de “GH 10” afegix “per desgràcia, esta malaltia, no és visible, i molta gent, pensa que això és de bojos o que és una ximpleria, però jo dic, que ningú passe una malaltia mental, que no li ho desitge, que la ment és molt dolenta i traïdorenca”.

<

>

Javier Palomares treu el vídeoclip del captivador i optimista ‘hit’ d’estiu ‘Tú me hechizaste’

Dinàmic, alegre, molt colorista i amb la presència de nombrosos espais emblemàtics de Ciudad Real, el videoclip de ‘Tú me hechizaste‘, del cantant i compositor manxec Javier Palomares, viatja ja per les xarxes socials.

Es tracta del nou single d’un autor en la qual la música transmet positivitat i optimisme, recarregada en este lliurament d’una major vitalitat. És una merenga barrejada amb ritmes electrònics i suaus tocs de rap sobre un “enamorament sobtat a primera vista”. Ell la busca per la ciutat, es pregunta on està, per què té por, i tracta de trobar-la sentint-se haver quedat conquistat amb tan sols veure-la.

 

<>

Els seus fills són els responsables dels cors de la cançó

Els fills del cantant, Lucía i Javier, són els responsables dels cors de la cançó, tot un “hit d’estiu“, fresc, enèrgic i captivador, segons Javier López-Velasco, director del videoclip, que assegura que, quan va escoltar per primera vegada la cançó, va veure “molt de color, optimisme i llum”. En el
videoclip, s’inserta com un conte, amb Palomares com a narrador, la història d’un xic que coneix a una xica d’improvís i després desapareix. Succeeix en espais reals amb personatges contemporanis, donant-li “un toc de fantasia i de color”.

<

>

López Velasco li ha donat un toc de fantasia a la història narrada en la cançó

David Delgado Nieto i Victoria Ceccón, dos actors del curtmetratge de López Velasco ‘Ansiedad Exprés‘, protagonitzen la “hechizante” història de la cançó, on en el seu videoclip eixen multitud de localitzacions molt conegudes de la ciutat com les places Major, del Pilar, Cervantes i de la Constitució, així com la Porta de Toledo, l’església de San Pedro, el Prado i el parc de Gasset, a més de seguir a Javier Palomares “fent la seua vida quotidiana”, practicant patinatge i gimnàstica, amb bici o passejant.

Belén Nieto en la direcció de cásting i María Fernández com a ajudant de producció formen també part de l’equip del rodatge del vídeoclip, gravat a mitjan maig durant diverses jornades. A part de com canta, les cançons de Palomares enganxen.

Amb una formació que inclou la Diplomatura de Magisteri i el Grau Professional de cant, Palomares, que va participar en la desena edició de Gran Hermano, ha tret dos àlbums i diversos singles i compta amb una veu que no li falta una àmplia tessitura en aguts.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.