Després del seu pas per GH10 Javier Palomares va tenir 4 intents de suïcidi

Javier Palomares sempre ha estat vinculat a la música, ell tenia clar que volia fer magisteri musical i va complir ixe somni. Ha format part de diferents orquestres rodant per tota Espanya i gaudint de la música.

GH10

Però Javier Palomares es va a donar a conéixer en el popular concurs de Telecinco «GH10», assegura que la única cosa que volia era viure la experiència i ho va aconseguir: «Estic orgullós de l’experiència d’haver estat ex concursant de GH10 i d’haver tingut companys tan magnífics, que al cap i a la fi tots eren bons, perquè ningú som perfectes però sí bones persones, amb defectes i virtuts«.

<

>

La vida després del famós Reality show

Després de passar per GH10, Javier Palomares en declaracions a València Diari assegura que continuà amb la música, fins i tot anava a traure un disc.

El pal més fort de la seua vida

«En eixe moment patisc un accident on m’amputen el dit anul·lar de la mà dreta, ahí tot començà a canviar, vaig començar a ser una altra persona, perquè des d’ixe moment ja no va ser res igual en mí, comence a ser tractat en salut mental, i per a res m’ofén dir-ho, quan un ho necessita ha d’acudir a un professional de psiquiatria, no em sent avergonyit», Assenyala Palomares a València Diari.

Crisi d’ansietat

El ex Gran Hermano es va refugiar en la música i inclús va traure el seu disc fins que un dia va tindre una recaiguda molt forta amb una crisi d’ansietat on va haver de ser ingressat a l’hospital. Esta crisis va ser el resultat de cinc anys vivint sense ser ell mateix; «és com un got que es va omplir, el resultat de quasi cinc anys sent una persona que no era jo, sense ganes de viure, que no li importava res, ni la música, que només volia estar en el llit, a les fosques, que no volia escoltar a ningú, apatia per tot».

Intent d’posar fi a la seua vida

«Vaig tindre 4 intents de suïcidi arribant a ingressar en la Unitat de Salut Mental«.

Va dir fins ací i començà a ser de nou Javier Palomares

Palomares assegura que va a xerrades de teràpia, ara l’única cosa que l’importa és ajudar «a persones que es troben com jo estava o que estan a mig camí, que esta malaltia cal assimilar-la, i que no hi ha cap problema per dir que tenim ansietat i depressió crònica i que amb una medicació estable pots ser feliç com qualsevol persona, i això és el que vull transmetre a qualsevol persona que estiga en les xerrades o que es trobe en un moment així».

El exparticipant de «GH 10» afegix «per desgràcia, esta malaltia, no és visible, i molta gent, pensa que això és de bojos o que és una ximpleria, però jo dic, que ningú passe una malaltia mental, que no li ho desitge, que la ment és molt dolenta i traïdorenca».

<

>

Javier Palomares treu el vídeoclip del captivador i optimista ‘hit’ d’estiu ‘Tú me hechizaste’

Dinàmic, alegre, molt colorista i amb la presència de nombrosos espais emblemàtics de Ciudad Real, el videoclip de ‘Tú me hechizaste‘, del cantant i compositor manxec Javier Palomares, viatja ja per les xarxes socials.

Es tracta del nou single d’un autor en la qual la música transmet positivitat i optimisme, recarregada en este lliurament d’una major vitalitat. És una merenga barrejada amb ritmes electrònics i suaus tocs de rap sobre un «enamorament sobtat a primera vista». Ell la busca per la ciutat, es pregunta on està, per què té por, i tracta de trobar-la sentint-se haver quedat conquistat amb tan sols veure-la.

 

<>

Els seus fills són els responsables dels cors de la cançó

Els fills del cantant, Lucía i Javier, són els responsables dels cors de la cançó, tot un «hit d’estiu«, fresc, enèrgic i captivador, segons Javier López-Velasco, director del videoclip, que assegura que, quan va escoltar per primera vegada la cançó, va veure «molt de color, optimisme i llum». En el
videoclip, s’inserta com un conte, amb Palomares com a narrador, la història d’un xic que coneix a una xica d’improvís i després desapareix. Succeeix en espais reals amb personatges contemporanis, donant-li «un toc de fantasia i de color».

<

>

López Velasco li ha donat un toc de fantasia a la història narrada en la cançó

David Delgado Nieto i Victoria Ceccón, dos actors del curtmetratge de López Velasco ‘Ansiedad Exprés‘, protagonitzen la «hechizante» història de la cançó, on en el seu videoclip eixen multitud de localitzacions molt conegudes de la ciutat com les places Major, del Pilar, Cervantes i de la Constitució, així com la Porta de Toledo, l’església de San Pedro, el Prado i el parc de Gasset, a més de seguir a Javier Palomares «fent la seua vida quotidiana», practicant patinatge i gimnàstica, amb bici o passejant.

Belén Nieto en la direcció de cásting i María Fernández com a ajudant de producció formen també part de l’equip del rodatge del vídeoclip, gravat a mitjan maig durant diverses jornades. A part de com canta, les cançons de Palomares enganxen.

Amb una formació que inclou la Diplomatura de Magisteri i el Grau Professional de cant, Palomares, que va participar en la desena edició de Gran Hermano, ha tret dos àlbums i diversos singles i compta amb una veu que no li falta una àmplia tessitura en aguts.

 

Últimes notícies

Jean Montero, l’MVP que ha revolucionat el València Basket de Pedro Martínez

El dominicà Jean Montero ha sigut escollit MVP de la final de la Lliga Endesa conquistada pel València Basket davant el Barça, després de consolidar-se com a referent ofensiu i defensiu en el projecte de Pedro Martínez. El base, vinculat al club fins a 2028 però amb mitja Europa al darrere, ha trobat en València el salt definitiu a una carrera sense sostre aparent.

El Valencia Basket celebra la segona Lliga Endesa just abans dels 40 anys del club

El Valencia Basket s'ha proclamat campió de la Lliga Endesa este 24 de juny, el seu segon títol ACB que arriba a les portes del 40 aniversari del club i també el segon en quatre temporades amb Pedro Martínez en la banqueta.

Jean Montero destapa el secret del València Basket campió: joves, ambiciosos i sense títols previs

Jean Montero destaca que el títol de la Lliga Endesa del València Basket davant el Barça s’explica per un equip jove, ambiciós i sense experiència prèvia en grans trofeus. L’escolta dominicà, MVP de la final, evita parlar del seu futur mentre la Fonteta li demana que es quede.

La jove estrella de Larrea corona 20 hores màgiques: draft NBA i Lliga ACB amb el València Basket

Sergio De Larrea, base vallisoletà de 20 anys del València Basket, ha sigut triat en la primera ronda del draft de la NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB en només 20 hores.

Jean Montero, elegit MVP de la final de la Lliga Endesa guanyada pel València Basket

El dominicà Jean Montero ha sigut designat MVP de la final de la Lliga Endesa després del triomf del València Basket davant el Barça al Palau Blaugrana, tancant la sèrie en el quart partit.

Valencia Basket conquereix la Lliga Endesa amb una pallissa històrica al Barça

El Valencia Basket s'ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada després de guanyar el Barça per 84-108 en el quart partit de la final al Palau Blaugrana, amb una actuació decisiva de Kameron Taylor i Jean Montero.

La calor ofegant dispara fins als 38,2 graus les màximes a Anna i generalitza els més de 30 a la Comunitat

Les temperatures han superat els 30 graus en pràcticament tots els municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 38,2 graus a Anna, en una jornada de calor extrema que ha deixat també tres morts atribuïbles a l’onada de calor.

L’incendi de vegetació de Torrent queda estabilitzat i ja sense mitjans aeris

L’incendi de vegetació declarat a la zona de Cumbres de Calicanto, a Torrent, ha quedat estabilitzat i els set mitjans aeris mobilitzats s’han retirat després de l’activació del nivell 1 del PEIF.