Dinio es posa pèl per segona volta, després d’un primer intent fallit

Dinio vuelve a la tele con 'GH VIP'

Dinio | Telecinco

Ara fa un any, Dinio es va sotmetre a una intervenció quirúrgica en Turquia per tal de solucionar els seus problemes de calvície, realitzant-se un empelt capil·lar. L’aventura turca, va acabar amb un resultat desastrós per l’exconcursant de ‘GH VIP’, que va assegurar que havia viscut un autèntic malson, i que a més s’havia quedat amb la part posterior del cap amb un molt mal resultat: «pareixia que m’havia mossegat un cavall», va assegurar en eixe moment.

 

Dinio se sotmet de nou a una intervenció capil·lar

Després d’eixir de ‘GH VIP’ i disposat a arreglar esta situació, Dinio s’ha sotmès fa poc a un nou empelt capil·lar per solucionar el desastre de l’anterior;  i per sort, aquesta volta no ho ha fet en una clínica il·legal de Turquia, sinó en Espanya i de la mà de Clíniques Livet.

 

Els resultats els vam poder veure en l’última aparició televisiva de Dinio en el debat dels diumenges de ‘GH VIP’, on va aparèixer amb el cap completament rapat per la citada intervenció quirúrgica. 

 

Un pas que no ha dubtat en tornar a donar per posar el punt final este incident, i del que no s’ha volgut amagar, ja que durant el seu dia ja va assegurar que no estava gens conforme amb els resultats i que quan poguera tornaria a passar pel quiròfan, tal i com ha acabat fent.

També pots llegir..

 

Últimes notícies

Reobrin les carreteres CV-500 i CV-401 i les platges afectades per l’incendi d’El Saler

Les carreteres CV-500 i CV-401, les platges i gran part dels accessos a la Devesa d’El Saler han reobert després de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees. Es recupera també el servici de l’EMT, encara que alguns camins i tallafocs seguixen tancats mentre continua la investigació de l’origen del foc.

Últim dia d’agost amb menys calor i poques nuvolades a València i Castelló

L’últim dia d’agost arriba amb cels poc ennuvolats i un descens de les màximes a València i l’interior de Castelló, mentre que demà s’esperen alguns núvols i possibles pluges febles disperses.

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.