Dinio es posa pèl per segona volta, després d’un primer intent fallit

Dinio vuelve a la tele con 'GH VIP'

Dinio | Telecinco

Ara fa un any, Dinio es va sotmetre a una intervenció quirúrgica en Turquia per tal de solucionar els seus problemes de calvície, realitzant-se un empelt capil·lar. L’aventura turca, va acabar amb un resultat desastrós per l’exconcursant de ‘GH VIP’, que va assegurar que havia viscut un autèntic malson, i que a més s’havia quedat amb la part posterior del cap amb un molt mal resultat: «pareixia que m’havia mossegat un cavall», va assegurar en eixe moment.

 

Dinio se sotmet de nou a una intervenció capil·lar

Després d’eixir de ‘GH VIP’ i disposat a arreglar esta situació, Dinio s’ha sotmès fa poc a un nou empelt capil·lar per solucionar el desastre de l’anterior;  i per sort, aquesta volta no ho ha fet en una clínica il·legal de Turquia, sinó en Espanya i de la mà de Clíniques Livet.

 

Els resultats els vam poder veure en l’última aparició televisiva de Dinio en el debat dels diumenges de ‘GH VIP’, on va aparèixer amb el cap completament rapat per la citada intervenció quirúrgica. 

 

Un pas que no ha dubtat en tornar a donar per posar el punt final este incident, i del que no s’ha volgut amagar, ja que durant el seu dia ja va assegurar que no estava gens conforme amb els resultats i que quan poguera tornaria a passar pel quiròfan, tal i com ha acabat fent.

També pots llegir..

 

Últimes notícies

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.

Educació situa en el 15% el seguiment de la vaga docent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Educació calcula que al voltant del 15% del professorat recolza la vaga indefinida en el seu setzé dia, amb diferències de seguiment entre províncies.