Dinio es posa pèl per segona volta, després d’un primer intent fallit

Dinio vuelve a la tele con 'GH VIP'

Dinio | Telecinco

Ara fa un any, Dinio es va sotmetre a una intervenció quirúrgica en Turquia per tal de solucionar els seus problemes de calvície, realitzant-se un empelt capil·lar. L’aventura turca, va acabar amb un resultat desastrós per l’exconcursant de ‘GH VIP’, que va assegurar que havia viscut un autèntic malson, i que a més s’havia quedat amb la part posterior del cap amb un molt mal resultat: «pareixia que m’havia mossegat un cavall», va assegurar en eixe moment.

 

Dinio se sotmet de nou a una intervenció capil·lar

Després d’eixir de ‘GH VIP’ i disposat a arreglar esta situació, Dinio s’ha sotmès fa poc a un nou empelt capil·lar per solucionar el desastre de l’anterior;  i per sort, aquesta volta no ho ha fet en una clínica il·legal de Turquia, sinó en Espanya i de la mà de Clíniques Livet.

 

Els resultats els vam poder veure en l’última aparició televisiva de Dinio en el debat dels diumenges de ‘GH VIP’, on va aparèixer amb el cap completament rapat per la citada intervenció quirúrgica. 

 

Un pas que no ha dubtat en tornar a donar per posar el punt final este incident, i del que no s’ha volgut amagar, ja que durant el seu dia ja va assegurar que no estava gens conforme amb els resultats i que quan poguera tornaria a passar pel quiròfan, tal i com ha acabat fent.

També pots llegir..

 

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.