11.8 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

José Ortega Cano dona la raó a Rocío Carrasco

 

Telecinco ha sabut revolucionar a l’audiència i és que el documentalRocío, contar la verdad para seguir viva‘ ens ha enganxat per complet, i ara que ja estem en la recta final, tot indica que el testimoni de Rocío Carrasco acabarà per la porta gran.

Si bé la filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco ha anat relatant pas a pas els episodis de maltractament que va viure al costat d’Antonio David Flores, a qui culpa a més d’haver-li arrabassat als seus fills i tornar-los en contra seua, Rociíto també ha donat pinzellades sobre els problemes que ha tingut amb la seua família.

Per tots és sabut que fa anys que la família de Rocío Jurado es trencava per complet, sobretot arran de la mort de l’artista, l’herència de la qual ha fet parlar molt. Així, la protagonista de la docu-sèrie de Telecinco no ha dubtat a atacar directament a uns certs membres de la família de la seua mare amb els quals ja no té relació i als quals retreu haver-se posicionat al costat del seu ex.

«Els Mohedano han tingut, que jo sàpiga, contacte amb els xiquets molt després que ocorregués tot això. Crec que el que han fet ha estat apostar pel que ells consideraven el cavall guanyador i ells eren còmplices», arremetia amb duresa.

En concret, Carrasco ha assenyalat directament al marit de la seua tia Gloria, qui no dubtava a atacar-la fa uns anys i posicionar-se del costat d’Antonio David, al·legant a més que això de la seua neboda eren «llàgrimes de cocodril».

«Perquè jo, no a tots, però sí a un d’ells, li ho vaig explicar i després va sortir a la televisió vanant-se i dient que jo el que havia fet era contar-li una història, treure llàgrimes de cocodril», explicava Rocío en el seu documental, referint-se a unes declaracions que el seu oncle José Antonio va fer davant de les cambres.

«Li he volgut demanar perdó a Rocío Flores perquè, en un moment donat, unes llàgrimes em van estovar sobre una cosa que jo vaig dir», afirmava en el seu moment el marit de Gloria Mohedano, atacant-la. «Amb el temps m’he adonat que estes llàgrimes van ser unes llàgrimes de cocodril».

«Jo ja li ho he demanat personalment i ara li ho vull demanar públicament», afegia. «I felicitar-la pel pare 10 que té i també donar-li les gràcies a Olga, a la qual no conec absolutament de res, però els sentiments que Rocío percep d’ella és una cosa molt important en la vida i que Rocío necessita», resolia demolidor, donant-li l’esquena per complet a la seua neboda.

Per altra banda, Rocío Carrasco també ha llançat uns quants dards a un altre dels seus tios, Amador, a qui des dels primers capítols de la docu-sèrie acusava d’haver venut exclusives a la seua costa durant anys. «La persona que estava fent d’intermediari i d’interlocutor tenia un benefici d’això també. I era Amador», al·legava respecte a la dinerada que el germà de ‘la més gran’ podria haver arribat a embutxacar-se.

«Ell volia ser el meu representant, però va arribar a la conclusió que això no ho vull, que no treballaré més amb ell», sentenciava sobre el moment en el qual va decidir allunyar-se del seu tio Amador Mohedano.

Tot i això, ells no eren els únics que eixiren escaldats amb el relat de Rociíto, sinó que també ho feia Ortega Cano, vidu de la Jurado, de qui Carrasco apuntava que la seua mare s’havia equivocat en casar-se amb ell.

Sobre ell, Rocío explicava que li guardava afecte, però que ja no hi havia cap tipo de relació, sobretot després que el destre suposadament cedís a les amenaces d’Antonio David, i encara sabent l’infern pel qual havia passat, canviés de bàndol.

Una cosa que lamentablement també ha afectat de ple a Gloria Camila i José Fernando, els seus germans adoptius, dels quals també s’ha distanciat. De fet, la filla d’Ortega Cano i Rocío Flores mantenen una relació gairebé de germanes i estan més unides que mai davant el renou que s’ha generat amb la docu-sèrie.

El documental està a punt de finalitzar i és ara quan sembla que Rocío Carrasco va disposada a donar l’estocada final a la seua família, i parlarà sense embuts sobre estes traïcions que no perdona.

De tota manera, sembla que la filla de la Jurado no es porta malament amb tota la família. Uns fets que el mateix José i els seus germans han reconegut, ja que pel que sembla Carrasco es porta molt bé amb la família del torero. En concret, amb Conchi i Paco Ortega, els germans del torero.

Així, a pesar que part de la família li ha girat l’esquena, hi ha una altra que ha seguit al seu costat, entre les quals s’inclouen cosines com Ani i Rocío, que malgrat no ser mediàtiques, van voler mostrar-li tot el seu suport durant l’entrevista en directe que va concedir. Un moment que van saber aprofitar per a reconéixer la importància de la figura de Fidel Albiac en la vida de Rociíto, i també agrair-li el gran suport que li havia brindat.

Últimes notícies

Morant s’oferix a reunir-se amb Pérez Llorca i li retrau la seua posició incòmoda pel finançament

La ministra ha oferit una trobada al president però ha considerat que evita la cita per la seua posició incòmoda davant el finançament. Ha criticat el rebuig a la proposta estatal amb 3.700 milions i un fons climàtic, i ha defés seguir amb la reconstrucció després de la dana mentres perfila el seu projecte per a la Generalitat.

Espanya busca davant Anglaterra els seus primers punts a València

Espanya buscarà este dissabte (11.00 hores) davant Anglaterra els seus primers punts en la FIH Pro League a València després del 3-4 davant Països Baixos. Anglaterra arriba amb confiança després del 2-2 i el 3-1 en penals enfront dels neerlandesos.

Sarabia va reiterar la seua confiança que l’Elx tornarà a créixer

Eder Sarabia va reafirmar que, malgrat la mala ratxa, l'Elx tornarà a créixer després del tancament del mercat. A sis punts del descens, afronta un dol exigent a Sant Sebastià i prepara el debut de Tete Morente i Gonzalo Villar.

Anticorrupció ja ha rebut les denúncies per les irregularitats de les VPP d’Alacant

Anticorrupció ha rebut les denúncies de la Conselleria de Vivenda, l'Ajuntament i PSPV-PSOE i Sumar per suposades irregularitats en VPP de la Platja de Sant Joan. El cas suma dimissions i l'alcalde anuncia retracte i comissions d'investigació.

Més de 800 actuacions pel vent a València i un centenar a Torrent

Bombers han atés més de 500 avisos i la Policia Local prop de 300 pel temporal, amb dos ferits en la capital. Torrent ha gestionat al voltant de 100 incidències sense danys personals.

Troben un cadàver en una platja de Peníscola

Un veí va alertar de la troballa a primera hora i la Guàrdia Civil s'ha fet càrrec de les perquisicions. Es treballa per a esclarir identitat i circumstàncies.

Morant marca línies roges: les dones socialistes no toleren puters ni assetjadors

Diana Morant ha afirmat a València que les dones del PSPV i del PSOE ja no toleren 'puters' ni assetjadors i ha vinculat la seua posició al cas d'Almussafes. Ha recalcat que no seran responsables d'actituds masclistes de companys.

Caravaning preveu 2 milions en negoci i fregar els 20.000 visitants

La 33 edició de Caravaning ha arrancat en Fira Alacant amb la meta de moure més de 2 milions d'euros i acostar-se als 20.000 visitants, amb 65 empreses expositores.