José Ortega Cano dona la raó a Rocío Carrasco

 

Telecinco ha sabut revolucionar a l’audiència i és que el documentalRocío, contar la verdad para seguir viva‘ ens ha enganxat per complet, i ara que ja estem en la recta final, tot indica que el testimoni de Rocío Carrasco acabarà per la porta gran.

Si bé la filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco ha anat relatant pas a pas els episodis de maltractament que va viure al costat d’Antonio David Flores, a qui culpa a més d’haver-li arrabassat als seus fills i tornar-los en contra seua, Rociíto també ha donat pinzellades sobre els problemes que ha tingut amb la seua família.

Per tots és sabut que fa anys que la família de Rocío Jurado es trencava per complet, sobretot arran de la mort de l’artista, l’herència de la qual ha fet parlar molt. Així, la protagonista de la docu-sèrie de Telecinco no ha dubtat a atacar directament a uns certs membres de la família de la seua mare amb els quals ja no té relació i als quals retreu haver-se posicionat al costat del seu ex.

«Els Mohedano han tingut, que jo sàpiga, contacte amb els xiquets molt després que ocorregués tot això. Crec que el que han fet ha estat apostar pel que ells consideraven el cavall guanyador i ells eren còmplices», arremetia amb duresa.

En concret, Carrasco ha assenyalat directament al marit de la seua tia Gloria, qui no dubtava a atacar-la fa uns anys i posicionar-se del costat d’Antonio David, al·legant a més que això de la seua neboda eren «llàgrimes de cocodril».

«Perquè jo, no a tots, però sí a un d’ells, li ho vaig explicar i després va sortir a la televisió vanant-se i dient que jo el que havia fet era contar-li una història, treure llàgrimes de cocodril», explicava Rocío en el seu documental, referint-se a unes declaracions que el seu oncle José Antonio va fer davant de les cambres.

«Li he volgut demanar perdó a Rocío Flores perquè, en un moment donat, unes llàgrimes em van estovar sobre una cosa que jo vaig dir», afirmava en el seu moment el marit de Gloria Mohedano, atacant-la. «Amb el temps m’he adonat que estes llàgrimes van ser unes llàgrimes de cocodril».

«Jo ja li ho he demanat personalment i ara li ho vull demanar públicament», afegia. «I felicitar-la pel pare 10 que té i també donar-li les gràcies a Olga, a la qual no conec absolutament de res, però els sentiments que Rocío percep d’ella és una cosa molt important en la vida i que Rocío necessita», resolia demolidor, donant-li l’esquena per complet a la seua neboda.

Per altra banda, Rocío Carrasco també ha llançat uns quants dards a un altre dels seus tios, Amador, a qui des dels primers capítols de la docu-sèrie acusava d’haver venut exclusives a la seua costa durant anys. «La persona que estava fent d’intermediari i d’interlocutor tenia un benefici d’això també. I era Amador», al·legava respecte a la dinerada que el germà de ‘la més gran’ podria haver arribat a embutxacar-se.

«Ell volia ser el meu representant, però va arribar a la conclusió que això no ho vull, que no treballaré més amb ell», sentenciava sobre el moment en el qual va decidir allunyar-se del seu tio Amador Mohedano.

Tot i això, ells no eren els únics que eixiren escaldats amb el relat de Rociíto, sinó que també ho feia Ortega Cano, vidu de la Jurado, de qui Carrasco apuntava que la seua mare s’havia equivocat en casar-se amb ell.

Sobre ell, Rocío explicava que li guardava afecte, però que ja no hi havia cap tipo de relació, sobretot després que el destre suposadament cedís a les amenaces d’Antonio David, i encara sabent l’infern pel qual havia passat, canviés de bàndol.

Una cosa que lamentablement també ha afectat de ple a Gloria Camila i José Fernando, els seus germans adoptius, dels quals també s’ha distanciat. De fet, la filla d’Ortega Cano i Rocío Flores mantenen una relació gairebé de germanes i estan més unides que mai davant el renou que s’ha generat amb la docu-sèrie.

El documental està a punt de finalitzar i és ara quan sembla que Rocío Carrasco va disposada a donar l’estocada final a la seua família, i parlarà sense embuts sobre estes traïcions que no perdona.

De tota manera, sembla que la filla de la Jurado no es porta malament amb tota la família. Uns fets que el mateix José i els seus germans han reconegut, ja que pel que sembla Carrasco es porta molt bé amb la família del torero. En concret, amb Conchi i Paco Ortega, els germans del torero.

Així, a pesar que part de la família li ha girat l’esquena, hi ha una altra que ha seguit al seu costat, entre les quals s’inclouen cosines com Ani i Rocío, que malgrat no ser mediàtiques, van voler mostrar-li tot el seu suport durant l’entrevista en directe que va concedir. Un moment que van saber aprofitar per a reconéixer la importància de la figura de Fidel Albiac en la vida de Rociíto, i també agrair-li el gran suport que li havia brindat.

Últimes notícies

Nit sufocant en pobles de tot el territori en l’inici d’una nova onada de calor

Diversos municipis de Castelló, València i Alacant han encadenat una nit tòrrida amb mínimes superiors als 26 graus en l’inici d’una nova onada de calor que podria deixar màximes de fins a 44 graus.

Onada de calor amb fins a 40 graus este dilluns a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un dia de cel ras i temperatures màximes de fins a 40 graus a l’interior de València, que augmentaran encara més dimarts amb valors de fins a 44 graus al sud de la província.

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.