José Ortega Cano dona la raó a Rocío Carrasco

Ejemplo de shortcode con estilo
  Telecinco ha sabut revolucionar a l’audiència i és que el documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘ ens ha enganxat per complet, i ara que ja estem en la recta final, tot indica que el testimoni de Rocío Carrasco acabarà per la porta gran. Si bé la filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco ha anat […]

 

Telecinco ha sabut revolucionar a l’audiència i és que el documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘ ens ha enganxat per complet, i ara que ja estem en la recta final, tot indica que el testimoni de Rocío Carrasco acabarà per la porta gran.

Si bé la filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco ha anat relatant pas a pas els episodis de maltractament que va viure al costat d’Antonio David Flores, a qui culpa a més d’haver-li arrabassat als seus fills i tornar-los en contra seua, Rociíto també ha donat pinzellades sobre els problemes que ha tingut amb la seua família.

Per tots és sabut que fa anys que la família de Rocío Jurado es trencava per complet, sobretot arran de la mort de l’artista, l’herència de la qual ha fet parlar molt. Així, la protagonista de la docu-sèrie de Telecinco no ha dubtat a atacar directament a uns certs membres de la família de la seua mare amb els quals ja no té relació i als quals retreu haver-se posicionat al costat del seu ex.

«Els Mohedano han tingut, que jo sàpiga, contacte amb els xiquets molt després que ocorregués tot això. Crec que el que han fet ha estat apostar pel que ells consideraven el cavall guanyador i ells eren còmplices», arremetia amb duresa.

En concret, Carrasco ha assenyalat directament al marit de la seua tia Gloria, qui no dubtava a atacar-la fa uns anys i posicionar-se del costat d’Antonio David, al·legant a més que això de la seua neboda eren «llàgrimes de cocodril».

«Perquè jo, no a tots, però sí a un d’ells, li ho vaig explicar i després va sortir a la televisió vanant-se i dient que jo el que havia fet era contar-li una història, treure llàgrimes de cocodril», explicava Rocío en el seu documental, referint-se a unes declaracions que el seu oncle José Antonio va fer davant de les cambres.

«Li he volgut demanar perdó a Rocío Flores perquè, en un moment donat, unes llàgrimes em van estovar sobre una cosa que jo vaig dir», afirmava en el seu moment el marit de Gloria Mohedano, atacant-la. «Amb el temps m’he adonat que estes llàgrimes van ser unes llàgrimes de cocodril».

«Jo ja li ho he demanat personalment i ara li ho vull demanar públicament», afegia. «I felicitar-la pel pare 10 que té i també donar-li les gràcies a Olga, a la qual no conec absolutament de res, però els sentiments que Rocío percep d’ella és una cosa molt important en la vida i que Rocío necessita», resolia demolidor, donant-li l’esquena per complet a la seua neboda.

Per altra banda, Rocío Carrasco també ha llançat uns quants dards a un altre dels seus tios, Amador, a qui des dels primers capítols de la docu-sèrie acusava d’haver venut exclusives a la seua costa durant anys. «La persona que estava fent d’intermediari i d’interlocutor tenia un benefici d’això també. I era Amador», al·legava respecte a la dinerada que el germà de ‘la més gran’ podria haver arribat a embutxacar-se.

«Ell volia ser el meu representant, però va arribar a la conclusió que això no ho vull, que no treballaré més amb ell», sentenciava sobre el moment en el qual va decidir allunyar-se del seu tio Amador Mohedano.

Tot i això, ells no eren els únics que eixiren escaldats amb el relat de Rociíto, sinó que també ho feia Ortega Cano, vidu de la Jurado, de qui Carrasco apuntava que la seua mare s’havia equivocat en casar-se amb ell.

Sobre ell, Rocío explicava que li guardava afecte, però que ja no hi havia cap tipo de relació, sobretot després que el destre suposadament cedís a les amenaces d’Antonio David, i encara sabent l’infern pel qual havia passat, canviés de bàndol.

Una cosa que lamentablement també ha afectat de ple a Gloria Camila i José Fernando, els seus germans adoptius, dels quals també s’ha distanciat. De fet, la filla d’Ortega Cano i Rocío Flores mantenen una relació gairebé de germanes i estan més unides que mai davant el renou que s’ha generat amb la docu-sèrie.

El documental està a punt de finalitzar i és ara quan sembla que Rocío Carrasco va disposada a donar l’estocada final a la seua família, i parlarà sense embuts sobre estes traïcions que no perdona.

De tota manera, sembla que la filla de la Jurado no es porta malament amb tota la família. Uns fets que el mateix José i els seus germans han reconegut, ja que pel que sembla Carrasco es porta molt bé amb la família del torero. En concret, amb Conchi i Paco Ortega, els germans del torero.

Així, a pesar que part de la família li ha girat l’esquena, hi ha una altra que ha seguit al seu costat, entre les quals s’inclouen cosines com Ani i Rocío, que malgrat no ser mediàtiques, van voler mostrar-li tot el seu suport durant l’entrevista en directe que va concedir. Un moment que van saber aprofitar per a reconéixer la importància de la figura de Fidel Albiac en la vida de Rociíto, i també agrair-li el gran suport que li havia brindat.

Últimes notícies

Detingut a Picanya un impulsor de Blocus España per instigar aldarulls

Un dels tres detinguts a la província de Valencia està considerat fundador de Blocus España. La investigació el relaciona amb aldarulls a Barcelona i convocatòries a València.

El litoral sud de Valencia tindrà avís groc per pluges dissabte

L’Aemet ha activat un avís groc per pluges al litoral sud de la província de Valencia este dissabte. Podrien caure fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Els comerços del centre de València es protegixen davant l’amenaça de possibles saquejos

Els establiments del centre de València protegixen els aparadors i alguns tanquen per precaució davant possibles disturbis este dissabte.

Pluja al litoral valencià i fins a 30 graus pel pont de Tots Sants

El pont de Tots Sants combinarà ruixats intensos a València i Alacant amb temperatures de fins a 30 graus al sud. La setmana següent podria portar més pluja i fred nocturn.

Ferran Torres conquista el mercat del luxe amb la seua imatge ‘canalla’

El gol de Ferran Torres en el Mundial ha impulsat la seua projecció comercial. Les marques de moda, restauració i esport busquen ara la seua imatge.

Marta Suárez s’estrena en la convocatòria d’Espanya i Awa Fam és baixa

Marta Suárez ha sigut convocada per primera vegada amb la selecció absoluta per a la classificació de l’Eurobasket de 2027. Awa Fam és una de les quatre absències respecte al Mundial.

Otorbi renova fins a 2031 i vol tornar per ajudar el Valencia

David Otorbi ha ampliat el contracte amb el Valencia fins a juny de 2031. La clàusula puja a 60 milions d’euros i el jugador es recupera d’una lesió.

Halloween impulsa un 16 % les vendes de carabassa en un any

La demanda de carabassa ha augmentat un 16 % respecte de 2025. La Comunitat Valenciana lidera el cultiu a Espanya, amb 1.780 hectàrees.