La dona de Julio Iglesias no dubta del seu home: «Mai ha mencionat Makoke»

  

Julio Iglesias amb Miranda i el seu fill Guillermo

Julio Iglesias amb Miranda i el seu fill Guillermo | THE IRISH TIMES

 

Mesos després de fer-se pública la notícia d’un suposat ‘affaire’ entre Julio Iglesias i Makoke, la dona del cantant, Miranda Rijnsburger, ha trencat el seu silenci i posicionar-se del costat del seu home. En una entrevista a la revista ‘Hola’, Rijnsburguer ha defensat al seu home quan va ser preguntada per una possible relació sentimental entre el cantant i Makoke durant els anys 90, quan el cantant ja estava amb la seua actual parella.

No dubta de Julio

L’holandesa va assegurar, segons explica ‘La Coctelera’, no tenir dubtes: «Julio a Makoke no l’ha mencionat mai i de la gent que li ha importat al llarg de la seua vida sé tots els seus noms», va admetre. A més, va voler explicar dels inicis de la seua relació amb Julio Iglesias: «Vaig conèixer Julio el desembre de 1990, però tot això que diuen no em preocupa gens. Poden parlar el que vulguen. Mai havia escoltat aquest nom fins ara».

 

A banda, també va ser preguntada per les possibles accions legals que la parella podia estar preparant contra la col·laboradora de Telecinco, però ho va desmentir, ja que considera tota aquesta història com una ‘estratègia televisiva’ de Makoke.

 

«Cap dels dos ho farem. Tot això és per entretenir al públic. De la vida de Julio ho sé quasi tot i això no em preocupa gens», va assegurar. Rijnsburger ha aprofitat les seues vacances a Espanya, on ha passat uns dies gaudint de la neu amb els seus fills, per desmentir tots aquests rumors i netejar la imatge del seu matrimoni.

 

Fronts oberts del cantant

Makoke, al plató de Telecinco

Makoke, a un plató de Telecinco | INSTAGRAM

 

Va ser durant la darrera edició de ‘GH VIP’ quan Makoke va confessar la suposada relació. Concretament, quan a finals de l’any passat, l’exparella de Kiko Matamoros va parlar de la seua suposada relació amb el cantant al programa ‘Viva la vida’. «Tinc dret al meu lloc d’intimitat i això va passar abans que jo em dedicara a la televisió. Ho tenia com una cosa molt meua», va admetre. Aquests rumors també van ser confirmats pel mateix Kiko Matamoros.

 

El col·laborador de Telecinco es va posicionar del costat de la seua ex, Makoke, i també confirmava aquesta suposada relació: «Julio va estar enamoradíssim de Makoke i ella d’ell, tot i que és cert que Julio estava boig per ella. Aquella relació ha marcat molt a Makoke. Ell tenia molta força i per a ella era la primera vegada que afrontava una relació així. Aquesta suposada relació entre Julio Iglesias i Makoke se suma a l’altre front obert que té el cantant sobre el judici de paternitat que comprovarà si Javier Sánchez-Santos és, finalment,  el seu fill o no.

Últimes notícies

Bernabé insta a Pérez Llorca a acceptar la reforma del finançament autonòmic que aporta 3.700 milions

Pilar Bernabé reclama a Juanfran Pérez Llorca que done suport a la proposta de reforma del finançament autonòmic del Govern, que calcula en 3.700 milions per a la Comunitat Valenciana, i recorda les inversions previstes a la província d'Alacant.

El Govern i el PSOE carreguen contra PP i Vox per recolzar a Elx la derogació de la llei de l’avortament

L'Executiu central i el PSPV-PSOE critiquen que l'Ajuntament d'Elx aprovara, amb els vots de PP i Vox, una moció per a instar a derogar la llei de l'avortament i advertixen que no acceptaran retrocessos en els drets de les dones.

La jutgessa de Catarroja impedix que Mazón es persone en la causa penal per la DANA

La jutgessa de Catarroja ha denegat que el expresident Carlos Mazón es persone en la causa penal per la DANA i manté que només pot intervindre com a testimoni, sense indicis que justifiquen investigar-li.

L’IVIA avala que el sòl agrícola valencià manté la seua capacitat productiva després de la dana

Un estudi de l'IVIA conclou que les terres agrícoles de la Comunitat Valenciana mantenen la seua fertilitat després de l'última dana, la qual cosa recolza la continuïtat de l'activitat agrària i noves ajudes públiques.

Castella-la Manxa portarà al Suprem al Govern per no canviar les regles del transvasament Tajo-Segura

L'Executiu de Castella-la Manxa autoritza els seus servicis jurídics a presentar un recurs davant el Tribunal Suprem per la falta de canvis en les regles del transvasament Tajo-Segura i denúncia un mal irreparable a espais protegits.

Bernabé insta a Pérez Llorca a acceptar la reforma del finançament autonòmic per a assegurar 3.700 milions

Pilar Bernabé reclama a Juanfran Pérez Llorca que done suport a la reforma del finançament autonòmic proposat pel Govern central, que xifra en 3.700 milions per a la Comunitat Valenciana, i recorda els 5.000 milions compromesos en inversions a la província d'Alacant.

La vivenda puja un 14,3% en el primer trimestre i s’aproxima als 2.000 euros per metre quadrat

El preu de la vivenda augmenta un 14,3% interanual en el primer trimestre, se situa en 1.987 euros per metre quadrat i marca fortes pujades a Madrid, Comunitat Valenciana i Castella-la Manxa.

El Govern mobilitza quasi 800 milions per a impulsar la ciència i la indústria espacial

El Consell de Ministres aprova prop de 800 milions d'euros per a reforçar el lideratge científic i espacial d'Espanya, atraure talent internacional i donar suport a la creació de startups innovadores.