12.5 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

La dona de Julio Iglesias no dubta del seu home: «Mai ha mencionat Makoke»

  

Julio Iglesias amb Miranda i el seu fill Guillermo

Julio Iglesias amb Miranda i el seu fill Guillermo | THE IRISH TIMES

 

Mesos després de fer-se pública la notícia d’un suposat ‘affaire’ entre Julio Iglesias i Makoke, la dona del cantant, Miranda Rijnsburger, ha trencat el seu silenci i posicionar-se del costat del seu home. En una entrevista a la revista ‘Hola’, Rijnsburguer ha defensat al seu home quan va ser preguntada per una possible relació sentimental entre el cantant i Makoke durant els anys 90, quan el cantant ja estava amb la seua actual parella.

No dubta de Julio

L’holandesa va assegurar, segons explica ‘La Coctelera’, no tenir dubtes: «Julio a Makoke no l’ha mencionat mai i de la gent que li ha importat al llarg de la seua vida sé tots els seus noms», va admetre. A més, va voler explicar dels inicis de la seua relació amb Julio Iglesias: «Vaig conèixer Julio el desembre de 1990, però tot això que diuen no em preocupa gens. Poden parlar el que vulguen. Mai havia escoltat aquest nom fins ara».

 

A banda, també va ser preguntada per les possibles accions legals que la parella podia estar preparant contra la col·laboradora de Telecinco, però ho va desmentir, ja que considera tota aquesta història com una ‘estratègia televisiva’ de Makoke.

 

«Cap dels dos ho farem. Tot això és per entretenir al públic. De la vida de Julio ho sé quasi tot i això no em preocupa gens», va assegurar. Rijnsburger ha aprofitat les seues vacances a Espanya, on ha passat uns dies gaudint de la neu amb els seus fills, per desmentir tots aquests rumors i netejar la imatge del seu matrimoni.

 

Fronts oberts del cantant

Makoke, al plató de Telecinco

Makoke, a un plató de Telecinco | INSTAGRAM

 

Va ser durant la darrera edició de ‘GH VIP’ quan Makoke va confessar la suposada relació. Concretament, quan a finals de l’any passat, l’exparella de Kiko Matamoros va parlar de la seua suposada relació amb el cantant al programa ‘Viva la vida’. «Tinc dret al meu lloc d’intimitat i això va passar abans que jo em dedicara a la televisió. Ho tenia com una cosa molt meua», va admetre. Aquests rumors també van ser confirmats pel mateix Kiko Matamoros.

 

El col·laborador de Telecinco es va posicionar del costat de la seua ex, Makoke, i també confirmava aquesta suposada relació: «Julio va estar enamoradíssim de Makoke i ella d’ell, tot i que és cert que Julio estava boig per ella. Aquella relació ha marcat molt a Makoke. Ell tenia molta força i per a ella era la primera vegada que afrontava una relació així. Aquesta suposada relació entre Julio Iglesias i Makoke se suma a l’altre front obert que té el cantant sobre el judici de paternitat que comprovarà si Javier Sánchez-Santos és, finalment,  el seu fill o no.

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.