La dona de Julio Iglesias no dubta del seu home: «Mai ha mencionat Makoke»

  

Julio Iglesias amb Miranda i el seu fill Guillermo

Julio Iglesias amb Miranda i el seu fill Guillermo | THE IRISH TIMES

 

Mesos després de fer-se pública la notícia d’un suposat ‘affaire’ entre Julio Iglesias i Makoke, la dona del cantant, Miranda Rijnsburger, ha trencat el seu silenci i posicionar-se del costat del seu home. En una entrevista a la revista ‘Hola’, Rijnsburguer ha defensat al seu home quan va ser preguntada per una possible relació sentimental entre el cantant i Makoke durant els anys 90, quan el cantant ja estava amb la seua actual parella.

No dubta de Julio

L’holandesa va assegurar, segons explica ‘La Coctelera’, no tenir dubtes: «Julio a Makoke no l’ha mencionat mai i de la gent que li ha importat al llarg de la seua vida sé tots els seus noms», va admetre. A més, va voler explicar dels inicis de la seua relació amb Julio Iglesias: «Vaig conèixer Julio el desembre de 1990, però tot això que diuen no em preocupa gens. Poden parlar el que vulguen. Mai havia escoltat aquest nom fins ara».

 

A banda, també va ser preguntada per les possibles accions legals que la parella podia estar preparant contra la col·laboradora de Telecinco, però ho va desmentir, ja que considera tota aquesta història com una ‘estratègia televisiva’ de Makoke.

 

«Cap dels dos ho farem. Tot això és per entretenir al públic. De la vida de Julio ho sé quasi tot i això no em preocupa gens», va assegurar. Rijnsburger ha aprofitat les seues vacances a Espanya, on ha passat uns dies gaudint de la neu amb els seus fills, per desmentir tots aquests rumors i netejar la imatge del seu matrimoni.

 

Fronts oberts del cantant

Makoke, al plató de Telecinco

Makoke, a un plató de Telecinco | INSTAGRAM

 

Va ser durant la darrera edició de ‘GH VIP’ quan Makoke va confessar la suposada relació. Concretament, quan a finals de l’any passat, l’exparella de Kiko Matamoros va parlar de la seua suposada relació amb el cantant al programa ‘Viva la vida’. «Tinc dret al meu lloc d’intimitat i això va passar abans que jo em dedicara a la televisió. Ho tenia com una cosa molt meua», va admetre. Aquests rumors també van ser confirmats pel mateix Kiko Matamoros.

 

El col·laborador de Telecinco es va posicionar del costat de la seua ex, Makoke, i també confirmava aquesta suposada relació: «Julio va estar enamoradíssim de Makoke i ella d’ell, tot i que és cert que Julio estava boig per ella. Aquella relació ha marcat molt a Makoke. Ell tenia molta força i per a ella era la primera vegada que afrontava una relació així. Aquesta suposada relació entre Julio Iglesias i Makoke se suma a l’altre front obert que té el cantant sobre el judici de paternitat que comprovarà si Javier Sánchez-Santos és, finalment,  el seu fill o no.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Presó provisional per al conductor que va atropellar mortalment a una dona a Carlet i va fugir

Un jove de 27 anys ha ingressat a la presó provisional acusat d'homicidi per imprudència greu després d'atropellar mortalment a una dona a Carlet i abandonar el lloc del sinistre.

El soroll, l’agressor invisible que amenaça la salut sense que li parem atenció

El soroll es consolida com un agressor invisible per a la salut, amb especial impacte en xiquets, persones majors i els qui patixen patologies que afecten el sistema nerviós i locomotor, sobretot en entorns urbans i escolars pròxims al trànsit.

Inescop impulsa la formació d’experts africans en cuir sostenible a Elda

Inescop ha format a Elda a professionals del cuir i calçat de Tanzània, Uganda i Etiòpia en control de qualitat, sostenibilitat i noves metodologies de treball dins d'un projecte europeu.

Dimecres amb núvols alts, possible pols en suspensió i ruixats en el nord interior de la Comunitat

Este dimecres s'esperen intervals de núvols mitjans i alts en la Comunitat Valenciana, possibles boires i pols en suspensió en el sud i ruixats aïllats a l'interior nord, amb temperatures en lleuger ascens.

Un expert de la UPV resta alarma al terratrémol d’Ontinyent i el considera un fenomen normal

Un catedràtic de Geofísica de la UPV explica que el terratrémol de 3,5 graus registrat a Ontinyent és habitual en la zona i demana tranquil·litat a la població.

Ontinyent registra un terratrémol de magnitud 3,5 sentit en tot el municipi

Ontinyent ha registrat un terratrémol de magnitud 3,5, sentit en tot el municipi, dins d'una sèrie de huit sismes en poques hores que han despertat a part de la població.

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.