La dona de Julio Iglesias no dubta del seu home: «Mai ha mencionat Makoke»

  

Julio Iglesias amb Miranda i el seu fill Guillermo

Julio Iglesias amb Miranda i el seu fill Guillermo | THE IRISH TIMES

 

Mesos després de fer-se pública la notícia d’un suposat ‘affaire’ entre Julio Iglesias i Makoke, la dona del cantant, Miranda Rijnsburger, ha trencat el seu silenci i posicionar-se del costat del seu home. En una entrevista a la revista ‘Hola’, Rijnsburguer ha defensat al seu home quan va ser preguntada per una possible relació sentimental entre el cantant i Makoke durant els anys 90, quan el cantant ja estava amb la seua actual parella.

No dubta de Julio

L’holandesa va assegurar, segons explica ‘La Coctelera’, no tenir dubtes: «Julio a Makoke no l’ha mencionat mai i de la gent que li ha importat al llarg de la seua vida sé tots els seus noms», va admetre. A més, va voler explicar dels inicis de la seua relació amb Julio Iglesias: «Vaig conèixer Julio el desembre de 1990, però tot això que diuen no em preocupa gens. Poden parlar el que vulguen. Mai havia escoltat aquest nom fins ara».

 

A banda, també va ser preguntada per les possibles accions legals que la parella podia estar preparant contra la col·laboradora de Telecinco, però ho va desmentir, ja que considera tota aquesta història com una ‘estratègia televisiva’ de Makoke.

 

«Cap dels dos ho farem. Tot això és per entretenir al públic. De la vida de Julio ho sé quasi tot i això no em preocupa gens», va assegurar. Rijnsburger ha aprofitat les seues vacances a Espanya, on ha passat uns dies gaudint de la neu amb els seus fills, per desmentir tots aquests rumors i netejar la imatge del seu matrimoni.

 

Fronts oberts del cantant

Makoke, al plató de Telecinco

Makoke, a un plató de Telecinco | INSTAGRAM

 

Va ser durant la darrera edició de ‘GH VIP’ quan Makoke va confessar la suposada relació. Concretament, quan a finals de l’any passat, l’exparella de Kiko Matamoros va parlar de la seua suposada relació amb el cantant al programa ‘Viva la vida’. «Tinc dret al meu lloc d’intimitat i això va passar abans que jo em dedicara a la televisió. Ho tenia com una cosa molt meua», va admetre. Aquests rumors també van ser confirmats pel mateix Kiko Matamoros.

 

El col·laborador de Telecinco es va posicionar del costat de la seua ex, Makoke, i també confirmava aquesta suposada relació: «Julio va estar enamoradíssim de Makoke i ella d’ell, tot i que és cert que Julio estava boig per ella. Aquella relació ha marcat molt a Makoke. Ell tenia molta força i per a ella era la primera vegada que afrontava una relació així. Aquesta suposada relació entre Julio Iglesias i Makoke se suma a l’altre front obert que té el cantant sobre el judici de paternitat que comprovarà si Javier Sánchez-Santos és, finalment,  el seu fill o no.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.

Més de 500 jóvens s’incorporen al camp valencià amb ajudes de la Generalitat

La Generalitat impulsa la incorporació de 548 jóvens i nous agricultors i ramaders al camp valencià amb una convocatòria rècord de més de 27 milions d'euros en ajudes.