Dures paraules de Jorge Javier a Eva González en directe

Jorge Javier Vázquez presentant 'El tiempo de descuento' a Telecinco (26-01-2020)

Jorge Javier s’ha declarat obertament antitaurí | València Diari

 

Mediaset està a punt d’arrancar un dels seus ‘realities’ estrella i va fent públics amb comptagotes els seus concursants. L’última aposta de Telecinco per a ‘Supervivientes 2020‘ que ha eixit a la llum és el torero andalús Antonio Pavón. Els companys de ‘Sálvame‘, en honor al nou concursant, han improvisat una plaça de bous per parlar-ne. Però el rei del programa no n’ha disfrutat gens.

 

Jorge Javier Vázquez s’ha declarat sempre i obertament antitaurí. I l’escenari amb el que havia de presentar el programa el portava una volta més a posar-se seriós contra la tauromàquia. Les seues paraules són dards cap a figures com Eva González, casada amb Cayetano Rivera, torero de professió.

 

Es torna a declarar obertament antitaurí

«El meu més absolut rebuig al món dels bous. Ja està bé. Ha sigut objecte d’inspiració d’obres d’art, pintures, novel·les i poesies, però crec que el sacrifici animal, la relació de l’ésser humà amb el món animal ha canviat», reflexionava en veu alta l’estrella de Telecinco.

 

Però el director havia optat per aquell escenari i havia d’aguantar-se. Això sí, sense callar: «Este país faria un pas endavant molt important si es desterraren, per si, els bous en Espanya». Jorge Javier demostrava una volta més estar totalment en contra de la pràctica, tan estimada per als qui la consideren cultura espanyola i tan repudiada pels defensors dels animals. «Tant de bo arribe el dia en què les places de bous d’este país només servisquen per a fer concerts», ha conclòs el presentador. 

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.