Dures paraules de Jorge Javier a Eva González en directe

Jorge Javier Vázquez presentant 'El tiempo de descuento' a Telecinco (26-01-2020)

Jorge Javier s’ha declarat obertament antitaurí | València Diari

 

Mediaset està a punt d’arrancar un dels seus ‘realities’ estrella i va fent públics amb comptagotes els seus concursants. L’última aposta de Telecinco per a ‘Supervivientes 2020‘ que ha eixit a la llum és el torero andalús Antonio Pavón. Els companys de ‘Sálvame‘, en honor al nou concursant, han improvisat una plaça de bous per parlar-ne. Però el rei del programa no n’ha disfrutat gens.

 

Jorge Javier Vázquez s’ha declarat sempre i obertament antitaurí. I l’escenari amb el que havia de presentar el programa el portava una volta més a posar-se seriós contra la tauromàquia. Les seues paraules són dards cap a figures com Eva González, casada amb Cayetano Rivera, torero de professió.

 

Es torna a declarar obertament antitaurí

«El meu més absolut rebuig al món dels bous. Ja està bé. Ha sigut objecte d’inspiració d’obres d’art, pintures, novel·les i poesies, però crec que el sacrifici animal, la relació de l’ésser humà amb el món animal ha canviat», reflexionava en veu alta l’estrella de Telecinco.

 

Però el director havia optat per aquell escenari i havia d’aguantar-se. Això sí, sense callar: «Este país faria un pas endavant molt important si es desterraren, per si, els bous en Espanya». Jorge Javier demostrava una volta més estar totalment en contra de la pràctica, tan estimada per als qui la consideren cultura espanyola i tan repudiada pels defensors dels animals. «Tant de bo arribe el dia en què les places de bous d’este país només servisquen per a fer concerts», ha conclòs el presentador. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.