Dures paraules de Jorge Javier a Eva González en directe

Jorge Javier Vázquez presentant 'El tiempo de descuento' a Telecinco (26-01-2020)

Jorge Javier s’ha declarat obertament antitaurí | València Diari

 

Mediaset està a punt d’arrancar un dels seus ‘realities’ estrella i va fent públics amb comptagotes els seus concursants. L’última aposta de Telecinco per a ‘Supervivientes 2020‘ que ha eixit a la llum és el torero andalús Antonio Pavón. Els companys de ‘Sálvame‘, en honor al nou concursant, han improvisat una plaça de bous per parlar-ne. Però el rei del programa no n’ha disfrutat gens.

 

Jorge Javier Vázquez s’ha declarat sempre i obertament antitaurí. I l’escenari amb el que havia de presentar el programa el portava una volta més a posar-se seriós contra la tauromàquia. Les seues paraules són dards cap a figures com Eva González, casada amb Cayetano Rivera, torero de professió.

 

Es torna a declarar obertament antitaurí

«El meu més absolut rebuig al món dels bous. Ja està bé. Ha sigut objecte d’inspiració d’obres d’art, pintures, novel·les i poesies, però crec que el sacrifici animal, la relació de l’ésser humà amb el món animal ha canviat», reflexionava en veu alta l’estrella de Telecinco.

 

Però el director havia optat per aquell escenari i havia d’aguantar-se. Això sí, sense callar: «Este país faria un pas endavant molt important si es desterraren, per si, els bous en Espanya». Jorge Javier demostrava una volta més estar totalment en contra de la pràctica, tan estimada per als qui la consideren cultura espanyola i tan repudiada pels defensors dels animals. «Tant de bo arribe el dia en què les places de bous d’este país només servisquen per a fer concerts», ha conclòs el presentador. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.