18 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Dures paraules de Jorge Javier a Eva González en directe

Jorge Javier Vázquez presentant 'El tiempo de descuento' a Telecinco (26-01-2020)

Jorge Javier s’ha declarat obertament antitaurí | València Diari

 

Mediaset està a punt d’arrancar un dels seus ‘realities’ estrella i va fent públics amb comptagotes els seus concursants. L’última aposta de Telecinco per a ‘Supervivientes 2020‘ que ha eixit a la llum és el torero andalús Antonio Pavón. Els companys de ‘Sálvame‘, en honor al nou concursant, han improvisat una plaça de bous per parlar-ne. Però el rei del programa no n’ha disfrutat gens.

 

Jorge Javier Vázquez s’ha declarat sempre i obertament antitaurí. I l’escenari amb el que havia de presentar el programa el portava una volta més a posar-se seriós contra la tauromàquia. Les seues paraules són dards cap a figures com Eva González, casada amb Cayetano Rivera, torero de professió.

 

Es torna a declarar obertament antitaurí

«El meu més absolut rebuig al món dels bous. Ja està bé. Ha sigut objecte d’inspiració d’obres d’art, pintures, novel·les i poesies, però crec que el sacrifici animal, la relació de l’ésser humà amb el món animal ha canviat», reflexionava en veu alta l’estrella de Telecinco.

 

Però el director havia optat per aquell escenari i havia d’aguantar-se. Això sí, sense callar: «Este país faria un pas endavant molt important si es desterraren, per si, els bous en Espanya». Jorge Javier demostrava una volta més estar totalment en contra de la pràctica, tan estimada per als qui la consideren cultura espanyola i tan repudiada pels defensors dels animals. «Tant de bo arribe el dia en què les places de bous d’este país només servisquen per a fer concerts», ha conclòs el presentador. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA eleva al TSJCV una exposició perquè investigue a Carlos Mazón

La jutgessa de Catarroja ha remés al TSJCV una exposició raonada perquè investigue al expresident Carlos Mazón per la gestió de la DANA. El trasllat obeïx a la seua condició d'aforat com a diputat en Les Corts.

Gradolí avisa que no hi haurà normalitat si es protegix a Mazón

La presidenta de Víctimes de la Dana ha assenyalat a Carlos Mazón com a principal responsable de les 230 morts i ha demanat a les Corts que esclarisquen què va fallar i qui va decidir no actuar.

El Circuit Ricardo Tormo llançarà 10.000 entrades extra per al GP de la Comunitat Valenciana

El traçat de Cheste afegirà prop de 10.000 localitats per al Gran Premi que tanca la temporada de MotoGP. La venda començarà el dimecres 25 de febrer a les 12.00 en la web del Circuit.

Compromís denuncia ‘persecució’ a Mónica Oltra i reclama democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat una 'persecució judicial i política' contra Mónica Oltra després de l'orde d'obrir juí oral i ha reclamat democratitzar la justícia.

Compromís denuncia persecució a Mónica Oltra i reclama democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat este dimarts una persecució judicial i política contra Mónica Oltra després de l'orde d'obrir juí oral per presumpte encobriment. El partit reclama una democratització de la justícia i apel·la a les forces democràtiques.

Gradolí: ‘No hi haurà normalitat’ mentres es protegisca a Mazón

Mariló Gradolí ha afirmat davant la comissió d'investigació de Les Corts que no hi haurà normalitat si es protegix a Carlos Mazón. Ha reclamat veritat i assumpció de responsabilitats.

Rosa Álvarez ha demanat justícia per la DANA i ha acusat el Govern valencià de negligència

La presidenta de l'Associació Víctimes Mortals Dana 29-O ha reclamat justícia davant Les Corts i ha denunciat negligència del Govern valencià. Ha exigit responsabilitats polítiques a Carlos Mazón i ha criticat el veto a les víctimes en la comissió.

Alacant xifra en 46 els pisos públics investigats sense empadronats a la Platja de Sant Joan

L'Ajuntament ha detectat 46 de 140 vivendes de la promoció Els Naus sense ningú empadronat i traslladarà les dades al jutjat. També observa indicis d'altres irregularitats.