La reacció d’Adara en saber que sa mare anirà a ‘Supervivientes’

Adara en la gala de 'El tiempo del descuento', 2 de febrero de 2020

Adara li ha desitjat molta sort a sa mare | Mediaset

‘Supervivientes’ ja té data d’inici i, amb ella, han arribat els últims noms dels participants que un any més viatjaran fins a Hondures per a participar en un concurs que els canviarà la vida.

 

Una de les sorpreses més inesperades d’enguany ha sigut la de la participació d’Elena Rodríguez, mare d’Adara. La guanyadora de ‘GH Vip 7’, no ha dubtat en mostrar el seu suport a sa mare que, cal recordar, ha sigut l’encarregada de defensar-la durant la seua participació en el programa del que va eixir com a gran guanyadora.

 

Adara creu que sa mare necessitarà molta sort

En este sentit, Elena ha decidit este dijous publicar un vídeo en les seues xarxes socials, en el que explica que té moltes ganes de començar esta nova aventura i que espera poder fer-ho el millor possible. Davant d’esta publicació, Adara no ha dubtat en cap moment i ha comentat el vídeo de sa mare desitjant-li molta sort, ja que, segons ella, la necessitarà.

 

A voltes, sobren les paraules i tots aquells que coneguen la història d’Adara saben que l’exconcursant de ‘GH Vip 7’ li desitja sort a sa mare perquè sap que haurà de conviure amb el que fins ara era el seu gendre. Hugo Sierra, ex d’Adara i pare del seu fill Martín, també ha sigut un dels fitxatges estrella d’esta edició que, una volta més donarà molt a parlar. Per la seua banda, Adara està desitjant retrobar-se este pròxim diumenge amb qui és el seu nou amor: Gianmarco.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València encarrega un mapa d’infraestructures crítiques i risc d’inundació

L'Ajuntament encarregarà un modelatge hidrodinàmic a escala de carrer amb 200.000 euros per a anticipar inundacions, prioritzar mesures i protegir infraestructures crítiques.

STEPV denuncia l’agressió a un docent en un centre d’Alcoi i exigix mesures a Educació

El sindicat va condemnar l'atac patit per un professor presumptament a les mans de familiars d'un alumne i va reclamar més recursos i una resposta institucional.

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una plantació de cànnabis després d’interceptar un cotxe amb 812 plantes

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una instal·lació de cultiu de cànnabis després de detindre a un home que traslladava 812 plantes. En la nau s'han trobat 89 plantes, 12,7 quilos llestos per a la seua distribució i un enganxament il·legal a la llum.

Avís taronja a l’interior nord de Castelló per vents de fins a 100 km/h

Aemet activa per a este diumenge l'avís taronja a l'interior nord de Castelló per ratxes de fins a 100 km/h i manté avisos grocs a Castelló i València.

La Generalitat resol els primers expedients del Grau III+ per a persones amb ELA

La Conselleria ha resolt les 23 primeres sol·licituds del nou grau de dependència extrema per a ELA i patologies afins. Les prestacions aniran de 3.200 a 9.850 euros i es tramitaran amb prioritat en un màxim de tres mesos.

Els danys en el camp es disparen: 250% més d’hectàrees sinistrades en dos mesos

El tren de borrasques de l'inici de 2026 ha deixat 120.876 hectàrees sinistrades i eleva les indemnitzacions previstes a 83,16 milions. L'impacte es concentra a Andalusia i Extremadura, amb efectes també en la Comunitat Valenciana i Murcia.

Marissa Lynn, la fallera major nord-americana de Els Somnis: ‘Les Falles se senten i era ara o mai’

Marissa Lynn, estatunidenc d'Ohio, és la fallera major de Els Somnis de València i defén que les Falles se senten. Assumix el càrrec 'ara o mai' i el compartix amb els seus fills, protagonistes infantils de la comissió.

Les vivendes turístiques de València pengen el cartell de complet en el cap de setmana prefalles

Les vivendes d'ús turístic aconseguixen el 100% d'ocupació a València durant el cap de setmana previ a les Falles. Entre setmana la previsió baixa al 71%.