La reacció d’Adara en saber que sa mare anirà a ‘Supervivientes’

Adara en la gala de 'El tiempo del descuento', 2 de febrero de 2020

Adara li ha desitjat molta sort a sa mare | Mediaset

‘Supervivientes’ ja té data d’inici i, amb ella, han arribat els últims noms dels participants que un any més viatjaran fins a Hondures per a participar en un concurs que els canviarà la vida.

 

Una de les sorpreses més inesperades d’enguany ha sigut la de la participació d’Elena Rodríguez, mare d’Adara. La guanyadora de ‘GH Vip 7’, no ha dubtat en mostrar el seu suport a sa mare que, cal recordar, ha sigut l’encarregada de defensar-la durant la seua participació en el programa del que va eixir com a gran guanyadora.

 

Adara creu que sa mare necessitarà molta sort

En este sentit, Elena ha decidit este dijous publicar un vídeo en les seues xarxes socials, en el que explica que té moltes ganes de començar esta nova aventura i que espera poder fer-ho el millor possible. Davant d’esta publicació, Adara no ha dubtat en cap moment i ha comentat el vídeo de sa mare desitjant-li molta sort, ja que, segons ella, la necessitarà.

 

A voltes, sobren les paraules i tots aquells que coneguen la història d’Adara saben que l’exconcursant de ‘GH Vip 7’ li desitja sort a sa mare perquè sap que haurà de conviure amb el que fins ara era el seu gendre. Hugo Sierra, ex d’Adara i pare del seu fill Martín, també ha sigut un dels fitxatges estrella d’esta edició que, una volta més donarà molt a parlar. Per la seua banda, Adara està desitjant retrobar-se este pròxim diumenge amb qui és el seu nou amor: Gianmarco.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.