La reacció d’Adara en saber que sa mare anirà a ‘Supervivientes’

Adara en la gala de 'El tiempo del descuento', 2 de febrero de 2020

Adara li ha desitjat molta sort a sa mare | Mediaset

‘Supervivientes’ ja té data d’inici i, amb ella, han arribat els últims noms dels participants que un any més viatjaran fins a Hondures per a participar en un concurs que els canviarà la vida.

 

Una de les sorpreses més inesperades d’enguany ha sigut la de la participació d’Elena Rodríguez, mare d’Adara. La guanyadora de ‘GH Vip 7’, no ha dubtat en mostrar el seu suport a sa mare que, cal recordar, ha sigut l’encarregada de defensar-la durant la seua participació en el programa del que va eixir com a gran guanyadora.

 

Adara creu que sa mare necessitarà molta sort

En este sentit, Elena ha decidit este dijous publicar un vídeo en les seues xarxes socials, en el que explica que té moltes ganes de començar esta nova aventura i que espera poder fer-ho el millor possible. Davant d’esta publicació, Adara no ha dubtat en cap moment i ha comentat el vídeo de sa mare desitjant-li molta sort, ja que, segons ella, la necessitarà.

 

A voltes, sobren les paraules i tots aquells que coneguen la història d’Adara saben que l’exconcursant de ‘GH Vip 7’ li desitja sort a sa mare perquè sap que haurà de conviure amb el que fins ara era el seu gendre. Hugo Sierra, ex d’Adara i pare del seu fill Martín, també ha sigut un dels fitxatges estrella d’esta edició que, una volta més donarà molt a parlar. Per la seua banda, Adara està desitjant retrobar-se este pròxim diumenge amb qui és el seu nou amor: Gianmarco.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.