La reacció d’Adara en saber que sa mare anirà a ‘Supervivientes’

Adara en la gala de 'El tiempo del descuento', 2 de febrero de 2020

Adara li ha desitjat molta sort a sa mare | Mediaset

‘Supervivientes’ ja té data d’inici i, amb ella, han arribat els últims noms dels participants que un any més viatjaran fins a Hondures per a participar en un concurs que els canviarà la vida.

 

Una de les sorpreses més inesperades d’enguany ha sigut la de la participació d’Elena Rodríguez, mare d’Adara. La guanyadora de ‘GH Vip 7’, no ha dubtat en mostrar el seu suport a sa mare que, cal recordar, ha sigut l’encarregada de defensar-la durant la seua participació en el programa del que va eixir com a gran guanyadora.

 

Adara creu que sa mare necessitarà molta sort

En este sentit, Elena ha decidit este dijous publicar un vídeo en les seues xarxes socials, en el que explica que té moltes ganes de començar esta nova aventura i que espera poder fer-ho el millor possible. Davant d’esta publicació, Adara no ha dubtat en cap moment i ha comentat el vídeo de sa mare desitjant-li molta sort, ja que, segons ella, la necessitarà.

 

A voltes, sobren les paraules i tots aquells que coneguen la història d’Adara saben que l’exconcursant de ‘GH Vip 7’ li desitja sort a sa mare perquè sap que haurà de conviure amb el que fins ara era el seu gendre. Hugo Sierra, ex d’Adara i pare del seu fill Martín, també ha sigut un dels fitxatges estrella d’esta edició que, una volta més donarà molt a parlar. Per la seua banda, Adara està desitjant retrobar-se este pròxim diumenge amb qui és el seu nou amor: Gianmarco.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un home de 54 anys atropellat a la CV-649 a Vallada

Un home de 54 anys ha mort atropellat este dijous al migdia a la carretera CV-649, al terme de Vallada (València), malgrat la ràpida intervenció dels servicis sanitaris.

Quasi tot l’alumnat valencià supera la PAU de 2026 amb un 95,23 % d’aprovats

Un total de 25.503 estudiants s’han presentat a la convocatòria ordinària de la PAU 2026 a la Comunitat Valenciana i el 95,23 % l’ha superada, amb una nota mitjana de 6,35 en la fase obligatòria.

L’aeroport d’Alacant-Elx supera els 2 milions de passatgers en maig i s’acosta als 8 milions en 2025

L’aeroport Alicante-Elche Miguel Hernández ha superat en maig els 2 milions de passatgers, un 12 % més que en 2025, i ha fregat els 8 milions de viatgers en els cinc primers mesos de l’any.

Compromís exigix la dimissió de Camarero i Martínez Mus pels missatges durant la dana

Compromís ha reclamat la dimissió immediata de Susana Camarero i Vicente Martínez Mus pels seus missatges en el xat del Consell durant la dana, i ha registrat un ple extraordinari en Les Corts. Joan Baldoví també ha carregat contra Juanfran Pérez Llorca per no pronunciar-se sobre els missatges de Carlos Mazón i l'ha acusat de protegir-lo.

Anàlisis biomètrics en l’Operació Pas de l’Estret 2026 als ports de València i Alacant

L’Operació Pas de l’Estret 2026 incorpora anàlisis biomètrics i nous sistemes digitals als ports de València i sobretot d’Alacant per a millorar la seguretat i la fluïdesa del trànsit de passatgers i vehicles.

822 vivendes públiques noves a Torrevieja estaran llestes en 2028 amb el Pla Vive

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha anunciat l’inici de les obres de 822 vivendes de protecció pública a Torrevieja, repartides en quatre solars municipals i emmarcades en el Pla Vive, amb previsió que estiguen acabades en 2028.

Morant reafirma el seu suport a Zapatero i critica el doble raser de la justícia espanyola

Diana Morant manté el seu suport a José Luis Rodríguez Zapatero davant la investigació del cas Plus Ultra i denuncia un doble raser en la justícia espanyola i en les filtracions a la premsa.

Juan Echanove porta a l’escenari ‘La escopeta nacional’ amb una nova mirada musical

Juan Echanove dirigeix al Teatro Español de Madrid una nova versió teatral de ‘La escopeta nacional’, clàssic de Luis García Berlanga i Rafael Azcona, que incorpora moments musicals sense convertir-se en un musical.