11.8 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

La reacció d’Adara en saber que sa mare anirà a ‘Supervivientes’

Adara en la gala de 'El tiempo del descuento', 2 de febrero de 2020

Adara li ha desitjat molta sort a sa mare | Mediaset

‘Supervivientes’ ja té data d’inici i, amb ella, han arribat els últims noms dels participants que un any més viatjaran fins a Hondures per a participar en un concurs que els canviarà la vida.

 

Una de les sorpreses més inesperades d’enguany ha sigut la de la participació d’Elena Rodríguez, mare d’Adara. La guanyadora de ‘GH Vip 7’, no ha dubtat en mostrar el seu suport a sa mare que, cal recordar, ha sigut l’encarregada de defensar-la durant la seua participació en el programa del que va eixir com a gran guanyadora.

 

Adara creu que sa mare necessitarà molta sort

En este sentit, Elena ha decidit este dijous publicar un vídeo en les seues xarxes socials, en el que explica que té moltes ganes de començar esta nova aventura i que espera poder fer-ho el millor possible. Davant d’esta publicació, Adara no ha dubtat en cap moment i ha comentat el vídeo de sa mare desitjant-li molta sort, ja que, segons ella, la necessitarà.

 

A voltes, sobren les paraules i tots aquells que coneguen la història d’Adara saben que l’exconcursant de ‘GH Vip 7’ li desitja sort a sa mare perquè sap que haurà de conviure amb el que fins ara era el seu gendre. Hugo Sierra, ex d’Adara i pare del seu fill Martín, també ha sigut un dels fitxatges estrella d’esta edició que, una volta més donarà molt a parlar. Per la seua banda, Adara està desitjant retrobar-se este pròxim diumenge amb qui és el seu nou amor: Gianmarco.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Finalitza la primera fase i reobri per Nadal un tram de l’avinguda Giorgeta a València

València ha conclòs la primera fase de la reurbanització en l'avinguda Giorgeta i reobri un tram de 300 metres per Nadal; es tancarà de nou després de Reis.

Les discoteques valencianes preveuen un 4,5% més de facturació este Nadal

Les discoteques de València encaren la campanya amb optimisme i anticipen un 4,5% més de facturació. L'avançament de les celebracions i la prevenda sostenen el repunt.

Catalá defén el canvi de la titlla a València per una qüestió d’identitat

L'alcaldessa ha defés que València passe a escriure's Valéncia en valencià per a reflectir la pronunciació tancada i ha assegurat que el tràmit no tindrà dificultats.

Detingut per incendiar 18 contenidors i danyar 32 vehicles a València

La Policia Nacional ha arrestat de matinada a un home de 45 anys a València després d'una cadena d'incendis que ha calcinat 18 contenidors i danyat 32 vehicles i tres façanes. Ha ocorregut al carrer Jerònim Gal·lés, on els veïns han alertat al 091 i els bombers han sufocat els focus.

València destinarà 14 milions perquè no puge el preu del transport

L'Ajuntament de València ha anunciat que cobrirà amb pressupost propi la part de les ajudes estatals no finançada per no tindre ZBE. Destinarà 14 milions per a mantindre els descomptes i evitar pujades l'any vinent.

Mercadona lidera la quota de productes de Nadal amb un 19,6% i Carrefour s’acosta

Mercadona encapçala les vendes nadalenques amb un 19,6% i Carrefour aconseguix el 14,8%, segons Worldpanel. La compra en línia a penes suposa el 1,6% del total.

Dos morts i un ferit greu després d’una pallissa en La Marina (Elx); la Guàrdia Civil a prop a dos sospitosos

Dos hòmens han mort i un tercer està greu després d'una pallissa en la pedania de La Marina. La Guàrdia Civil ha voltat una vivenda on romanen dos sospitosos a l'espera de detenció.

Cel nuvolós, gelades febles i ratxes molt fortes en zones exposades de l’interior

Jornada de núvols amb pluges febles i cota de neu a l'alça; el vent del nord-oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior. El dimecres hi haurà ruixats en el litoral sud de València i nord d'Alacant i gelades a l'interior.