Gonzalo, de ‘La isla de las tentaciones’, totalment destrossat sis mesos després

Susana i Gonzalo a la foguera final de 'La isla de las tentaciones'

Gonzalo no sospitava que la seua relació amb Susana acabaria tal com va començar: davant de les càmeres | Telecinco

L’esperada reunió de les parelles de ‘La isla de las tentaciones’ no va deixar indiferent a ningú. Els espectadors estaven esperant el desenllaç de Fani i Christofer, la parella estrella de l’edició. I estaven tan concentrats en aquells dos que es van oblidar de l’altra parella que va protagonitzar una de les ruptures més dures del concurs: Gonzalo i Susana.

 

La parella va entrar en el concurs disposada a trencar amb la seua monotonia i recuperar la màgia que els va unir en un principi. I mentres Gonzalo s’ho passava bomba confiant en que la seua relació era indestructible, Susana començava a reflexionar sobre si aquell era l’home de la seua vida. I poc a poc, l’amor que sentia per ell va anar desapareixent.

 

La seua foguera final va ser una de les més intenses, amb una Susana decidida però temorosa i un Gonzalo que s’estava intentant convéncer de què no era una broma. Després de què la decisió final de Susana isquera en televisió, Gonzalo va compartir una gran reflexió amb els seus seguidors: «No se sap allò que es té fins que ho perds. Una veritat com un temple».

 

Susana es trenca amb les paraules de Gonzalo 

Sis mesos després, Susana explicava a Mónica Naranjo que es trobava soltera i feliç i, tot i que no estava enamorada de Gonzalo, el seguia estimant després de tots aquells anys. La sorpresa arribava quan la presentadora anunciava que la seua parella de sis anys no havia volgut vindre a la reunió. «Però ha volgut estar present d’alguna manera», confessava Mónica entregant-li una tauleta amb una carta de part del sevillà. 

 

Susana no va poder evitar emocionar-se amb les paraules de la seua exparella. «Susana, tu em coneixes bé i saps que si no estic allà és perquè no em queden forces», començava Gonzalo, excusant-se per no haver pogut estar en persona. «Estos sis mesos m’han desgastat com si foren anys. T’he perdut a tu, l’únic que donava sentit a la meua vida», expressava Gonzalo a través de la carta. A Susana començava a fallar-li la veu i això que quedaven encara moltes paraules per llegir.

 

«Amb el pas del temps, he aprés el valor que tenen els xicotets detalls», continuava. Susana en este punt no era capaç de parlar sense plorar: «Cantar desenfrenats en el cotxe, esperar que isqueres de la dutxa per a posar-te el barnús i que no passares fred o el simple fet de compartir una mirada còmplice que diguera ‘Tranquil Goncha, tot està bé’», somreia Susana amb estes anècdotes. «Em destrossa l’ànima recordar-ho».

 

 

«Una part de mi es va quedar allà»

Baix l’atenta mirada de Mónica Naranjo, qui també es mostrava emocionada, Susana acabava de llegir: «Després de tot este temps, només tinc una cosa clara. Amb les llums dels focs va nàixer una bonica història d’amor que es va apagar en les brases de l’última foguera. I una part de mi es va quedar allà amb ella», sentenciava Gonzalo, recordant que la relació amb Susana va començar en la casa de ‘Gran Hermano’.

 

«Em fa molta pena perquè tot això que diu és cert. Teníem una relació idíl·lica i per això molta gent no ho comprén. Però, què faig? Si és el que sent…», s’intentava justificar Susana. Mónica preguntava en eixe moment allò que molts estaven pensant: tornarà alguna volta amb Gonzalo? «No» sentenciava sense cap dubte. «L’estime i el trobe a faltar perquè ha sigut el meu company durant molts anys, però com a parella no».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hasta el día que me muera en mi corazón . @islatentaciones

A post shared by Gonzalo Montoya (@gonzalomontoya9) on

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.