13.3 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Gonzalo, de ‘La isla de las tentaciones’, totalment destrossat sis mesos després

Susana i Gonzalo a la foguera final de 'La isla de las tentaciones'

Gonzalo no sospitava que la seua relació amb Susana acabaria tal com va començar: davant de les càmeres | Telecinco

L’esperada reunió de les parelles de ‘La isla de las tentaciones’ no va deixar indiferent a ningú. Els espectadors estaven esperant el desenllaç de Fani i Christofer, la parella estrella de l’edició. I estaven tan concentrats en aquells dos que es van oblidar de l’altra parella que va protagonitzar una de les ruptures més dures del concurs: Gonzalo i Susana.

 

La parella va entrar en el concurs disposada a trencar amb la seua monotonia i recuperar la màgia que els va unir en un principi. I mentres Gonzalo s’ho passava bomba confiant en que la seua relació era indestructible, Susana començava a reflexionar sobre si aquell era l’home de la seua vida. I poc a poc, l’amor que sentia per ell va anar desapareixent.

 

La seua foguera final va ser una de les més intenses, amb una Susana decidida però temorosa i un Gonzalo que s’estava intentant convéncer de què no era una broma. Després de què la decisió final de Susana isquera en televisió, Gonzalo va compartir una gran reflexió amb els seus seguidors: «No se sap allò que es té fins que ho perds. Una veritat com un temple».

 

Susana es trenca amb les paraules de Gonzalo 

Sis mesos després, Susana explicava a Mónica Naranjo que es trobava soltera i feliç i, tot i que no estava enamorada de Gonzalo, el seguia estimant després de tots aquells anys. La sorpresa arribava quan la presentadora anunciava que la seua parella de sis anys no havia volgut vindre a la reunió. «Però ha volgut estar present d’alguna manera», confessava Mónica entregant-li una tauleta amb una carta de part del sevillà. 

 

Susana no va poder evitar emocionar-se amb les paraules de la seua exparella. «Susana, tu em coneixes bé i saps que si no estic allà és perquè no em queden forces», començava Gonzalo, excusant-se per no haver pogut estar en persona. «Estos sis mesos m’han desgastat com si foren anys. T’he perdut a tu, l’únic que donava sentit a la meua vida», expressava Gonzalo a través de la carta. A Susana començava a fallar-li la veu i això que quedaven encara moltes paraules per llegir.

 

«Amb el pas del temps, he aprés el valor que tenen els xicotets detalls», continuava. Susana en este punt no era capaç de parlar sense plorar: «Cantar desenfrenats en el cotxe, esperar que isqueres de la dutxa per a posar-te el barnús i que no passares fred o el simple fet de compartir una mirada còmplice que diguera ‘Tranquil Goncha, tot està bé’», somreia Susana amb estes anècdotes. «Em destrossa l’ànima recordar-ho».

 

 

«Una part de mi es va quedar allà»

Baix l’atenta mirada de Mónica Naranjo, qui també es mostrava emocionada, Susana acabava de llegir: «Després de tot este temps, només tinc una cosa clara. Amb les llums dels focs va nàixer una bonica història d’amor que es va apagar en les brases de l’última foguera. I una part de mi es va quedar allà amb ella», sentenciava Gonzalo, recordant que la relació amb Susana va començar en la casa de ‘Gran Hermano’.

 

«Em fa molta pena perquè tot això que diu és cert. Teníem una relació idíl·lica i per això molta gent no ho comprén. Però, què faig? Si és el que sent…», s’intentava justificar Susana. Mónica preguntava en eixe moment allò que molts estaven pensant: tornarà alguna volta amb Gonzalo? «No» sentenciava sense cap dubte. «L’estime i el trobe a faltar perquè ha sigut el meu company durant molts anys, però com a parella no».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hasta el día que me muera en mi corazón . @islatentaciones

A post shared by Gonzalo Montoya (@gonzalomontoya9) on

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’episodi de pluges ha deixat 146,4 l/m² a La Font d’en Carròs i ha motivat tancaments preventius

L'episodi de pluges ha descarregat amb especial intensitat en el litoral de València, amb un màxim de 146,4 l/m² a La Font d'en Carròs. Diversos municipis han tancat instal·lacions i han suspés activitats a l'aire lliure de manera preventiva.

La UPV suspén les classes presencials este dilluns a València i Gandia fins a les 14.00

La UPV ha suspés les classes presencials en Vera (València) i Gandia fins a les 14.00 d'este dilluns per l'alerta roja. Alcoi continua presencial amb opció en línia i revisió a les 9.00

Aemet manté l’avís roig en el litoral de València fins a les 6 del dilluns

Aemet manté l'avís roig per pluges molt intenses en la costa de València fins a les 6 del dilluns, amb el risc de mànegues marines i xicotets tornados. El litoral nord baixarà a taronja des de les 6 fins a les 12 del dilluns i hi haurà altres avisos a Castelló i Alacant.

Tempestes en terra esta tarde-nit i matinada, el més advers en el litoral de València segons Aemet

Aemet advertix que el tram més advers de l'episodi pot donar-se quan les tempestes es desenrotllen sobre terra entre la tard-nit del diumenge i la matinada en el litoral de València.

Ajornat el Llevant-Vila-real per alerta roja a València

El partit de la jornada 16 en el Ciutat de València, previst a les 18.30, ha sigut ajornat per l'alerta roja. L'RFEF dona cinc dies per a proposar nova data.

Les pluges superen els 100 l/m² a La Safor, al sud de València, en les últimes quatre hores

La Font d'en Carròs ha acumulat 105,9 l/m² en quatre hores i els bombers han atés avisos per trencament de baixants. Alacant i Castelló han registrat menys pluja, sense incidències rellevants.

Ajornat el Llevant-Vila-real per alerta roja i el Llevant apunta al 7 o 8 de gener

El Llevant-Vila-real de la jornada 16 ha sigut ajornat per l'alerta roja a València. L'RFEF dona cinc dies per a fixar data i el Llevant proposa el 7 o 8 de gener de 2026.

Les últimes pluges deixen 45 litres per metre quadrat a Pego i fins a 26 al Camp de Morvedre

Les precipitacions de les últimes quatre hores han acumulat 45,4 l/m² a Pego i fins a 26 en punts del Camp de Morvedre. No s'han registrat incidències rellevants, excepte una per caiguda de rebles a Castelló.