Gonzalo, de ‘La isla de las tentaciones’, totalment destrossat sis mesos després

Susana i Gonzalo a la foguera final de 'La isla de las tentaciones'

Gonzalo no sospitava que la seua relació amb Susana acabaria tal com va començar: davant de les càmeres | Telecinco

L’esperada reunió de les parelles de ‘La isla de las tentaciones’ no va deixar indiferent a ningú. Els espectadors estaven esperant el desenllaç de Fani i Christofer, la parella estrella de l’edició. I estaven tan concentrats en aquells dos que es van oblidar de l’altra parella que va protagonitzar una de les ruptures més dures del concurs: Gonzalo i Susana.

 

La parella va entrar en el concurs disposada a trencar amb la seua monotonia i recuperar la màgia que els va unir en un principi. I mentres Gonzalo s’ho passava bomba confiant en que la seua relació era indestructible, Susana començava a reflexionar sobre si aquell era l’home de la seua vida. I poc a poc, l’amor que sentia per ell va anar desapareixent.

 

La seua foguera final va ser una de les més intenses, amb una Susana decidida però temorosa i un Gonzalo que s’estava intentant convéncer de què no era una broma. Després de què la decisió final de Susana isquera en televisió, Gonzalo va compartir una gran reflexió amb els seus seguidors: «No se sap allò que es té fins que ho perds. Una veritat com un temple».

 

Susana es trenca amb les paraules de Gonzalo 

Sis mesos després, Susana explicava a Mónica Naranjo que es trobava soltera i feliç i, tot i que no estava enamorada de Gonzalo, el seguia estimant després de tots aquells anys. La sorpresa arribava quan la presentadora anunciava que la seua parella de sis anys no havia volgut vindre a la reunió. «Però ha volgut estar present d’alguna manera», confessava Mónica entregant-li una tauleta amb una carta de part del sevillà. 

 

Susana no va poder evitar emocionar-se amb les paraules de la seua exparella. «Susana, tu em coneixes bé i saps que si no estic allà és perquè no em queden forces», començava Gonzalo, excusant-se per no haver pogut estar en persona. «Estos sis mesos m’han desgastat com si foren anys. T’he perdut a tu, l’únic que donava sentit a la meua vida», expressava Gonzalo a través de la carta. A Susana començava a fallar-li la veu i això que quedaven encara moltes paraules per llegir.

 

«Amb el pas del temps, he aprés el valor que tenen els xicotets detalls», continuava. Susana en este punt no era capaç de parlar sense plorar: «Cantar desenfrenats en el cotxe, esperar que isqueres de la dutxa per a posar-te el barnús i que no passares fred o el simple fet de compartir una mirada còmplice que diguera ‘Tranquil Goncha, tot està bé’», somreia Susana amb estes anècdotes. «Em destrossa l’ànima recordar-ho».

 

 

«Una part de mi es va quedar allà»

Baix l’atenta mirada de Mónica Naranjo, qui també es mostrava emocionada, Susana acabava de llegir: «Després de tot este temps, només tinc una cosa clara. Amb les llums dels focs va nàixer una bonica història d’amor que es va apagar en les brases de l’última foguera. I una part de mi es va quedar allà amb ella», sentenciava Gonzalo, recordant que la relació amb Susana va començar en la casa de ‘Gran Hermano’.

 

«Em fa molta pena perquè tot això que diu és cert. Teníem una relació idíl·lica i per això molta gent no ho comprén. Però, què faig? Si és el que sent…», s’intentava justificar Susana. Mónica preguntava en eixe moment allò que molts estaven pensant: tornarà alguna volta amb Gonzalo? «No» sentenciava sense cap dubte. «L’estime i el trobe a faltar perquè ha sigut el meu company durant molts anys, però com a parella no».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hasta el día que me muera en mi corazón . @islatentaciones

A post shared by Gonzalo Montoya (@gonzalomontoya9) on

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La filla ferida que ha sobreviscut a l’assassinat masclista d’Alacant va telefonar al 112

La filla de la dona assassinada en la partida de Cañada del Fenollar, a Alacant, ha sigut qui ha avisat al 112 després de l’agressió presumptament perpetrada pel pare, que també ha matat una altra filla i està hospitalitzat.

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.