Gonzalo, de ‘La isla de las tentaciones’, totalment destrossat sis mesos després

Susana i Gonzalo a la foguera final de 'La isla de las tentaciones'

Gonzalo no sospitava que la seua relació amb Susana acabaria tal com va començar: davant de les càmeres | Telecinco

L’esperada reunió de les parelles de ‘La isla de las tentaciones’ no va deixar indiferent a ningú. Els espectadors estaven esperant el desenllaç de Fani i Christofer, la parella estrella de l’edició. I estaven tan concentrats en aquells dos que es van oblidar de l’altra parella que va protagonitzar una de les ruptures més dures del concurs: Gonzalo i Susana.

 

La parella va entrar en el concurs disposada a trencar amb la seua monotonia i recuperar la màgia que els va unir en un principi. I mentres Gonzalo s’ho passava bomba confiant en que la seua relació era indestructible, Susana començava a reflexionar sobre si aquell era l’home de la seua vida. I poc a poc, l’amor que sentia per ell va anar desapareixent.

 

La seua foguera final va ser una de les més intenses, amb una Susana decidida però temorosa i un Gonzalo que s’estava intentant convéncer de què no era una broma. Després de què la decisió final de Susana isquera en televisió, Gonzalo va compartir una gran reflexió amb els seus seguidors: «No se sap allò que es té fins que ho perds. Una veritat com un temple».

 

Susana es trenca amb les paraules de Gonzalo 

Sis mesos després, Susana explicava a Mónica Naranjo que es trobava soltera i feliç i, tot i que no estava enamorada de Gonzalo, el seguia estimant després de tots aquells anys. La sorpresa arribava quan la presentadora anunciava que la seua parella de sis anys no havia volgut vindre a la reunió. «Però ha volgut estar present d’alguna manera», confessava Mónica entregant-li una tauleta amb una carta de part del sevillà. 

 

Susana no va poder evitar emocionar-se amb les paraules de la seua exparella. «Susana, tu em coneixes bé i saps que si no estic allà és perquè no em queden forces», començava Gonzalo, excusant-se per no haver pogut estar en persona. «Estos sis mesos m’han desgastat com si foren anys. T’he perdut a tu, l’únic que donava sentit a la meua vida», expressava Gonzalo a través de la carta. A Susana començava a fallar-li la veu i això que quedaven encara moltes paraules per llegir.

 

«Amb el pas del temps, he aprés el valor que tenen els xicotets detalls», continuava. Susana en este punt no era capaç de parlar sense plorar: «Cantar desenfrenats en el cotxe, esperar que isqueres de la dutxa per a posar-te el barnús i que no passares fred o el simple fet de compartir una mirada còmplice que diguera ‘Tranquil Goncha, tot està bé’», somreia Susana amb estes anècdotes. «Em destrossa l’ànima recordar-ho».

 

 

«Una part de mi es va quedar allà»

Baix l’atenta mirada de Mónica Naranjo, qui també es mostrava emocionada, Susana acabava de llegir: «Després de tot este temps, només tinc una cosa clara. Amb les llums dels focs va nàixer una bonica història d’amor que es va apagar en les brases de l’última foguera. I una part de mi es va quedar allà amb ella», sentenciava Gonzalo, recordant que la relació amb Susana va començar en la casa de ‘Gran Hermano’.

 

«Em fa molta pena perquè tot això que diu és cert. Teníem una relació idíl·lica i per això molta gent no ho comprén. Però, què faig? Si és el que sent…», s’intentava justificar Susana. Mónica preguntava en eixe moment allò que molts estaven pensant: tornarà alguna volta amb Gonzalo? «No» sentenciava sense cap dubte. «L’estime i el trobe a faltar perquè ha sigut el meu company durant molts anys, però com a parella no».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hasta el día que me muera en mi corazón . @islatentaciones

A post shared by Gonzalo Montoya (@gonzalomontoya9) on

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.

La Generalitat impulsa amb el port de Castelló la salvació d’una planta única al litoral valencià

La Generalitat i l’Autoritat Portuària de Castelló han intensificat els treballs de restauració ambiental per a protegir la planta autòctona Medicago citrina, l’única espècie valenciana en la llista ‘Top 50’ de la UICN i catalogada en perill d’extinció a Espanya.

La Comunitat Valenciana afronta un agost quasi ple en hotels, apartaments i càmpings

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a agost un 83,9 % d’ocupació hotelera mitjana, amb xifres encara més altes en apartaments i càmpings i un clar lideratge de la província d’Alacant.

El CEAM detalla com la vegetació ha alimentat l’incendi de la Vall d’Uixó

Un informe del CEAM conclou que la ràpida dessecació de la vegetació entre abril i juliol ha incrementat la virulència de l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha cremat quasi 9.600 hectàrees, moltes dins de la Serra d’Espadà.

El PPCV reclama a Sánchez que pague el deute de dependència amb la Comunitat

El PPCV ha exigit al Govern de Pedro Sánchez que abone més de 4.000 milions d’euros que, segons el partit, deu a la Comunitat Valenciana en matèria de dependència, i que complisca el compromís de finançar el 50% del sistema.

El PSPV reclama reforçar ja els bombers forestals a Castelló per la seua seguretat

El PSPV-PSOE exigix a la Generalitat que reforçe de manera immediata les unitats de bombers forestals i millore les seues condicions de seguretat, després de la denúncia d’un bomber que ha afrontat quasi a soles l’incendi de Tírig.
FILMOTECA D'ESTIU