11.2 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Gonzalo, de ‘La isla de las tentaciones’, totalment destrossat sis mesos després

Susana i Gonzalo a la foguera final de 'La isla de las tentaciones'

Gonzalo no sospitava que la seua relació amb Susana acabaria tal com va començar: davant de les càmeres | Telecinco

L’esperada reunió de les parelles de ‘La isla de las tentaciones’ no va deixar indiferent a ningú. Els espectadors estaven esperant el desenllaç de Fani i Christofer, la parella estrella de l’edició. I estaven tan concentrats en aquells dos que es van oblidar de l’altra parella que va protagonitzar una de les ruptures més dures del concurs: Gonzalo i Susana.

 

La parella va entrar en el concurs disposada a trencar amb la seua monotonia i recuperar la màgia que els va unir en un principi. I mentres Gonzalo s’ho passava bomba confiant en que la seua relació era indestructible, Susana començava a reflexionar sobre si aquell era l’home de la seua vida. I poc a poc, l’amor que sentia per ell va anar desapareixent.

 

La seua foguera final va ser una de les més intenses, amb una Susana decidida però temorosa i un Gonzalo que s’estava intentant convéncer de què no era una broma. Després de què la decisió final de Susana isquera en televisió, Gonzalo va compartir una gran reflexió amb els seus seguidors: «No se sap allò que es té fins que ho perds. Una veritat com un temple».

 

Susana es trenca amb les paraules de Gonzalo 

Sis mesos després, Susana explicava a Mónica Naranjo que es trobava soltera i feliç i, tot i que no estava enamorada de Gonzalo, el seguia estimant després de tots aquells anys. La sorpresa arribava quan la presentadora anunciava que la seua parella de sis anys no havia volgut vindre a la reunió. «Però ha volgut estar present d’alguna manera», confessava Mónica entregant-li una tauleta amb una carta de part del sevillà. 

 

Susana no va poder evitar emocionar-se amb les paraules de la seua exparella. «Susana, tu em coneixes bé i saps que si no estic allà és perquè no em queden forces», començava Gonzalo, excusant-se per no haver pogut estar en persona. «Estos sis mesos m’han desgastat com si foren anys. T’he perdut a tu, l’únic que donava sentit a la meua vida», expressava Gonzalo a través de la carta. A Susana començava a fallar-li la veu i això que quedaven encara moltes paraules per llegir.

 

«Amb el pas del temps, he aprés el valor que tenen els xicotets detalls», continuava. Susana en este punt no era capaç de parlar sense plorar: «Cantar desenfrenats en el cotxe, esperar que isqueres de la dutxa per a posar-te el barnús i que no passares fred o el simple fet de compartir una mirada còmplice que diguera ‘Tranquil Goncha, tot està bé’», somreia Susana amb estes anècdotes. «Em destrossa l’ànima recordar-ho».

 

 

«Una part de mi es va quedar allà»

Baix l’atenta mirada de Mónica Naranjo, qui també es mostrava emocionada, Susana acabava de llegir: «Després de tot este temps, només tinc una cosa clara. Amb les llums dels focs va nàixer una bonica història d’amor que es va apagar en les brases de l’última foguera. I una part de mi es va quedar allà amb ella», sentenciava Gonzalo, recordant que la relació amb Susana va començar en la casa de ‘Gran Hermano’.

 

«Em fa molta pena perquè tot això que diu és cert. Teníem una relació idíl·lica i per això molta gent no ho comprén. Però, què faig? Si és el que sent…», s’intentava justificar Susana. Mónica preguntava en eixe moment allò que molts estaven pensant: tornarà alguna volta amb Gonzalo? «No» sentenciava sense cap dubte. «L’estime i el trobe a faltar perquè ha sigut el meu company durant molts anys, però com a parella no».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hasta el día que me muera en mi corazón . @islatentaciones

A post shared by Gonzalo Montoya (@gonzalomontoya9) on

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.