Emocionant i dur testimoni de la dona de Cañizares sobre la mort del seu fill

Mayte García, dona de Santiago Cañizares

Mayte García va explicar la seva història a ‘Viva la vida’ | Telecinco

 

No cal dir que la mort d’un fill és el succés més dur i terrible pel qual poden passar uns pares. El dolor de deixar marxar a un fill no té nom ni explicació, però si se saben escoltar els senyals que et dona la vida, sí que pot dur un fort aprenentatge al darrere. Això és el que va intentar transmetre Mayte García, la dona del futbolista Santiago Cañizares, al programa ‘Viva la vida’ de Telecinco.

 

El matrimoni va haver de dir adéu al seu fill de només cinc anys, després d’estar molts mesos lluitant contra un càncer. Segons va explicar una serena Mayte, els últims quinze mesos del nen van ser els més durs i, per aquest motiu, tots els seus esforços es van centrar a aconseguir que el petit estigués feliç.

 

[predef]cor-i-famosos-catalunya-168[/predef]

 

La missió d’una mare amb el fill malalt

«Durant aquells quinze mesos, la meva missió era que el meu fill somrigués, que tornés a sentir la vida i ho vaig aconseguir. Llavors, m’ha quedat tanta pau d’haver que el meu fill ha marxat rodejat de la seva família. Sé que ell se sentirà orgullós», explicava Mayte. Aquesta pau de la qual parla la dona del futbolista, és la que ha anat sentint en tot aquest procés, fins i tot en el moment de llençar les cendres del nen al mar.

 

«Fa unes setmanes vam llençar les cendres al mar i vaig tornar a sentir aquella pau que sabia que arribava el moment de deixar-lo anar del tot i que havia complert la seva missió», narrava una tranquil·la mare. No hi ha dubte que gran part d’aquest treball de contenció i superació ha estat possible gràcies a la unitat de la família. Especialment, Mayte va voler remarcar que la complicitat amb el seu home ha estat essencial, ja que «com a parella ens ha anat bé».

Mayte García, dona de Santiago Cañizares

Mayte va explicar quina ha estat la seva missió durant tot aquest temps | Telecinco

 

 

La unió del matrimoni, la seva força

«En un moment així la unió és fonamental. El vaixell no es podia enfonsar i no es va haver de parlar. On no arribava ell arribava jo, i a on no arribava jo arribava ell», assegura. Ara, conscients que la mort del seu fill ha estat un episodi que ara cal superar, Mayte vol centrar la seva tasca diària a la difusió i conscienciació sobre el càncer infantil amb l’objectiu de què s’investigui més i, tant de bo, algun dia es pugui acabar amb aquesta terrible malaltia.

Mayte García, dona de Santiago Cañizares

La dona de Santiago Cañizares va parlar de la importància de que la família estigui unida | Telecinco

 

 

També et poden interessar…

Últimes notícies

La Fiscalia demana imputar a un exalte càrrec de Justícia per la filtració d’un àudio de la dana

La Fiscalia Provincial de València sol·licita que el exsubsecretario de Justícia Ricardo García declare com investigat per la filtració d'un àudio reservat entre Aemet i Emergències durant la dana.

Els taxistes valencians redoblen les protestes i acusen el Consell de precarizar els servicis públics

Uns 1.500 taxistes tornen a col·lapsar el centre de València per a exigir una regulació més restrictiva de les VTC i denunciar la precarització dels servicis públics.

Loteries destinarà 60 milions en quatre anys a la labor social de Creu Roja

Hisenda i Creu Roja renoven el seu conveni de col·laboració, pel qual Loteries i Apostes de l'Estat aportarà 60 milions d'euros en quatre anys per a projectes socials i humanitaris.

Diego López demana un València més ambiciós després de l’empat davant el Raig

Diego López reclama que el València tanque bé la temporada i faça un salt competitiu el pròxim curs, després d'un empat davant el Raig que deixa la salvació pendent.

Martínez Mus reafirma que presentarà este mes la nova regulació per a taxis i VTC

Vicente Martínez Mus assegura que la Generalitat manté el compromís de disposar este mes d'una nova regulació del sector, que busca un millor servici públic i preus raonables per als usuaris.

Hisenda pactarà amb la Generalitat una reunió sobre el nou model de finançament autonòmic

El ministre d'Hisenda anuncia que contactarà en breu amb la Generalitat per a abordar el nou model de finançament, que inclou condonació de deute i més recursos per a les autonomies.

Mediterrània Triatló bat rècord a Alacant amb 1.600 participants este cap de setmana

El Mediterrània Triatló d'Alacant reunix prop de 1.600 participants i firma la seua edició més multitudinària, amb proves sprint, olímpica, supersprint i un duatló familiar.

El València encadena quatre anys sense guanyar a la Reial Societat a Anoeta

El València afronta la seua visita de lliga a la Reial Societat a Anoeta amb una ratxa de quatre anys sense véncer, marcada per dos empats i dos derrotes a Sant Sebastià.