Enrique Ponce i Paloma Cuevas ja tenen data pel seu divorci

 

Una de les notícies més sonades d’este estiu és la separació d’Enrique Ponce i Paloma Cuevas i el nou romanç del torero amb Ana Soria.

 

L’exparella va fer pública la notícia el passat 11 de juliol a través d’un comunicat en el que deien el següent: «Veient la repercussió mediàtica que estem tenint en els últims dies, volem manifestar que ens trobem en tràmits de separació».

 

El torero ja té plans de futur amb Ana Soria

Des de què es va conéixer la separació del matrimoni, Enrique i la seua nova parella no han parat de fer manifestacions públiques del seu amor i, fins i tot, segons han informat fonts pròximes a ells tenen plans d’anar a viure junts una volta acabe l’època estival. Alguns també han informat que tenen previst passar per l’altar l’any que ve.

 

El divorci ja tindria data segons ha informat Jesús Manuel Ruiz. El periodista ha publicat en ‘Esdiario’ que serà durant el setembre que ve quan el torero i la seua exparella firmen els papers que anul·laran el seu matrimoni en el despatx d’advocats Garrigues Advocats.

 

A pesar d’haver optat per l’elecció d’un dels bufets més prestigiosos de la ciutat, Enrique i Paloma han volgut fer tots els tràmits a través d’un sol advocat per a representar-los als dos, convençuts que no hi haurà cap problema i que arribaran a un acord mutu.

 

Al principi seria una diligència molt ràpida que se solucionaria en unes poques setmanes. Segons ‘Esdiario’, el divorci entre Paloma Cuevas i Enrique Ponce també acabarà amb la dissolució de guanys d’un gran patrimoni.

 

Ella es quedarà amb la casa a on residia la parella en ple centre de Madrid, mentres que el torero obtindrà la casa que estaven construint en La Finca, una urbanització de luxe.

Últimes notícies

Mor un home ofegat al riu Xúquer mentre es banyava a Sumacàrcer

Els Bombers del Consorci Provincial de València han localitzat sense vida un home que havia desaparegut mentre es banyava al riu Xúquer, al terme de Sumacàrcer. La víctima és el segon mort en pocs dies en este municipi mentre es banyava al mateix riu.

Localitzen sense vida l’home de 66 anys amb demència desaparegut a Aldaia

Els Bombers del Consorci Provincial de València han trobat mort l’home de 66 anys amb demència que havia desaparegut divendres a Aldaia, després d’un ampli dispositiu de recerca en zones agrícoles.

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.

Dona d’alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El corredor de 33 anys de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro dels Sanfermins ha rebut l’alta. Altres huit corredors continuen ingressats o en observació, un d’ells en estat greu.