Enrique Ponce i Paloma Cuevas ja tenen data pel seu divorci

 

Una de les notícies més sonades d’este estiu és la separació d’Enrique Ponce i Paloma Cuevas i el nou romanç del torero amb Ana Soria.

 

L’exparella va fer pública la notícia el passat 11 de juliol a través d’un comunicat en el que deien el següent: «Veient la repercussió mediàtica que estem tenint en els últims dies, volem manifestar que ens trobem en tràmits de separació».

 

El torero ja té plans de futur amb Ana Soria

Des de què es va conéixer la separació del matrimoni, Enrique i la seua nova parella no han parat de fer manifestacions públiques del seu amor i, fins i tot, segons han informat fonts pròximes a ells tenen plans d’anar a viure junts una volta acabe l’època estival. Alguns també han informat que tenen previst passar per l’altar l’any que ve.

 

El divorci ja tindria data segons ha informat Jesús Manuel Ruiz. El periodista ha publicat en ‘Esdiario’ que serà durant el setembre que ve quan el torero i la seua exparella firmen els papers que anul·laran el seu matrimoni en el despatx d’advocats Garrigues Advocats.

 

A pesar d’haver optat per l’elecció d’un dels bufets més prestigiosos de la ciutat, Enrique i Paloma han volgut fer tots els tràmits a través d’un sol advocat per a representar-los als dos, convençuts que no hi haurà cap problema i que arribaran a un acord mutu.

 

Al principi seria una diligència molt ràpida que se solucionaria en unes poques setmanes. Segons ‘Esdiario’, el divorci entre Paloma Cuevas i Enrique Ponce també acabarà amb la dissolució de guanys d’un gran patrimoni.

 

Ella es quedarà amb la casa a on residia la parella en ple centre de Madrid, mentres que el torero obtindrà la casa que estaven construint en La Finca, una urbanització de luxe.

Últimes notícies

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.

Alicia Giménez Bartlett amenaça en enviar Petra Delicado al convent si es repetix

Alicia Giménez Bartlett presenta la novel·la Bajo el cielo infernal, un nou cas de Petra Delicado marcat per la seua viudetat i una trama complexa al barri de la Mina.

Nits tropicals i pujada de temperatures en la Península i Balears este dijous

El dijous farà temps estable amb un ascens general de temperatures en la Península i Balears, nits tropicals en la Mediterrània i mitat sud i vent de llevant fort en l’estret de Gibraltar.

Detinguda una parella a València per un presumpte homicidi d’un bebé a Tarragona

La Policia Nacional ha detingut a l’Estació del Nord de València una parella reclamada per un jutjat de Tarragona per un presumpte delicte d’homicidi relacionat amb la mort del seu bebé.

La DOP Uva de Taula del Vinalopó inicia la campanya 2026 amb el primer ram tallat a Agost

La DOP Uva de Taula Embossada del Vinalopó ha encetat a Agost la campanya 2026 amb el tall simbòlic del primer ram i una nova etiqueta identificativa, en un acte amb presència de la Generalitat i la Diputació d'Alacant.

Un centenar de veïns de l’Eliana es mobilitzen en suport al poble ceutí

Al voltant d’un centenar de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de l’Eliana per donar suport al poble ceutí i reclamar col·laboració institucional. Càrrecs municipals han criticat la convocatòria de la FEMP i han demanat baixar la tensió a Ceuta.