Enrique Ponce i Paloma Cuevas ja tenen data pel seu divorci

 

Una de les notícies més sonades d’este estiu és la separació d’Enrique Ponce i Paloma Cuevas i el nou romanç del torero amb Ana Soria.

 

L’exparella va fer pública la notícia el passat 11 de juliol a través d’un comunicat en el que deien el següent: «Veient la repercussió mediàtica que estem tenint en els últims dies, volem manifestar que ens trobem en tràmits de separació».

 

El torero ja té plans de futur amb Ana Soria

Des de què es va conéixer la separació del matrimoni, Enrique i la seua nova parella no han parat de fer manifestacions públiques del seu amor i, fins i tot, segons han informat fonts pròximes a ells tenen plans d’anar a viure junts una volta acabe l’època estival. Alguns també han informat que tenen previst passar per l’altar l’any que ve.

 

El divorci ja tindria data segons ha informat Jesús Manuel Ruiz. El periodista ha publicat en ‘Esdiario’ que serà durant el setembre que ve quan el torero i la seua exparella firmen els papers que anul·laran el seu matrimoni en el despatx d’advocats Garrigues Advocats.

 

A pesar d’haver optat per l’elecció d’un dels bufets més prestigiosos de la ciutat, Enrique i Paloma han volgut fer tots els tràmits a través d’un sol advocat per a representar-los als dos, convençuts que no hi haurà cap problema i que arribaran a un acord mutu.

 

Al principi seria una diligència molt ràpida que se solucionaria en unes poques setmanes. Segons ‘Esdiario’, el divorci entre Paloma Cuevas i Enrique Ponce també acabarà amb la dissolució de guanys d’un gran patrimoni.

 

Ella es quedarà amb la casa a on residia la parella en ple centre de Madrid, mentres que el torero obtindrà la casa que estaven construint en La Finca, una urbanització de luxe.

Últimes notícies

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.