Enrique Ponce i Paloma Cuevas ja tenen data pel seu divorci

 

Una de les notícies més sonades d’este estiu és la separació d’Enrique Ponce i Paloma Cuevas i el nou romanç del torero amb Ana Soria.

 

L’exparella va fer pública la notícia el passat 11 de juliol a través d’un comunicat en el que deien el següent: «Veient la repercussió mediàtica que estem tenint en els últims dies, volem manifestar que ens trobem en tràmits de separació».

 

El torero ja té plans de futur amb Ana Soria

Des de què es va conéixer la separació del matrimoni, Enrique i la seua nova parella no han parat de fer manifestacions públiques del seu amor i, fins i tot, segons han informat fonts pròximes a ells tenen plans d’anar a viure junts una volta acabe l’època estival. Alguns també han informat que tenen previst passar per l’altar l’any que ve.

 

El divorci ja tindria data segons ha informat Jesús Manuel Ruiz. El periodista ha publicat en ‘Esdiario’ que serà durant el setembre que ve quan el torero i la seua exparella firmen els papers que anul·laran el seu matrimoni en el despatx d’advocats Garrigues Advocats.

 

A pesar d’haver optat per l’elecció d’un dels bufets més prestigiosos de la ciutat, Enrique i Paloma han volgut fer tots els tràmits a través d’un sol advocat per a representar-los als dos, convençuts que no hi haurà cap problema i que arribaran a un acord mutu.

 

Al principi seria una diligència molt ràpida que se solucionaria en unes poques setmanes. Segons ‘Esdiario’, el divorci entre Paloma Cuevas i Enrique Ponce també acabarà amb la dissolució de guanys d’un gran patrimoni.

 

Ella es quedarà amb la casa a on residia la parella en ple centre de Madrid, mentres que el torero obtindrà la casa que estaven construint en La Finca, una urbanització de luxe.

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.