Enrique Ponce i Paloma Cuevas ja tenen data pel seu divorci

 

Una de les notícies més sonades d’este estiu és la separació d’Enrique Ponce i Paloma Cuevas i el nou romanç del torero amb Ana Soria.

 

L’exparella va fer pública la notícia el passat 11 de juliol a través d’un comunicat en el que deien el següent: «Veient la repercussió mediàtica que estem tenint en els últims dies, volem manifestar que ens trobem en tràmits de separació».

 

El torero ja té plans de futur amb Ana Soria

Des de què es va conéixer la separació del matrimoni, Enrique i la seua nova parella no han parat de fer manifestacions públiques del seu amor i, fins i tot, segons han informat fonts pròximes a ells tenen plans d’anar a viure junts una volta acabe l’època estival. Alguns també han informat que tenen previst passar per l’altar l’any que ve.

 

El divorci ja tindria data segons ha informat Jesús Manuel Ruiz. El periodista ha publicat en ‘Esdiario’ que serà durant el setembre que ve quan el torero i la seua exparella firmen els papers que anul·laran el seu matrimoni en el despatx d’advocats Garrigues Advocats.

 

A pesar d’haver optat per l’elecció d’un dels bufets més prestigiosos de la ciutat, Enrique i Paloma han volgut fer tots els tràmits a través d’un sol advocat per a representar-los als dos, convençuts que no hi haurà cap problema i que arribaran a un acord mutu.

 

Al principi seria una diligència molt ràpida que se solucionaria en unes poques setmanes. Segons ‘Esdiario’, el divorci entre Paloma Cuevas i Enrique Ponce també acabarà amb la dissolució de guanys d’un gran patrimoni.

 

Ella es quedarà amb la casa a on residia la parella en ple centre de Madrid, mentres que el torero obtindrà la casa que estaven construint en La Finca, una urbanització de luxe.

Últimes notícies

El PSPV exigeix la dimissió de Mazón per un escrit sobre la DANA que qualifica d’insultant

El síndic del PSPV, José Muñoz, ha titlat d’insultant i indignant l’escrit que Carlos Mazón ha remés al jutjat sobre la DANA i li ha reclamat que dimitisca com a diputat, renuncie a l’aforament i entregue el registre de cridades.

Dos detinguts per estafar 76.000 euros a una dona major d’Altea amb la banca digital

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 22 anys i un home de 33 per estafar més de 76.000 euros a una veïna de 72 anys d’Altea, després de suplantar la seua identitat i accedir a la seua banca digital.

Roy Revivo fa història com a primer futbolista israelià de l’Elx

El lateral esquerre Roy Revivo, fitxat en l’últim dia de mercat, s’ha convertit en el primer jugador israelià que defensa la samarreta de l’Elx en 103 anys d’història.

Ingressen a presó quatre detinguts per robatoris en vivendes habitades amb la tècnica de l’‘impresioning’

Quatre hòmens d’origen georgià han ingressat en presó provisional després que la Policia Nacional haja desarticulat a València una cèl·lula d’una banda itinerant especialitzada en robatoris en vivendes habitades mitjançant la tècnica de l’‘impresioning’. Els agents els han detingut in fraganti quan es disposaven a cometre nous robatoris i han intervingut ferramentes, joies i més de 13.000 euros en efectiu.

Villena crearà una comissió per a aclarir les responsabilitats pel robatori del Tresor

El ple de Villena ha aprovat per unanimitat crear una comissió municipal per a analitzar l’origen del MUVI i les seues mesures de seguretat després del robatori exprés del Tresor de Villena. L’alcalde també ha sol·licitat un informe per a determinar qui és el responsable de la guarda i custòdia de la col·lecció.

Hereu reclama normalitzar al més prompte possible la vida a Ceuta i esquiva valorar el paper de Marroc

El ministre d'Indústria i Turisme, Jordi Hereu, ha defensat a Castelló que la prioritat ara és recuperar la normalitat social, econòmica i urbana a Ceuta, i ha evitat pronunciar-se sobre l'informe policial que apunta a una possible implicació de Marroc en l'entrada massiva de migrants.

Hereu exigix més sensibilitat de Brussel·les amb la ceràmica de Castelló

El ministre Jordi Hereu ha demanat a la Comissió Europea un ‘benchmark’ específic per a la indústria ceràmica i ha reclamat més sensibilitat amb l’impacte de les seues decisions sobre un sector clau per a Castelló.

Veïns d’Alacant criden a manifestar-se contra el model turístic el 19 de setembre

Diverses plataformes de vivenda d’Alacant han convocat per al 19 de setembre una manifestació contra el model turístic actual i per una ciutat més habitable. Critiquen la precarietat laboral i l’encariment de la vivenda que, segons afirmen, genera el monocultiu turístic.