‘Sálvame’ fa pujar la temperatura en directe amb la foto íntima d’un col·laborador

 

Ser col·laborador de ‘Sálvame’ i tindre una vida privada és molt complicat. Els tertulians del programa líder de Telecinco saben el que implica treballar en este format, però de vegades el preu és tan brutal, que acaben posant-los en primera fila, convertint-se ells mateixos en protagonistes de la tertúlia.

 

Alguns com Antonio Tejado no han sabut aguantar esta situació i han optat per abandonar el programa abans d’oferir detalls de la seua vida íntima.

 

La privacitat d’un col·laborador, en perill per una imatge sensible

Ara els focus apunten directament cap a un altre dels col·laboradors del programa. Jesús Manuel Ruiz ha conseguit passar desapercebut, jugant sempre amb un perfil secundari però que li ha resultat factible, ja que no hi ha setmana que no aparega com a mínim una volta en ‘Sálvame’.

 

Ara bé, esta discreció pot haver arribat al seu final, per l’aparició d’una imatge molt sensible del col·laborador, ja que hauria començat a circular sense fre a Internet.

 

Kiko Hernández va advertir a Jorge Javier Vázquez que tenia en el seu poder una imatge del col·laborador que podria fer-li molt de mal i al mateix temps, podria arribar a comprometre la seua imatge pública. Esta foto que no s’ha mostrat als espectadors, sí que ha sigut mostrada a alguns dels seus companys, que han al·lucinat amb el contingut d’esta.

 

No obstant això, no s’ha detallat de què es tracta exactament, però s’ha pogut intuir pels comentaris que han deixat anar que es parlava de les parts íntimes del tertulià. Comentaris referits a la mesura, que no han deixat dubte el que realment s’amagava.

 

 

Jesús Manuel Ruiz vol frenar la difusió de la foto

Davant l’enrenou causat amb la foto, el català Jorge Javier Vázquez li ha preguntat al seu col·laborador si permetria al seu programa a ensenyar-les a ‘Sálvame Tomate’ amb un gran tomàquet que tapés el que no es pot veure. Aquesta sol·licitud ha estat rebutjada per part del protagonista de la foto i de moment serà impossible poder veure el seu secret més ben guardat. Temps enrere, una foto semblant de Kiko Matamoros va arribar a la redacció del programa, si bé en aquella ocasió tampoc va arribar a fer-se pública.

Últimes notícies

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.