‘Sálvame’ fa pujar la temperatura en directe amb la foto íntima d’un col·laborador

 

Ser col·laborador de ‘Sálvame’ i tindre una vida privada és molt complicat. Els tertulians del programa líder de Telecinco saben el que implica treballar en este format, però de vegades el preu és tan brutal, que acaben posant-los en primera fila, convertint-se ells mateixos en protagonistes de la tertúlia.

 

Alguns com Antonio Tejado no han sabut aguantar esta situació i han optat per abandonar el programa abans d’oferir detalls de la seua vida íntima.

 

La privacitat d’un col·laborador, en perill per una imatge sensible

Ara els focus apunten directament cap a un altre dels col·laboradors del programa. Jesús Manuel Ruiz ha conseguit passar desapercebut, jugant sempre amb un perfil secundari però que li ha resultat factible, ja que no hi ha setmana que no aparega com a mínim una volta en ‘Sálvame’.

 

Ara bé, esta discreció pot haver arribat al seu final, per l’aparició d’una imatge molt sensible del col·laborador, ja que hauria començat a circular sense fre a Internet.

 

Kiko Hernández va advertir a Jorge Javier Vázquez que tenia en el seu poder una imatge del col·laborador que podria fer-li molt de mal i al mateix temps, podria arribar a comprometre la seua imatge pública. Esta foto que no s’ha mostrat als espectadors, sí que ha sigut mostrada a alguns dels seus companys, que han al·lucinat amb el contingut d’esta.

 

No obstant això, no s’ha detallat de què es tracta exactament, però s’ha pogut intuir pels comentaris que han deixat anar que es parlava de les parts íntimes del tertulià. Comentaris referits a la mesura, que no han deixat dubte el que realment s’amagava.

 

 

Jesús Manuel Ruiz vol frenar la difusió de la foto

Davant l’enrenou causat amb la foto, el català Jorge Javier Vázquez li ha preguntat al seu col·laborador si permetria al seu programa a ensenyar-les a ‘Sálvame Tomate’ amb un gran tomàquet que tapés el que no es pot veure. Aquesta sol·licitud ha estat rebutjada per part del protagonista de la foto i de moment serà impossible poder veure el seu secret més ben guardat. Temps enrere, una foto semblant de Kiko Matamoros va arribar a la redacció del programa, si bé en aquella ocasió tampoc va arribar a fer-se pública.

Últimes notícies

Detenen a Alacant un jove per apunyalar un home en un autobús de Palma

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un dels dos joves que presumptament van apunyalar un home després d’una discussió per la música en un autobús de Palma. La víctima va patir ferides greus i continua oberta la cerca del segon implicat.

Un detingut a Almassora per estafar més de 20.000 euros en la venda de vehicles industrials

La Guàrdia Civil ha detingut a Almassora un treballador d’una empresa de compravenda de vehicles industrials acusat d’estafar huit clients i defraudar més de 20.000 euros. L’home presumptament alterava la documentació i desviava els pagaments a comptes bancaris sota el seu control.

Guido Rodríguez continuarà al València fins 2028 amb una temporada opcional

El migcampista argentí Guido Rodríguez ha signat un nou contracte amb el València fins juny de 2028, amb una temporada addicional opcional, després de mitja campanya al club.

Juny tanca amb un 87% d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana i Benidorm supera el 90%

Els hotels de la Comunitat Valenciana han tancat juny amb un 87,1% d’ocupació, mig punt més que fa un any, amb Benidorm per damunt del 90% i un fort creixement a Castelló.

Nala, la gossa bombera d’Alacant que busca supervivents al terratrémol de Veneçuela

Nala, una gossa de la Unitat Canina dels bombers d’Alacant, ha viatjat quasi 40 hores fins a Veneçuela amb l’ONG GEA per buscar supervivents i repartir ajuda humanitària després del doble terratrémol.

La jove apunyalada pel pare en un crim masclista a Alacant evoluciona fora de perill

La jove de 26 anys ferida pel pare en el crim masclista de Cañada del Fenollar continua ingressada a l’hospital d’Alacant, però la seua vida no corre perill.

Justin de Haas, nou central neerlandés per al Valencia CF i huité jugador dels Països Baixos al club

El central neerlandés Justin de Haas, fitxat des del FC Famalicao, s’ha convertit en el huité futbolista dels Països Baixos que defensa l’escut del Valencia CF i en el primer de clara vocació defensiva.

Rècord negatiu d’ofegaments en juny a Espanya amb huit morts a la Comunitat Valenciana

Juny ha tancat amb 92 morts per ofegament a Espanya, huit d’elles a la Comunitat Valenciana, el pitjor registre des de 2015 i amb un fort impacte en menors i majors.