‘Sálvame’ fa pujar la temperatura en directe amb la foto íntima d’un col·laborador

 

Ser col·laborador de ‘Sálvame’ i tindre una vida privada és molt complicat. Els tertulians del programa líder de Telecinco saben el que implica treballar en este format, però de vegades el preu és tan brutal, que acaben posant-los en primera fila, convertint-se ells mateixos en protagonistes de la tertúlia.

 

Alguns com Antonio Tejado no han sabut aguantar esta situació i han optat per abandonar el programa abans d’oferir detalls de la seua vida íntima.

 

La privacitat d’un col·laborador, en perill per una imatge sensible

Ara els focus apunten directament cap a un altre dels col·laboradors del programa. Jesús Manuel Ruiz ha conseguit passar desapercebut, jugant sempre amb un perfil secundari però que li ha resultat factible, ja que no hi ha setmana que no aparega com a mínim una volta en ‘Sálvame’.

 

Ara bé, esta discreció pot haver arribat al seu final, per l’aparició d’una imatge molt sensible del col·laborador, ja que hauria començat a circular sense fre a Internet.

 

Kiko Hernández va advertir a Jorge Javier Vázquez que tenia en el seu poder una imatge del col·laborador que podria fer-li molt de mal i al mateix temps, podria arribar a comprometre la seua imatge pública. Esta foto que no s’ha mostrat als espectadors, sí que ha sigut mostrada a alguns dels seus companys, que han al·lucinat amb el contingut d’esta.

 

No obstant això, no s’ha detallat de què es tracta exactament, però s’ha pogut intuir pels comentaris que han deixat anar que es parlava de les parts íntimes del tertulià. Comentaris referits a la mesura, que no han deixat dubte el que realment s’amagava.

 

 

Jesús Manuel Ruiz vol frenar la difusió de la foto

Davant l’enrenou causat amb la foto, el català Jorge Javier Vázquez li ha preguntat al seu col·laborador si permetria al seu programa a ensenyar-les a ‘Sálvame Tomate’ amb un gran tomàquet que tapés el que no es pot veure. Aquesta sol·licitud ha estat rebutjada per part del protagonista de la foto i de moment serà impossible poder veure el seu secret més ben guardat. Temps enrere, una foto semblant de Kiko Matamoros va arribar a la redacció del programa, si bé en aquella ocasió tampoc va arribar a fer-se pública.

Últimes notícies

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.