15.4 C
València
Dilluns, 8 desembre, 2025

‘Sálvame’ fa pujar la temperatura en directe amb la foto íntima d’un col·laborador

 

Ser col·laborador de ‘Sálvame’ i tindre una vida privada és molt complicat. Els tertulians del programa líder de Telecinco saben el que implica treballar en este format, però de vegades el preu és tan brutal, que acaben posant-los en primera fila, convertint-se ells mateixos en protagonistes de la tertúlia.

 

Alguns com Antonio Tejado no han sabut aguantar esta situació i han optat per abandonar el programa abans d’oferir detalls de la seua vida íntima.

 

La privacitat d’un col·laborador, en perill per una imatge sensible

Ara els focus apunten directament cap a un altre dels col·laboradors del programa. Jesús Manuel Ruiz ha conseguit passar desapercebut, jugant sempre amb un perfil secundari però que li ha resultat factible, ja que no hi ha setmana que no aparega com a mínim una volta en ‘Sálvame’.

 

Ara bé, esta discreció pot haver arribat al seu final, per l’aparició d’una imatge molt sensible del col·laborador, ja que hauria començat a circular sense fre a Internet.

 

Kiko Hernández va advertir a Jorge Javier Vázquez que tenia en el seu poder una imatge del col·laborador que podria fer-li molt de mal i al mateix temps, podria arribar a comprometre la seua imatge pública. Esta foto que no s’ha mostrat als espectadors, sí que ha sigut mostrada a alguns dels seus companys, que han al·lucinat amb el contingut d’esta.

 

No obstant això, no s’ha detallat de què es tracta exactament, però s’ha pogut intuir pels comentaris que han deixat anar que es parlava de les parts íntimes del tertulià. Comentaris referits a la mesura, que no han deixat dubte el que realment s’amagava.

 

 

Jesús Manuel Ruiz vol frenar la difusió de la foto

Davant l’enrenou causat amb la foto, el català Jorge Javier Vázquez li ha preguntat al seu col·laborador si permetria al seu programa a ensenyar-les a ‘Sálvame Tomate’ amb un gran tomàquet que tapés el que no es pot veure. Aquesta sol·licitud ha estat rebutjada per part del protagonista de la foto i de moment serà impossible poder veure el seu secret més ben guardat. Temps enrere, una foto semblant de Kiko Matamoros va arribar a la redacció del programa, si bé en aquella ocasió tampoc va arribar a fer-se pública.

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.