‘Sálvame’ fa pujar la temperatura en directe amb la foto íntima d’un col·laborador

 

Ser col·laborador de ‘Sálvame’ i tindre una vida privada és molt complicat. Els tertulians del programa líder de Telecinco saben el que implica treballar en este format, però de vegades el preu és tan brutal, que acaben posant-los en primera fila, convertint-se ells mateixos en protagonistes de la tertúlia.

 

Alguns com Antonio Tejado no han sabut aguantar esta situació i han optat per abandonar el programa abans d’oferir detalls de la seua vida íntima.

 

La privacitat d’un col·laborador, en perill per una imatge sensible

Ara els focus apunten directament cap a un altre dels col·laboradors del programa. Jesús Manuel Ruiz ha conseguit passar desapercebut, jugant sempre amb un perfil secundari però que li ha resultat factible, ja que no hi ha setmana que no aparega com a mínim una volta en ‘Sálvame’.

 

Ara bé, esta discreció pot haver arribat al seu final, per l’aparició d’una imatge molt sensible del col·laborador, ja que hauria començat a circular sense fre a Internet.

 

Kiko Hernández va advertir a Jorge Javier Vázquez que tenia en el seu poder una imatge del col·laborador que podria fer-li molt de mal i al mateix temps, podria arribar a comprometre la seua imatge pública. Esta foto que no s’ha mostrat als espectadors, sí que ha sigut mostrada a alguns dels seus companys, que han al·lucinat amb el contingut d’esta.

 

No obstant això, no s’ha detallat de què es tracta exactament, però s’ha pogut intuir pels comentaris que han deixat anar que es parlava de les parts íntimes del tertulià. Comentaris referits a la mesura, que no han deixat dubte el que realment s’amagava.

 

 

Jesús Manuel Ruiz vol frenar la difusió de la foto

Davant l’enrenou causat amb la foto, el català Jorge Javier Vázquez li ha preguntat al seu col·laborador si permetria al seu programa a ensenyar-les a ‘Sálvame Tomate’ amb un gran tomàquet que tapés el que no es pot veure. Aquesta sol·licitud ha estat rebutjada per part del protagonista de la foto i de moment serà impossible poder veure el seu secret més ben guardat. Temps enrere, una foto semblant de Kiko Matamoros va arribar a la redacció del programa, si bé en aquella ocasió tampoc va arribar a fer-se pública.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.