Bota l’escàndol pel preu que han pagat Diego Matamoros i Carla Barber per un sopar

 

Diego Matamoros i Carla Barber estan acostumats a disfrutar les coses al màxim. El seu elevat poder adquisitiu — ella és doctora i ell empresari — els permet portar una vida més que acomodada. 

 

A través de les seues publicacions en Instagram hem pogut vore a la parella viatjant per llocs paradisíacs i donant-se algun capritx de luxe. L’últim ha sigut un menjar de gal·la en el prestigiós restaurant Aponiente del xef Ángel León, amb tres estrelles Michelin

 

Segons ha desvelat la revista ‘Jaleos’, la doctora i el fill de Kiko Matamoros van acudir a un establiment el passat dissabte 10 d’octubre. 

 

El preu del luxós dinar de Carla Barber i Diego Matamoros

La parella no es va voler perdre els deliciosos plats que oferix el restaurant gadità, a pesar que l’elevat preu que van haver de pagar per l’exquisida menjada.

 

Els testimonis expliquen a ‘Jaleos’ que Carla Barber i Diego Matamoros van arribar al restaurant cap a les 14:30 hores, sense cridar gens l’atenció i amb un look informal. La parella va optar per disfrutar del menú del dia, format per cinc aperitius, 12 plats i dues postres. 

 

Els exquisits i originals plats elaborats en la seua gran majoria a base de productes frescs del mar configuren un luxós menú que es pot degustar per 215 euros. I si al menjar li afegixes el maridatge de vins propis de la terra, el seu cost augmenta en 100 euros. 

 

D’esta forma, la factura final que va pagar la parella pel dinar va ascendir a la desorbitada xifra de 630 euros. Una quantitat que amb tota seguretat van pagar de bon gust, ja que es tracta d’una experiència que Carla Barber i Diego Matamoros volien viure des de fa mesos. 

 

La metgessa estètica havia anunciat el passat 22 d’agost que tenien la intenció d’anar a l’Aponiente, inclús ja tenien feta la reserva i van arribar a anar al local. Tot i això, a les portes del restaurant els hi van cancel·lar el sopar després de detectar un cas positiu entre els treballadors de l’establiment.

 

 

Últimes notícies

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.

Els assistents al Reggaeton Beach Festival es queden sense gira del 2026 i sense festival

Reggaeton Beach Festival ha anunciat la cancel·lació de tota la gira prevista per a l’estiu del 2026 i el cessament de la seua activitat. Facua recorda als afectats que poden reclamar l’import de les entrades i els possibles danys i perjuís.

Nou sistema acústic a la Nucia per avisar dels riscos d’inundació pel pantà de Guadalest

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha instal·lat a la Nucia un sistema acústic d’avís per inundacions a la partida de Pesauro, zona inundable en cas d’accident o trencament de la presa de Guadalest.

València encapçala l’alça del lloguer entre les grans ciutats d’Espanya

Els nous contractes de lloguer a València han pujat un 4,5 % anual des de 2019, el ritme més alt entre les sis grans ciutats espanyoles, segons l’Informe Anual 2025 del Banco de España. Fins a quatre de cada deu famílies llogateres destinen més del 30 % de la seua renda al pagament del lloguer.

Més trens de Rodalia a Alacant per a les Fogueres amb 23.300 places extra

Renfe ha reforçat la Rodalia dAlacant amb 23.300 places addicionals i 40 trens especials, diürns i nocturns, entre el 20 i la matinada del 25 de juny per a facilitar els desplaçaments durant les Fogueres.