Bota l’escàndol pel preu que han pagat Diego Matamoros i Carla Barber per un sopar

 

Diego Matamoros i Carla Barber estan acostumats a disfrutar les coses al màxim. El seu elevat poder adquisitiu — ella és doctora i ell empresari — els permet portar una vida més que acomodada. 

 

A través de les seues publicacions en Instagram hem pogut vore a la parella viatjant per llocs paradisíacs i donant-se algun capritx de luxe. L’últim ha sigut un menjar de gal·la en el prestigiós restaurant Aponiente del xef Ángel León, amb tres estrelles Michelin

 

Segons ha desvelat la revista ‘Jaleos’, la doctora i el fill de Kiko Matamoros van acudir a un establiment el passat dissabte 10 d’octubre. 

 

El preu del luxós dinar de Carla Barber i Diego Matamoros

La parella no es va voler perdre els deliciosos plats que oferix el restaurant gadità, a pesar que l’elevat preu que van haver de pagar per l’exquisida menjada.

 

Els testimonis expliquen a ‘Jaleos’ que Carla Barber i Diego Matamoros van arribar al restaurant cap a les 14:30 hores, sense cridar gens l’atenció i amb un look informal. La parella va optar per disfrutar del menú del dia, format per cinc aperitius, 12 plats i dues postres. 

 

Els exquisits i originals plats elaborats en la seua gran majoria a base de productes frescs del mar configuren un luxós menú que es pot degustar per 215 euros. I si al menjar li afegixes el maridatge de vins propis de la terra, el seu cost augmenta en 100 euros. 

 

D’esta forma, la factura final que va pagar la parella pel dinar va ascendir a la desorbitada xifra de 630 euros. Una quantitat que amb tota seguretat van pagar de bon gust, ja que es tracta d’una experiència que Carla Barber i Diego Matamoros volien viure des de fa mesos. 

 

La metgessa estètica havia anunciat el passat 22 d’agost que tenien la intenció d’anar a l’Aponiente, inclús ja tenien feta la reserva i van arribar a anar al local. Tot i això, a les portes del restaurant els hi van cancel·lar el sopar després de detectar un cas positiu entre els treballadors de l’establiment.

 

 

Últimes notícies

Localitzen sense vida l’home de 66 anys amb demència desaparegut a Aldaia

Els Bombers del Consorci Provincial de València han trobat mort l’home de 66 anys amb demència que havia desaparegut divendres a Aldaia, després d’un ampli dispositiu de recerca en zones agrícoles.

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.

Dona d’alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El corredor de 33 anys de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro dels Sanfermins ha rebut l’alta. Altres huit corredors continuen ingressats o en observació, un d’ells en estat greu.

Rodríguez alerta que el municipalisme ja no fa gràcia als grans partits i “comença a fer por”

El secretari general d’Ens Uneix, Jorge Rodríguez, defensa a El Palomar que el municipalisme ja no “fa gràcia” als partits tradicionals i reivindica el dret a competir amb igual dignitat. El president d’Unión Municipalista, David García, assegura que este espai supera ja les 60 alcaldies a la Comunitat Valenciana.