Bota l’escàndol pel preu que han pagat Diego Matamoros i Carla Barber per un sopar

 

Diego Matamoros i Carla Barber estan acostumats a disfrutar les coses al màxim. El seu elevat poder adquisitiu — ella és doctora i ell empresari — els permet portar una vida més que acomodada. 

 

A través de les seues publicacions en Instagram hem pogut vore a la parella viatjant per llocs paradisíacs i donant-se algun capritx de luxe. L’últim ha sigut un menjar de gal·la en el prestigiós restaurant Aponiente del xef Ángel León, amb tres estrelles Michelin

 

Segons ha desvelat la revista ‘Jaleos’, la doctora i el fill de Kiko Matamoros van acudir a un establiment el passat dissabte 10 d’octubre. 

 

El preu del luxós dinar de Carla Barber i Diego Matamoros

La parella no es va voler perdre els deliciosos plats que oferix el restaurant gadità, a pesar que l’elevat preu que van haver de pagar per l’exquisida menjada.

 

Els testimonis expliquen a ‘Jaleos’ que Carla Barber i Diego Matamoros van arribar al restaurant cap a les 14:30 hores, sense cridar gens l’atenció i amb un look informal. La parella va optar per disfrutar del menú del dia, format per cinc aperitius, 12 plats i dues postres. 

 

Els exquisits i originals plats elaborats en la seua gran majoria a base de productes frescs del mar configuren un luxós menú que es pot degustar per 215 euros. I si al menjar li afegixes el maridatge de vins propis de la terra, el seu cost augmenta en 100 euros. 

 

D’esta forma, la factura final que va pagar la parella pel dinar va ascendir a la desorbitada xifra de 630 euros. Una quantitat que amb tota seguretat van pagar de bon gust, ja que es tracta d’una experiència que Carla Barber i Diego Matamoros volien viure des de fa mesos. 

 

La metgessa estètica havia anunciat el passat 22 d’agost que tenien la intenció d’anar a l’Aponiente, inclús ja tenien feta la reserva i van arribar a anar al local. Tot i això, a les portes del restaurant els hi van cancel·lar el sopar després de detectar un cas positiu entre els treballadors de l’establiment.

 

 

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó continua descontrolat però amb menys confinaments

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta este dimecres la cinquena jornada sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades i 10.000 persones desallotjades, encara que s’han alçat alguns confinaments.

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.
FILMOTECA D'ESTIU