Bota l’escàndol pel preu que han pagat Diego Matamoros i Carla Barber per un sopar

 

Diego Matamoros i Carla Barber estan acostumats a disfrutar les coses al màxim. El seu elevat poder adquisitiu — ella és doctora i ell empresari — els permet portar una vida més que acomodada. 

 

A través de les seues publicacions en Instagram hem pogut vore a la parella viatjant per llocs paradisíacs i donant-se algun capritx de luxe. L’últim ha sigut un menjar de gal·la en el prestigiós restaurant Aponiente del xef Ángel León, amb tres estrelles Michelin

 

Segons ha desvelat la revista ‘Jaleos’, la doctora i el fill de Kiko Matamoros van acudir a un establiment el passat dissabte 10 d’octubre. 

 

El preu del luxós dinar de Carla Barber i Diego Matamoros

La parella no es va voler perdre els deliciosos plats que oferix el restaurant gadità, a pesar que l’elevat preu que van haver de pagar per l’exquisida menjada.

 

Els testimonis expliquen a ‘Jaleos’ que Carla Barber i Diego Matamoros van arribar al restaurant cap a les 14:30 hores, sense cridar gens l’atenció i amb un look informal. La parella va optar per disfrutar del menú del dia, format per cinc aperitius, 12 plats i dues postres. 

 

Els exquisits i originals plats elaborats en la seua gran majoria a base de productes frescs del mar configuren un luxós menú que es pot degustar per 215 euros. I si al menjar li afegixes el maridatge de vins propis de la terra, el seu cost augmenta en 100 euros. 

 

D’esta forma, la factura final que va pagar la parella pel dinar va ascendir a la desorbitada xifra de 630 euros. Una quantitat que amb tota seguretat van pagar de bon gust, ja que es tracta d’una experiència que Carla Barber i Diego Matamoros volien viure des de fa mesos. 

 

La metgessa estètica havia anunciat el passat 22 d’agost que tenien la intenció d’anar a l’Aponiente, inclús ja tenien feta la reserva i van arribar a anar al local. Tot i això, a les portes del restaurant els hi van cancel·lar el sopar després de detectar un cas positiu entre els treballadors de l’establiment.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.

El Port de València reobri després del tancament per ratxes de vent

El Port de València ha reobert després d'un tancament marítim per ratxes de vent a primera hora. La normalitat s'ha recuperat a les 14.33, amb obertura parcial prèvia a les 09.24.