Bota l’escàndol pel preu que han pagat Diego Matamoros i Carla Barber per un sopar

 

Diego Matamoros i Carla Barber estan acostumats a disfrutar les coses al màxim. El seu elevat poder adquisitiu — ella és doctora i ell empresari — els permet portar una vida més que acomodada. 

 

A través de les seues publicacions en Instagram hem pogut vore a la parella viatjant per llocs paradisíacs i donant-se algun capritx de luxe. L’últim ha sigut un menjar de gal·la en el prestigiós restaurant Aponiente del xef Ángel León, amb tres estrelles Michelin

 

Segons ha desvelat la revista ‘Jaleos’, la doctora i el fill de Kiko Matamoros van acudir a un establiment el passat dissabte 10 d’octubre. 

 

El preu del luxós dinar de Carla Barber i Diego Matamoros

La parella no es va voler perdre els deliciosos plats que oferix el restaurant gadità, a pesar que l’elevat preu que van haver de pagar per l’exquisida menjada.

 

Els testimonis expliquen a ‘Jaleos’ que Carla Barber i Diego Matamoros van arribar al restaurant cap a les 14:30 hores, sense cridar gens l’atenció i amb un look informal. La parella va optar per disfrutar del menú del dia, format per cinc aperitius, 12 plats i dues postres. 

 

Els exquisits i originals plats elaborats en la seua gran majoria a base de productes frescs del mar configuren un luxós menú que es pot degustar per 215 euros. I si al menjar li afegixes el maridatge de vins propis de la terra, el seu cost augmenta en 100 euros. 

 

D’esta forma, la factura final que va pagar la parella pel dinar va ascendir a la desorbitada xifra de 630 euros. Una quantitat que amb tota seguretat van pagar de bon gust, ja que es tracta d’una experiència que Carla Barber i Diego Matamoros volien viure des de fa mesos. 

 

La metgessa estètica havia anunciat el passat 22 d’agost que tenien la intenció d’anar a l’Aponiente, inclús ja tenien feta la reserva i van arribar a anar al local. Tot i això, a les portes del restaurant els hi van cancel·lar el sopar després de detectar un cas positiu entre els treballadors de l’establiment.

 

 

Últimes notícies

Els taxistes autònoms acusen el decret de transport de permetre que els VTC facen de taxi

La Confederación de Taxistas Autónomos de Valencia critica que el nou decret de transport públic del Consell elimina el temps mínim de precontractació i permet als VTC operar quasi com a taxis per tota la Comunitat Valenciana. L’entitat acusa el conseller Vicente Martínez Mus de protegir les plataformes i multinacionals i d’haver actuat d’una forma deshonesta.

A la presó un jove per robar i amenaçar comerciants a Torrevieja a canvi de diners

Un jove de 21 anys ha sigut enviat a la presó provisional acusat de diversos robatoris amb violència i d’extorsionar comerciants de Torrevieja i voltants, exigint-los diners a canvi d’oferta de seguretat en els seus locals.

Presó preventiva per a dos hòmens acusats d’una vintena de robatoris a Moncada

Dos hòmens de 46 anys han ingressat en presó preventiva acusats de quasi una vintena de robatoris amb força a vivendes i comerços de Moncada, després de ser sorprésos quan assaltaven un domicili d’una urbanització del municipi.

Onzena reunió clau entre Educació i els sindicats en plena vaga indefinida del professorat

La Conselleria d'Educació i els cinc sindicats docents afronten este dilluns a València l'onzena reunió de la mesa sectorial, en la cinquena setmana de vaga indefinida a l'ensenyament públic no universitari. Les organitzacions arriben amb dubtes sobre l'última proposta del Consell, que preveu una inversió de 3.388 milions en quatre anys.

La vivenda es dispara un 14,3 % fins a març en la Comunitat Valenciana

El preu de la vivenda augmenta un 12,9 % a Espanya en el primer trimestre de 2026 i arriba al 14,3 % en la Comunitat Valenciana, encadenant 44 trimestres seguits a l’alça i agreujant els problemes d’accés a l’habitatge.

La Unió de Consumidors reclama la devolució total de les entrades del Festival de Les Arts

La Unió de Consumidors de la Comunitat Valenciana exigix a l’organització del Festival de Les Arts que torne el 100 % de les entrades i abonaments, i que compense també els gastos de transport i allotjament de les persones afectades per la cancel·lació de la segona jornada i les incidències del primer dia.

L’oratge comença la setmana amb més calor, sobretot a l’interior de València

Este dilluns l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable i poc nuvolós, amb pujada de les temperatures màximes, especialment a l’interior de València, i vent fluix variable. Dimarts es preveu un descens de les màximes i un lleuger augment de les mínimes.

La vaga indefinida del professorat valencià enceta la cinquena setmana amb una nova reunió clau

La vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià entra este dilluns en la cinquena setmana, amb 21 dies lectius de mobilitzacions i una nova mesa sectorial clau entre Educació i sindicats, mentre l’acampada al centre de València complix una setmana.