12.8 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Nou esglai per a Gloria Camila: el seu nóvio acaba a l’hospital

 

 

Gloria Camila Ortega i el seu nóvio, David, estan vivint una dolça etapa. Des que van marxar a viure junts s’han convertit en inseparables i ell ha sigut el major suport d’ella després de l’emissió del polèmic documental de Rocío Carrasco.

Quan està a punt d’estrenar-se la segona temporada, que en esta ocasió estarà destinada a parlar sobre les relacions familiars després de la mort de Rocío Jurado, la parella ha patit un revés.

La filla d’Ortega Cano viu el seu problema familiar refugiada en la seua parella. En esta ocasió, li ha tocat “vestir-se amb la bata blanca” per a cuidar al seu nóvio, David García, que pel que sembla s’ha lesionat del braç dret, encara que ha triat a la millor infermera per a rebre manyagues.

I és que el nóvio de la filla d’Ortega Cano ha patit una caiguda jugant al futbol i tots dos van haver de traslladar-se a l’hospital més pròxim, on van estar al voltant de tres hores. A David li van fer diferents proves mèdiques fins a donar amb el seu diagnòstic: esquinç en la clavícula i mitja fractura de lligaments nivell 2. Ha sigut la mateixa Gloria Camila qui ho ha revelat i ha volgut mostrara el seu suport públicament.

El nóvio de Gloria Camila pateix una caiguda i acaba amb un esquinç en la clavícula

 

 

Gloria Camila ha compartit a través del seu perfil d’Instagram dos fotografies d’este diumenge. La primera d’elles, abans del partit; la segona, una vegada que la parella d’enamorats van tornar de l’hospital després de la forta caiguda que va patir el seu nuvi. «Diumenge. 8.30 del matí.                                                                Preparats per a anar-nos. Partit en Pinto. Diumenge. 22.30 de la nit.
Preparats per a sopar. Esquinç en la clavícula i mitja fractura de lligaments nivell 2», ha començat escrivint en la seua última publicació.

Ara, a la filla d’Ortega Cano i Rocío Jurado li toca exercir d’infermera del seu nuvi, alguna cosa que no el preocupa. I és que malgrat este dur moment, estan més units que mai. «Malalt i infermera per un temps. I sent, ni tan malament. Més temps, més manyagues, i més unió. Som un bloc i no ens afona res ni ningú», diu. I és que Gloria Camila només té boniques paraules per a ell: «És l’home més meravellós que he conegut en la meua vida, després del sogre, és clar».

 

La parella està molt enamorada i estan units davant les adversitats

 

 

La jove ha fet broma amb la caiguda que va patir el seu nóvio durant el partit que va jugar en Pinto este cap de setmana: «Encara que a vegades caiga d’una forma una mica estranya que ens faça estar 3 hores a l’hospital i com a resultat siga un cabestrell que és més difícil de posar que muntar un moble d’IKEA. Et quiamo David, i molt», ha sentenciat en la publicació. La veritat és que malgrat l’esglai, la parella té molt bona cara i demostren que estan més units que mai. I és que en els moments complicats és quan es donen suport a l’u en l’altre.

 

Últimes notícies

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.

València Basket, revelació de la primera volta de l’Eurolliga; Pedro Martínez, millor tècnic, i ‘Larry’ De Larrea, millor jove

Un sondeig de mitat de temporada entre directors generals d'Eurolliga ha triat al València Basket com a equip revelació. Pedro Martínez lidera com a millor tècnic i Sergio 'Larry' De Larrea com a millor jove, amb més reconeixements a l'equip pel seu joc i competitivitat.

El cap de Policia admet falta de coordinació en la DANA però defén que van tindre mitjans

El cap superior de Policia en la Comunitat Valenciana ha admés que la major carència en la DANA va ser la coordinació, encara que assegura que va tindre tot el necessari. Defén el desplegament, nega abandó i aporta xifres i pagaments mentres s'enfronta a crítiques del PP al Senat.

Chiva culmina la renovació del carrer San Isidro amb protecció enfront de riuades

L'Ajuntament ha finalitzat la reconstrucció del carrer San Isidro, una de les més danyades per la DANA de 2024, amb un mur d'escullera i servicis modernitzats. L'obra, inaugurada amb la ciutadania, reforça la seguretat i la integració de l'entorn del barranc.

Per primera vegada des de 2020 descendixen els tractats per depressió en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat en 2025 un descens del 1,5% en els tractaments per depressió. La taxa de suïcidis baixa un 11,8%, millor evolució des de 2002.

La jutgessa remet al IML la documentació d’un mort que podria ser víctima de la dana

La jutgessa que investiga la gestió de la dana ha enviat al IML nova documentació mèdica sobre un mort la filla del qual demana reconéixer com a víctima. El cas forma part d'onze morts en revisió mentres el balanç confirmat es manté en 230.

Experts valencians vinculen la reforma del finançament a condonar el deute i a un fons transitori

La comissió d'experts veu possible un augment substancial de recursos amb la reforma, però el supedita a condonar el deute per infrafinançament i a crear un fons pont en 2026.