9.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Nou esglai per a Gloria Camila: el seu nóvio acaba a l’hospital

 

 

Gloria Camila Ortega i el seu nóvio, David, estan vivint una dolça etapa. Des que van marxar a viure junts s’han convertit en inseparables i ell ha sigut el major suport d’ella després de l’emissió del polèmic documental de Rocío Carrasco.

Quan està a punt d’estrenar-se la segona temporada, que en esta ocasió estarà destinada a parlar sobre les relacions familiars després de la mort de Rocío Jurado, la parella ha patit un revés.

La filla d’Ortega Cano viu el seu problema familiar refugiada en la seua parella. En esta ocasió, li ha tocat “vestir-se amb la bata blanca” per a cuidar al seu nóvio, David García, que pel que sembla s’ha lesionat del braç dret, encara que ha triat a la millor infermera per a rebre manyagues.

I és que el nóvio de la filla d’Ortega Cano ha patit una caiguda jugant al futbol i tots dos van haver de traslladar-se a l’hospital més pròxim, on van estar al voltant de tres hores. A David li van fer diferents proves mèdiques fins a donar amb el seu diagnòstic: esquinç en la clavícula i mitja fractura de lligaments nivell 2. Ha sigut la mateixa Gloria Camila qui ho ha revelat i ha volgut mostrara el seu suport públicament.

El nóvio de Gloria Camila pateix una caiguda i acaba amb un esquinç en la clavícula

 

 

Gloria Camila ha compartit a través del seu perfil d’Instagram dos fotografies d’este diumenge. La primera d’elles, abans del partit; la segona, una vegada que la parella d’enamorats van tornar de l’hospital després de la forta caiguda que va patir el seu nuvi. «Diumenge. 8.30 del matí.                                                                Preparats per a anar-nos. Partit en Pinto. Diumenge. 22.30 de la nit.
Preparats per a sopar. Esquinç en la clavícula i mitja fractura de lligaments nivell 2», ha començat escrivint en la seua última publicació.

Ara, a la filla d’Ortega Cano i Rocío Jurado li toca exercir d’infermera del seu nuvi, alguna cosa que no el preocupa. I és que malgrat este dur moment, estan més units que mai. «Malalt i infermera per un temps. I sent, ni tan malament. Més temps, més manyagues, i més unió. Som un bloc i no ens afona res ni ningú», diu. I és que Gloria Camila només té boniques paraules per a ell: «És l’home més meravellós que he conegut en la meua vida, després del sogre, és clar».

 

La parella està molt enamorada i estan units davant les adversitats

 

 

La jove ha fet broma amb la caiguda que va patir el seu nóvio durant el partit que va jugar en Pinto este cap de setmana: «Encara que a vegades caiga d’una forma una mica estranya que ens faça estar 3 hores a l’hospital i com a resultat siga un cabestrell que és més difícil de posar que muntar un moble d’IKEA. Et quiamo David, i molt», ha sentenciat en la publicació. La veritat és que malgrat l’esglai, la parella té molt bona cara i demostren que estan més units que mai. I és que en els moments complicats és quan es donen suport a l’u en l’altre.

 

Últimes notícies

Roberto Bautista cau davant Shang i s’acomiada en la primera ronda d’Austràlia

L'espanyol va perdre en quatre sets (6-4, 6-7(2), 6-4 i 6-0) en 2h56 després d'una baixada física en el tram final. Shang va avançar i espera rival en segona ronda.

Cancel·lat l’AVE València-Sevilla després de l’accident de Adamuz

L'accident ferroviari de Adamuz, amb almenys 39 morts, ha obligat a cancel·lar este dilluns l'únic AVE diari entre València i Sevilla. La circulació seguix interrompuda en la zona.

La tragèdia ferroviària de Adamuz ha suspés les agendes oficials en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha suspés la majoria d'actes públics després de l'accident ferroviari de Adamuz, amb minuts de silenci a les 12 hores a València i Alacant.

Basset espera concloure este dilluns la seua declaració sobre la DANA i ‘tancar este episodi’

Basset reprén la seua compareixença com a testimoni en Instrucció 3 de Catarroja després de quasi huit hores de preguntes el divendres. Confia a 'tancar este episodi'.

La tragèdia ferroviària de Adamuz suspén les agendes oficials en la Comunitat Valenciana

La majoria d'actes públics de Generalitat, Delegació del Govern i Ajuntament de València ha quedat suspesa després del sinistre en Adamuz, amb almenys 39 morts. A les 12 es guardarà un minut de silenci davant l'Ajuntament en resposta a la convocatòria de la FEMP.

La borrasca Harry deixarà hui pluges fortes a Castelló i neu a l’interior

El pas de la borrasca Harry intensificarà esta vesprada la pluja en el nord de Castelló i deixarà nevades significatives a l'interior a partir de 1.000-1.400 m. El dimarts les precipitacions es generalitzaran i el vent del nord refermarà en el litoral.

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.