Nou esglai per a Gloria Camila: el seu nóvio acaba a l’hospital

 

 

Gloria Camila Ortega i el seu nóvio, David, estan vivint una dolça etapa. Des que van marxar a viure junts s’han convertit en inseparables i ell ha sigut el major suport d’ella després de l’emissió del polèmic documental de Rocío Carrasco.

Quan està a punt d’estrenar-se la segona temporada, que en esta ocasió estarà destinada a parlar sobre les relacions familiars després de la mort de Rocío Jurado, la parella ha patit un revés.

La filla d’Ortega Cano viu el seu problema familiar refugiada en la seua parella. En esta ocasió, li ha tocat «vestir-se amb la bata blanca» per a cuidar al seu nóvio, David García, que pel que sembla s’ha lesionat del braç dret, encara que ha triat a la millor infermera per a rebre manyagues.

I és que el nóvio de la filla d’Ortega Cano ha patit una caiguda jugant al futbol i tots dos van haver de traslladar-se a l’hospital més pròxim, on van estar al voltant de tres hores. A David li van fer diferents proves mèdiques fins a donar amb el seu diagnòstic: esquinç en la clavícula i mitja fractura de lligaments nivell 2. Ha sigut la mateixa Gloria Camila qui ho ha revelat i ha volgut mostrara el seu suport públicament.

El nóvio de Gloria Camila pateix una caiguda i acaba amb un esquinç en la clavícula

 

 

Gloria Camila ha compartit a través del seu perfil d’Instagram dos fotografies d’este diumenge. La primera d’elles, abans del partit; la segona, una vegada que la parella d’enamorats van tornar de l’hospital després de la forta caiguda que va patir el seu nuvi. «Diumenge. 8.30 del matí.                                                                Preparats per a anar-nos. Partit en Pinto. Diumenge. 22.30 de la nit.
Preparats per a sopar. Esquinç en la clavícula i mitja fractura de lligaments nivell 2», ha començat escrivint en la seua última publicació.

Ara, a la filla d’Ortega Cano i Rocío Jurado li toca exercir d’infermera del seu nuvi, alguna cosa que no el preocupa. I és que malgrat este dur moment, estan més units que mai. «Malalt i infermera per un temps. I sent, ni tan malament. Més temps, més manyagues, i més unió. Som un bloc i no ens afona res ni ningú», diu. I és que Gloria Camila només té boniques paraules per a ell: «És l’home més meravellós que he conegut en la meua vida, després del sogre, és clar».

 

La parella està molt enamorada i estan units davant les adversitats

 

 

La jove ha fet broma amb la caiguda que va patir el seu nóvio durant el partit que va jugar en Pinto este cap de setmana: «Encara que a vegades caiga d’una forma una mica estranya que ens faça estar 3 hores a l’hospital i com a resultat siga un cabestrell que és més difícil de posar que muntar un moble d’IKEA. Et quiamo David, i molt», ha sentenciat en la publicació. La veritat és que malgrat l’esglai, la parella té molt bona cara i demostren que estan més units que mai. I és que en els moments complicats és quan es donen suport a l’u en l’altre.

 

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU