10.8 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Nou esglai per a Gloria Camila: el seu nóvio acaba a l’hospital

 

 

Gloria Camila Ortega i el seu nóvio, David, estan vivint una dolça etapa. Des que van marxar a viure junts s’han convertit en inseparables i ell ha sigut el major suport d’ella després de l’emissió del polèmic documental de Rocío Carrasco.

Quan està a punt d’estrenar-se la segona temporada, que en esta ocasió estarà destinada a parlar sobre les relacions familiars després de la mort de Rocío Jurado, la parella ha patit un revés.

La filla d’Ortega Cano viu el seu problema familiar refugiada en la seua parella. En esta ocasió, li ha tocat “vestir-se amb la bata blanca” per a cuidar al seu nóvio, David García, que pel que sembla s’ha lesionat del braç dret, encara que ha triat a la millor infermera per a rebre manyagues.

I és que el nóvio de la filla d’Ortega Cano ha patit una caiguda jugant al futbol i tots dos van haver de traslladar-se a l’hospital més pròxim, on van estar al voltant de tres hores. A David li van fer diferents proves mèdiques fins a donar amb el seu diagnòstic: esquinç en la clavícula i mitja fractura de lligaments nivell 2. Ha sigut la mateixa Gloria Camila qui ho ha revelat i ha volgut mostrara el seu suport públicament.

El nóvio de Gloria Camila pateix una caiguda i acaba amb un esquinç en la clavícula

 

 

Gloria Camila ha compartit a través del seu perfil d’Instagram dos fotografies d’este diumenge. La primera d’elles, abans del partit; la segona, una vegada que la parella d’enamorats van tornar de l’hospital després de la forta caiguda que va patir el seu nuvi. «Diumenge. 8.30 del matí.                                                                Preparats per a anar-nos. Partit en Pinto. Diumenge. 22.30 de la nit.
Preparats per a sopar. Esquinç en la clavícula i mitja fractura de lligaments nivell 2», ha començat escrivint en la seua última publicació.

Ara, a la filla d’Ortega Cano i Rocío Jurado li toca exercir d’infermera del seu nuvi, alguna cosa que no el preocupa. I és que malgrat este dur moment, estan més units que mai. «Malalt i infermera per un temps. I sent, ni tan malament. Més temps, més manyagues, i més unió. Som un bloc i no ens afona res ni ningú», diu. I és que Gloria Camila només té boniques paraules per a ell: «És l’home més meravellós que he conegut en la meua vida, després del sogre, és clar».

 

La parella està molt enamorada i estan units davant les adversitats

 

 

La jove ha fet broma amb la caiguda que va patir el seu nóvio durant el partit que va jugar en Pinto este cap de setmana: «Encara que a vegades caiga d’una forma una mica estranya que ens faça estar 3 hores a l’hospital i com a resultat siga un cabestrell que és més difícil de posar que muntar un moble d’IKEA. Et quiamo David, i molt», ha sentenciat en la publicació. La veritat és que malgrat l’esglai, la parella té molt bona cara i demostren que estan més units que mai. I és que en els moments complicats és quan es donen suport a l’u en l’altre.

 

Últimes notícies

La Generalitat intensifica la negociació per a obrir vols de llarga distància als Estats Units i explora la Xina i el Japó

La Generalitat ha accelerat les converses amb aerolínies per a aconseguir vols directes de llarga distància des de la Comunitat Valenciana, amb prioritat als Estats Units i amb vista a la Xina i el Japó. També ha defés una segona pista a Alacant-Elx i l'ampliació de Manises per a sostindre el creixement.

Alliberat un noruec segrestat per la banda sueca Dalen a Alacant: quatre detinguts

La Policia Nacional ha alliberat a Alacant a un ciutadà noruec i ha detingut a quatre sospitosos. La banda sueca Dalen va exigir 800.000 corones i va enviar vídeos amb colps

L’ex secretari de Presidència nega que informara a Mazón sobre un confinament per la DANA

L'ex secretari de Presidència ha negat que informara a Carlos Mazón sobre la consulta de Salomé Pradas per a confinar la província durant la DANA. L'Advocacia va veure encaix legal, però no va haver-hi sol·licitud formal d'informe.

El PP demana en Les Corts declarar zona catastròfica els municipis danyats per la borrasca Harry

El PP ha presentat en Les Corts una proposició no de llei perquè el Govern declare zona catastròfica als municipis afectats per la borrasca Harry. La iniciativa inclou ajudes, obres de protecció i la paralització de partions de costes.

Detingut un home per tràfic de drogues en un local d’oci nocturn de Vinaròs

Un operatiu conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local en la matinada del 19 de gener va acabar amb la detenció d'un home de 42 anys en un bar de copes. Li van intervindre 14,5 grams de cocaïna, diners fraccionats i deu bitllets falsos de 50 euros.

Més de 30.000 visitants han passat per l’expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR

Més de 30.000 professionals i institucionals han passat per l'expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR. L'estratègia ha combinat agenda, tecnologia i gastronomia per a guanyar visibilitat i negoci.

La Generalitat intensifica les negociacions per a obrir vols directes als Estats Units i mira a la Xina i el Japó

La Generalitat ha intensificat contactes amb aerolínies per a obrir vols directes de llarga distància des de la Comunitat Valenciana als Estats Units i avançar a Àsia. A més, urgix més capacitat en els aeroports amb una segona pista a Alacant-Elx i l'ampliació de Manises

Adif manté nou punts amb limitacions de velocitat en la línia Madrid-València

Adif manté quatre trams a 160 km/h i cinc a 200 km/h en la línia Madrid-València. A Madrid-Barcelona només queden sis punts a 230 km/h després de les revisions.