Nou esglai per a Gloria Camila: el seu nóvio acaba a l’hospital

 

 

Gloria Camila Ortega i el seu nóvio, David, estan vivint una dolça etapa. Des que van marxar a viure junts s’han convertit en inseparables i ell ha sigut el major suport d’ella després de l’emissió del polèmic documental de Rocío Carrasco.

Quan està a punt d’estrenar-se la segona temporada, que en esta ocasió estarà destinada a parlar sobre les relacions familiars després de la mort de Rocío Jurado, la parella ha patit un revés.

La filla d’Ortega Cano viu el seu problema familiar refugiada en la seua parella. En esta ocasió, li ha tocat «vestir-se amb la bata blanca» per a cuidar al seu nóvio, David García, que pel que sembla s’ha lesionat del braç dret, encara que ha triat a la millor infermera per a rebre manyagues.

I és que el nóvio de la filla d’Ortega Cano ha patit una caiguda jugant al futbol i tots dos van haver de traslladar-se a l’hospital més pròxim, on van estar al voltant de tres hores. A David li van fer diferents proves mèdiques fins a donar amb el seu diagnòstic: esquinç en la clavícula i mitja fractura de lligaments nivell 2. Ha sigut la mateixa Gloria Camila qui ho ha revelat i ha volgut mostrara el seu suport públicament.

El nóvio de Gloria Camila pateix una caiguda i acaba amb un esquinç en la clavícula

 

 

Gloria Camila ha compartit a través del seu perfil d’Instagram dos fotografies d’este diumenge. La primera d’elles, abans del partit; la segona, una vegada que la parella d’enamorats van tornar de l’hospital després de la forta caiguda que va patir el seu nuvi. «Diumenge. 8.30 del matí.                                                                Preparats per a anar-nos. Partit en Pinto. Diumenge. 22.30 de la nit.
Preparats per a sopar. Esquinç en la clavícula i mitja fractura de lligaments nivell 2», ha començat escrivint en la seua última publicació.

Ara, a la filla d’Ortega Cano i Rocío Jurado li toca exercir d’infermera del seu nuvi, alguna cosa que no el preocupa. I és que malgrat este dur moment, estan més units que mai. «Malalt i infermera per un temps. I sent, ni tan malament. Més temps, més manyagues, i més unió. Som un bloc i no ens afona res ni ningú», diu. I és que Gloria Camila només té boniques paraules per a ell: «És l’home més meravellós que he conegut en la meua vida, després del sogre, és clar».

 

La parella està molt enamorada i estan units davant les adversitats

 

 

La jove ha fet broma amb la caiguda que va patir el seu nóvio durant el partit que va jugar en Pinto este cap de setmana: «Encara que a vegades caiga d’una forma una mica estranya que ens faça estar 3 hores a l’hospital i com a resultat siga un cabestrell que és més difícil de posar que muntar un moble d’IKEA. Et quiamo David, i molt», ha sentenciat en la publicació. La veritat és que malgrat l’esglai, la parella té molt bona cara i demostren que estan més units que mai. I és que en els moments complicats és quan es donen suport a l’u en l’altre.

 

Últimes notícies

El cap de bombers forestals de Buñol qüestiona que els apartaren de mesurar el barranc del Poyo en plena DANA

El responsable de la unitat de bombers forestals de Buñol ha declarat que li va estranyar que els ordenaren deixar de controlar el cabal del barranc del Poyo hores abans de la tragèdia de la DANA, mentre un altre bomber d'Alzira ha relatat que va començar rescats per iniciativa pròpia.

Retiren quilòmetres de peixos morts al Magre després d’un possible abocament tòxic

La CHJ ha iniciat la retirada de milers de peixos morts al riu Magre, en un tram d’uns deu quilòmetres entre Montroy i Llombai-Alfarp, després d’un possible abocament relacionat amb l’incendi d’una nau industrial a Montserrat.

El PSPV demana a Antifrau una investigació equanime sobre l’ajuda a UGT

El PSPV veu bé que l’Agència Antifrau investigue la subvenció de 80.000 euros al congrés confederal d’UGT de 2021 a València, però reclama equanimitat i que el president Pérez Llorca col·labore igual en els assumptes que afecten la seua parella.

Quinze anys d’Amazon a Espanya: 25.000 milions invertits i més de 30.000 treballadors

Amazon complix quinze anys a Espanya amb una inversió acumulada de 25.000 milions d’euros, més de 30.000 empleats i una forta aposta logística i de centres de dades que arriba també a Paterna.

Braulio Vázquez deixa Osasuna i aposta pel repte del València CF

Braulio Vázquez s’ha acomiadat d’Osasuna després de nou anys com a director esportiu i ha explicat que el seu fitxatge pel València CF era, per a ell, ‘ara o mai’. José Antonio Prieto ‘Cata’ assumirà la direcció esportiva del club navarrés.

Les 35 hores s’acosten als funcionaris de la Generalitat després d’un acord unànime

La mesa sectorial de la Administració de la Generalitat ha aprovat per unanimitat l’acord amb els sindicats que dona cobertura jurídica completa a la jornada de 35 hores setmanals per a més de 21.200 empleats públics. El pacte fixa el camí per a la seua implantació a partir de l’1 de gener de 2027, pendent encara de la ratificació del Consell.

Arcadi España reclama deixar la crispació per a pactar un finançament autonòmic històric

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, insta els partits a aparcar la crispació i negociar al Congrés el nou model de finançament autonòmic, que qualifica d’oportunitat històrica, clau per a territoris com la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Jeff Jones dirigirà la nova empresa conjunta de Ford i Geely a Almussafes

Ford ha designat Jeff Jones, directiu amb 30 anys d’experiència, com a president de la futura empresa conjunta Ford-Geely que operarà des de la planta d’Almussafes a partir de 2027.