Nou esglai per a Gloria Camila: el seu nóvio acaba a l’hospital

 

 

Gloria Camila Ortega i el seu nóvio, David, estan vivint una dolça etapa. Des que van marxar a viure junts s’han convertit en inseparables i ell ha sigut el major suport d’ella després de l’emissió del polèmic documental de Rocío Carrasco.

Quan està a punt d’estrenar-se la segona temporada, que en esta ocasió estarà destinada a parlar sobre les relacions familiars després de la mort de Rocío Jurado, la parella ha patit un revés.

La filla d’Ortega Cano viu el seu problema familiar refugiada en la seua parella. En esta ocasió, li ha tocat «vestir-se amb la bata blanca» per a cuidar al seu nóvio, David García, que pel que sembla s’ha lesionat del braç dret, encara que ha triat a la millor infermera per a rebre manyagues.

I és que el nóvio de la filla d’Ortega Cano ha patit una caiguda jugant al futbol i tots dos van haver de traslladar-se a l’hospital més pròxim, on van estar al voltant de tres hores. A David li van fer diferents proves mèdiques fins a donar amb el seu diagnòstic: esquinç en la clavícula i mitja fractura de lligaments nivell 2. Ha sigut la mateixa Gloria Camila qui ho ha revelat i ha volgut mostrara el seu suport públicament.

El nóvio de Gloria Camila pateix una caiguda i acaba amb un esquinç en la clavícula

 

 

Gloria Camila ha compartit a través del seu perfil d’Instagram dos fotografies d’este diumenge. La primera d’elles, abans del partit; la segona, una vegada que la parella d’enamorats van tornar de l’hospital després de la forta caiguda que va patir el seu nuvi. «Diumenge. 8.30 del matí.                                                                Preparats per a anar-nos. Partit en Pinto. Diumenge. 22.30 de la nit.
Preparats per a sopar. Esquinç en la clavícula i mitja fractura de lligaments nivell 2», ha començat escrivint en la seua última publicació.

Ara, a la filla d’Ortega Cano i Rocío Jurado li toca exercir d’infermera del seu nuvi, alguna cosa que no el preocupa. I és que malgrat este dur moment, estan més units que mai. «Malalt i infermera per un temps. I sent, ni tan malament. Més temps, més manyagues, i més unió. Som un bloc i no ens afona res ni ningú», diu. I és que Gloria Camila només té boniques paraules per a ell: «És l’home més meravellós que he conegut en la meua vida, després del sogre, és clar».

 

La parella està molt enamorada i estan units davant les adversitats

 

 

La jove ha fet broma amb la caiguda que va patir el seu nóvio durant el partit que va jugar en Pinto este cap de setmana: «Encara que a vegades caiga d’una forma una mica estranya que ens faça estar 3 hores a l’hospital i com a resultat siga un cabestrell que és més difícil de posar que muntar un moble d’IKEA. Et quiamo David, i molt», ha sentenciat en la publicació. La veritat és que malgrat l’esglai, la parella té molt bona cara i demostren que estan més units que mai. I és que en els moments complicats és quan es donen suport a l’u en l’altre.

 

Últimes notícies

Bernabé acusa Catalá de desaprofitar el debat de ciutat per no donar solucions

Pilar Bernabé acusa l’alcaldessa María José Catalá d’haver desaprofitat el debat sobre l’estat de la ciutat de València per no oferir respostes clares a problemes com la vivenda i el turisme. La dirigent del PSPV reclama que deixe de parlar de Pedro Sánchez i es centre en les necessitats dels veïns.

Carlos Espí i Xavi Espart entren en una Espanya sub-21 amb moltes novetats

Carlos Espí, davanter del Real Madrid, i Xavi Espart, defensa del FC Barcelona, són les principals novetats de la convocatòria d’Espanya sub-21 per als últims tres partits classificatoris per a l’Europeu de 2027, on el combinat espanyol té la plaça quasi encarrilada.

El Consell demana allargar el transvasament Tajo-Segura per les obres a la canonada

El Consell ha reclamat al Govern d’Espanya que prorrogue el transvasament Tajo-Segura més enllà de l’1 d’octubre, ja que una avaria en la canonada de Liétor pot deixar sense aigua els regants alacantins. Miguel Barrachina critica també l’enviament d’aigua a Portugal i carrega contra la gestió migratòria del Govern central arran dels fets a Ceuta.

Bernabé acusa la Generalitat d’usar mal l’ES_Alert i retreu a Catalá la gestió del partit del Llevant

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, assegura que la ciutadania ja sap quina administració no és fiable en emergències i critica que no s’aturara abans el partit del Llevant davant l’alerta meteorològica.

Xubascos forts entre les platges del sud de Dénia i Oliva amb acumulats destacats

Dénia i Oliva han registrat este divendres al matí xubascos forts molt pegats a la mar, amb acumulats que arriben als 14,3 l/m². Aemet manté l’avís groc a Alacant per possibles 20 l/m² entre les 14.00 i les 20.00 hores.

Álvarez insta a deixar de fer política amb Ceuta i a protegir els menors migrants

El secretari general d'UGT, Pepe Álvarez, reclama a València que es deixe de fer 'política miserable' amb la situació de Ceuta, es traslladen els menors amb acollida possible a la península i es complete la seua filiació per garantir drets i devolucions amb garanties.

Awa Fam fa història en la WNBA com la més jove amb 50 triples

L’alacantina Awa Fam s’ha convertit amb 20 anys en la jugadora més jove de la història de la WNBA que arriba als 50 triples, fita assolida amb Seattle Storm davant Las Vegas Aces.

Avís groc per pluges intenses al litoral d’Alacant i sud de València este dissabte

Aemet ha activat per a este dissabte al matí l’avís groc al litoral d’Alacant i al sud de València per pluges que poden acumular 20 litres per metre quadrat en una hora.