14.6 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Eugenia Osborne i Fabiola Martínez s’emocionen davant una dolorosa experiència comuna

 

Fabiola Martínez La segona filla de Bertín Osborne i l’exparella d’aquest són ambaixadores de la marca de productes per a bebés, motiu pel qual han respost juntes a les preguntes de la premsa. Ambdues han malbaratat emotivitat i s’han emocionat en recordar a la filla bessona d’Eugenia, que va morir huit dies després de nàixer.

La filla de l’artista no ha pogut evitar emocionar-se en recordar aquest episodi. “És una part de la meua vida que no és que vulga oblidar, ni moltíssim menys, perquè m’ha portat a ser la persona que soc. Però intent no pensar molt en això perquè remou molt“, ha confessat, amb la veu entretallada.

“En el meu cas, després de sis dies, la maçada va ser brutal, perquè a més tenia dos xiquetes, i la por va ser… És que no puc ni parlar”, ha afegit, tractant de continuar: “La por va ser impressionant perquè tenia por pels meus dos bebés”.

“A més, vaig tindre part natural i cesària, les dos coses. Em va fer mal bastant, la veritat, però és que no puc ni parlar”, ha declarat, rebent el suport de Fabiola, que, emocionada, li ha acariciat la cama com a mostra de suport.

Ambdues han recordat aquest moment tan complicat d’acord amb l’objectiu de la campanya solidària, que destina bolquers als hospitals per als bebés prematurs.

 

“Fixa’t que a mi m’ha passat el mateix que a Eugenia. Han passat 14 anys i és igual. Això et marca a foc, el fet de passar per una UCI, el veure al teu bebé tan xicotet que sembla un cullerot”, ha explicat, per part seua, Fabiola.

“Jo aquest matí li he fet una foto a Quique perquè he pensat: ‘El meu prematur de 29 setmanes‘. Mesura quasi 1,70, està enorme, i et quedes una mica amb això, amb aqueixa imatge, i va millor”, ha resolt davant l’atenta mirada de la seua companya, que somreia molt més calmada.

 

Eugenia Osborne parla sobre la seua separació

 

 

Des que a la fi del juliol passat anunciara la seua separació a través d’un comunicat, Eugenia Osborne no havia tornat a pronunciar-se públicament sobre la seua ruptura matrimonial de Juan Melgarejo. Ho ha fet hui, quasi quatre mesos després, per a relatar com es troba ella mateixa i quina és la relació actual amb la seua exparella i pare dels seus tres fills.

Després de deu anys casada i quasi catorze de relació, la dissenyadora i influencer explica que continua emportant-se “molt bé” amb l’empresari i tenen la “custòdia compartida” dels xiquets. Sobre els motius de la seua separació, al·ludeix al desgast del temps perquè “ens havíem distanciat i ja està”. Quant a si deixa la porta oberta a una possible reconciliació, afirma categòrica que “no tornaria amb ell” encara que “li vull amb bogeria”.

Últimes notícies

El València ha descartat una lesió greu de César Tárrega i ha estimat un parell de setmanes de baixa

El club ha confirmat que el central no patix una lesió de gravetat després de passar proves este dilluns a Paterna. La baixa s'ha estimat entorn de dos setmanes.

El Llevant-Vila-real ajornat per la pluja es jugarà el 18 de febrer

El partit de la jornada 16, suspés per alerta roja el 14 de desembre de 2025, es jugarà el dimecres 18 de febrer a les 20.00 en el Ciutat de València. LaLiga va confirmar la data després de la petició dels dos clubs per a assegurar la presència dels seus jugadors africans.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El sorteig de quarts de la Copa del Rei va aparellar al València amb l'Athletic a Mestalla, a partit únic entre el 3 i el 5 de febrer. La resta de creus: Albacete-Barcelona, Alabés-Reial Societat i Betis-Atlètic.

Bernabé afirma que el poble valencià se suma al dolor per la tragèdia ferroviària de Adamuz

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha expressat el suport de la ciutadania a les víctimes del sinistre amb almenys 39 morts. Va haver-hi minut de silenci a València i reconeixement a emergències, seguretat i sanitaris.

Mor un menor de 15 anys en un accident de moto a la Vila Joiosa

Un jove de 15 anys ha mort després d'un accident de moto en una partida de la Vila Joiosa. L'avís va entrar a les 0.50 del dissabte i el Samu no va poder reanimar-lo.

Reforcen la vigilància en la costa de València davant l’alerta taronja

Reforçaran la vigilància en la façana marítima de València per l'alerta taronja per fenòmens costaners. Gandia i Cullera apliquen tancaments i mesures preventives.

El Vila-real s’acomiada de la Champions en La Ceràmica davant un Ajax encara amb vida

Vila-real, ja eliminat després de no guanyar en sis jornades, rep a un Ajax que encara conserva opcions d'avançar. Els grocs busquen orgull i premi econòmic.

Detingut a València un pare per maltractament després de sacsar al seu bebé des d’un balcó

La Policia Local de València ha detingut a un home que va sacsar al seu bebé de pocs mesos i el va apuntar diverses vegades per un balcó a la Torre. Després de negociar, el menor va ser entregat a la seua mare i el sospitós va quedar arrestat per presumptes maltractaments.