Eugenia Osborne i Fabiola Martínez s’emocionen davant una dolorosa experiència comuna

 

Fabiola Martínez La segona filla de Bertín Osborne i l’exparella d’aquest són ambaixadores de la marca de productes per a bebés, motiu pel qual han respost juntes a les preguntes de la premsa. Ambdues han malbaratat emotivitat i s’han emocionat en recordar a la filla bessona d’Eugenia, que va morir huit dies després de nàixer.

La filla de l’artista no ha pogut evitar emocionar-se en recordar aquest episodi. «És una part de la meua vida que no és que vulga oblidar, ni moltíssim menys, perquè m’ha portat a ser la persona que soc. Però intent no pensar molt en això perquè remou molt«, ha confessat, amb la veu entretallada.

«En el meu cas, després de sis dies, la maçada va ser brutal, perquè a més tenia dos xiquetes, i la por va ser… És que no puc ni parlar», ha afegit, tractant de continuar: «La por va ser impressionant perquè tenia por pels meus dos bebés».

«A més, vaig tindre part natural i cesària, les dos coses. Em va fer mal bastant, la veritat, però és que no puc ni parlar», ha declarat, rebent el suport de Fabiola, que, emocionada, li ha acariciat la cama com a mostra de suport.

Ambdues han recordat aquest moment tan complicat d’acord amb l’objectiu de la campanya solidària, que destina bolquers als hospitals per als bebés prematurs.

 

«Fixa’t que a mi m’ha passat el mateix que a Eugenia. Han passat 14 anys i és igual. Això et marca a foc, el fet de passar per una UCI, el veure al teu bebé tan xicotet que sembla un cullerot», ha explicat, per part seua, Fabiola.

«Jo aquest matí li he fet una foto a Quique perquè he pensat: ‘El meu prematur de 29 setmanes‘. Mesura quasi 1,70, està enorme, i et quedes una mica amb això, amb aqueixa imatge, i va millor», ha resolt davant l’atenta mirada de la seua companya, que somreia molt més calmada.

 

Eugenia Osborne parla sobre la seua separació

 

 

Des que a la fi del juliol passat anunciara la seua separació a través d’un comunicat, Eugenia Osborne no havia tornat a pronunciar-se públicament sobre la seua ruptura matrimonial de Juan Melgarejo. Ho ha fet hui, quasi quatre mesos després, per a relatar com es troba ella mateixa i quina és la relació actual amb la seua exparella i pare dels seus tres fills.

Després de deu anys casada i quasi catorze de relació, la dissenyadora i influencer explica que continua emportant-se «molt bé» amb l’empresari i tenen la «custòdia compartida» dels xiquets. Sobre els motius de la seua separació, al·ludeix al desgast del temps perquè «ens havíem distanciat i ja està». Quant a si deixa la porta oberta a una possible reconciliació, afirma categòrica que «no tornaria amb ell» encara que «li vull amb bogeria».

Últimes notícies

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.