Eugenia Osborne i Fabiola Martínez s’emocionen davant una dolorosa experiència comuna

 

Fabiola Martínez La segona filla de Bertín Osborne i l’exparella d’aquest són ambaixadores de la marca de productes per a bebés, motiu pel qual han respost juntes a les preguntes de la premsa. Ambdues han malbaratat emotivitat i s’han emocionat en recordar a la filla bessona d’Eugenia, que va morir huit dies després de nàixer.

La filla de l’artista no ha pogut evitar emocionar-se en recordar aquest episodi. “És una part de la meua vida que no és que vulga oblidar, ni moltíssim menys, perquè m’ha portat a ser la persona que soc. Però intent no pensar molt en això perquè remou molt“, ha confessat, amb la veu entretallada.

“En el meu cas, després de sis dies, la maçada va ser brutal, perquè a més tenia dos xiquetes, i la por va ser… És que no puc ni parlar”, ha afegit, tractant de continuar: “La por va ser impressionant perquè tenia por pels meus dos bebés”.

“A més, vaig tindre part natural i cesària, les dos coses. Em va fer mal bastant, la veritat, però és que no puc ni parlar”, ha declarat, rebent el suport de Fabiola, que, emocionada, li ha acariciat la cama com a mostra de suport.

Ambdues han recordat aquest moment tan complicat d’acord amb l’objectiu de la campanya solidària, que destina bolquers als hospitals per als bebés prematurs.

 

“Fixa’t que a mi m’ha passat el mateix que a Eugenia. Han passat 14 anys i és igual. Això et marca a foc, el fet de passar per una UCI, el veure al teu bebé tan xicotet que sembla un cullerot”, ha explicat, per part seua, Fabiola.

“Jo aquest matí li he fet una foto a Quique perquè he pensat: ‘El meu prematur de 29 setmanes‘. Mesura quasi 1,70, està enorme, i et quedes una mica amb això, amb aqueixa imatge, i va millor”, ha resolt davant l’atenta mirada de la seua companya, que somreia molt més calmada.

 

Eugenia Osborne parla sobre la seua separació

 

 

Des que a la fi del juliol passat anunciara la seua separació a través d’un comunicat, Eugenia Osborne no havia tornat a pronunciar-se públicament sobre la seua ruptura matrimonial de Juan Melgarejo. Ho ha fet hui, quasi quatre mesos després, per a relatar com es troba ella mateixa i quina és la relació actual amb la seua exparella i pare dels seus tres fills.

Després de deu anys casada i quasi catorze de relació, la dissenyadora i influencer explica que continua emportant-se “molt bé” amb l’empresari i tenen la “custòdia compartida” dels xiquets. Sobre els motius de la seua separació, al·ludeix al desgast del temps perquè “ens havíem distanciat i ja està”. Quant a si deixa la porta oberta a una possible reconciliació, afirma categòrica que “no tornaria amb ell” encara que “li vull amb bogeria”.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.