Eugenia Osborne i Fabiola Martínez s’emocionen davant una dolorosa experiència comuna

 

Fabiola Martínez La segona filla de Bertín Osborne i l’exparella d’aquest són ambaixadores de la marca de productes per a bebés, motiu pel qual han respost juntes a les preguntes de la premsa. Ambdues han malbaratat emotivitat i s’han emocionat en recordar a la filla bessona d’Eugenia, que va morir huit dies després de nàixer.

La filla de l’artista no ha pogut evitar emocionar-se en recordar aquest episodi. «És una part de la meua vida que no és que vulga oblidar, ni moltíssim menys, perquè m’ha portat a ser la persona que soc. Però intent no pensar molt en això perquè remou molt«, ha confessat, amb la veu entretallada.

«En el meu cas, després de sis dies, la maçada va ser brutal, perquè a més tenia dos xiquetes, i la por va ser… És que no puc ni parlar», ha afegit, tractant de continuar: «La por va ser impressionant perquè tenia por pels meus dos bebés».

«A més, vaig tindre part natural i cesària, les dos coses. Em va fer mal bastant, la veritat, però és que no puc ni parlar», ha declarat, rebent el suport de Fabiola, que, emocionada, li ha acariciat la cama com a mostra de suport.

Ambdues han recordat aquest moment tan complicat d’acord amb l’objectiu de la campanya solidària, que destina bolquers als hospitals per als bebés prematurs.

 

«Fixa’t que a mi m’ha passat el mateix que a Eugenia. Han passat 14 anys i és igual. Això et marca a foc, el fet de passar per una UCI, el veure al teu bebé tan xicotet que sembla un cullerot», ha explicat, per part seua, Fabiola.

«Jo aquest matí li he fet una foto a Quique perquè he pensat: ‘El meu prematur de 29 setmanes‘. Mesura quasi 1,70, està enorme, i et quedes una mica amb això, amb aqueixa imatge, i va millor», ha resolt davant l’atenta mirada de la seua companya, que somreia molt més calmada.

 

Eugenia Osborne parla sobre la seua separació

 

 

Des que a la fi del juliol passat anunciara la seua separació a través d’un comunicat, Eugenia Osborne no havia tornat a pronunciar-se públicament sobre la seua ruptura matrimonial de Juan Melgarejo. Ho ha fet hui, quasi quatre mesos després, per a relatar com es troba ella mateixa i quina és la relació actual amb la seua exparella i pare dels seus tres fills.

Després de deu anys casada i quasi catorze de relació, la dissenyadora i influencer explica que continua emportant-se «molt bé» amb l’empresari i tenen la «custòdia compartida» dels xiquets. Sobre els motius de la seua separació, al·ludeix al desgast del temps perquè «ens havíem distanciat i ja està». Quant a si deixa la porta oberta a una possible reconciliació, afirma categòrica que «no tornaria amb ell» encara que «li vull amb bogeria».

Últimes notícies

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu incorporar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes amb nous plans urbanístics com el Delta Verd, el Parc Central o el PAI del Grau, alhora que impulsa quasi 13.000 vivendes, 3.000 de protecció pública.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ sacsegen la mirada a la Llotja del Peix d’Alacant

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins al mes de novembre les exposicions ‘La ciudad de las torres’, de Miquel Navarro, i ‘Museo Imaginario’, d’Andrés Rábago ‘El Roto’, que conviden a una experiència profunda i reflexiva.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ convertixen la Llotja del Peix d’Alacant en un espai de reflexió

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins novembre dues exposicions de Miquel Navarro i Andrés Rábago ‘El Roto’ que conviden a una experiència artística profunda i reflexiva.

Pacients d’Elx podran fer la hemodiàlisi des de casa amb suport de l’hospital

L’Hospital General Universitari d’Elx ha posat en marxa un programa de hemodiàlisi domiciliària per a pacients amb malaltia renal crònica, amb formació prèvia i seguiment del servici de Nefrologia.

Campanya d’inspeccions de ulleres per a vore l’eclipsi en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha iniciat una campanya d’inspeccions d’ulleres d’observació solar, físiques i en línia, davant l’eclipsi total del 12 d’agost, que tindrà millors vistes al nord de la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca defensa a La Pobla que el canvi iniciat al País Valencià arribarà fins al final

Juanfran Pérez Llorca assegura a La Pobla de Vallbona que el PPCV ha obert el camí del canvi al País Valencià i que el seguirà fins al final, i augura possibles eleccions generals anticipades el pròxim curs polític.

Mor violentament un home en una vivenda de Torrevieja i la Guàrdia Civil obri una investigació

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’un home localitzat amb signes d’agressió per arma blanca en una urbanització de luxe de Torrevieja, després que el propietari de la vivenda trobara el cos i avisara les autoritats.