Eugenia Osborne i Fabiola Martínez s’emocionen davant una dolorosa experiència comuna

 

Fabiola Martínez La segona filla de Bertín Osborne i l’exparella d’aquest són ambaixadores de la marca de productes per a bebés, motiu pel qual han respost juntes a les preguntes de la premsa. Ambdues han malbaratat emotivitat i s’han emocionat en recordar a la filla bessona d’Eugenia, que va morir huit dies després de nàixer.

La filla de l’artista no ha pogut evitar emocionar-se en recordar aquest episodi. «És una part de la meua vida que no és que vulga oblidar, ni moltíssim menys, perquè m’ha portat a ser la persona que soc. Però intent no pensar molt en això perquè remou molt«, ha confessat, amb la veu entretallada.

«En el meu cas, després de sis dies, la maçada va ser brutal, perquè a més tenia dos xiquetes, i la por va ser… És que no puc ni parlar», ha afegit, tractant de continuar: «La por va ser impressionant perquè tenia por pels meus dos bebés».

«A més, vaig tindre part natural i cesària, les dos coses. Em va fer mal bastant, la veritat, però és que no puc ni parlar», ha declarat, rebent el suport de Fabiola, que, emocionada, li ha acariciat la cama com a mostra de suport.

Ambdues han recordat aquest moment tan complicat d’acord amb l’objectiu de la campanya solidària, que destina bolquers als hospitals per als bebés prematurs.

 

«Fixa’t que a mi m’ha passat el mateix que a Eugenia. Han passat 14 anys i és igual. Això et marca a foc, el fet de passar per una UCI, el veure al teu bebé tan xicotet que sembla un cullerot», ha explicat, per part seua, Fabiola.

«Jo aquest matí li he fet una foto a Quique perquè he pensat: ‘El meu prematur de 29 setmanes‘. Mesura quasi 1,70, està enorme, i et quedes una mica amb això, amb aqueixa imatge, i va millor», ha resolt davant l’atenta mirada de la seua companya, que somreia molt més calmada.

 

Eugenia Osborne parla sobre la seua separació

 

 

Des que a la fi del juliol passat anunciara la seua separació a través d’un comunicat, Eugenia Osborne no havia tornat a pronunciar-se públicament sobre la seua ruptura matrimonial de Juan Melgarejo. Ho ha fet hui, quasi quatre mesos després, per a relatar com es troba ella mateixa i quina és la relació actual amb la seua exparella i pare dels seus tres fills.

Després de deu anys casada i quasi catorze de relació, la dissenyadora i influencer explica que continua emportant-se «molt bé» amb l’empresari i tenen la «custòdia compartida» dels xiquets. Sobre els motius de la seua separació, al·ludeix al desgast del temps perquè «ens havíem distanciat i ja està». Quant a si deixa la porta oberta a una possible reconciliació, afirma categòrica que «no tornaria amb ell» encara que «li vull amb bogeria».

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.