Eva González i Cayetano Rivera se separen després de 13 anys de relació

Eva González i Cayetano Rivera afronten una profunda crisi matrimonial. La revista Hola! va publicar aquest dilluns en exclusiva que la parella viuria separada des de fa mesos.

Però hui la revista ‘Lecturas’ en la seua portada diu que la parella ha trencat la seua relació després de 13 anys.

El mig assenyala que l’última vegada que es va veure a la model i al torero junts va ser a l’agost, quan se’ls va fotografiar al costat del seu fill de quatre anys a les platges de Cadis. Encara que no solen mostrar el seu amor en públic, la veritat és que l’última instantània familiar que ha pujat el destre al seu Instagram es remunta al 6 de febrer.

Aquesta setmana tots dos han aparegut en diferents esdeveniments, però ho han fet per separat. Eva va acudir el 20 d’octubre a una cita per a recaptar fons en la lluita contra el càncer i tan sols un dia després Cayetano va reaparéixer en un acte organitzat per Mario Vargas Llosa a El Escorial.

En el programa ‘Sálvame’, Mayte Atmetlla apuntava que el destre en aquest esdeveniment, “ens comenten que hi ha unes fotos on Cayetano està molt ben acompanyat”.

I, pel que sembla, aquestes fotografies donarien a entendre “que el que existiria entre aquesta dona i Cayetano és una mica més que una amistat”. Ara, aquestes instantànies estarien en poder d’una redacció d’una revista, però encara es desconeix si es publicaran.

La ruptura d’Eva González i Cayetano Rivera podria haver-se produït a l’abril

Kike Calleja donava l’última hora sobre la suposada separació des de la casa d’Eva González a Madrid, un habitatge en la qual mai va arribar a conviure amb Cayetano. La parella va llogar una casa a prop i després van marxar a viure a Sant Agustí de Guadalix.

El reporter apuntava que la notícia era “vox populi” per a la gent pròxima a la parella: “Em diuen que la parella es va trencar a l’abril”. Després se’ls va veure junts de nou passant una setmana a Cadis, però, des de llavors, farien “vida per separat”.

Fins al moment cap dels dos s’ha pronunciat públicament sobre aquestes informacions en les seues xarxes socials. La notícia d’aquesta aturada en la seua relació arriba després de tretze anys junts i a les portes del seu seté aniversari de noces.

Últimes notícies

Detingut a Beniparrell amb quatre botelles d’òxid nitrós i més de 2.500 euros en el cotxe

La Guàrdia Civil deté a Beniparrell a un jove de 21 anys a què intervenen quatre botelles d'òxid nitrós, gran quantitat de globus i 2.510 euros en efectiu.

Dissabte de cels buidats i ratxes molt fortes de vent a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte de temps estable i majorment buidat, amb descens de les mínimes i ratxes de vent molt forts a l'interior nord de Castelló durant la primera mitat del dia.

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.