Eva González i Cayetano Rivera se separen després de 13 anys de relació

Eva González i Cayetano Rivera afronten una profunda crisi matrimonial. La revista Hola! va publicar aquest dilluns en exclusiva que la parella viuria separada des de fa mesos.

Però hui la revista ‘Lecturas’ en la seua portada diu que la parella ha trencat la seua relació després de 13 anys.

El mig assenyala que l’última vegada que es va veure a la model i al torero junts va ser a l’agost, quan se’ls va fotografiar al costat del seu fill de quatre anys a les platges de Cadis. Encara que no solen mostrar el seu amor en públic, la veritat és que l’última instantània familiar que ha pujat el destre al seu Instagram es remunta al 6 de febrer.

Aquesta setmana tots dos han aparegut en diferents esdeveniments, però ho han fet per separat. Eva va acudir el 20 d’octubre a una cita per a recaptar fons en la lluita contra el càncer i tan sols un dia després Cayetano va reaparéixer en un acte organitzat per Mario Vargas Llosa a El Escorial.

En el programa ‘Sálvame’, Mayte Atmetlla apuntava que el destre en aquest esdeveniment, “ens comenten que hi ha unes fotos on Cayetano està molt ben acompanyat”.

I, pel que sembla, aquestes fotografies donarien a entendre “que el que existiria entre aquesta dona i Cayetano és una mica més que una amistat”. Ara, aquestes instantànies estarien en poder d’una redacció d’una revista, però encara es desconeix si es publicaran.

La ruptura d’Eva González i Cayetano Rivera podria haver-se produït a l’abril

Kike Calleja donava l’última hora sobre la suposada separació des de la casa d’Eva González a Madrid, un habitatge en la qual mai va arribar a conviure amb Cayetano. La parella va llogar una casa a prop i després van marxar a viure a Sant Agustí de Guadalix.

El reporter apuntava que la notícia era “vox populi” per a la gent pròxima a la parella: “Em diuen que la parella es va trencar a l’abril”. Després se’ls va veure junts de nou passant una setmana a Cadis, però, des de llavors, farien “vida per separat”.

Fins al moment cap dels dos s’ha pronunciat públicament sobre aquestes informacions en les seues xarxes socials. La notícia d’aquesta aturada en la seua relació arriba després de tretze anys junts i a les portes del seu seté aniversari de noces.

Últimes notícies

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.

Alicia Giménez Bartlett amenaça en enviar Petra Delicado al convent si es repetix

Alicia Giménez Bartlett presenta la novel·la Bajo el cielo infernal, un nou cas de Petra Delicado marcat per la seua viudetat i una trama complexa al barri de la Mina.

Nits tropicals i pujada de temperatures en la Península i Balears este dijous

El dijous farà temps estable amb un ascens general de temperatures en la Península i Balears, nits tropicals en la Mediterrània i mitat sud i vent de llevant fort en l’estret de Gibraltar.

Detinguda una parella a València per un presumpte homicidi d’un bebé a Tarragona

La Policia Nacional ha detingut a l’Estació del Nord de València una parella reclamada per un jutjat de Tarragona per un presumpte delicte d’homicidi relacionat amb la mort del seu bebé.

La DOP Uva de Taula del Vinalopó inicia la campanya 2026 amb el primer ram tallat a Agost

La DOP Uva de Taula Embossada del Vinalopó ha encetat a Agost la campanya 2026 amb el tall simbòlic del primer ram i una nova etiqueta identificativa, en un acte amb presència de la Generalitat i la Diputació d'Alacant.

Un centenar de veïns de l’Eliana es mobilitzen en suport al poble ceutí

Al voltant d’un centenar de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de l’Eliana per donar suport al poble ceutí i reclamar col·laboració institucional. Càrrecs municipals han criticat la convocatòria de la FEMP i han demanat baixar la tensió a Ceuta.