Eva González i Cayetano Rivera se separen després de 13 anys de relació

Eva González i Cayetano Rivera afronten una profunda crisi matrimonial. La revista Hola! va publicar aquest dilluns en exclusiva que la parella viuria separada des de fa mesos.

Però hui la revista ‘Lecturas’ en la seua portada diu que la parella ha trencat la seua relació després de 13 anys.

El mig assenyala que l’última vegada que es va veure a la model i al torero junts va ser a l’agost, quan se’ls va fotografiar al costat del seu fill de quatre anys a les platges de Cadis. Encara que no solen mostrar el seu amor en públic, la veritat és que l’última instantània familiar que ha pujat el destre al seu Instagram es remunta al 6 de febrer.

Aquesta setmana tots dos han aparegut en diferents esdeveniments, però ho han fet per separat. Eva va acudir el 20 d’octubre a una cita per a recaptar fons en la lluita contra el càncer i tan sols un dia després Cayetano va reaparéixer en un acte organitzat per Mario Vargas Llosa a El Escorial.

En el programa ‘Sálvame’, Mayte Atmetlla apuntava que el destre en aquest esdeveniment, “ens comenten que hi ha unes fotos on Cayetano està molt ben acompanyat”.

I, pel que sembla, aquestes fotografies donarien a entendre “que el que existiria entre aquesta dona i Cayetano és una mica més que una amistat”. Ara, aquestes instantànies estarien en poder d’una redacció d’una revista, però encara es desconeix si es publicaran.

La ruptura d’Eva González i Cayetano Rivera podria haver-se produït a l’abril

Kike Calleja donava l’última hora sobre la suposada separació des de la casa d’Eva González a Madrid, un habitatge en la qual mai va arribar a conviure amb Cayetano. La parella va llogar una casa a prop i després van marxar a viure a Sant Agustí de Guadalix.

El reporter apuntava que la notícia era “vox populi” per a la gent pròxima a la parella: “Em diuen que la parella es va trencar a l’abril”. Després se’ls va veure junts de nou passant una setmana a Cadis, però, des de llavors, farien “vida per separat”.

Fins al moment cap dels dos s’ha pronunciat públicament sobre aquestes informacions en les seues xarxes socials. La notícia d’aquesta aturada en la seua relació arriba després de tretze anys junts i a les portes del seu seté aniversari de noces.

Últimes notícies

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.

Aules a més de 34 graus: CCOO alerta d’un risc generalitzat als col·legis valencians

CCOO PV ha denunciat que en més de 65 centres educatius públics de la Comunitat Valenciana s’han registrat fins a 34 graus o més en aules i espais docents, per damunt del límit legal de 27 graus.

Les apostes en línia es disparen entre els menors de 35 anys a la Comunitat, segons Patim

Un estudi de Patim mostra que el joc patològic s’ha fet més complex, amb més pes del joc online entre menors de 35 anys, inici en l’adolescència i forta combinació amb altres addiccions com alcohol i cocaïna.

València enceta el camí cap a un pla director per a l’àrea metropolitana

La ciutat de València ha iniciat l’elaboració d’un document de bases per a un futur Pla Director Metropolità, impulsat per Joan Romero i la Universitat de València, per a coordinar mobilitat, vivenda, territori i cohesió social en l’àrea metropolitana.