15.6 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Eva González i Cayetano Rivera se separen després de 13 anys de relació

Eva González i Cayetano Rivera afronten una profunda crisi matrimonial. La revista Hola! va publicar aquest dilluns en exclusiva que la parella viuria separada des de fa mesos.

Però hui la revista ‘Lecturas’ en la seua portada diu que la parella ha trencat la seua relació després de 13 anys.

El mig assenyala que l’última vegada que es va veure a la model i al torero junts va ser a l’agost, quan se’ls va fotografiar al costat del seu fill de quatre anys a les platges de Cadis. Encara que no solen mostrar el seu amor en públic, la veritat és que l’última instantània familiar que ha pujat el destre al seu Instagram es remunta al 6 de febrer.

Aquesta setmana tots dos han aparegut en diferents esdeveniments, però ho han fet per separat. Eva va acudir el 20 d’octubre a una cita per a recaptar fons en la lluita contra el càncer i tan sols un dia després Cayetano va reaparéixer en un acte organitzat per Mario Vargas Llosa a El Escorial.

En el programa ‘Sálvame’, Mayte Atmetlla apuntava que el destre en aquest esdeveniment, “ens comenten que hi ha unes fotos on Cayetano està molt ben acompanyat”.

I, pel que sembla, aquestes fotografies donarien a entendre “que el que existiria entre aquesta dona i Cayetano és una mica més que una amistat”. Ara, aquestes instantànies estarien en poder d’una redacció d’una revista, però encara es desconeix si es publicaran.

La ruptura d’Eva González i Cayetano Rivera podria haver-se produït a l’abril

Kike Calleja donava l’última hora sobre la suposada separació des de la casa d’Eva González a Madrid, un habitatge en la qual mai va arribar a conviure amb Cayetano. La parella va llogar una casa a prop i després van marxar a viure a Sant Agustí de Guadalix.

El reporter apuntava que la notícia era “vox populi” per a la gent pròxima a la parella: “Em diuen que la parella es va trencar a l’abril”. Després se’ls va veure junts de nou passant una setmana a Cadis, però, des de llavors, farien “vida per separat”.

Fins al moment cap dels dos s’ha pronunciat públicament sobre aquestes informacions en les seues xarxes socials. La notícia d’aquesta aturada en la seua relació arriba després de tretze anys junts i a les portes del seu seté aniversari de noces.

Últimes notícies

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.

València Basket, revelació de la primera volta de l’Eurolliga; Pedro Martínez, millor tècnic, i ‘Larry’ De Larrea, millor jove

Un sondeig de mitat de temporada entre directors generals d'Eurolliga ha triat al València Basket com a equip revelació. Pedro Martínez lidera com a millor tècnic i Sergio 'Larry' De Larrea com a millor jove, amb més reconeixements a l'equip pel seu joc i competitivitat.

El cap de Policia admet falta de coordinació en la DANA però defén que van tindre mitjans

El cap superior de Policia en la Comunitat Valenciana ha admés que la major carència en la DANA va ser la coordinació, encara que assegura que va tindre tot el necessari. Defén el desplegament, nega abandó i aporta xifres i pagaments mentres s'enfronta a crítiques del PP al Senat.

Chiva culmina la renovació del carrer San Isidro amb protecció enfront de riuades

L'Ajuntament ha finalitzat la reconstrucció del carrer San Isidro, una de les més danyades per la DANA de 2024, amb un mur d'escullera i servicis modernitzats. L'obra, inaugurada amb la ciutadania, reforça la seguretat i la integració de l'entorn del barranc.

Per primera vegada des de 2020 descendixen els tractats per depressió en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat en 2025 un descens del 1,5% en els tractaments per depressió. La taxa de suïcidis baixa un 11,8%, millor evolució des de 2002.

La jutgessa remet al IML la documentació d’un mort que podria ser víctima de la dana

La jutgessa que investiga la gestió de la dana ha enviat al IML nova documentació mèdica sobre un mort la filla del qual demana reconéixer com a víctima. El cas forma part d'onze morts en revisió mentres el balanç confirmat es manté en 230.

Experts valencians vinculen la reforma del finançament a condonar el deute i a un fons transitori

La comissió d'experts veu possible un augment substancial de recursos amb la reforma, però el supedita a condonar el deute per infrafinançament i a crear un fons pont en 2026.