Eva González i Cayetano Rivera se separen després de 13 anys de relació

Eva González i Cayetano Rivera afronten una profunda crisi matrimonial. La revista Hola! va publicar aquest dilluns en exclusiva que la parella viuria separada des de fa mesos.

Però hui la revista ‘Lecturas’ en la seua portada diu que la parella ha trencat la seua relació després de 13 anys.

El mig assenyala que l’última vegada que es va veure a la model i al torero junts va ser a l’agost, quan se’ls va fotografiar al costat del seu fill de quatre anys a les platges de Cadis. Encara que no solen mostrar el seu amor en públic, la veritat és que l’última instantània familiar que ha pujat el destre al seu Instagram es remunta al 6 de febrer.

Aquesta setmana tots dos han aparegut en diferents esdeveniments, però ho han fet per separat. Eva va acudir el 20 d’octubre a una cita per a recaptar fons en la lluita contra el càncer i tan sols un dia després Cayetano va reaparéixer en un acte organitzat per Mario Vargas Llosa a El Escorial.

En el programa ‘Sálvame’, Mayte Atmetlla apuntava que el destre en aquest esdeveniment, “ens comenten que hi ha unes fotos on Cayetano està molt ben acompanyat”.

I, pel que sembla, aquestes fotografies donarien a entendre “que el que existiria entre aquesta dona i Cayetano és una mica més que una amistat”. Ara, aquestes instantànies estarien en poder d’una redacció d’una revista, però encara es desconeix si es publicaran.

La ruptura d’Eva González i Cayetano Rivera podria haver-se produït a l’abril

Kike Calleja donava l’última hora sobre la suposada separació des de la casa d’Eva González a Madrid, un habitatge en la qual mai va arribar a conviure amb Cayetano. La parella va llogar una casa a prop i després van marxar a viure a Sant Agustí de Guadalix.

El reporter apuntava que la notícia era “vox populi” per a la gent pròxima a la parella: “Em diuen que la parella es va trencar a l’abril”. Després se’ls va veure junts de nou passant una setmana a Cadis, però, des de llavors, farien “vida per separat”.

Fins al moment cap dels dos s’ha pronunciat públicament sobre aquestes informacions en les seues xarxes socials. La notícia d’aquesta aturada en la seua relació arriba després de tretze anys junts i a les portes del seu seté aniversari de noces.

Últimes notícies

Compromís exigeix a Caballero explicacions per la gestió de l’incendi de la Devesa de El Saler

Compromís ha reclamat la compareixença del regidor Juan Carlos Caballero per a aclarir la gestió del dispositiu en l’incendi de la Devesa de El Saler i ha denunciat possibles mancances de mitjans, inversió en prevenció i places vacants en Bombers. La coalició vincula la resposta a l’emergència amb la baixa execució d’inversions municipals i amb la no sol·licitud d’ajudes autonòmiques enguany.

Nou pont sobre el barranc del Poyo a Paiporta amb quasi 9 milions d’euros europeus

Paiporta destinarà 8,97 milions del Pla EDIL DANA a construir un nou pont sobre el barranc del Poyo, vivendes socials i un centre intergeneracional, a més de millores de mobilitat.

El PSPV es desmarca de la concentració de suport a Ceuta convocada per PP i Vox

Diana Morant ha confirmat que el PSPV-PSOE no participarà en la concentració de dimecres en suport a Ceuta, que associa a PP i Vox, i ha reivindicat una resposta centrada en la crisi humanitària i la protecció de la infància.

Pérez Llorca acusa Compromís de “contradicció” per recórrer lleis valencianes al Constitucional

El president Juanfran Pérez Llorca considera “molt contradictori” que Compromís es declare nacionalista i recórrega davant el Constitucional les lleis aprovades a la Comunitat Valenciana dins de les seues competències.

Detingut per violar una jove a la Malva-rosa i colpejar un agent a València

Un home de 25 anys ha sigut detingut a València acusat de violar una jove de 22 anys a la platja de la Malva-rosa i agredir un agent de la Policia Local quan intentava fugir.

Nova llei forestal amb menys tràmits i premis a qui ajude a previndre incendis

La Generalitat ha anunciat una nova llei forestal per a reduir burocràcia i incentivar qui col·labore en la prevenció d’incendis, mentre activa un pla de recuperació per a les 9.500 hectàrees cremades a La Vall d’Uixó.

Ratifiquen 15 dies de suspensió a un dermatòleg de Torrevella per negar assistència a pacients

El TSJCV ha confirmat una sanció de 15 dies de suspensió d’ocupació i sou a l’aleshores cap de Dermatologia de l’Hospital de Torrevieja per acumular desenes de queixes, incloses negatives injustificades a atendre pacients.

Vint ferits lleus en la Cordà i la Recordà de Paterna

La Cordà pirotècnica i la posterior Recordà de Paterna han deixat esta matinada vint ferits lleus, menys que en l’edició anterior. L’acte, amb 70.000 coets llançats en menys de vint minuts, ha mantingut la tradició de més de dos segles.