Quins membres de la família Mohedano estan darrere de l’estratègia contra Rocío Carrasco?

Belén Rodríguez, una de les persones que sempre ha estat al costat de Rocío Carrasco en tot moment, ha parlat en exclusiva per a la revista ‘Lecturas’, en esta no dubta a assenyalar a les dos persones de la família Mohedano que pensa que estan darrere de tot el que està passant.

La col·laboradora ha sigut una de les grans defensores públiques de la filla de Rocío Jurado, quan ningú s’atrevia a contradir a Antonio David. Fins i tot va decidir renunciar a treballar per a no asseure’s al costat de l’exguàrdia civil.

Belén Rodríguez té molt clar qui estan bressolant el bressol de la família Mohedano. La col·laboradora de ‘Supervivientes’ no es mossega la llengua a l’hora de pronunciar-se sobretot el que li ha passat a Rocío Carrasco al llarg dels anys.

Belén Rodríguez no sols ha sigut amiga, sinó també una de les seues grans defensores. Mai ha cessat d’expressar la veritat de Rocío Carrasco i enfrontar-se a tots els que han criticat a la filla de Rocío Jurado.

Gloria Mohedano i el seu marit, en el punt de mira

 

“Crec que els qui bressolen el bressol de la família són Gloria [Mohedano] i el seu marit, José Antonio”, explica Belén Rodríguez.

La col·laboradora dona la cara per Rosa Benito, de qui té clar que ho està passant molt malament. “Ha patit depressió i tot això li està fent reviure els seus conflictes”, explica Belén. “Li he dit que ha de cridar a Rocío”.

Últimes notícies

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.