Quins membres de la família Mohedano estan darrere de l’estratègia contra Rocío Carrasco?

Belén Rodríguez, una de les persones que sempre ha estat al costat de Rocío Carrasco en tot moment, ha parlat en exclusiva per a la revista ‘Lecturas’, en esta no dubta a assenyalar a les dos persones de la família Mohedano que pensa que estan darrere de tot el que està passant.

La col·laboradora ha sigut una de les grans defensores públiques de la filla de Rocío Jurado, quan ningú s’atrevia a contradir a Antonio David. Fins i tot va decidir renunciar a treballar per a no asseure’s al costat de l’exguàrdia civil.

Belén Rodríguez té molt clar qui estan bressolant el bressol de la família Mohedano. La col·laboradora de ‘Supervivientes’ no es mossega la llengua a l’hora de pronunciar-se sobretot el que li ha passat a Rocío Carrasco al llarg dels anys.

Belén Rodríguez no sols ha sigut amiga, sinó també una de les seues grans defensores. Mai ha cessat d’expressar la veritat de Rocío Carrasco i enfrontar-se a tots els que han criticat a la filla de Rocío Jurado.

Gloria Mohedano i el seu marit, en el punt de mira

 

“Crec que els qui bressolen el bressol de la família són Gloria [Mohedano] i el seu marit, José Antonio”, explica Belén Rodríguez.

La col·laboradora dona la cara per Rosa Benito, de qui té clar que ho està passant molt malament. “Ha patit depressió i tot això li està fent reviure els seus conflictes”, explica Belén. “Li he dit que ha de cridar a Rocío”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els danys en el camp es disparen: 250% més d’hectàrees sinistrades en dos mesos

El tren de borrasques de l'inici de 2026 ha deixat 120.876 hectàrees sinistrades i eleva les indemnitzacions previstes a 83,16 milions. L'impacte es concentra a Andalusia i Extremadura, amb efectes també en la Comunitat Valenciana i Murcia.

Marissa Lynn, la fallera major nord-americana de Els Somnis: ‘Les Falles se senten i era ara o mai’

Marissa Lynn, estatunidenc d'Ohio, és la fallera major de Els Somnis de València i defén que les Falles se senten. Assumix el càrrec 'ara o mai' i el compartix amb els seus fills, protagonistes infantils de la comissió.

Les vivendes turístiques de València pengen el cartell de complet en el cap de setmana prefalles

Les vivendes d'ús turístic aconseguixen el 100% d'ocupació a València durant el cap de setmana previ a les Falles. Entre setmana la previsió baixa al 71%.

La UPV inaugura un museu permanent amb les escenes guanyadores de La Ciència als Falles

La UPV ha inaugurat una seu permanent del museu Ciència i Falles en el poal morat de la Ciutat Politècnica de la Innovació, amb ninots i escenes premiades de 2024 i 2025. La mostra creixerà amb cada edició del concurs i reforça el pont entre divulgació científica i tradició fallera.

Les vivendes turístiques de València aconseguixen el 100% d’ocupació en el cap de setmana prefalles

Les 4.786 vivendes d'ús turístic de València estan completes el divendres, dissabte i diumenge previs a Falles; entre setmana l'ocupació baixa al 71%.

Un monstre rosa de 4 metres visibilitza la soledat en una falla experimental

La comissió Mestre Bellver-Mariano Ribera plantarà enguany Monstruosa soledat, un gran monstre rosa i amable per fora que deixa veure un interior trist. L'obra, de Pepitagrilla, convida a abraçar-ho i a deixar missatges per a acompanyar la seua soledat.

Marissa, fallera major nord-americana de Els Somnis: les Falles se senten i era ara o mai

Marissa Lynn, estatunidenc d'Ohio i veïna de València, és la fallera major de la comissió Els Somnis. Defén que les Falles se senten i decidix viure-les en família.

Detenen a Alacant a un home i a una dona amb orde d’expulsió després d’eixir de presó

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a dos persones amb sanció governativa d'expulsió després de complir les seues condemnes; l'home va ser escortat i expulsat. La dona havia complit prop de 20 anys per tràfic de drogues i els dos tenen prohibida l'entrada durant cinc anys