12.8 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Quins membres de la família Mohedano estan darrere de l’estratègia contra Rocío Carrasco?

Belén Rodríguez, una de les persones que sempre ha estat al costat de Rocío Carrasco en tot moment, ha parlat en exclusiva per a la revista ‘Lecturas’, en esta no dubta a assenyalar a les dos persones de la família Mohedano que pensa que estan darrere de tot el que està passant.

La col·laboradora ha sigut una de les grans defensores públiques de la filla de Rocío Jurado, quan ningú s’atrevia a contradir a Antonio David. Fins i tot va decidir renunciar a treballar per a no asseure’s al costat de l’exguàrdia civil.

Belén Rodríguez té molt clar qui estan bressolant el bressol de la família Mohedano. La col·laboradora de ‘Supervivientes’ no es mossega la llengua a l’hora de pronunciar-se sobretot el que li ha passat a Rocío Carrasco al llarg dels anys.

Belén Rodríguez no sols ha sigut amiga, sinó també una de les seues grans defensores. Mai ha cessat d’expressar la veritat de Rocío Carrasco i enfrontar-se a tots els que han criticat a la filla de Rocío Jurado.

Gloria Mohedano i el seu marit, en el punt de mira

 

“Crec que els qui bressolen el bressol de la família són Gloria [Mohedano] i el seu marit, José Antonio”, explica Belén Rodríguez.

La col·laboradora dona la cara per Rosa Benito, de qui té clar que ho està passant molt malament. “Ha patit depressió i tot això li està fent reviure els seus conflictes”, explica Belén. “Li he dit que ha de cridar a Rocío”.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.