Quins membres de la família Mohedano estan darrere de l’estratègia contra Rocío Carrasco?

Belén Rodríguez, una de les persones que sempre ha estat al costat de Rocío Carrasco en tot moment, ha parlat en exclusiva per a la revista ‘Lecturas’, en esta no dubta a assenyalar a les dos persones de la família Mohedano que pensa que estan darrere de tot el que està passant.

La col·laboradora ha sigut una de les grans defensores públiques de la filla de Rocío Jurado, quan ningú s’atrevia a contradir a Antonio David. Fins i tot va decidir renunciar a treballar per a no asseure’s al costat de l’exguàrdia civil.

Belén Rodríguez té molt clar qui estan bressolant el bressol de la família Mohedano. La col·laboradora de ‘Supervivientes’ no es mossega la llengua a l’hora de pronunciar-se sobretot el que li ha passat a Rocío Carrasco al llarg dels anys.

Belén Rodríguez no sols ha sigut amiga, sinó també una de les seues grans defensores. Mai ha cessat d’expressar la veritat de Rocío Carrasco i enfrontar-se a tots els que han criticat a la filla de Rocío Jurado.

Gloria Mohedano i el seu marit, en el punt de mira

 

“Crec que els qui bressolen el bressol de la família són Gloria [Mohedano] i el seu marit, José Antonio”, explica Belén Rodríguez.

La col·laboradora dona la cara per Rosa Benito, de qui té clar que ho està passant molt malament. “Ha patit depressió i tot això li està fent reviure els seus conflictes”, explica Belén. “Li he dit que ha de cridar a Rocío”.

Últimes notícies

Primer diumenge d’agost amb calor intensa a l’interior de València i Alacant

El primer diumenge d’agost arriba amb cels poc nuvolosos i màximes notablement altes a l’interior de València i d’Alacant, segons AEMET.

Mor un jove de 21 anys per una envestida en els bous al carrer de Tírig

Un jove de 21 anys, ingressat des de dijous a l’UCI de l’Hospital General de Castelló després d’una envestida durant els bous al carrer de Tírig, ha mort i l’Ajuntament ha suspés tots els actes oficials de les festes.

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.
FILMOTECA D'ESTIU