Quins membres de la família Mohedano estan darrere de l’estratègia contra Rocío Carrasco?

Belén Rodríguez, una de les persones que sempre ha estat al costat de Rocío Carrasco en tot moment, ha parlat en exclusiva per a la revista ‘Lecturas’, en esta no dubta a assenyalar a les dos persones de la família Mohedano que pensa que estan darrere de tot el que està passant.

La col·laboradora ha sigut una de les grans defensores públiques de la filla de Rocío Jurado, quan ningú s’atrevia a contradir a Antonio David. Fins i tot va decidir renunciar a treballar per a no asseure’s al costat de l’exguàrdia civil.

Belén Rodríguez té molt clar qui estan bressolant el bressol de la família Mohedano. La col·laboradora de ‘Supervivientes’ no es mossega la llengua a l’hora de pronunciar-se sobretot el que li ha passat a Rocío Carrasco al llarg dels anys.

Belén Rodríguez no sols ha sigut amiga, sinó també una de les seues grans defensores. Mai ha cessat d’expressar la veritat de Rocío Carrasco i enfrontar-se a tots els que han criticat a la filla de Rocío Jurado.

Gloria Mohedano i el seu marit, en el punt de mira

 

“Crec que els qui bressolen el bressol de la família són Gloria [Mohedano] i el seu marit, José Antonio”, explica Belén Rodríguez.

La col·laboradora dona la cara per Rosa Benito, de qui té clar que ho està passant molt malament. “Ha patit depressió i tot això li està fent reviure els seus conflictes”, explica Belén. “Li he dit que ha de cridar a Rocío”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.