La família Mohedano menteix; sí sabien de la situació de RocíoCarrasco i Antonio David Flores

Esta setmana, Amador Mohedano ha sigut convidat en el programa de Telecinco ‘Viernes Deluxe‘ on va assegurar, una vegada més, que ni ell ni la família tenien coneixement de l’infern que la seua neboda, Rocío Carrasco, va viure per culpa d‘Antonio David Flores. Però les mentides tenen les potes molt curtes i ara vam mostrar la proves que demostren que la família sí que era coneixedora de la situació.

Part de membres de la família Mohedano han anat en contra de la filla de Rocío Jurado i tant

Amador com Gloria Mohedano i José Antonio (marit de Gloria), tios de Rocío Carrasco, han carregat contra la filla de la més gran i Pedro Carrasco, assegurant no creure’s les seues paraules. Però tenim les proves que aporten llum i que demostren que, fa uns anys, no pensaven igual, quan van atestar davant el jutge per a concedir-li la nul·litat eclesiàstica a Rocío Carrasco i Antonio David Flores.

Segons els seus propis testimoniatges, sí que eren coneixedors del que Rocío Carrasco vivia al costat del que era el seu marit, perquè van arribar a aportar declaracions molt contundents que enlletgien el comportament d’Antonio David Flores, tal com també vam veure en la docuserie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘.

A través d’un document de 25 folis, comprovem que Rocío Carrasco diu la veritat que els Mohedano menteixen, ja que esta sentència eclesiàstica reflecteix el que pensaven i van dir per a defensar-la en el seu moment. Donen detalls de situacions concretes, van ser testimonis d’insults d’Antonio David cap a Rocío i relaten «moments cruels» que van presenciar.

<

>

<

>

<

>

 

 

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.