La família Mohedano menteix; sí sabien de la situació de RocíoCarrasco i Antonio David Flores

Esta setmana, Amador Mohedano ha sigut convidat en el programa de Telecinco ‘Viernes Deluxe‘ on va assegurar, una vegada més, que ni ell ni la família tenien coneixement de l’infern que la seua neboda, Rocío Carrasco, va viure per culpa d‘Antonio David Flores. Però les mentides tenen les potes molt curtes i ara vam mostrar la proves que demostren que la família sí que era coneixedora de la situació.

Part de membres de la família Mohedano han anat en contra de la filla de Rocío Jurado i tant

Amador com Gloria Mohedano i José Antonio (marit de Gloria), tios de Rocío Carrasco, han carregat contra la filla de la més gran i Pedro Carrasco, assegurant no creure’s les seues paraules. Però tenim les proves que aporten llum i que demostren que, fa uns anys, no pensaven igual, quan van atestar davant el jutge per a concedir-li la nul·litat eclesiàstica a Rocío Carrasco i Antonio David Flores.

Segons els seus propis testimoniatges, sí que eren coneixedors del que Rocío Carrasco vivia al costat del que era el seu marit, perquè van arribar a aportar declaracions molt contundents que enlletgien el comportament d’Antonio David Flores, tal com també vam veure en la docuserie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘.

A través d’un document de 25 folis, comprovem que Rocío Carrasco diu la veritat que els Mohedano menteixen, ja que esta sentència eclesiàstica reflecteix el que pensaven i van dir per a defensar-la en el seu moment. Donen detalls de situacions concretes, van ser testimonis d’insults d’Antonio David cap a Rocío i relaten «moments cruels» que van presenciar.

<

>

<

>

<

>

 

 

Últimes notícies

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.