15.8 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

La família Mohedano menteix; sí sabien de la situació de RocíoCarrasco i Antonio David Flores

Esta setmana, Amador Mohedano ha sigut convidat en el programa de Telecinco ‘Viernes Deluxe‘ on va assegurar, una vegada més, que ni ell ni la família tenien coneixement de l’infern que la seua neboda, Rocío Carrasco, va viure per culpa d‘Antonio David Flores. Però les mentides tenen les potes molt curtes i ara vam mostrar la proves que demostren que la família sí que era coneixedora de la situació.

Part de membres de la família Mohedano han anat en contra de la filla de Rocío Jurado i tant

Amador com Gloria Mohedano i José Antonio (marit de Gloria), tios de Rocío Carrasco, han carregat contra la filla de la més gran i Pedro Carrasco, assegurant no creure’s les seues paraules. Però tenim les proves que aporten llum i que demostren que, fa uns anys, no pensaven igual, quan van atestar davant el jutge per a concedir-li la nul·litat eclesiàstica a Rocío Carrasco i Antonio David Flores.

Segons els seus propis testimoniatges, sí que eren coneixedors del que Rocío Carrasco vivia al costat del que era el seu marit, perquè van arribar a aportar declaracions molt contundents que enlletgien el comportament d’Antonio David Flores, tal com també vam veure en la docuserie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘.

A través d’un document de 25 folis, comprovem que Rocío Carrasco diu la veritat que els Mohedano menteixen, ja que esta sentència eclesiàstica reflecteix el que pensaven i van dir per a defensar-la en el seu moment. Donen detalls de situacions concretes, van ser testimonis d’insults d’Antonio David cap a Rocío i relaten “moments cruels” que van presenciar.

<

>

<

>

<

>

 

 

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.