La família Mohedano menteix; sí sabien de la situació de RocíoCarrasco i Antonio David Flores

Esta setmana, Amador Mohedano ha sigut convidat en el programa de Telecinco ‘Viernes Deluxe‘ on va assegurar, una vegada més, que ni ell ni la família tenien coneixement de l’infern que la seua neboda, Rocío Carrasco, va viure per culpa d‘Antonio David Flores. Però les mentides tenen les potes molt curtes i ara vam mostrar la proves que demostren que la família sí que era coneixedora de la situació.

Part de membres de la família Mohedano han anat en contra de la filla de Rocío Jurado i tant

Amador com Gloria Mohedano i José Antonio (marit de Gloria), tios de Rocío Carrasco, han carregat contra la filla de la més gran i Pedro Carrasco, assegurant no creure’s les seues paraules. Però tenim les proves que aporten llum i que demostren que, fa uns anys, no pensaven igual, quan van atestar davant el jutge per a concedir-li la nul·litat eclesiàstica a Rocío Carrasco i Antonio David Flores.

Segons els seus propis testimoniatges, sí que eren coneixedors del que Rocío Carrasco vivia al costat del que era el seu marit, perquè van arribar a aportar declaracions molt contundents que enlletgien el comportament d’Antonio David Flores, tal com també vam veure en la docuserie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘.

A través d’un document de 25 folis, comprovem que Rocío Carrasco diu la veritat que els Mohedano menteixen, ja que esta sentència eclesiàstica reflecteix el que pensaven i van dir per a defensar-la en el seu moment. Donen detalls de situacions concretes, van ser testimonis d’insults d’Antonio David cap a Rocío i relaten «moments cruels» que van presenciar.

<

>

<

>

<

>

 

 

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.