La família Mohedano menteix; sí sabien de la situació de RocíoCarrasco i Antonio David Flores

Esta setmana, Amador Mohedano ha sigut convidat en el programa de Telecinco ‘Viernes Deluxe‘ on va assegurar, una vegada més, que ni ell ni la família tenien coneixement de l’infern que la seua neboda, Rocío Carrasco, va viure per culpa d‘Antonio David Flores. Però les mentides tenen les potes molt curtes i ara vam mostrar la proves que demostren que la família sí que era coneixedora de la situació.

Part de membres de la família Mohedano han anat en contra de la filla de Rocío Jurado i tant

Amador com Gloria Mohedano i José Antonio (marit de Gloria), tios de Rocío Carrasco, han carregat contra la filla de la més gran i Pedro Carrasco, assegurant no creure’s les seues paraules. Però tenim les proves que aporten llum i que demostren que, fa uns anys, no pensaven igual, quan van atestar davant el jutge per a concedir-li la nul·litat eclesiàstica a Rocío Carrasco i Antonio David Flores.

Segons els seus propis testimoniatges, sí que eren coneixedors del que Rocío Carrasco vivia al costat del que era el seu marit, perquè van arribar a aportar declaracions molt contundents que enlletgien el comportament d’Antonio David Flores, tal com també vam veure en la docuserie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘.

A través d’un document de 25 folis, comprovem que Rocío Carrasco diu la veritat que els Mohedano menteixen, ja que esta sentència eclesiàstica reflecteix el que pensaven i van dir per a defensar-la en el seu moment. Donen detalls de situacions concretes, van ser testimonis d’insults d’Antonio David cap a Rocío i relaten “moments cruels” que van presenciar.

<

>

<

>

<

>

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana, tercera a Espanya en taxa de víctimes de violència masclista en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 una taxa de 92,7 dones víctimes de violència masclista per cada 10.000 habitants femenines, la tercera més alta d'Espanya, amb més de 27.700 denúncies i més de 25.500 víctimes.

Huit detinguts a Alacant per una trama de xecs falsos que va estafar més de 132.000 euros

La Policia Nacional ha desarticulat a Alacant un grup criminal que falsificava xecs i realitzava altres estafes bancàries, amb un perjuí de més de 132.000 euros a diferents empreses i comerços.

Desmantellada una plantació de marihuana en una vivenda del centre de Santa Pola

La Guàrdia Civil i la Policia Local de Santa Pola han detingut a un home de 36 anys després de desmantellar una plantació de marihuana en una vivenda situada en ple centre urbà, pròxima a centres escolars i a un poliesportiu.

La jutgessa que investiga la dana cita com a testimoni al xofer de la exconsellera Pradas

La jutgessa que investiga la gestió de la dana de 2024 cita a declarar com a testimoni al xofer de la llavors consellera de Justícia i Interior, Salomé Pradas, i impulsa noves diligències sobre comunicacions durant l'emergència.

Detingut un menor per quatre robatoris amb força en vivendes habitades a Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut a un menor per quatre robatoris amb força en vivendes d'Alcalá de Xivert i Santa Magdalena de Pulpis, un d'ells en grau de temptativa. Part dels objectes sostrets ha sigut recuperada i el cas seguix sota investigació.

Cau a Castelló una xarxa de tràfic internacional de drogues amb set detinguts

La Guàrdia Civil desarticula a Castelló una organització dedicada al tràfic internacional de drogues, amb set detinguts i més de 130 quilos de cocaïna intervinguts.

Juí a Alacant a tres acusats de falsejar altes en la Seguretat Social per a cobrar l’atur

L'Audiència d'Alacant jutja a tres responsables d'una constructora i una gestoria acusats de simular contractes perquè 28 persones accediren a l'atur, amb un suposat perjuí de 235.000 euros.

El Suprem veta la retransmissió en directe del juí a Ábalos pels contractes de màscares

El Tribunal Suprem nega la retransmissió en directe del juí a José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i el comisionista Víctor de Aldama per presumptes mossegades en contractes de màscares.