La filla de Luís Figo festeja amb un membre de la Família Reial

 

L’exfutbolista Luis Figo podria acabar sent membre de la família reial en un futur pròxim. La raó és que la filla gran del matrimoni de Luis Figo amb Helen Svedin està festejant amb un membre de la família reial espanyola, Luis Osorio Suelves, de 21 anys i, si la cosa acabara en matrimoni, l’exfutbolista i la model entrarien a formar part automàticament de la família dels borbons.

 

Luis Osorio Suelves està emparentat amb el rei emèrit Joan Carles I, ja que és el nét de Victòria Eugenia de Figueroa i Borbó, una cosina de Joan Carles I. La parella fa un any que festeja, i es van conéixer en el col·legi britànic privat Runnymede College de la Moraleja, per a on han passat molts fills de personalitats com per exemple, els néts de la duquessa d’Alba.

 

Una relació estable

La parella s’ha mostrat molt compenetrada en les xarxes socials en diverses ocasions, com en esta imatge, en la que els dos apareixen abraçats en la platja amb una actitud molt afectuosa.

  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Una publicación compartida de Daniela Svedin Figo (@danielasfigo) el

 

La relació pareix del tot estable i que va per bon camí ja que, segons informen alguns mitjans portuguesos, Luis Osorio va convidar a la seua nóvia Daniela a la boda del seu cosí, senyal inequívoca que la seua relació és seriosa i promet.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.