La filla de Luís Figo festeja amb un membre de la Família Reial

 

L’exfutbolista Luis Figo podria acabar sent membre de la família reial en un futur pròxim. La raó és que la filla gran del matrimoni de Luis Figo amb Helen Svedin està festejant amb un membre de la família reial espanyola, Luis Osorio Suelves, de 21 anys i, si la cosa acabara en matrimoni, l’exfutbolista i la model entrarien a formar part automàticament de la família dels borbons.

 

Luis Osorio Suelves està emparentat amb el rei emèrit Joan Carles I, ja que és el nét de Victòria Eugenia de Figueroa i Borbó, una cosina de Joan Carles I. La parella fa un any que festeja, i es van conéixer en el col·legi britànic privat Runnymede College de la Moraleja, per a on han passat molts fills de personalitats com per exemple, els néts de la duquessa d’Alba.

 

Una relació estable

La parella s’ha mostrat molt compenetrada en les xarxes socials en diverses ocasions, com en esta imatge, en la que els dos apareixen abraçats en la platja amb una actitud molt afectuosa.

  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Una publicación compartida de Daniela Svedin Figo (@danielasfigo) el

 

La relació pareix del tot estable i que va per bon camí ja que, segons informen alguns mitjans portuguesos, Luis Osorio va convidar a la seua nóvia Daniela a la boda del seu cosí, senyal inequívoca que la seua relació és seriosa i promet.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Renfe no garantix el reforç de Rodalia en Falles sense un pla de seguretat

Renfe advertix que no podrà mantindre el servici reforçat de Rodalia en Falles si no hi ha dispositius de seguretat suficients. L'empresa veu inviables els transbords per carretera i reclama indicacions clares a l'Ajuntament.

L’arquitecte que cus indumentària fallera a la seua família i ara l’ensenya en el casal

Javier Sebastiá, arquitecte i faller, va aprendre des de zero a cosir per a vestir la seua filla i hui impartix un taller gratuït en el casal on compartix mètode i patrons.

Mor un home de 59 anys per un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys ha mort després de rebre un tret quan era al balcó de la seua vivenda, a Carolines Altes (Alacant). La Policia investiga sense detencions.

Emergències desplega hui un simulacre per pluges torrencials en la presa de Buseo

El Centre de Coordinació d'Emergències prova hui la resposta davant pluges torrencials entorn de la presa de Buseo. Hi haurà sirenes i vehicles en sis municipis, sense risc real

El temps continuarà estable en la Comunitat Valenciana, amb màximes a l’alça

La Comunitat Valenciana afronta jornades estables i més sol, amb màximes en ascens generalitzat i vents fluixos, només moderats en el nord de Castelló.

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.