La filla de Luís Figo festeja amb un membre de la Família Reial

 

L’exfutbolista Luis Figo podria acabar sent membre de la família reial en un futur pròxim. La raó és que la filla gran del matrimoni de Luis Figo amb Helen Svedin està festejant amb un membre de la família reial espanyola, Luis Osorio Suelves, de 21 anys i, si la cosa acabara en matrimoni, l’exfutbolista i la model entrarien a formar part automàticament de la família dels borbons.

 

Luis Osorio Suelves està emparentat amb el rei emèrit Joan Carles I, ja que és el nét de Victòria Eugenia de Figueroa i Borbó, una cosina de Joan Carles I. La parella fa un any que festeja, i es van conéixer en el col·legi britànic privat Runnymede College de la Moraleja, per a on han passat molts fills de personalitats com per exemple, els néts de la duquessa d’Alba.

 

Una relació estable

La parella s’ha mostrat molt compenetrada en les xarxes socials en diverses ocasions, com en esta imatge, en la que els dos apareixen abraçats en la platja amb una actitud molt afectuosa.

  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Una publicación compartida de Daniela Svedin Figo (@danielasfigo) el

 

La relació pareix del tot estable i que va per bon camí ja que, segons informen alguns mitjans portuguesos, Luis Osorio va convidar a la seua nóvia Daniela a la boda del seu cosí, senyal inequívoca que la seua relació és seriosa i promet.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les Corts allarguen fins a finals de juliol per deixar tancada la llei d’Acompanyament de 2026

Les Corts han decidit allargar el període de sessions fins al 31 de juliol per aprovar la llei d’Acompanyament als pressupostos de la Generalitat de 2026 abans de les vacacions d’estiu.

Comparació de penes: 24 anys per a Ábalos davant dels 22 de Maje reactiva la batalla política a València

La condemna de 24 anys de presó a José Luis Ábalos, superior a la de casos com Maje o Asunta, ha obert un intens debat polític en Les Corts, amb el PSPV qüestionant la proporcionalitat de les penes i PP i Vox reclamant eleccions generals urgents.

Sanitat i Sindicat Mèdic acosten postures sobre la jornada de 35 hores i les guàrdies

El Sindicat Mèdic CESMCV i la Conselleria de Sanitat han acostat postures en la negociació sobre la jornada de 35 hores, les guàrdies, els trasllats i la situació dels residents, encara que admeten que queden punts per resoldre.

Sagunt a Escena 2025 arranca amb ‘El Narciso en su opinión’ i grans espectacles al carrer

El festival Sagunt a Escena, que arriba a la 43 edició, obrirà l’1 d’agost al Teatre Romà amb ‘El Narciso en su opinión’ i oferirà 19 espectacles, molts d’ells de creació valenciana i alguns de gran format en espais públics de Sagunt.

Pérez Llorca gaudix de la quinta mascletà de les Fogueres de Sant Joan a Alacant

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assistit a la quinta mascletà del concurs de les Fogueres de Sant Joan a Alacant, disparada per Pirotècnia Ferrández, després de visitar els racons dels mitjans de comunicació als jardins del Palau Provincial.

Una mascletà digital a Alacant arriba als 124,2 decibels en plenes Fogueres

La pirotècnia Hermanos Ferrández de Beniel ha disparat a la plaça dels Luceros d'Alacant una mascletà digital de cinc minuts i 24 segons que ha arribat als 124,2 decibels, amb 150 quilos de pólvora.

Zorita i Sumacàrcer freguen els 39 graus en el segon dia del pic de calor a la Comunitat

Zorita del Maestrazgo i Sumacàrcer han registrat 38,8 graus en el segon dia del pic de l’episodi càlid, amb alerta groga per altes temperatures en tota la província de València i el sud d’Alacant.

Plans especials de seguretat i emergències per a l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

L’eclipsi total de Sol del 12 d’agost comptarà amb un Pla Especial de Seguretat i un altre de Protecció Civil per a ordenar la mobilitat, reforçar la seguretat i coordinar la resposta davant possibles emergències a tot l’Estat.