La filla de Luís Figo festeja amb un membre de la Família Reial

 

L’exfutbolista Luis Figo podria acabar sent membre de la família reial en un futur pròxim. La raó és que la filla gran del matrimoni de Luis Figo amb Helen Svedin està festejant amb un membre de la família reial espanyola, Luis Osorio Suelves, de 21 anys i, si la cosa acabara en matrimoni, l’exfutbolista i la model entrarien a formar part automàticament de la família dels borbons.

 

Luis Osorio Suelves està emparentat amb el rei emèrit Joan Carles I, ja que és el nét de Victòria Eugenia de Figueroa i Borbó, una cosina de Joan Carles I. La parella fa un any que festeja, i es van conéixer en el col·legi britànic privat Runnymede College de la Moraleja, per a on han passat molts fills de personalitats com per exemple, els néts de la duquessa d’Alba.

 

Una relació estable

La parella s’ha mostrat molt compenetrada en les xarxes socials en diverses ocasions, com en esta imatge, en la que els dos apareixen abraçats en la platja amb una actitud molt afectuosa.

  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Una publicación compartida de Daniela Svedin Figo (@danielasfigo) el

 

La relació pareix del tot estable i que va per bon camí ja que, segons informen alguns mitjans portuguesos, Luis Osorio va convidar a la seua nóvia Daniela a la boda del seu cosí, senyal inequívoca que la seua relació és seriosa i promet.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.