La filla de Luís Figo festeja amb un membre de la Família Reial

 

L’exfutbolista Luis Figo podria acabar sent membre de la família reial en un futur pròxim. La raó és que la filla gran del matrimoni de Luis Figo amb Helen Svedin està festejant amb un membre de la família reial espanyola, Luis Osorio Suelves, de 21 anys i, si la cosa acabara en matrimoni, l’exfutbolista i la model entrarien a formar part automàticament de la família dels borbons.

 

Luis Osorio Suelves està emparentat amb el rei emèrit Joan Carles I, ja que és el nét de Victòria Eugenia de Figueroa i Borbó, una cosina de Joan Carles I. La parella fa un any que festeja, i es van conéixer en el col·legi britànic privat Runnymede College de la Moraleja, per a on han passat molts fills de personalitats com per exemple, els néts de la duquessa d’Alba.

 

Una relació estable

La parella s’ha mostrat molt compenetrada en les xarxes socials en diverses ocasions, com en esta imatge, en la que els dos apareixen abraçats en la platja amb una actitud molt afectuosa.

  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Una publicación compartida de Daniela Svedin Figo (@danielasfigo) el

 

La relació pareix del tot estable i que va per bon camí ja que, segons informen alguns mitjans portuguesos, Luis Osorio va convidar a la seua nóvia Daniela a la boda del seu cosí, senyal inequívoca que la seua relació és seriosa i promet.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.