Fran Rivera, atemorit: «Puc passejar per Catalunya sense que em peguen?»

Fran Rivera

Fran Rivera | Instagram | @f.r.paquirri

 

El torero Fran Rivera s’ha proclamat antinacionalista i antiindependentista a Twitter. Ara el fill de Paquirri viu una nova etapa en la seua lluita per la unitat del país: té por de passejar per Barcelona o alguna ciutat catalana i que li peguen o l’insulten per «haver declarat públicament el seu amor per Espanya». I així ho publicava a Twitter.

 

L’any 2017 l’extorero va voler viure l’experiència de passar 24 hores al barri gironí de Vila-roja, que «lluita contra la independència», per a donar suport als veïns que, segons denunciava, se sentien exclosos per no ser partidaris del procés.

 

En octubre de l’any passat va fer una crida per la manifestació a Barcelona del 12-O, apareixent en un vídeo d’un regidor de Ciudadanos a Sant Boi de Llobregat, on confirmava que faria acte de presència a la mobilització a la ciutat comtal. L’exmatador deixaria enrere les places de bous per a dedicar-se al món de la tertúlia. Col·labora al programa d’Antena 3 ‘Espejo Público’, defensant últimament les idees de la formació d’ultradreta VOX i del seu líder, Santi Abascal.

 

 

Publicació incendiària a Twitter

La publicació de l’extorero no ha deixat indiferent a la xarxa i, tot i que algun usuari el convida a no arriscar-se, molts seguidors de Twitter han reaccionat en contra de les seues paraules, recordant-li que «els catalans són molt respectuosos» o que no pot ser antinacionalista, perquè és «nacionalista espanyol». Alguns d’ells s’atreveixen a recordar-li que, si tinguera algun problema, seria per dedicar-se a «assassinar animals».

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.