Fran Rivera, atemorit: «Puc passejar per Catalunya sense que em peguen?»

Fran Rivera

Fran Rivera | Instagram | @f.r.paquirri

 

El torero Fran Rivera s’ha proclamat antinacionalista i antiindependentista a Twitter. Ara el fill de Paquirri viu una nova etapa en la seua lluita per la unitat del país: té por de passejar per Barcelona o alguna ciutat catalana i que li peguen o l’insulten per «haver declarat públicament el seu amor per Espanya». I així ho publicava a Twitter.

 

L’any 2017 l’extorero va voler viure l’experiència de passar 24 hores al barri gironí de Vila-roja, que «lluita contra la independència», per a donar suport als veïns que, segons denunciava, se sentien exclosos per no ser partidaris del procés.

 

En octubre de l’any passat va fer una crida per la manifestació a Barcelona del 12-O, apareixent en un vídeo d’un regidor de Ciudadanos a Sant Boi de Llobregat, on confirmava que faria acte de presència a la mobilització a la ciutat comtal. L’exmatador deixaria enrere les places de bous per a dedicar-se al món de la tertúlia. Col·labora al programa d’Antena 3 ‘Espejo Público’, defensant últimament les idees de la formació d’ultradreta VOX i del seu líder, Santi Abascal.

 

 

Publicació incendiària a Twitter

La publicació de l’extorero no ha deixat indiferent a la xarxa i, tot i que algun usuari el convida a no arriscar-se, molts seguidors de Twitter han reaccionat en contra de les seues paraules, recordant-li que «els catalans són molt respectuosos» o que no pot ser antinacionalista, perquè és «nacionalista espanyol». Alguns d’ells s’atreveixen a recordar-li que, si tinguera algun problema, seria per dedicar-se a «assassinar animals».

 

 

 

 

 

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.