Fran Rivera, atemorit: «Puc passejar per Catalunya sense que em peguen?»

Fran Rivera

Fran Rivera | Instagram | @f.r.paquirri

 

El torero Fran Rivera s’ha proclamat antinacionalista i antiindependentista a Twitter. Ara el fill de Paquirri viu una nova etapa en la seua lluita per la unitat del país: té por de passejar per Barcelona o alguna ciutat catalana i que li peguen o l’insulten per «haver declarat públicament el seu amor per Espanya». I així ho publicava a Twitter.

 

L’any 2017 l’extorero va voler viure l’experiència de passar 24 hores al barri gironí de Vila-roja, que «lluita contra la independència», per a donar suport als veïns que, segons denunciava, se sentien exclosos per no ser partidaris del procés.

 

En octubre de l’any passat va fer una crida per la manifestació a Barcelona del 12-O, apareixent en un vídeo d’un regidor de Ciudadanos a Sant Boi de Llobregat, on confirmava que faria acte de presència a la mobilització a la ciutat comtal. L’exmatador deixaria enrere les places de bous per a dedicar-se al món de la tertúlia. Col·labora al programa d’Antena 3 ‘Espejo Público’, defensant últimament les idees de la formació d’ultradreta VOX i del seu líder, Santi Abascal.

 

 

Publicació incendiària a Twitter

La publicació de l’extorero no ha deixat indiferent a la xarxa i, tot i que algun usuari el convida a no arriscar-se, molts seguidors de Twitter han reaccionat en contra de les seues paraules, recordant-li que «els catalans són molt respectuosos» o que no pot ser antinacionalista, perquè és «nacionalista espanyol». Alguns d’ells s’atreveixen a recordar-li que, si tinguera algun problema, seria per dedicar-se a «assassinar animals».

 

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Descens de les temperatures i núvols dispersos a l’inici de setmana en la Comunitat Valenciana

La setmana comença en la Comunitat Valenciana amb més núvols, un descens de les temperatures màximes en la major part del territori i possibilitat de pluges febles i disperses.

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.