Fran Rivera, atemorit: «Puc passejar per Catalunya sense que em peguen?»

Fran Rivera

Fran Rivera | Instagram | @f.r.paquirri

 

El torero Fran Rivera s’ha proclamat antinacionalista i antiindependentista a Twitter. Ara el fill de Paquirri viu una nova etapa en la seua lluita per la unitat del país: té por de passejar per Barcelona o alguna ciutat catalana i que li peguen o l’insulten per «haver declarat públicament el seu amor per Espanya». I així ho publicava a Twitter.

 

L’any 2017 l’extorero va voler viure l’experiència de passar 24 hores al barri gironí de Vila-roja, que «lluita contra la independència», per a donar suport als veïns que, segons denunciava, se sentien exclosos per no ser partidaris del procés.

 

En octubre de l’any passat va fer una crida per la manifestació a Barcelona del 12-O, apareixent en un vídeo d’un regidor de Ciudadanos a Sant Boi de Llobregat, on confirmava que faria acte de presència a la mobilització a la ciutat comtal. L’exmatador deixaria enrere les places de bous per a dedicar-se al món de la tertúlia. Col·labora al programa d’Antena 3 ‘Espejo Público’, defensant últimament les idees de la formació d’ultradreta VOX i del seu líder, Santi Abascal.

 

 

Publicació incendiària a Twitter

La publicació de l’extorero no ha deixat indiferent a la xarxa i, tot i que algun usuari el convida a no arriscar-se, molts seguidors de Twitter han reaccionat en contra de les seues paraules, recordant-li que «els catalans són molt respectuosos» o que no pot ser antinacionalista, perquè és «nacionalista espanyol». Alguns d’ells s’atreveixen a recordar-li que, si tinguera algun problema, seria per dedicar-se a «assassinar animals».

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.