17.6 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Fran Rivera, atemorit: «Puc passejar per Catalunya sense que em peguen?»

Fran Rivera

Fran Rivera | Instagram | @f.r.paquirri

 

El torero Fran Rivera s’ha proclamat antinacionalista i antiindependentista a Twitter. Ara el fill de Paquirri viu una nova etapa en la seua lluita per la unitat del país: té por de passejar per Barcelona o alguna ciutat catalana i que li peguen o l’insulten per «haver declarat públicament el seu amor per Espanya». I així ho publicava a Twitter.

 

L’any 2017 l’extorero va voler viure l’experiència de passar 24 hores al barri gironí de Vila-roja, que «lluita contra la independència», per a donar suport als veïns que, segons denunciava, se sentien exclosos per no ser partidaris del procés.

 

En octubre de l’any passat va fer una crida per la manifestació a Barcelona del 12-O, apareixent en un vídeo d’un regidor de Ciudadanos a Sant Boi de Llobregat, on confirmava que faria acte de presència a la mobilització a la ciutat comtal. L’exmatador deixaria enrere les places de bous per a dedicar-se al món de la tertúlia. Col·labora al programa d’Antena 3 ‘Espejo Público’, defensant últimament les idees de la formació d’ultradreta VOX i del seu líder, Santi Abascal.

 

 

Publicació incendiària a Twitter

La publicació de l’extorero no ha deixat indiferent a la xarxa i, tot i que algun usuari el convida a no arriscar-se, molts seguidors de Twitter han reaccionat en contra de les seues paraules, recordant-li que «els catalans són molt respectuosos» o que no pot ser antinacionalista, perquè és «nacionalista espanyol». Alguns d’ells s’atreveixen a recordar-li que, si tinguera algun problema, seria per dedicar-se a «assassinar animals».

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Familiars increpen al detingut pel menor assassinat a Sueca a la seua arribada al jutjat

Familiars i veïns han increpat al detingut per la mort d'un menor de 13 anys a Sueca a la seua arribada als jutjats. L'home, pare d'un amic, es va entregar el dissabte i va confessar el crim; la zona ha estat acordonada i amb forta presència policial.

La Comunitat Valenciana va crear 98.800 ocupacions en 2025 i va reduir l’atur al 10,39%

La Comunitat Valenciana va tancar 2025 amb 2,47 milions d'ocupats després de sumar 98.800 ocupacions. L'atur va baixar en 47.100 persones i la taxa es va situar en el 10,39%.

Detingut després de robar mostraris de joies valorats en 1,5 milions en una àrea de servici

La Policia Nacional ha detingut a un home i ha recuperat mostraris de joies valorats en més de 1,5 milions després d'un robatori en una estació de servici de la A-3 a Conca. El material va ser trobat en un domicili de Alcorcón tres dies després.

L’Advocacia de la Generalitat ha confirmat que va donar el vistiplau al confinament durant la DANA

El coordinador jurídic ha declarat que l'encaix legal permetia restringir moviments i que el vistiplau va ser verbal. Després de les crides no es va demanar informe formal.

El menor de 13 anys de Sueca va morir en el bany de la casa de l’agressor

L'agressió que va posar fi a la vida d'un xiquet de 13 anys a Sueca es va produir en el bany de la vivenda del suposat autor. El detingut es va entregar, va confessar i passarà a disposició judicial el dimarts.

Es disparen a 1.650 els poemes que opten al Premi Internacional Miguel Hernández

La convocatòria del Premi Internacional de Poesia Miguel Hernández ha reunit 1.650 obres, un 50% més que fa un any. La fallada està prevista per a les pròximes setmanes.

Tres familiars han sigut detinguts per una plantació de marihuana amb 573 plantes a Ibi

Dos hòmens de 41 i 68 anys i una dona de 72, tots amb antecedents i pertanyents a la mateixa família, han sigut detinguts en desmantellar un cultiu interior en el seu domicili d'Ibi. S'han intervingut 573 plantes, 4,5 quilos de cabdells, diners i material de cultiu, i han quedat en llibertat amb mesures cautelars.

El menor de 13 anys assassinat a Sueca va morir en el bany de la casa de l’agressor

L'agressió va tindre lloc en el bany del domicili del supòsit agressor. El detingut, de 48 anys, es va entregar, va confessar els fets i passarà a disposició judicial el dimarts.