Froilà de Marichalar, nebot del rei, podria estar en una relació amb la filla de ‘El Cordobés’

 

La Casa Reial i tots els seus membres han lluitat sempre per mantenir-se els més allunyats que els siga possible de les revistes del cor, però sembla que açò és a punt d’acabar-se. Un dels pitjors malsons de la família reial pot fer-se realitat molt ràpid i a qui es deu este temor?

I no podia ser d’una altra manera que a un dels nebots més polèmics dels Reis d’Espanya: Froilán de Marichalar. Després de protagonitzar diverses portades per les seues festes nocturnes o la seua relació amb Mar Torres-Fontes, sembla que Froilán ha trobat un nou amor i esta vegada molt més mediàtic.

Segons avança ‘EsDiario’, el fill major de la infanta Elena estaria mantenint una relació amb Alba Díaz Martín, filla de ‘El Cordobés’ i Vicky Martín Berrocal. Estos personatges, freqüents en les revistes de premsa rosa, no serien els més adequats per a estar relacionats amb la monarquia espanyola segons el pensament de la Casa Reial.

Es van conèixer de festa

Sembla que la parella (encara per confirmar) es van conèixer este estiu a Marbella, concretament en Funky Budha, local on treballava Alba i en el qual Froilà és un client habitual. Des d’eixe moment han coincidit diverses vegades, ja que tots dos pertanyen al mateix grup d’amics de l’alta societat andalusa.

A més, els dos estudien en la mateixa universitat: The College for international studies. Este centre, situat en el barri Salamanca de Madrid reuneix a molta gent exclusiva, i és que cada curs costa al voltant de 20.000 euros. Allí el nebot del rei estudia Administració i direcció d’empreses, mentre que Alba es forma en Màrqueting.

 

 

La família ho desmentix

Per la seua banda tant la dona de ‘El Cordobés’ Virgina Troconis, com la pròpia mare d’Alba, Vicky Martín Berrocal, han negat que entre els joves existisca alguna cosa més que una amistat. Així i tot, la qual cosa és segur, és que Froilán no tardarà a tornar a aparèixer en la premsa rosa ja que esta vegada, potser vaja acompanyat de la seua ‘bona amiga’ Alba Díaz Martín.

 

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.