Froilà de Marichalar, nebot del rei, podria estar en una relació amb la filla de ‘El Cordobés’

 

La Casa Reial i tots els seus membres han lluitat sempre per mantenir-se els més allunyats que els siga possible de les revistes del cor, però sembla que açò és a punt d’acabar-se. Un dels pitjors malsons de la família reial pot fer-se realitat molt ràpid i a qui es deu este temor?

I no podia ser d’una altra manera que a un dels nebots més polèmics dels Reis d’Espanya: Froilán de Marichalar. Després de protagonitzar diverses portades per les seues festes nocturnes o la seua relació amb Mar Torres-Fontes, sembla que Froilán ha trobat un nou amor i esta vegada molt més mediàtic.

Segons avança ‘EsDiario’, el fill major de la infanta Elena estaria mantenint una relació amb Alba Díaz Martín, filla de ‘El Cordobés’ i Vicky Martín Berrocal. Estos personatges, freqüents en les revistes de premsa rosa, no serien els més adequats per a estar relacionats amb la monarquia espanyola segons el pensament de la Casa Reial.

Es van conèixer de festa

Sembla que la parella (encara per confirmar) es van conèixer este estiu a Marbella, concretament en Funky Budha, local on treballava Alba i en el qual Froilà és un client habitual. Des d’eixe moment han coincidit diverses vegades, ja que tots dos pertanyen al mateix grup d’amics de l’alta societat andalusa.

A més, els dos estudien en la mateixa universitat: The College for international studies. Este centre, situat en el barri Salamanca de Madrid reuneix a molta gent exclusiva, i és que cada curs costa al voltant de 20.000 euros. Allí el nebot del rei estudia Administració i direcció d’empreses, mentre que Alba es forma en Màrqueting.

 

 

La família ho desmentix

Per la seua banda tant la dona de ‘El Cordobés’ Virgina Troconis, com la pròpia mare d’Alba, Vicky Martín Berrocal, han negat que entre els joves existisca alguna cosa més que una amistat. Així i tot, la qual cosa és segur, és que Froilán no tardarà a tornar a aparèixer en la premsa rosa ja que esta vegada, potser vaja acompanyat de la seua ‘bona amiga’ Alba Díaz Martín.

 

Últimes notícies

Danny Ocean donarà la recaptació de la seua gira a ONG per a les víctimes del terratrémol a Veneçuela

Danny Ocean ha anunciat als Concerts de Vivers de València que donarà tota la recaptació de la seua gira a ONG que ajuden les víctimes del terratrémol de Veneçuela, mentre els Concerts de Vivers viuen una edició amb plens absoluts i grans noms internacionals.

El professorat valencià tindrà sis dies retribuïts de lliure disposició per curs des de 2026-2027

Educació ha regulat per primera vegada els assumptes particulars retribuïts del professorat no universitari i implantarà sis dies de lliure disposició per curs a partir de 2026-2027, amb fortes restriccions que han sigut criticades pels sindicats.

Tallada la L1 de Metrovalencia entre l’Alcúdia i Castelló per un incendi pròxim a les vies

Un incendi en un camp al terme de Villanueva de Castellón ha obligat a tallar la L1 de Metrovalencia entre l’Alcúdia i Castelló i a posar autobusos alternatius.

Brancou Badio, a un pas de deixar el València Basket rumb a Panathinaikos

Brancou Badio ja és a Atenes per a passar el reconeixement mèdic amb el Panathinaikos, que preveu pagar la seua clàusula d’eixida del València Basket.

L’IVAM mostra l’evolució de l’Albufera amb Sorolla, fotos i vídeos en una gran exposició

L’IVAM exhibix fins al 18 de juliol més de 200 obres sobre l’Albufera, amb peces de Sorolla, fotografia històrica i projectes artístics actuals.

Anna rebrà 200.000 € per a recuperar la seua illa a l’Albufera

La Diputació de València invertirà 200.000 euros en la recuperació de l’illa de l’Albufera d’Anna i finançarà també una sala multiusos amb més d’1,1 milions d’euros del Pla Obert.

El Consell Jurídic Consultiu demana que la llei d’Acompanyament arribe abans i alerta de la seua complexitat

La presidenta del Consell Jurídic Consultiu, Margarita Soler, considera desitjable que la llei d’Acompanyament es presente amb més antelació i adverteix que modificar moltes normes en una sola llei és una tècnica deficient.

Sato s’entrena a soles a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València

El japonés Ryunosuke Sato ha fet treball individual a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València CF i la seua incorporació al grup dependrà de com es trobe després d’un llarg viatge des de Tòquio.