Froilà de Marichalar, nebot del rei, podria estar en una relació amb la filla de ‘El Cordobés’

 

La Casa Reial i tots els seus membres han lluitat sempre per mantenir-se els més allunyats que els siga possible de les revistes del cor, però sembla que açò és a punt d’acabar-se. Un dels pitjors malsons de la família reial pot fer-se realitat molt ràpid i a qui es deu este temor?

I no podia ser d’una altra manera que a un dels nebots més polèmics dels Reis d’Espanya: Froilán de Marichalar. Després de protagonitzar diverses portades per les seues festes nocturnes o la seua relació amb Mar Torres-Fontes, sembla que Froilán ha trobat un nou amor i esta vegada molt més mediàtic.

Segons avança ‘EsDiario’, el fill major de la infanta Elena estaria mantenint una relació amb Alba Díaz Martín, filla de ‘El Cordobés’ i Vicky Martín Berrocal. Estos personatges, freqüents en les revistes de premsa rosa, no serien els més adequats per a estar relacionats amb la monarquia espanyola segons el pensament de la Casa Reial.

Es van conèixer de festa

Sembla que la parella (encara per confirmar) es van conèixer este estiu a Marbella, concretament en Funky Budha, local on treballava Alba i en el qual Froilà és un client habitual. Des d’eixe moment han coincidit diverses vegades, ja que tots dos pertanyen al mateix grup d’amics de l’alta societat andalusa.

A més, els dos estudien en la mateixa universitat: The College for international studies. Este centre, situat en el barri Salamanca de Madrid reuneix a molta gent exclusiva, i és que cada curs costa al voltant de 20.000 euros. Allí el nebot del rei estudia Administració i direcció d’empreses, mentre que Alba es forma en Màrqueting.

 

 

La família ho desmentix

Per la seua banda tant la dona de ‘El Cordobés’ Virgina Troconis, com la pròpia mare d’Alba, Vicky Martín Berrocal, han negat que entre els joves existisca alguna cosa més que una amistat. Així i tot, la qual cosa és segur, és que Froilán no tardarà a tornar a aparèixer en la premsa rosa ja que esta vegada, potser vaja acompanyat de la seua ‘bona amiga’ Alba Díaz Martín.

 

Últimes notícies

Pastor nega que Morant puga aspirar a la Generalitat per avalar indults a afins al PSOE

Fernando Pastor assegura que Diana Morant, com a ministra que ha participat en indults a condemnats afins al Govern de Sánchez, no pot presidir la Generalitat Valenciana. El síndic del PP també critica el debat sobre la nova financació i acusa Compromís de falta de coherència pel seu paper en els incendis forestals.

Morant insta el PP a assumir el canvi climàtic i a pactar mesures d’Estat

La ministra Diana Morant defensa a València que existeixen eines per a frenar el canvi climàtic, reclama al PP que deixe de negar-lo i demana un pacte d’Estat mentre visita els afectats per l’incendi de la Vall d'Uixó.

Els hidroavions salven la mítica ermita de Santa Bàrbera d’Onda del foc

Els mitjans aeris d’extinció han aconseguit salvar in extremis l’ermita de Santa Bàrbera d’Onda, envoltada per les flames de l’incendi iniciat fa cinc dies a Vall d'Uixó, que ja ha cremat 9.300 hectàrees.

El PSPV exigirà explicacions a Pérez Llorca i Valderrama pel gran incendi de la Vall d’Uixó

El PSPV ha avançat que reclamarà en Les Corts la compareixença del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i del conseller d'Emergències, Juan Carlos Valderrama, per a donar explicacions sobre l'incendi actiu de la Vall d'Uixó. La portaveu adjunta, María José Salvador, subratlla que ara la prioritat és l'extinció, però avisa que després exigiran responsabilitats polítiques.

El Globe de Londres es rendeix al flamenc amb una Shakesperare valenciana

El Shakespeare's Globe de Londres ha estrenat una versió flamenca de 'Trabajos de amor perdidos', dirigida per Indiana Lown-Collins, criada a Pinoso, amb un elenc on brillen diversos artistes espanyols. La proposta fusiona vers isabelí, cante i ball en una producció que ha entusiasmat el públic als primers passes.

Nou conveni del calcer fins 2029 amb pujades salarials i més drets laborals

El sector del calcer ha tancat un conveni col·lectiu per al període 2026-2029 amb pujades salarials anuals, reducció de jornada i nous avanços en igualtat i protecció de les persones treballadores.

València neteja les platges del sud de restes carbonitzades arrossegades per la mar

L'Ajuntament de València ha iniciat la retirada de restes carbonitzades aparegudes esta matinada a les platges del sud, probablement arrossegades per corrents marines des de zones d'incendis pròximes.

La jutgessa de la DANA torna a rebutjar citar de nou l’alcaldessa de València

La jutgessa que investiga la DANA a València ha desestimat una nova petició per a citar com a testimoni l’alcaldessa María José Catalá, en considerar que les proves sol·licitades no guarden relació directa amb els morts de La Torre.
FILMOTECA D'ESTIU