Froilà de Marichalar, nebot del rei, podria estar en una relació amb la filla de ‘El Cordobés’

 

La Casa Reial i tots els seus membres han lluitat sempre per mantenir-se els més allunyats que els siga possible de les revistes del cor, però sembla que açò és a punt d’acabar-se. Un dels pitjors malsons de la família reial pot fer-se realitat molt ràpid i a qui es deu este temor?

I no podia ser d’una altra manera que a un dels nebots més polèmics dels Reis d’Espanya: Froilán de Marichalar. Després de protagonitzar diverses portades per les seues festes nocturnes o la seua relació amb Mar Torres-Fontes, sembla que Froilán ha trobat un nou amor i esta vegada molt més mediàtic.

Segons avança ‘EsDiario’, el fill major de la infanta Elena estaria mantenint una relació amb Alba Díaz Martín, filla de ‘El Cordobés’ i Vicky Martín Berrocal. Estos personatges, freqüents en les revistes de premsa rosa, no serien els més adequats per a estar relacionats amb la monarquia espanyola segons el pensament de la Casa Reial.

Es van conèixer de festa

Sembla que la parella (encara per confirmar) es van conèixer este estiu a Marbella, concretament en Funky Budha, local on treballava Alba i en el qual Froilà és un client habitual. Des d’eixe moment han coincidit diverses vegades, ja que tots dos pertanyen al mateix grup d’amics de l’alta societat andalusa.

A més, els dos estudien en la mateixa universitat: The College for international studies. Este centre, situat en el barri Salamanca de Madrid reuneix a molta gent exclusiva, i és que cada curs costa al voltant de 20.000 euros. Allí el nebot del rei estudia Administració i direcció d’empreses, mentre que Alba es forma en Màrqueting.

 

 

La família ho desmentix

Per la seua banda tant la dona de ‘El Cordobés’ Virgina Troconis, com la pròpia mare d’Alba, Vicky Martín Berrocal, han negat que entre els joves existisca alguna cosa més que una amistat. Així i tot, la qual cosa és segur, és que Froilán no tardarà a tornar a aparèixer en la premsa rosa ja que esta vegada, potser vaja acompanyat de la seua ‘bona amiga’ Alba Díaz Martín.

 

Últimes notícies

Pérez Llorca carrega contra Mascarell i critica les noves imputacions de càrrecs socialistes

Un jutjat de València ha obert procediment abreujat contra el secretari d Organització del PSPV, Vicent Mascarell, i Pérez Llorca aprofita per a criticar la successió d imputacions de càrrecs socialistes i les decisions de Diana Morant.

Mestalla s’acomiadarà del Valencia CF en la jornada 37 davant l’Elx

El Valencia CF ha confirmat que no ha demanat a LaLiga acabar la campanya 2026-27 a Mestalla i que l’últim partit oficial a l’estadi serà en la jornada 37 davant l’Elche, fet que li dona una setmana més per al trasllat al Nou Mestalla.

Beques reforçades i matrícules gratis per a qui aprove primer de carrera a la Comunitat Valenciana

El Consell ha detallat a la Universitat Jaume I les línies del seu pla fins 2030 per enfortir el sistema universitari i investigador, amb més beques i incentius a l’esforç acadèmic. També prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per estabilitzar i modernitzar el sistema.

La nova llei de ciència i el Pla 2030 blindaran el futur de les universitats valencianes

La Generalitat ha detallat a l’UJI la seua estratègia per a donar estabilitat al sistema universitari valencià, impulsar la investigació i reforçar les beques i la cultura de l’esforç.

Beca gratuïta i nova Llei de Ciència: així vol el Consell reforçar les universitats valencianes

El Consell prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per a donar estabilitat al sistema universitari valencià i anuncia la gratuïtat de matrícula per a qui aprove tot primer curs.

Les noves beques i la matrícula gratis marquen l’estratègia del Consell per a la universitat valenciana

El Consell aposta per una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove tot primer per a reforçar el sistema universitari valencià, tal com ha explicat Juanfran Pérez Llorca en la presa de possessió del nou rector de l’UJI, Jesús Lancis.

Beques més fortes i matrícula gratis si s’aprova tot: així vol el Consell reforçar la universitat valenciana

El Consell ha detallat a Castelló la seua estratègia per a reforçar el sistema universitari valencià, amb una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove totes les assignatures del primer curs.

OWN València espera més de 20.000 aficionats als videojocs del 3 al 5 de juliol

El festival de videojocs, e-sports i cultura digital OWN reunix del 3 al 5 de juliol a Fira València més de 20.000 assistents i les principals companyies del sector.