Froilà de Marichalar, nebot del rei, podria estar en una relació amb la filla de ‘El Cordobés’

 

La Casa Reial i tots els seus membres han lluitat sempre per mantenir-se els més allunyats que els siga possible de les revistes del cor, però sembla que açò és a punt d’acabar-se. Un dels pitjors malsons de la família reial pot fer-se realitat molt ràpid i a qui es deu este temor?

I no podia ser d’una altra manera que a un dels nebots més polèmics dels Reis d’Espanya: Froilán de Marichalar. Després de protagonitzar diverses portades per les seues festes nocturnes o la seua relació amb Mar Torres-Fontes, sembla que Froilán ha trobat un nou amor i esta vegada molt més mediàtic.

Segons avança ‘EsDiario’, el fill major de la infanta Elena estaria mantenint una relació amb Alba Díaz Martín, filla de ‘El Cordobés’ i Vicky Martín Berrocal. Estos personatges, freqüents en les revistes de premsa rosa, no serien els més adequats per a estar relacionats amb la monarquia espanyola segons el pensament de la Casa Reial.

Es van conèixer de festa

Sembla que la parella (encara per confirmar) es van conèixer este estiu a Marbella, concretament en Funky Budha, local on treballava Alba i en el qual Froilà és un client habitual. Des d’eixe moment han coincidit diverses vegades, ja que tots dos pertanyen al mateix grup d’amics de l’alta societat andalusa.

A més, els dos estudien en la mateixa universitat: The College for international studies. Este centre, situat en el barri Salamanca de Madrid reuneix a molta gent exclusiva, i és que cada curs costa al voltant de 20.000 euros. Allí el nebot del rei estudia Administració i direcció d’empreses, mentre que Alba es forma en Màrqueting.

 

 

La família ho desmentix

Per la seua banda tant la dona de ‘El Cordobés’ Virgina Troconis, com la pròpia mare d’Alba, Vicky Martín Berrocal, han negat que entre els joves existisca alguna cosa més que una amistat. Així i tot, la qual cosa és segur, és que Froilán no tardarà a tornar a aparèixer en la premsa rosa ja que esta vegada, potser vaja acompanyat de la seua ‘bona amiga’ Alba Díaz Martín.

 

Últimes notícies

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.

L’IVAM incorpora el disseny i renova l’oferta educativa per al curs 2026-27

L’IVAM ha presentat la programació pública, educativa i familiar per al curs 2026-27, amb el disseny com a nova línia d’investigació i una ampliació de les propostes per a jóvens, famílies i primera infància.

Pedro Sánchez visitarà dijous la fàbrica de coets de PLD Space a Elx

Pedro Sánchez té previst visitar este dijous la seu de PLD Space a Elx, empresa que ha liderat el primer llançament orbital privat europeu. La visita arriba després de l’adjudicació d’un contracte de 158,9 milions dins del European Launcher Challenge.