Gil Silgado podria denunciar María Jesús Ruiz per sentir-se «traït» per ella

Gil Silgado

Gil Silgado ha manifestat estar molt decebut amb l’actitud de María Jesús Ruiz | TELECINCO

 

A María Jesús Ruiz no li falten fronts per defensar-se des que va eixir guanyadora de la casa de ‘GH Dúo’. En un primer moment van ser els seus companys; ara, fins i tot, la seua exparella i pare de la seua filla, José María Gil Silgado.

 

En una entrevista a ‘Sálvame Diario’, Gil Silgado parla sobre la que va ser la seua parella sentimental i ho fa amb males paraules i amb una decepció que fa denotar que, segons ell, la mare de la seua filla l’ha fallat com a persona.

 

Gil Silgado se sent part responsable del triomf de Ruiz

Gil Silgado se sent part responsable del triomf de Ruiz al programa de Telecinco, ja que diu haver invertit molts diners perquè guanyara el concurs: «Estic penedit de l’ajuda que li he donat. Considere que el guanyador hauria d’haver sigut Kiko Rivera, després de reflexionar-ho. Després de veure l’actitud prepotent que ha tingut, he sigut partícip i culpable que haja guanyat».

 

A banda, Gil Silgado es mostra fortament dolgut per un pacte que presumptament havia acordat amb Ruiz i que, finalment, no s’ha complit. Segons ha explicat l’exparella, havia quedat amb Ruiz que aniria a buscar la seua filla sola, és a dir, sense la també polèmica mare Juani. Ara bé, aquesta promesa no es va complir i Gil Silgado ha explicat que «m’han arrabassat a la persona que tenim en comú de males formes. Per això, interposaré una denúncia per fets tan greus».

 

No content amb aquestes declaracions, l’exparella de la guanyadora del concurs l’ha qualificat de «mala persona i víctima» i, ha culpabilitzat els seus companys per haver-la victimitzat massa. Així doncs, durant l’entrevista, l’empresari es va mostrar molt «defraudat, humiliat i traït».

 

Gil Silgado

Gil Silgado va concedir una entrevista a ‘Sálvame’ | TELECINCO

 

Una mala relació amb sa mare

Però aquests sentiments no només corresponen a Ruiz, també a sa mare i, per tant, exsogra de Gil Silgado. Davant la seua imminent participació a ‘Supervivientes’, l’empresari li ha desitjat que «li piquen set legions de tortugues i alacrans». «La qualificaria de mala persona, molt dolenta, però l’he descobert tard», afegia. Finalment, i davant tota aquesta tempesta d’acusacions, ‘Sálvame’ ha fet públics aquesta setmana uns àudios en els quals fins i tot Juani parlava malament de la seua filla.

 

En aquest sentit, el col·laborador Kiko Hernández, detallava els àudios: «Fins a deu insults he comptabilitzat. Diu ‘filla d’hospital’, que està molt pujada, que baixe una miqueta, que siga més mare, que jo he tingut molta cura de tu i el teu germà, eres una prepotent, una dèspota».

 

Ruiz no va tardar a respondre a aquestes acusacions i ho va fer amb la publicació d’una fotografia al seu perfil d’Instagram en la qual apareix amb la seua germana i els seus pares. A més a més, acusa en el text que acompanya la foto a Gil Silgado d’haver filtrat els àudios però, adverteix que, «per molt que vulgueu no podreu desestabilitzar l’afecte d’una mare cap a la seua filla».

 

 

 

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.