Gil Silgado podria denunciar María Jesús Ruiz per sentir-se «traït» per ella

Gil Silgado

Gil Silgado ha manifestat estar molt decebut amb l’actitud de María Jesús Ruiz | TELECINCO

 

A María Jesús Ruiz no li falten fronts per defensar-se des que va eixir guanyadora de la casa de ‘GH Dúo’. En un primer moment van ser els seus companys; ara, fins i tot, la seua exparella i pare de la seua filla, José María Gil Silgado.

 

En una entrevista a ‘Sálvame Diario’, Gil Silgado parla sobre la que va ser la seua parella sentimental i ho fa amb males paraules i amb una decepció que fa denotar que, segons ell, la mare de la seua filla l’ha fallat com a persona.

 

Gil Silgado se sent part responsable del triomf de Ruiz

Gil Silgado se sent part responsable del triomf de Ruiz al programa de Telecinco, ja que diu haver invertit molts diners perquè guanyara el concurs: «Estic penedit de l’ajuda que li he donat. Considere que el guanyador hauria d’haver sigut Kiko Rivera, després de reflexionar-ho. Després de veure l’actitud prepotent que ha tingut, he sigut partícip i culpable que haja guanyat».

 

A banda, Gil Silgado es mostra fortament dolgut per un pacte que presumptament havia acordat amb Ruiz i que, finalment, no s’ha complit. Segons ha explicat l’exparella, havia quedat amb Ruiz que aniria a buscar la seua filla sola, és a dir, sense la també polèmica mare Juani. Ara bé, aquesta promesa no es va complir i Gil Silgado ha explicat que «m’han arrabassat a la persona que tenim en comú de males formes. Per això, interposaré una denúncia per fets tan greus».

 

No content amb aquestes declaracions, l’exparella de la guanyadora del concurs l’ha qualificat de «mala persona i víctima» i, ha culpabilitzat els seus companys per haver-la victimitzat massa. Així doncs, durant l’entrevista, l’empresari es va mostrar molt «defraudat, humiliat i traït».

 

Gil Silgado

Gil Silgado va concedir una entrevista a ‘Sálvame’ | TELECINCO

 

Una mala relació amb sa mare

Però aquests sentiments no només corresponen a Ruiz, també a sa mare i, per tant, exsogra de Gil Silgado. Davant la seua imminent participació a ‘Supervivientes’, l’empresari li ha desitjat que «li piquen set legions de tortugues i alacrans». «La qualificaria de mala persona, molt dolenta, però l’he descobert tard», afegia. Finalment, i davant tota aquesta tempesta d’acusacions, ‘Sálvame’ ha fet públics aquesta setmana uns àudios en els quals fins i tot Juani parlava malament de la seua filla.

 

En aquest sentit, el col·laborador Kiko Hernández, detallava els àudios: «Fins a deu insults he comptabilitzat. Diu ‘filla d’hospital’, que està molt pujada, que baixe una miqueta, que siga més mare, que jo he tingut molta cura de tu i el teu germà, eres una prepotent, una dèspota».

 

Ruiz no va tardar a respondre a aquestes acusacions i ho va fer amb la publicació d’una fotografia al seu perfil d’Instagram en la qual apareix amb la seua germana i els seus pares. A més a més, acusa en el text que acompanya la foto a Gil Silgado d’haver filtrat els àudios però, adverteix que, «per molt que vulgueu no podreu desestabilitzar l’afecte d’una mare cap a la seua filla».

 

 

 

Últimes notícies

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.