13.5 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Gil Silgado podria denunciar María Jesús Ruiz per sentir-se «traït» per ella

Gil Silgado

Gil Silgado ha manifestat estar molt decebut amb l’actitud de María Jesús Ruiz | TELECINCO

 

A María Jesús Ruiz no li falten fronts per defensar-se des que va eixir guanyadora de la casa de ‘GH Dúo’. En un primer moment van ser els seus companys; ara, fins i tot, la seua exparella i pare de la seua filla, José María Gil Silgado.

 

En una entrevista a ‘Sálvame Diario’, Gil Silgado parla sobre la que va ser la seua parella sentimental i ho fa amb males paraules i amb una decepció que fa denotar que, segons ell, la mare de la seua filla l’ha fallat com a persona.

 

Gil Silgado se sent part responsable del triomf de Ruiz

Gil Silgado se sent part responsable del triomf de Ruiz al programa de Telecinco, ja que diu haver invertit molts diners perquè guanyara el concurs: «Estic penedit de l’ajuda que li he donat. Considere que el guanyador hauria d’haver sigut Kiko Rivera, després de reflexionar-ho. Després de veure l’actitud prepotent que ha tingut, he sigut partícip i culpable que haja guanyat».

 

A banda, Gil Silgado es mostra fortament dolgut per un pacte que presumptament havia acordat amb Ruiz i que, finalment, no s’ha complit. Segons ha explicat l’exparella, havia quedat amb Ruiz que aniria a buscar la seua filla sola, és a dir, sense la també polèmica mare Juani. Ara bé, aquesta promesa no es va complir i Gil Silgado ha explicat que «m’han arrabassat a la persona que tenim en comú de males formes. Per això, interposaré una denúncia per fets tan greus».

 

No content amb aquestes declaracions, l’exparella de la guanyadora del concurs l’ha qualificat de «mala persona i víctima» i, ha culpabilitzat els seus companys per haver-la victimitzat massa. Així doncs, durant l’entrevista, l’empresari es va mostrar molt «defraudat, humiliat i traït».

 

Gil Silgado

Gil Silgado va concedir una entrevista a ‘Sálvame’ | TELECINCO

 

Una mala relació amb sa mare

Però aquests sentiments no només corresponen a Ruiz, també a sa mare i, per tant, exsogra de Gil Silgado. Davant la seua imminent participació a ‘Supervivientes’, l’empresari li ha desitjat que «li piquen set legions de tortugues i alacrans». «La qualificaria de mala persona, molt dolenta, però l’he descobert tard», afegia. Finalment, i davant tota aquesta tempesta d’acusacions, ‘Sálvame’ ha fet públics aquesta setmana uns àudios en els quals fins i tot Juani parlava malament de la seua filla.

 

En aquest sentit, el col·laborador Kiko Hernández, detallava els àudios: «Fins a deu insults he comptabilitzat. Diu ‘filla d’hospital’, que està molt pujada, que baixe una miqueta, que siga més mare, que jo he tingut molta cura de tu i el teu germà, eres una prepotent, una dèspota».

 

Ruiz no va tardar a respondre a aquestes acusacions i ho va fer amb la publicació d’una fotografia al seu perfil d’Instagram en la qual apareix amb la seua germana i els seus pares. A més a més, acusa en el text que acompanya la foto a Gil Silgado d’haver filtrat els àudios però, adverteix que, «per molt que vulgueu no podreu desestabilitzar l’afecte d’una mare cap a la seua filla».

 

 

 

Últimes notícies

La borrasca Harry deixarà en el Mediterrani ones de més de 6 metres, pluges i neu

Harry assotarà el Mediterrani amb ones de més de 6 metres, pluges intenses i neu des de 1.000 metres. El dimecres remetrà, però s'esperen nous fronts atlàntics.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El sorteig de la Copa del Rei va aparellar al València amb l'Athletic a Mestalla en quarts, ronda a partit únic prevista entre el 3 i el 5 de febrer. Bossio va anticipar un encreuament exigent i va destacar l'empenyiment de l'afició.

Les Corts guarden un minut de silenci per les víctimes de l’accident ferroviari de Adamuz

Les Corts han rendit un minut de silenci en memòria de les víctimes del sinistre de Adamuz, amb participació de tots els grups i missatges de suport i prudència informativa.

Pérez Llorca presidix un minut de silenci per les víctimes de l’accident ferroviari de Còrdova

Pérez Llorca ha presidit un minut de silenci en memòria de les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz. La Generalitat ajusta la seua agenda a l'espera del dol nacional.

València es bolca amb les víctimes de l’accident ferroviari de Adamuz i oferix ajuda

València ha expressat el seu carinyo a les víctimes del sinistre de Adamuz, amb almenys 39 morts, i ha oferit tota l'ajuda possible, sumant-se al dol nacional.

Pérez Llorca encapçala un minut de silenci per les víctimes de l’accident de Còrdova

Juanfran Pérez Llorca ha presidit al migdia d'este dilluns un minut de silenci a Alacant per les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz. La Generalitat ha evitat declaracions i ha deixat la seua agenda a costa de possibles mesures de dol oficial.

Baldoví demana que Pérez Llorca explique en Les Corts la seua postura sobre el finançament autonòmic

Compromís ha sol·licitat la compareixença del president per a fixar posició sobre el nou model de finançament. Baldoví ha defés negociar la proposta del Govern i ha criticat la 'Declaració de Saragossa' per vaga.

Baldoví veu prematur parlar de coalicions i descarta negociacions obertes

El síndic de Compromís, Joan Baldoví, ha considerat prematur debatre aliances per a 2027 i ha assegurat que no hi ha cap negociació formal en marxa.