Gil Silgado podria denunciar María Jesús Ruiz per sentir-se «traït» per ella

Gil Silgado

Gil Silgado ha manifestat estar molt decebut amb l’actitud de María Jesús Ruiz | TELECINCO

 

A María Jesús Ruiz no li falten fronts per defensar-se des que va eixir guanyadora de la casa de ‘GH Dúo’. En un primer moment van ser els seus companys; ara, fins i tot, la seua exparella i pare de la seua filla, José María Gil Silgado.

 

En una entrevista a ‘Sálvame Diario’, Gil Silgado parla sobre la que va ser la seua parella sentimental i ho fa amb males paraules i amb una decepció que fa denotar que, segons ell, la mare de la seua filla l’ha fallat com a persona.

 

Gil Silgado se sent part responsable del triomf de Ruiz

Gil Silgado se sent part responsable del triomf de Ruiz al programa de Telecinco, ja que diu haver invertit molts diners perquè guanyara el concurs: «Estic penedit de l’ajuda que li he donat. Considere que el guanyador hauria d’haver sigut Kiko Rivera, després de reflexionar-ho. Després de veure l’actitud prepotent que ha tingut, he sigut partícip i culpable que haja guanyat».

 

A banda, Gil Silgado es mostra fortament dolgut per un pacte que presumptament havia acordat amb Ruiz i que, finalment, no s’ha complit. Segons ha explicat l’exparella, havia quedat amb Ruiz que aniria a buscar la seua filla sola, és a dir, sense la també polèmica mare Juani. Ara bé, aquesta promesa no es va complir i Gil Silgado ha explicat que «m’han arrabassat a la persona que tenim en comú de males formes. Per això, interposaré una denúncia per fets tan greus».

 

No content amb aquestes declaracions, l’exparella de la guanyadora del concurs l’ha qualificat de «mala persona i víctima» i, ha culpabilitzat els seus companys per haver-la victimitzat massa. Així doncs, durant l’entrevista, l’empresari es va mostrar molt «defraudat, humiliat i traït».

 

Gil Silgado

Gil Silgado va concedir una entrevista a ‘Sálvame’ | TELECINCO

 

Una mala relació amb sa mare

Però aquests sentiments no només corresponen a Ruiz, també a sa mare i, per tant, exsogra de Gil Silgado. Davant la seua imminent participació a ‘Supervivientes’, l’empresari li ha desitjat que «li piquen set legions de tortugues i alacrans». «La qualificaria de mala persona, molt dolenta, però l’he descobert tard», afegia. Finalment, i davant tota aquesta tempesta d’acusacions, ‘Sálvame’ ha fet públics aquesta setmana uns àudios en els quals fins i tot Juani parlava malament de la seua filla.

 

En aquest sentit, el col·laborador Kiko Hernández, detallava els àudios: «Fins a deu insults he comptabilitzat. Diu ‘filla d’hospital’, que està molt pujada, que baixe una miqueta, que siga més mare, que jo he tingut molta cura de tu i el teu germà, eres una prepotent, una dèspota».

 

Ruiz no va tardar a respondre a aquestes acusacions i ho va fer amb la publicació d’una fotografia al seu perfil d’Instagram en la qual apareix amb la seua germana i els seus pares. A més a més, acusa en el text que acompanya la foto a Gil Silgado d’haver filtrat els àudios però, adverteix que, «per molt que vulgueu no podreu desestabilitzar l’afecte d’una mare cap a la seua filla».

 

 

 

Últimes notícies

Castro afronta davant el Betis el partit decisiu per a la permanència del Llevant

Luís Castro reconeix que el Llevant arriba a l'escenari que desitjava, depenent de si mateix davant el Betis per a certificar la permanència, i exigix al seu equip màxima concentració.

El València es juga la Conference davant un Barcelona ja campió

El València necessita guanyar a un Barcelona ja sense objectius i esperar les ensopegades de Getafe i Raig per a aconseguir la plaça de Lliga Conferència en l'última jornada.

Morant acusa a Pérez Llorca d’absentar-se de la crisi educativa i compara la seua actitud amb la de Mazón en la dana

Diana Morant retrau a Juanfran Pérez Llorca que no s'implique en la vaga del professorat i li critica per no revertir beneficis fiscals ni subvencions, mentres exigix explicacions pel cas de les vivendes públiques dels Naus a Alacant.

Set de cada deu directives valencianes treballen en empreses liderades per dones

Quasi el 70% de les empresàries i directives de la Comunitat Valenciana desenrotllen la seua carrera en companyies encapçalades per dones, un entorn que impulsa noves oportunitats i referents femenins.

Un milió d’euros per a modernitzar el regadiu del nispro a Callosa d’en Sarrià

El Govern destina un milió d'euros a implantar tecnologia de reg de precisió en els cultius de nispro i alvocat de Callosa d'en Sarrià, amb l'objectiu d'optimitzar l'ús de l'aigua i reforçar la sostenibilitat del camp valencià.

Morant qüestiona la Justícia per no citar a Mazón ni com investigat ni com a testimoni per la DANA

Diana Morant critica que la Justícia no cite a Carlos Mazón ni com investigat ni com a testimoni per la DANA d'octubre de 2024 i es pregunta si eixa decisió suposa impunitat.

Girona i Elx es juguen la salvació en una final a vida o mort en Montilivi

Girona i Elx arriben a l'última jornada de LaLiga obligats a puntuar en Montilivi per a seguir en Primera: als locals només els val guanyar i als il·licitans els n'hi ha prou amb empatar.