Gil Silgado podria denunciar María Jesús Ruiz per sentir-se «traït» per ella

Gil Silgado

Gil Silgado ha manifestat estar molt decebut amb l’actitud de María Jesús Ruiz | TELECINCO

 

A María Jesús Ruiz no li falten fronts per defensar-se des que va eixir guanyadora de la casa de ‘GH Dúo’. En un primer moment van ser els seus companys; ara, fins i tot, la seua exparella i pare de la seua filla, José María Gil Silgado.

 

En una entrevista a ‘Sálvame Diario’, Gil Silgado parla sobre la que va ser la seua parella sentimental i ho fa amb males paraules i amb una decepció que fa denotar que, segons ell, la mare de la seua filla l’ha fallat com a persona.

 

Gil Silgado se sent part responsable del triomf de Ruiz

Gil Silgado se sent part responsable del triomf de Ruiz al programa de Telecinco, ja que diu haver invertit molts diners perquè guanyara el concurs: «Estic penedit de l’ajuda que li he donat. Considere que el guanyador hauria d’haver sigut Kiko Rivera, després de reflexionar-ho. Després de veure l’actitud prepotent que ha tingut, he sigut partícip i culpable que haja guanyat».

 

A banda, Gil Silgado es mostra fortament dolgut per un pacte que presumptament havia acordat amb Ruiz i que, finalment, no s’ha complit. Segons ha explicat l’exparella, havia quedat amb Ruiz que aniria a buscar la seua filla sola, és a dir, sense la també polèmica mare Juani. Ara bé, aquesta promesa no es va complir i Gil Silgado ha explicat que «m’han arrabassat a la persona que tenim en comú de males formes. Per això, interposaré una denúncia per fets tan greus».

 

No content amb aquestes declaracions, l’exparella de la guanyadora del concurs l’ha qualificat de «mala persona i víctima» i, ha culpabilitzat els seus companys per haver-la victimitzat massa. Així doncs, durant l’entrevista, l’empresari es va mostrar molt «defraudat, humiliat i traït».

 

Gil Silgado

Gil Silgado va concedir una entrevista a ‘Sálvame’ | TELECINCO

 

Una mala relació amb sa mare

Però aquests sentiments no només corresponen a Ruiz, també a sa mare i, per tant, exsogra de Gil Silgado. Davant la seua imminent participació a ‘Supervivientes’, l’empresari li ha desitjat que «li piquen set legions de tortugues i alacrans». «La qualificaria de mala persona, molt dolenta, però l’he descobert tard», afegia. Finalment, i davant tota aquesta tempesta d’acusacions, ‘Sálvame’ ha fet públics aquesta setmana uns àudios en els quals fins i tot Juani parlava malament de la seua filla.

 

En aquest sentit, el col·laborador Kiko Hernández, detallava els àudios: «Fins a deu insults he comptabilitzat. Diu ‘filla d’hospital’, que està molt pujada, que baixe una miqueta, que siga més mare, que jo he tingut molta cura de tu i el teu germà, eres una prepotent, una dèspota».

 

Ruiz no va tardar a respondre a aquestes acusacions i ho va fer amb la publicació d’una fotografia al seu perfil d’Instagram en la qual apareix amb la seua germana i els seus pares. A més a més, acusa en el text que acompanya la foto a Gil Silgado d’haver filtrat els àudios però, adverteix que, «per molt que vulgueu no podreu desestabilitzar l’afecte d’una mare cap a la seua filla».

 

 

 

Últimes notícies

Presó provisional per a dos detinguts per robatoris violents a ancians a Torrevieja

Dos hòmens de 31 i 32 anys han ingressat a la presó provisional acusats de cometre almenys quatre robatoris amb violència a persones d'entre 75 i 93 anys a Torrevieja i La Mata mitjançant el mètode de l'estirada.

Detingut a Torrent un home per agredir i amenaçar a la seua parella embarassada

La Policia Nacional ha detingut a Torrent a un home de 28 anys per presumptes maltractaments físics i psicològics a la seua parella, a la qual hauria agredit durant l'embaràs i després del naixement del bebé.

Detingut a Oliva un jove per agredir a un vianant per a robar-li una cadena d’or

Un jove de 18 anys ha sigut detingut a Oliva acusat de colpejar en la cara a un vianant per a arrabassar-li una cadena d'or. La Guàrdia Civil ho va identificar gràcies a testimonis i va recuperar la joia sostreta.

‘El meu pare és un Millennial’, el llibre que acosta a la generació Alfa a la vida sense mòbil

‘El meu pare és un Millennial’ és una novel·la juvenil del professor Jorge Morcillo que explica a la generació Alfa com era créixer en els 90 i 2000 sense mòbils ni Internet per a millorar el diàleg amb els seus pares.

Possibles ruixats este dissabte a l’interior de Castelló i València i baixada de les màximes

El dissabte es presenta amb cel poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, augment de núvols a la vesprada i possibles ruixats a l'interior de Castelló i València, amb descens de les màximes en el nord i el litoral central.

Mor un copilot i el pilot resulta ferit molt greu en el Rallye de la Ceràmica a Castelló

Un greu accident en el segon tram del Rallye de la Ceràmica, en la carretera entre L'Alcora i Onda, causa la mort del copilot Samuel Ortiz i deixa molt greu al seu germà i pilot, Jordi.

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.