Guerra en Telecinco: Una coneguda periodista carrega contra Belén Esteban

Ejemplo de shortcode con estilo
  El que no sabia Belén Esteban és que després de comentar tot el que ha passat amb Alfonso Merlos li eixiria una nova enemiga: una coneguda periodista amb la que mai ha mantingut una molt bona relació.   La periodista Isabel Rábago, recent nova enemiga de Belén Esteban, està defensant a capa i espasa a la seua amiga Marta López. S’ha convertit en un dels […]

 

El que no sabia Belén Esteban és que després de comentar tot el que ha passat amb Alfonso Merlos li eixiria una nova enemiga: una coneguda periodista amb la que mai ha mantingut una molt bona relació.

 

La periodista Isabel Rábago, recent nova enemiga de Belén Esteban, està defensant a capa i espasa a la seua amiga Marta López. S’ha convertit en un dels seus majors suports des de què la col·laboradora va vore com Alexia Rivas es passejava accidentalment per casa d’Alfonso Merlos durant una connexió en directe.

 

Enfrontades per l’escàndol de Merlos i Marta López

Este cap de setmana Rábago ha desmentit haver-se clavat amb la reportera Alexia Rivas. «Jo no he dit res d’esta companya perquè ni la coneixia fins ahir ni sabia res d’ella. Ací el culpable és Alfonso Merlos. Si necessiteu llegir cinc voltes les coses que dic … jo no sóc responsable del que cada un interprete», va aclarir la fidel amiga de Marta López després de què alguns companys, com Belén Esteban, criticaren un tuit publicat per la periodista sobre la polèmica.

 

El missatge d’Isabel Rábago va directe a la col·laboradora de ‘Sálvame’, després de què esta criticara una declaració seua en la que pareixia que menyspreava a Alexia Rivas en lloc d’Alfonso Merlos.

 

Isabel Rábago respon a Belén Esteban

«Jo vaig posar ‘Marta en esta vida hi ha dos classes de dones, hi ha classes de dones i dones amb classe’. Ho vaig dir igual que ho dic dels hòmens però la meua amiga és una dona. En cap cas jo he dit res a l’altra persona perquè ni la conec ni la jutje. Un puntet en la boca i punt pilota, que ací l’únic que tenia parella és Alfonso Merlos i jo a esta xica ni la conec ni sé res d’ella», va sentenciar Rábago manant a callar Belén Esteban.

 

 

 

En un primer moment, Belén Esteban va deixar caure que el comentari d’Isabel Rábago havia sigut un poc masclista, motiu pel que la periodista i col·laboradora de ‘Viva la vida’ ha eixit a desmentir-ho públicament.

 

La trama sobre l’escàndol seguix, però no només per a Alfonso Merlos, sinó que en este ‘Merlosplace’, tal com s’ha batejat, també se li sumen altres personatges com Javier Negre, Isabel Rábago, Amor Romeira o les suposades amants de periodista entre les que podria estar l’examant de Bigote Arrocet.

Últimes notícies

Pérez Llorca reclama diàleg i gestió per a millorar la vida ciutadana

El president defensa una política útil basada en l’estabilitat, els acords i la col·laboració per a afrontar reptes com la vivenda, l’educació i la justícia.

Luis Enrique alerta: el PSG haurà d’estar al màxim davant del Villarreal

El tècnic del PSG ha advertit de la dificultat del partit de la Liga de Campeones contra el Villarreal i ha demanat als seus jugadors el màxim nivell.

La Comunitat Valenciana matricula 8.680 vehicles a l’octubre, un 2,6 % més

La Comunitat Valenciana ha registrat 8.680 matriculacions a l’octubre, un 2,6 % més interanual. En els deu primers mesos, el total baixa un 11,5 %.

Cinc membres d’una família detinguts a Alacant per l’apunyalament d’un home després d’una discussió de trànsit

Cinc homes d’una mateixa família han sigut detinguts per l’apunyalament greu d’un home de 50 anys a la zona nord d’Alacant. La discussió hauria començat perquè una moto aparcada bloquejava una furgoneta.

Iñigo Pérez: «No hi ha res millor que jugar contra el millor equip»

Iñigo Pérez afronta amb il·lusió el duel contra el PSG i veu el partit com una ocasió per a refer-se de l’última derrota.

El Villarreal C amplia l’avantatge i la lluita pel play-off s’estreny

El Villarreal C conserva el lideratge amb sis punts d’avantatge sobre el Levante B després de la novena jornada. Del tercer al desé classificat només hi ha dos punts de diferència.

‘La verbena de la Paloma’ arriba a Les Arts després de la cancel·lació per la dana

Les Arts estrena el 4 de novembre ‘La verbena de la Paloma’, la primera incursió del teatre en el gènere menut, després de cancel·lar-la en 2024 per la dana.

El pastisser d’Asp Raúl Asencio rebrà el premi Gastro Cinema 2026

El pastisser d’Asp rebrà el guardó en la clausura del festival, el 19 de novembre, al Teatro Arniches d’Alacant.