Guerra en Telecinco: Una coneguda periodista carrega contra Belén Esteban

 

El que no sabia Belén Esteban és que després de comentar tot el que ha passat amb Alfonso Merlos li eixiria una nova enemiga: una coneguda periodista amb la que mai ha mantingut una molt bona relació.

 

La periodista Isabel Rábago, recent nova enemiga de Belén Esteban, està defensant a capa i espasa a la seua amiga Marta López. S’ha convertit en un dels seus majors suports des de què la col·laboradora va vore com Alexia Rivas es passejava accidentalment per casa d’Alfonso Merlos durant una connexió en directe.

 

Enfrontades per l’escàndol de Merlos i Marta López

Este cap de setmana Rábago ha desmentit haver-se clavat amb la reportera Alexia Rivas. «Jo no he dit res d’esta companya perquè ni la coneixia fins ahir ni sabia res d’ella. Ací el culpable és Alfonso Merlos. Si necessiteu llegir cinc voltes les coses que dic … jo no sóc responsable del que cada un interprete», va aclarir la fidel amiga de Marta López després de què alguns companys, com Belén Esteban, criticaren un tuit publicat per la periodista sobre la polèmica.

 

El missatge d’Isabel Rábago va directe a la col·laboradora de ‘Sálvame’, després de què esta criticara una declaració seua en la que pareixia que menyspreava a Alexia Rivas en lloc d’Alfonso Merlos.

 

Isabel Rábago respon a Belén Esteban

«Jo vaig posar ‘Marta en esta vida hi ha dos classes de dones, hi ha classes de dones i dones amb classe’. Ho vaig dir igual que ho dic dels hòmens però la meua amiga és una dona. En cap cas jo he dit res a l’altra persona perquè ni la conec ni la jutje. Un puntet en la boca i punt pilota, que ací l’únic que tenia parella és Alfonso Merlos i jo a esta xica ni la conec ni sé res d’ella», va sentenciar Rábago manant a callar Belén Esteban.

 

 

 

En un primer moment, Belén Esteban va deixar caure que el comentari d’Isabel Rábago havia sigut un poc masclista, motiu pel que la periodista i col·laboradora de ‘Viva la vida’ ha eixit a desmentir-ho públicament.

 

La trama sobre l’escàndol seguix, però no només per a Alfonso Merlos, sinó que en este ‘Merlosplace’, tal com s’ha batejat, també se li sumen altres personatges com Javier Negre, Isabel Rábago, Amor Romeira o les suposades amants de periodista entre les que podria estar l’examant de Bigote Arrocet.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.