Guerra en Telecinco: Una coneguda periodista carrega contra Belén Esteban

 

El que no sabia Belén Esteban és que després de comentar tot el que ha passat amb Alfonso Merlos li eixiria una nova enemiga: una coneguda periodista amb la que mai ha mantingut una molt bona relació.

 

La periodista Isabel Rábago, recent nova enemiga de Belén Esteban, està defensant a capa i espasa a la seua amiga Marta López. S’ha convertit en un dels seus majors suports des de què la col·laboradora va vore com Alexia Rivas es passejava accidentalment per casa d’Alfonso Merlos durant una connexió en directe.

 

Enfrontades per l’escàndol de Merlos i Marta López

Este cap de setmana Rábago ha desmentit haver-se clavat amb la reportera Alexia Rivas. «Jo no he dit res d’esta companya perquè ni la coneixia fins ahir ni sabia res d’ella. Ací el culpable és Alfonso Merlos. Si necessiteu llegir cinc voltes les coses que dic … jo no sóc responsable del que cada un interprete», va aclarir la fidel amiga de Marta López després de què alguns companys, com Belén Esteban, criticaren un tuit publicat per la periodista sobre la polèmica.

 

El missatge d’Isabel Rábago va directe a la col·laboradora de ‘Sálvame’, després de què esta criticara una declaració seua en la que pareixia que menyspreava a Alexia Rivas en lloc d’Alfonso Merlos.

 

Isabel Rábago respon a Belén Esteban

«Jo vaig posar ‘Marta en esta vida hi ha dos classes de dones, hi ha classes de dones i dones amb classe’. Ho vaig dir igual que ho dic dels hòmens però la meua amiga és una dona. En cap cas jo he dit res a l’altra persona perquè ni la conec ni la jutje. Un puntet en la boca i punt pilota, que ací l’únic que tenia parella és Alfonso Merlos i jo a esta xica ni la conec ni sé res d’ella», va sentenciar Rábago manant a callar Belén Esteban.

 

 

 

En un primer moment, Belén Esteban va deixar caure que el comentari d’Isabel Rábago havia sigut un poc masclista, motiu pel que la periodista i col·laboradora de ‘Viva la vida’ ha eixit a desmentir-ho públicament.

 

La trama sobre l’escàndol seguix, però no només per a Alfonso Merlos, sinó que en este ‘Merlosplace’, tal com s’ha batejat, també se li sumen altres personatges com Javier Negre, Isabel Rábago, Amor Romeira o les suposades amants de periodista entre les que podria estar l’examant de Bigote Arrocet.

Últimes notícies

Reobrin les carreteres CV-500 i CV-401 i les platges afectades per l’incendi d’El Saler

Les carreteres CV-500 i CV-401, les platges i gran part dels accessos a la Devesa d’El Saler han reobert després de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees. Es recupera també el servici de l’EMT, encara que alguns camins i tallafocs seguixen tancats mentre continua la investigació de l’origen del foc.

Últim dia d’agost amb menys calor i poques nuvolades a València i Castelló

L’últim dia d’agost arriba amb cels poc ennuvolats i un descens de les màximes a València i l’interior de Castelló, mentre que demà s’esperen alguns núvols i possibles pluges febles disperses.

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.