Iker Casillas emet un comunicat després dels rumors d’infidelitat i la seua tornada a l’hospital

 

Iker Casillas ha emès un comunicat oficial després de fer-se pública una suposada relació que hauria mantingut amb una jove des de 2019, quan encara estava casat amb Sara Carbonero, l’any en el qual ella era intervinguda per un tumor maligne d’ovaris.

Esta notícia eixia a la llum en el programa de Telecinco “Sálvame“. El futbolista afegix que se sent assetjat i que al final haurà de deixar de dur al col·legi als seus fills.

“Estic cansat de veure a diferents persones que s’inventen històries relacionades amb mi, per la qual cosa he pres la decisió que els meus advocats inicien les corresponents demandes”, afirma.

A més, ha volgut aclarir que la notícia que es publicava en els mitjans de comunicació sobre que havia tingut un altre problema de salut relacionat amb el cor també era falsa.

“Diverses notícies ha difós notícies del meu estat de salut, fent entreveure que havia sofert una recaiguda sobre la malaltia que vaig superar, quan es va tractar d’un simple atac d’al·lèrgia”, ha declarat.

L’exfutbolista ha amenaçat amb demandar als qui difonguen estes informacions que “hauran de demostrar en els Tribunals de Justícia“.

Ha assegurat que la seua família i ell estan sofrint “un assetjament permanent” des que van anunciar la seua separació, provocant-los “un mal irreparable”.

<

>

 

 

Des que Iker Casillas i Sara Carbonero van anunciar la seua separació, no s’ha deixat d’especular sobre els motius que han portat al divorci d’una de les parelles més mediàtiques.

A més, el passat 28 de març, segons va publicar la revista Hola!, l’exfutbolista tornava a sofrir un esglai relacionat amb la seua salut.

Pel que sembla, mentre Iker jugava al pàdel va sentir “un fort dolor” i que el cor bategava a un ritme més ràpid de l’habitual. L’esportista es va traslladar a l’hospital i, després d’unes hores en observació i diverses proves, li van donar l’alta. En conéixer la notícia, els mitjans van preguntar a l’esportista com es trobava. No obstant això, el exportero de la Selecció Espanyola de Futbol, no semblava molt disposat a atendre la premsa i, en una conversa amb el seu advocat, va preguntar si podia denunciar als paparazzis per gravar-li mentre parlava per telèfon.

Esta no ha estat l’única vegada que l’esportista s’ha mostrat distant amb la premsa. En les últimes hores, ‘Sálvame‘ donava veu a una noia que assegurava haver mantingut una relació sentimental amb Iker des de l’any 2019, molt abans de posar fi al matrimoni amb la comunicadora. Malgrat això i alié als comentaris, el del Reial Madrid va acudir al col·legi a portar als seus fills i, allí, va trobar, de nou, a la premsa.

“Que estiga sortint del col·legi us dóna exactament igual, no? I no ho dic pels meus, ho dic en general. Pregunteu-me en un altre moment, no en el col·legi, quan és aquí tota la gent amb tots els pares veient això”, deia Iker Casillas. “Al final deixaré de portar als meus fills al col·legi, sembla que voleu això. Veient cada dia l’assetjament que m’esteu fent hauré de deixar de venir”, afegia l’esportista abans de marxar-se en el seu cotxe.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Desmantellades tres clíniques estètiques il·legals que aplicaven bòtox low cost en vivendes

La Guàrdia Civil ha desmantellat tres clíniques estètiques clandestines en domicilis de Tarragona, València i Alacant que aplicaven bòtox sense control sanitari per 150 euros, molt per davall del preu habitual del mercat.

Hisenda retrau a la Generalitat que rebutge 3.669 milions més per a la Comunitat Valenciana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, defén en el Congrés la proposta de nou model de finançament, que aporta 3.669 milions més a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que la Generalitat la rebutge mentres Compromís denuncia l'infrafinançament històric.

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a Alacant a la seua parella admet l’error davant el seu superior

El tècnic de Vivenda que va gestionar en exclusiva els expedients de la promoció pública Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer al seu superior que es va equivocar en adjudicar una de les vivendes a la seua parella. La seua actuació ha destapat un suposat colador en la normativa i ha deslligat una crisi política a Alacant.

Vox veu qüestionables les formes del seu diputat en el Congrés però descarta sancionar-li

Vox reconeix que l'actitud del seu diputat José María Sánchez en el Congrés va ser qüestionable, però descarta sancions o queixes formals i responsabilitza als insults que denuncia des d'altres escons.

La meteoròloga d’À Punt defén que amb millors avisos s’haurien salvat vides en la dana

La meteoròloga d'À Punt Victoria Roselló sosté davant la jutgessa que, amb avisos clars i a temps a la població, es podrien haver salvat vides en la dana i critica la tardana activació del Cecopi.

Catalá es declara ansiosa perquè la Fiscalia Anticorrupció demane tota la documentació a l’Ajuntament

María José Catalá assegura que la Fiscalia Anticorrupció encara no ha sol·licitat documentació sobre la recol·locació de personal i es mostra disposada a col·laborar activament per a dissipar qualsevol dubte.

Feijóo acusa el Govern d’ocultar les xifres d’immigrants que es beneficiaran de la regularització

Alberto Núñez Feijóo critica que el Govern no concrete en el Congrés quants immigrants s'acolliran a la regularització extraordinària, mentres la ministra Elma Saiz parla d'unes 500.000 persones com a estimació no oficial.

La Comunitat Valenciana atén 590 menors migrants no acompanyats i alerta d’un possible col·lapse

La Comunitat Valenciana atén 590 menors migrants no acompanyats i el president de la Generalitat advertix que l'arribada prevista d'altres 1.900 supera la capacitat del sistema d'acolliment autonòmic. A més, critica el nou decret de regularització del Govern central, al qual acusa de posar en risc els servicis públics i de respondre a interessos electorals.