Iker Casillas emet un comunicat després dels rumors d’infidelitat i la seua tornada a l’hospital

 

Iker Casillas ha emès un comunicat oficial després de fer-se pública una suposada relació que hauria mantingut amb una jove des de 2019, quan encara estava casat amb Sara Carbonero, l’any en el qual ella era intervinguda per un tumor maligne d’ovaris.

Esta notícia eixia a la llum en el programa de Telecinco “Sálvame“. El futbolista afegix que se sent assetjat i que al final haurà de deixar de dur al col·legi als seus fills.

“Estic cansat de veure a diferents persones que s’inventen històries relacionades amb mi, per la qual cosa he pres la decisió que els meus advocats inicien les corresponents demandes”, afirma.

A més, ha volgut aclarir que la notícia que es publicava en els mitjans de comunicació sobre que havia tingut un altre problema de salut relacionat amb el cor també era falsa.

“Diverses notícies ha difós notícies del meu estat de salut, fent entreveure que havia sofert una recaiguda sobre la malaltia que vaig superar, quan es va tractar d’un simple atac d’al·lèrgia”, ha declarat.

L’exfutbolista ha amenaçat amb demandar als qui difonguen estes informacions que “hauran de demostrar en els Tribunals de Justícia“.

Ha assegurat que la seua família i ell estan sofrint “un assetjament permanent” des que van anunciar la seua separació, provocant-los “un mal irreparable”.

<

>

 

 

Des que Iker Casillas i Sara Carbonero van anunciar la seua separació, no s’ha deixat d’especular sobre els motius que han portat al divorci d’una de les parelles més mediàtiques.

A més, el passat 28 de març, segons va publicar la revista Hola!, l’exfutbolista tornava a sofrir un esglai relacionat amb la seua salut.

Pel que sembla, mentre Iker jugava al pàdel va sentir “un fort dolor” i que el cor bategava a un ritme més ràpid de l’habitual. L’esportista es va traslladar a l’hospital i, després d’unes hores en observació i diverses proves, li van donar l’alta. En conéixer la notícia, els mitjans van preguntar a l’esportista com es trobava. No obstant això, el exportero de la Selecció Espanyola de Futbol, no semblava molt disposat a atendre la premsa i, en una conversa amb el seu advocat, va preguntar si podia denunciar als paparazzis per gravar-li mentre parlava per telèfon.

Esta no ha estat l’única vegada que l’esportista s’ha mostrat distant amb la premsa. En les últimes hores, ‘Sálvame‘ donava veu a una noia que assegurava haver mantingut una relació sentimental amb Iker des de l’any 2019, molt abans de posar fi al matrimoni amb la comunicadora. Malgrat això i alié als comentaris, el del Reial Madrid va acudir al col·legi a portar als seus fills i, allí, va trobar, de nou, a la premsa.

“Que estiga sortint del col·legi us dóna exactament igual, no? I no ho dic pels meus, ho dic en general. Pregunteu-me en un altre moment, no en el col·legi, quan és aquí tota la gent amb tots els pares veient això”, deia Iker Casillas. “Al final deixaré de portar als meus fills al col·legi, sembla que voleu això. Veient cada dia l’assetjament que m’esteu fent hauré de deixar de venir”, afegia l’esportista abans de marxar-se en el seu cotxe.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.