Iker Casillas emet un comunicat després dels rumors d’infidelitat i la seua tornada a l’hospital

 

Iker Casillas ha emès un comunicat oficial després de fer-se pública una suposada relació que hauria mantingut amb una jove des de 2019, quan encara estava casat amb Sara Carbonero, l’any en el qual ella era intervinguda per un tumor maligne d’ovaris.

Esta notícia eixia a la llum en el programa de Telecinco «Sálvame«. El futbolista afegix que se sent assetjat i que al final haurà de deixar de dur al col·legi als seus fills.

«Estic cansat de veure a diferents persones que s’inventen històries relacionades amb mi, per la qual cosa he pres la decisió que els meus advocats inicien les corresponents demandes», afirma.

A més, ha volgut aclarir que la notícia que es publicava en els mitjans de comunicació sobre que havia tingut un altre problema de salut relacionat amb el cor també era falsa.

«Diverses notícies ha difós notícies del meu estat de salut, fent entreveure que havia sofert una recaiguda sobre la malaltia que vaig superar, quan es va tractar d’un simple atac d’al·lèrgia», ha declarat.

L’exfutbolista ha amenaçat amb demandar als qui difonguen estes informacions que «hauran de demostrar en els Tribunals de Justícia«.

Ha assegurat que la seua família i ell estan sofrint «un assetjament permanent» des que van anunciar la seua separació, provocant-los «un mal irreparable».

<

>

 

 

Des que Iker Casillas i Sara Carbonero van anunciar la seua separació, no s’ha deixat d’especular sobre els motius que han portat al divorci d’una de les parelles més mediàtiques.

A més, el passat 28 de març, segons va publicar la revista Hola!, l’exfutbolista tornava a sofrir un esglai relacionat amb la seua salut.

Pel que sembla, mentre Iker jugava al pàdel va sentir «un fort dolor» i que el cor bategava a un ritme més ràpid de l’habitual. L’esportista es va traslladar a l’hospital i, després d’unes hores en observació i diverses proves, li van donar l’alta. En conéixer la notícia, els mitjans van preguntar a l’esportista com es trobava. No obstant això, el exportero de la Selecció Espanyola de Futbol, no semblava molt disposat a atendre la premsa i, en una conversa amb el seu advocat, va preguntar si podia denunciar als paparazzis per gravar-li mentre parlava per telèfon.

Esta no ha estat l’única vegada que l’esportista s’ha mostrat distant amb la premsa. En les últimes hores, ‘Sálvame‘ donava veu a una noia que assegurava haver mantingut una relació sentimental amb Iker des de l’any 2019, molt abans de posar fi al matrimoni amb la comunicadora. Malgrat això i alié als comentaris, el del Reial Madrid va acudir al col·legi a portar als seus fills i, allí, va trobar, de nou, a la premsa.

«Que estiga sortint del col·legi us dóna exactament igual, no? I no ho dic pels meus, ho dic en general. Pregunteu-me en un altre moment, no en el col·legi, quan és aquí tota la gent amb tots els pares veient això», deia Iker Casillas. «Al final deixaré de portar als meus fills al col·legi, sembla que voleu això. Veient cada dia l’assetjament que m’esteu fent hauré de deixar de venir», afegia l’esportista abans de marxar-se en el seu cotxe.

Últimes notícies

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.