12.5 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Iker Casillas emet un comunicat després dels rumors d’infidelitat i la seua tornada a l’hospital

 

Iker Casillas ha emès un comunicat oficial després de fer-se pública una suposada relació que hauria mantingut amb una jove des de 2019, quan encara estava casat amb Sara Carbonero, l’any en el qual ella era intervinguda per un tumor maligne d’ovaris.

Esta notícia eixia a la llum en el programa de Telecinco “Sálvame“. El futbolista afegix que se sent assetjat i que al final haurà de deixar de dur al col·legi als seus fills.

“Estic cansat de veure a diferents persones que s’inventen històries relacionades amb mi, per la qual cosa he pres la decisió que els meus advocats inicien les corresponents demandes”, afirma.

A més, ha volgut aclarir que la notícia que es publicava en els mitjans de comunicació sobre que havia tingut un altre problema de salut relacionat amb el cor també era falsa.

“Diverses notícies ha difós notícies del meu estat de salut, fent entreveure que havia sofert una recaiguda sobre la malaltia que vaig superar, quan es va tractar d’un simple atac d’al·lèrgia”, ha declarat.

L’exfutbolista ha amenaçat amb demandar als qui difonguen estes informacions que “hauran de demostrar en els Tribunals de Justícia“.

Ha assegurat que la seua família i ell estan sofrint “un assetjament permanent” des que van anunciar la seua separació, provocant-los “un mal irreparable”.

<

>

 

 

Des que Iker Casillas i Sara Carbonero van anunciar la seua separació, no s’ha deixat d’especular sobre els motius que han portat al divorci d’una de les parelles més mediàtiques.

A més, el passat 28 de març, segons va publicar la revista Hola!, l’exfutbolista tornava a sofrir un esglai relacionat amb la seua salut.

Pel que sembla, mentre Iker jugava al pàdel va sentir “un fort dolor” i que el cor bategava a un ritme més ràpid de l’habitual. L’esportista es va traslladar a l’hospital i, després d’unes hores en observació i diverses proves, li van donar l’alta. En conéixer la notícia, els mitjans van preguntar a l’esportista com es trobava. No obstant això, el exportero de la Selecció Espanyola de Futbol, no semblava molt disposat a atendre la premsa i, en una conversa amb el seu advocat, va preguntar si podia denunciar als paparazzis per gravar-li mentre parlava per telèfon.

Esta no ha estat l’única vegada que l’esportista s’ha mostrat distant amb la premsa. En les últimes hores, ‘Sálvame‘ donava veu a una noia que assegurava haver mantingut una relació sentimental amb Iker des de l’any 2019, molt abans de posar fi al matrimoni amb la comunicadora. Malgrat això i alié als comentaris, el del Reial Madrid va acudir al col·legi a portar als seus fills i, allí, va trobar, de nou, a la premsa.

“Que estiga sortint del col·legi us dóna exactament igual, no? I no ho dic pels meus, ho dic en general. Pregunteu-me en un altre moment, no en el col·legi, quan és aquí tota la gent amb tots els pares veient això”, deia Iker Casillas. “Al final deixaré de portar als meus fills al col·legi, sembla que voleu això. Veient cada dia l’assetjament que m’esteu fent hauré de deixar de venir”, afegia l’esportista abans de marxar-se en el seu cotxe.

Últimes notícies

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.

La nova estació de València Sud s’obri este divendres amb més accessibilitat i resiliència

L'estació de València Sud s'obri este divendres, elevada un metre i amb tres ascensors, la qual cosa completa l'accessibilitat de tota la xarxa i reforça la resposta davant temporals. El projecte s'integra en la reconstrucció després de la dana, amb inversions en el complex i un pla anual per a millorar línies.