Iker Casillas emet un comunicat després dels rumors d’infidelitat i la seua tornada a l’hospital

Ejemplo de shortcode con estilo
  Iker Casillas ha emès un comunicat oficial després de fer-se pública una suposada relació que hauria mantingut amb una jove des de 2019, quan encara estava casat amb Sara Carbonero, l’any en el qual ella era intervinguda per un tumor maligne d’ovaris. Esta notícia eixia a la llum en el programa de Telecinco «Sálvame«. El futbolista afegix que se sent assetjat i que […]

 

Iker Casillas ha emès un comunicat oficial després de fer-se pública una suposada relació que hauria mantingut amb una jove des de 2019, quan encara estava casat amb Sara Carbonero, l’any en el qual ella era intervinguda per un tumor maligne d’ovaris.

Esta notícia eixia a la llum en el programa de Telecinco «Sálvame«. El futbolista afegix que se sent assetjat i que al final haurà de deixar de dur al col·legi als seus fills.

«Estic cansat de veure a diferents persones que s’inventen històries relacionades amb mi, per la qual cosa he pres la decisió que els meus advocats inicien les corresponents demandes», afirma.

A més, ha volgut aclarir que la notícia que es publicava en els mitjans de comunicació sobre que havia tingut un altre problema de salut relacionat amb el cor també era falsa.

«Diverses notícies ha difós notícies del meu estat de salut, fent entreveure que havia sofert una recaiguda sobre la malaltia que vaig superar, quan es va tractar d’un simple atac d’al·lèrgia», ha declarat.

L’exfutbolista ha amenaçat amb demandar als qui difonguen estes informacions que «hauran de demostrar en els Tribunals de Justícia«.

Ha assegurat que la seua família i ell estan sofrint «un assetjament permanent» des que van anunciar la seua separació, provocant-los «un mal irreparable».

<

>

 

 

Des que Iker Casillas i Sara Carbonero van anunciar la seua separació, no s’ha deixat d’especular sobre els motius que han portat al divorci d’una de les parelles més mediàtiques.

A més, el passat 28 de març, segons va publicar la revista Hola!, l’exfutbolista tornava a sofrir un esglai relacionat amb la seua salut.

Pel que sembla, mentre Iker jugava al pàdel va sentir «un fort dolor» i que el cor bategava a un ritme més ràpid de l’habitual. L’esportista es va traslladar a l’hospital i, després d’unes hores en observació i diverses proves, li van donar l’alta. En conéixer la notícia, els mitjans van preguntar a l’esportista com es trobava. No obstant això, el exportero de la Selecció Espanyola de Futbol, no semblava molt disposat a atendre la premsa i, en una conversa amb el seu advocat, va preguntar si podia denunciar als paparazzis per gravar-li mentre parlava per telèfon.

Esta no ha estat l’única vegada que l’esportista s’ha mostrat distant amb la premsa. En les últimes hores, ‘Sálvame‘ donava veu a una noia que assegurava haver mantingut una relació sentimental amb Iker des de l’any 2019, molt abans de posar fi al matrimoni amb la comunicadora. Malgrat això i alié als comentaris, el del Reial Madrid va acudir al col·legi a portar als seus fills i, allí, va trobar, de nou, a la premsa.

«Que estiga sortint del col·legi us dóna exactament igual, no? I no ho dic pels meus, ho dic en general. Pregunteu-me en un altre moment, no en el col·legi, quan és aquí tota la gent amb tots els pares veient això», deia Iker Casillas. «Al final deixaré de portar als meus fills al col·legi, sembla que voleu això. Veient cada dia l’assetjament que m’esteu fent hauré de deixar de venir», afegia l’esportista abans de marxar-se en el seu cotxe.

Últimes notícies

Desallotgen un càmping a Xàbia i més de 100 persones passen la nit en un alberg

Els bombers han desallotjat el càmping El Naranjal de Xàbia per l’episodi intens de pluges, i més d’un centenar de persones s’han traslladat a un alberg municipal. Les autoritats demanen evitar desplaçaments innecessaris mentres continuen els avisos per pluja a la Comunitat Valenciana.

Gandia reforça la vigilància a Beniopa i obri el pavelló del Raval per la pluja extrema

Gandia ha reforçat la vigilància en zones inundables com el barranc de Beniopa i està habilitant el pavelló del Raval per als veïns, davant les fortes pluges que han deixat 309,2 litres per metre quadrat en 24 hores.

Localitzen sense vida una dona que s’havia banyat en una platja de Sagunt en plena alerta per fortes pluges

Els servicis d’emergència han trobat morta una dona desapareguda este diumenge mentre es banyava en una platja de Sagunt, mentres la Comunitat Valenciana es trobava en alerta per fortes pluges i fenòmens costaners.

Trobeu sense vida la dona desapareguda mentre es banyava a la platja de Sagunt

Han localitzat el cos sense vida d’una dona que havia desaparegut este diumenge mentre es banyava a una platja de Sagunt, en una jornada marcada per l’alerta per pluges i fenòmens costaners.

Nou avís Es-Alert per risc d’inundacions al sud de València i nord d’Alacant

La Generalitat ha activat un nou Es-Alert per fortes pluges i risc d’inundacions al litoral sud de València i al litoral nord i interior d’Alacant, i demana extremar les precaucions. L’avís inclou recomanacions de seguretat com allunyar-se de rius i soterranis i telefonar al 112 en cas d’emergència.

Emergència 1 per pluges a la Marina Alta i avís en cinc comarques més

La Generalitat ha decretat l’emergència 1 per fortes pluges a la Marina Alta i la situació 0 en cinc comarques més, amb avisos d’acumulats que podrien superar els 400 litres en 24 hores. Emergències ha atés quasi 300 incidents, sobretot per inundacions i desperfectes en la via pública.

El València Basket reacciona amb una victòria sòlida davant l’UCAM Murcia

El València Basket ha tallat una dinàmica de tres derrotes seguides amb una victòria contundent contra l’UCAM Murcia, que Xavi Albert qualifica de colp sobre la taula.

Tall de les línies de Rodalia C1 i C2 des de les 20.00 hores per l’alerta roja per pluges

Adif ha suspés este divendres, des de les 20.00 hores i fins a nou avís, la circulació de les línies de Rodalia C1 i C2 entre València Estació Nord i Gandia i entre València Estació Nord i Moixent per l’alerta roja per pluges i tempesta al litoral sud de València i nord d’Alacant.