Anuncios

Infanta Elena: la seua addicció de joventut, al descobert

Imatge d'arxiu de la primogènita del Rei Juan Carlos I i la Reina Sofia

Imatge d’arxiu de la primogènita del Rei Juan Carlos I i la Reina Sofia | Europa Press

 

Les addiccions poden ser molt perilloses. Qualsevol activitat quotidiana portada a l’extrem és potencialment addictiva: la feina, les noves tecnologies, el menjar, el joc, etc.Tot i que les adiccions més perilloses són les més conegudes com les drogues o l’alcohol, ja que perjudiquen seriosament la salut, no per això són menys nocives altres tipus d’addiccions menys conegudes com són la televisió, les compres o el mòbil, per exemple.

 

Anuncios

Els seus efectes no són tan evidents, però afecten visiblement la voluntat i la capacitat de raonament de qui les patixen, perjudicant a la vegada el seu dia a dia.

 

Aquest va ser el cas que va patir la Infanta Elena quan era jove. La filla dels Reis Emèrits d’Espanya, va estar enganxada al ‘Teletienda’ durant la seua joventut; Carmen Duarto ho explicava al diari ‘La Razón’. 

 

Anar de compres, més que una passió

És coneguda l’afició que té la Infanta Elena per les compres. És habitual veure-la comprar en grans superfícies de roba quan hi ha rebaixes. A més és aficionada a anar de compres en establiments ‘low cost’ i a gran escala, com a l’hipermercat Costco, cadena que oferix per als seus socis productes en grans quantitats a preus irrisoris.

 

De jove, però, es va enganxar al ‘Teletienda’ quan van aparèixer les cadenes de televisió privades. Per aquella època, quan la Infanta encara no tenia els 30 anys, va començar a comprar moltes coses entre les quals se trobaven productes per aprimar.

 

El Rei Juan Carlos I al costat de la Infanta Elena compartint una de les seves aficions, la tauromaquia

El Rei Juan Carlos I al costat de la Infanta Helena compartint una de les seues aficions, la tauromaquia | LA COCTELERA

 

 

Enviaments a nom d’un altre

Amb l’ajuda dels germans Fuster i per tal d’ocultar la seua activitat dels ulls dels Reis Emèrits, se les va empescar d’una manera que impedira als seus pares adonar-se de la seua afició exagerada per les compres, ja que per aquella època vivien amb ella al Palau de la Zarzuela.

 

Els germans Fuster van deixar a la Infanta posar el nom de la seua mare i la direcció de casa seua en cada paquet que comprava. La filla dels Reis havia d’evitar de totes totes que el seu nom, així com la direcció de la Casa Reial, apareguera en els paquets que rebia.

 

D’aquesta manera va evitar ser descoberta pels seus pares durant un temps, però no massa, ja que finalment -i no se sap com- els Reis se’n van acabar assabentant. Es desconeix, però, si la Infanta seguix mantenint la seua afició pel ‘Teletienda’.

 

Elena de Borbó amb la seva filla, Victoria Federica

Elena de Borbó amb la seua filla, Victoria Federica | LA COCTELERA

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios