Infanta Elena: la seua addicció de joventut, al descobert

Imatge d'arxiu de la primogènita del Rei Juan Carlos I i la Reina Sofia

Imatge d’arxiu de la primogènita del Rei Juan Carlos I i la Reina Sofia | Europa Press

 

Les addiccions poden ser molt perilloses. Qualsevol activitat quotidiana portada a l’extrem és potencialment addictiva: la feina, les noves tecnologies, el menjar, el joc, etc.Tot i que les adiccions més perilloses són les més conegudes com les drogues o l’alcohol, ja que perjudiquen seriosament la salut, no per això són menys nocives altres tipus d’addiccions menys conegudes com són la televisió, les compres o el mòbil, per exemple.

 

Els seus efectes no són tan evidents, però afecten visiblement la voluntat i la capacitat de raonament de qui les patixen, perjudicant a la vegada el seu dia a dia.

 

Aquest va ser el cas que va patir la Infanta Elena quan era jove. La filla dels Reis Emèrits d’Espanya, va estar enganxada al ‘Teletienda’ durant la seua joventut; Carmen Duarto ho explicava al diari ‘La Razón’. 

 

Anar de compres, més que una passió

És coneguda l’afició que té la Infanta Elena per les compres. És habitual veure-la comprar en grans superfícies de roba quan hi ha rebaixes. A més és aficionada a anar de compres en establiments ‘low cost’ i a gran escala, com a l’hipermercat Costco, cadena que oferix per als seus socis productes en grans quantitats a preus irrisoris.

 

De jove, però, es va enganxar al ‘Teletienda’ quan van aparèixer les cadenes de televisió privades. Per aquella època, quan la Infanta encara no tenia els 30 anys, va començar a comprar moltes coses entre les quals se trobaven productes per aprimar.

 

El Rei Juan Carlos I al costat de la Infanta Elena compartint una de les seves aficions, la tauromaquia

El Rei Juan Carlos I al costat de la Infanta Helena compartint una de les seues aficions, la tauromaquia | LA COCTELERA

 

 

Enviaments a nom d’un altre

Amb l’ajuda dels germans Fuster i per tal d’ocultar la seua activitat dels ulls dels Reis Emèrits, se les va empescar d’una manera que impedira als seus pares adonar-se de la seua afició exagerada per les compres, ja que per aquella època vivien amb ella al Palau de la Zarzuela.

 

Els germans Fuster van deixar a la Infanta posar el nom de la seua mare i la direcció de casa seua en cada paquet que comprava. La filla dels Reis havia d’evitar de totes totes que el seu nom, així com la direcció de la Casa Reial, apareguera en els paquets que rebia.

 

D’aquesta manera va evitar ser descoberta pels seus pares durant un temps, però no massa, ja que finalment -i no se sap com- els Reis se’n van acabar assabentant. Es desconeix, però, si la Infanta seguix mantenint la seua afició pel ‘Teletienda’.

 

Elena de Borbó amb la seva filla, Victoria Federica

Elena de Borbó amb la seua filla, Victoria Federica | LA COCTELERA

 

Últimes notícies

La dona aïllada a Alacant per hantavirus continua la quarantena a casa darrere l’altre PCR negatiu

La dona de 32 anys aïllada per sospita de hantavirus a Alacant acumula cinc PCR negatives i seguix en quarantena domiciliària sota vigilància activa de Salut Pública fins al 5 de juny.

Felipe González augura que Europa necessitarà fins a deu anys per a assumir la seua seguretat i defensa

Felipe González calcula que Europa tardarà entre huit i deu anys a fer-se càrrec de la seua seguretat i defensa, sempre que supere els interessos nacionals. Defén més inversió pròpia en defensa, mantindre l'energia nuclear i reforçar infraestructures davant l'augment de població.

Roberto Bautista s’acomiada de Roland Garros en primera ronda

Roberto Bautista, en la seua última temporada com a professional, cau en primera ronda de Roland Garros davant Brandon Nakashima i s'acomiada del Gran eslam parisenc.

Educació i sindicats encaren amb optimisme una reunió clau per a frenar la vaga indefinida

Educació i els sindicats docents reprenen les negociacions amb una nova proposta sindical sobre la taula i un clima d'optimisme per a intentar tancar la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la DANA insistix a obtindre les crides de l’alcalde d’Utiel al 112 del 29 d’octubre

La magistrada que investiga la gestió de la DANA torna a reclamar al 112 de la Generalitat les gravacions de les crides de l'alcalde d'Utiel i ordena creuar els registres aportats per l'alcaldessa de Torrent.

S’entrega a Madrid el conductor escapolit després d’un atropellament mortal en Port de Sagunt

El conductor que va atropellar mortalment a un vianant en Port de Sagunt i va fugir a gran velocitat s'ha entregat en una comissaria de Madrid després d'un dia en parador ignorat.

La Comunitat Valenciana reforça el seu lideratge en gestió de l’aigua amb més de 10 milions per a infraestructures hídriques

La Generalitat impulsa els plans integrals de sanejament urbà amb més de 10 milions d'euros per a modernitzar depuradores, reforçar infraestructures hídriques i preparar-se davant pluges extremes.

Barcala defén que l’únic acte institucional del 25 de maig és el de l’Ajuntament d’Alacant

Luis Barcala reivindica que l'homenatge del 25 de maig organitzat per l'Ajuntament és l'únic acte institucional pel bombardeig del Mercat Central i evita valorar l'absència de l'oposició.