Infanta Elena: la seua addicció de joventut, al descobert

Imatge d'arxiu de la primogènita del Rei Juan Carlos I i la Reina Sofia

Imatge d’arxiu de la primogènita del Rei Juan Carlos I i la Reina Sofia | Europa Press

 

Les addiccions poden ser molt perilloses. Qualsevol activitat quotidiana portada a l’extrem és potencialment addictiva: la feina, les noves tecnologies, el menjar, el joc, etc.Tot i que les adiccions més perilloses són les més conegudes com les drogues o l’alcohol, ja que perjudiquen seriosament la salut, no per això són menys nocives altres tipus d’addiccions menys conegudes com són la televisió, les compres o el mòbil, per exemple.

 

Els seus efectes no són tan evidents, però afecten visiblement la voluntat i la capacitat de raonament de qui les patixen, perjudicant a la vegada el seu dia a dia.

 

Aquest va ser el cas que va patir la Infanta Elena quan era jove. La filla dels Reis Emèrits d’Espanya, va estar enganxada al ‘Teletienda’ durant la seua joventut; Carmen Duarto ho explicava al diari ‘La Razón’. 

 

Anar de compres, més que una passió

És coneguda l’afició que té la Infanta Elena per les compres. És habitual veure-la comprar en grans superfícies de roba quan hi ha rebaixes. A més és aficionada a anar de compres en establiments ‘low cost’ i a gran escala, com a l’hipermercat Costco, cadena que oferix per als seus socis productes en grans quantitats a preus irrisoris.

 

De jove, però, es va enganxar al ‘Teletienda’ quan van aparèixer les cadenes de televisió privades. Per aquella època, quan la Infanta encara no tenia els 30 anys, va començar a comprar moltes coses entre les quals se trobaven productes per aprimar.

 

El Rei Juan Carlos I al costat de la Infanta Elena compartint una de les seves aficions, la tauromaquia

El Rei Juan Carlos I al costat de la Infanta Helena compartint una de les seues aficions, la tauromaquia | LA COCTELERA

 

 

Enviaments a nom d’un altre

Amb l’ajuda dels germans Fuster i per tal d’ocultar la seua activitat dels ulls dels Reis Emèrits, se les va empescar d’una manera que impedira als seus pares adonar-se de la seua afició exagerada per les compres, ja que per aquella època vivien amb ella al Palau de la Zarzuela.

 

Els germans Fuster van deixar a la Infanta posar el nom de la seua mare i la direcció de casa seua en cada paquet que comprava. La filla dels Reis havia d’evitar de totes totes que el seu nom, així com la direcció de la Casa Reial, apareguera en els paquets que rebia.

 

D’aquesta manera va evitar ser descoberta pels seus pares durant un temps, però no massa, ja que finalment -i no se sap com- els Reis se’n van acabar assabentant. Es desconeix, però, si la Infanta seguix mantenint la seua afició pel ‘Teletienda’.

 

Elena de Borbó amb la seva filla, Victoria Federica

Elena de Borbó amb la seua filla, Victoria Federica | LA COCTELERA

 

Últimes notícies

Rebuig veïnal a Tavernes de la Valldigna per les agressions racistes a dos jóvens

Uns 200 veïns de Tavernes de la Valldigna s’han concentrat davant l’Ajuntament per condemnar dues agressions racistes del cap de setmana passat contra un jove magribí i un altre senegalés, que han sigut gravades i difoses a xarxes socials.

Un avió de Swiss Air aterra d’emergència a Manises i provoca 5 desviaments

Un avió A-320 de Swiss Air procedent de Zúrich ha aterrat d’emergència este divendres a l’aeroport de Manises i ha obligat a desviar cinc vols mentre la pista romania bloquejada. Aena ha confirmat que, resolta la incidència, l’aeroport ha représ la seua operativa amb normalitat.

Un jutjat d’Alacant obliga el Sabadell a tornar 6,5 milions a la Fundació Mediterráneo

Un tribunal d’Alacant ha condemnat el Banco Sabadell a restituir prop de 6,5 milions d’euros a la Fundació Mediterráneo per les quantitats abonades a afectats per les quotes participatives de la CAM, després de quasi 14 anys de litigi.

Cinc anys de presó per retindre i pegar a un menor que va aconseguir escapar i demanar ajuda

Dos hòmens han sigut condemnats a cinc anys de presó per segrestar i agredir un xic de 14 anys en un domicili de la Zona Nord d’Alacant. El menor va aprofitar que dormien per fugir, acudir a una tenda 24 hores i alertar la Policia.

Els Moros i Cristians d’Elda i Calp ja són Festa d’Interés Turístic Internacional

Indústria ha reconegut 16 noves festes d’interés turístic nacional i internacional, entre elles els Moros i Cristians d’Elda i de Calp. El ministeri destaca la participació ciutadana, la sostenibilitat i la diversitat cultural com a criteris clau.

El CCCC es transforma en el gran aparador de José Segrelles amb 155 obres úniques

El Centre del Carme Cultura Contemporània ha obert la major exposició dedicada a José Segrelles, amb 155 pintures originals de fantasia, 60 d’elles inèdites, oberta fins a gener de 2027. La mostra destaca la projecció internacional del pintor d’Albaida i el seu llegat en el cinema i la il·lustració actuals.

Tres viatges diaris tot l’any entre Tabarca i la península, en negociació amb les navilieres

La Generalitat i els ajuntaments d’Alacant i Santa Pola negocien amb huit navilieres per garantir tres connexions diàries tot l’any entre Tabarca i la península, a més de millores al port i a l’estació marítima.

La futura base logística de l’Exèrcit a Còrdova oferirà servicis a altres països aliats

La Base Logística de l’Exèrcit de Terra que es construïx a Còrdova es dissenya com un centre obert a països amb sistemes de defensa similars al d’Espanya i amb un alt component de digitalització i manteniment predictiu. Empresaris de la Comunitat Valenciana han conegut el projecte, que preveu ser operatiu en 2029 i generar 1.500 llocs de treball directes.