Infanta Elena: la seua addicció de joventut, al descobert

Imatge d'arxiu de la primogènita del Rei Juan Carlos I i la Reina Sofia

Imatge d’arxiu de la primogènita del Rei Juan Carlos I i la Reina Sofia | Europa Press

 

Les addiccions poden ser molt perilloses. Qualsevol activitat quotidiana portada a l’extrem és potencialment addictiva: la feina, les noves tecnologies, el menjar, el joc, etc.Tot i que les adiccions més perilloses són les més conegudes com les drogues o l’alcohol, ja que perjudiquen seriosament la salut, no per això són menys nocives altres tipus d’addiccions menys conegudes com són la televisió, les compres o el mòbil, per exemple.

 

Els seus efectes no són tan evidents, però afecten visiblement la voluntat i la capacitat de raonament de qui les patixen, perjudicant a la vegada el seu dia a dia.

 

Aquest va ser el cas que va patir la Infanta Elena quan era jove. La filla dels Reis Emèrits d’Espanya, va estar enganxada al ‘Teletienda’ durant la seua joventut; Carmen Duarto ho explicava al diari ‘La Razón’. 

 

Anar de compres, més que una passió

És coneguda l’afició que té la Infanta Elena per les compres. És habitual veure-la comprar en grans superfícies de roba quan hi ha rebaixes. A més és aficionada a anar de compres en establiments ‘low cost’ i a gran escala, com a l’hipermercat Costco, cadena que oferix per als seus socis productes en grans quantitats a preus irrisoris.

 

De jove, però, es va enganxar al ‘Teletienda’ quan van aparèixer les cadenes de televisió privades. Per aquella època, quan la Infanta encara no tenia els 30 anys, va començar a comprar moltes coses entre les quals se trobaven productes per aprimar.

 

El Rei Juan Carlos I al costat de la Infanta Elena compartint una de les seves aficions, la tauromaquia

El Rei Juan Carlos I al costat de la Infanta Helena compartint una de les seues aficions, la tauromaquia | LA COCTELERA

 

 

Enviaments a nom d’un altre

Amb l’ajuda dels germans Fuster i per tal d’ocultar la seua activitat dels ulls dels Reis Emèrits, se les va empescar d’una manera que impedira als seus pares adonar-se de la seua afició exagerada per les compres, ja que per aquella època vivien amb ella al Palau de la Zarzuela.

 

Els germans Fuster van deixar a la Infanta posar el nom de la seua mare i la direcció de casa seua en cada paquet que comprava. La filla dels Reis havia d’evitar de totes totes que el seu nom, així com la direcció de la Casa Reial, apareguera en els paquets que rebia.

 

D’aquesta manera va evitar ser descoberta pels seus pares durant un temps, però no massa, ja que finalment -i no se sap com- els Reis se’n van acabar assabentant. Es desconeix, però, si la Infanta seguix mantenint la seua afició pel ‘Teletienda’.

 

Elena de Borbó amb la seva filla, Victoria Federica

Elena de Borbó amb la seua filla, Victoria Federica | LA COCTELERA

 

Últimes notícies

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.

Educació situa en el 15% el seguiment de la vaga docent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Educació calcula que al voltant del 15% del professorat recolza la vaga indefinida en el seu setzé dia, amb diferències de seguiment entre províncies.

Sumar aplaudix l’expedient al policia que va colpejar per l’esquena a una manifestant a València

Sumar celebra l'obertura d'un expedient disciplinari al policia nacional que va colpejar per l'esquena a una docent durant una protesta a València, mentres Podemos exigix responsabilitats polítiques i advertix sobre la brutalitat policial.

La Casa de la Concòrdia d’Alacant obri com a espai per a la memòria i els valors democràtics

La Casa de la Concòrdia d'Alacant s'inaugura com un espai ciutadà de trobada, memòria democràtica i convivència, acompanyat per l'exposició 'Alacant, Transició i Concòrdia'.

Un helicòpter rescata a un mastí exhaust durant una ruta de muntanya a la Marina Alta

Un mastí d'uns 80 quilos va ser evacuat en helicòpter en La Vall de la Gallinera després de quedar immobilitzat per esgotament a l'inici d'una ruta de muntanya amb el seu amo.

El Festival dels Arts manté les dates i avança el tancament amb més mesures acústiques

El Festival dels Arts se celebrarà els dies 5 i 6 de juny a la Ciutat de les Arts i les Ciències amb noves mesures acústiques, reducció de volum i fi de concerts a la 1 per a minimitzar l'impacte sonor.