Infanta Elena: la seua addicció de joventut, al descobert

Ejemplo de shortcode con estilo
Imatge d’arxiu de la primogènita del Rei Juan Carlos I i la Reina Sofia | Europa Press   Les addiccions poden ser molt perilloses. Qualsevol activitat quotidiana portada a l’extrem és potencialment addictiva: la feina, les noves tecnologies, el menjar, el joc, etc.Tot i que les adiccions més perilloses són les més conegudes com les […]
Imatge d'arxiu de la primogènita del Rei Juan Carlos I i la Reina Sofia

Imatge d’arxiu de la primogènita del Rei Juan Carlos I i la Reina Sofia | Europa Press

 

Les addiccions poden ser molt perilloses. Qualsevol activitat quotidiana portada a l’extrem és potencialment addictiva: la feina, les noves tecnologies, el menjar, el joc, etc.Tot i que les adiccions més perilloses són les més conegudes com les drogues o l’alcohol, ja que perjudiquen seriosament la salut, no per això són menys nocives altres tipus d’addiccions menys conegudes com són la televisió, les compres o el mòbil, per exemple.

 

Els seus efectes no són tan evidents, però afecten visiblement la voluntat i la capacitat de raonament de qui les patixen, perjudicant a la vegada el seu dia a dia.

 

Aquest va ser el cas que va patir la Infanta Elena quan era jove. La filla dels Reis Emèrits d’Espanya, va estar enganxada al ‘Teletienda’ durant la seua joventut; Carmen Duarto ho explicava al diari ‘La Razón’. 

 

Anar de compres, més que una passió

És coneguda l’afició que té la Infanta Elena per les compres. És habitual veure-la comprar en grans superfícies de roba quan hi ha rebaixes. A més és aficionada a anar de compres en establiments ‘low cost’ i a gran escala, com a l’hipermercat Costco, cadena que oferix per als seus socis productes en grans quantitats a preus irrisoris.

 

De jove, però, es va enganxar al ‘Teletienda’ quan van aparèixer les cadenes de televisió privades. Per aquella època, quan la Infanta encara no tenia els 30 anys, va començar a comprar moltes coses entre les quals se trobaven productes per aprimar.

 

El Rei Juan Carlos I al costat de la Infanta Elena compartint una de les seves aficions, la tauromaquia

El Rei Juan Carlos I al costat de la Infanta Helena compartint una de les seues aficions, la tauromaquia | LA COCTELERA

 

 

Enviaments a nom d’un altre

Amb l’ajuda dels germans Fuster i per tal d’ocultar la seua activitat dels ulls dels Reis Emèrits, se les va empescar d’una manera que impedira als seus pares adonar-se de la seua afició exagerada per les compres, ja que per aquella època vivien amb ella al Palau de la Zarzuela.

 

Els germans Fuster van deixar a la Infanta posar el nom de la seua mare i la direcció de casa seua en cada paquet que comprava. La filla dels Reis havia d’evitar de totes totes que el seu nom, així com la direcció de la Casa Reial, apareguera en els paquets que rebia.

 

D’aquesta manera va evitar ser descoberta pels seus pares durant un temps, però no massa, ja que finalment -i no se sap com- els Reis se’n van acabar assabentant. Es desconeix, però, si la Infanta seguix mantenint la seua afició pel ‘Teletienda’.

 

Elena de Borbó amb la seva filla, Victoria Federica

Elena de Borbó amb la seua filla, Victoria Federica | LA COCTELERA

 

Últimes notícies

Raquel Ricart retrata la pèrdua de la innocència en una saga familiar

En 'L'estiu que vaig matar mon pare', Raquel Ricart explora l’adolescència, la memòria i els silencis que travessen una família.

El MICOF vol acostar el Col·legi als farmacèutics i recuperar-ne la confiança

El nou president del MICOF vol recuperar la confiança dels prop de 5.200 col·legiats i reforçar el paper de les farmàcies valencianes.

El menor detenido por missatges de Blocus Valencia passa a disposició de la Fiscalia

El menor detingut per la seua relació amb Blocus Valencia passarà este diumenge a disposició de la Fiscalia. És la quarta detenció a Valencia vinculada al cas.

Novembre arranca amb pluges febles al sud de València i el nord d’Alacant

El primer dia de novembre porta núvols i pluges febles o moderades al sud de València i al nord d’Alacant. Les màximes pujaran hui, però baixaran dilluns.

València ha passat una vesprada sense incidents destacats

El centre de València ha viscut una vesprada tranquil·la, tot i la vigilància policial davant d’una convocatòria de disturbis vinculada a Blocus.

Detenen un menor per difondre missatges de Blocus Valencia

Un menor ha sigut detingut per difondre missatges de Blocus Valencia que convidaven a entrar en altres aplicacions i xats. És la cinquena detenció davant d’una convocatòria de possibles disturbis.

El buit de les víctimes mortals de la dana de 2024 centra la manifestació pel segon aniversari

Més de 3.500 persones han recorregut el centre de València en el segon aniversari de la dana, en homenatge a les 234 víctimes mortals.

Presó provisional sense fiança per a un altre detingut a Valencia per la seua relació amb Blocus

Un jutjat de Catarroja ha decretat presó provisional sense fiança per a un detingut a Alfafar, investigat per la seua vinculació amb Blocus.