Ïñigo Onieva ha sigut pillat amb una altra dona i que definitivament enfonsaran a Tamara Falcó

Iñigo Onieva i Tamara Falcó no estan passant per un bon moment degut a les supostes infidelitats del novio de Tamara Falcó i es que no deixen d’eixir noves informacions que amenacen amb enfonsar la seua relació.

Així, des de ‘Socialité‘ de Telecinco han destapat unes imatges bastant compromeses de l’empresari que no faran gens de gràcia a la filla d’Isabel Preysler.

Fa tan sols unes hores, Tamara emetia un comunicat en el qual anunciava la seua intenció de prendre mesures legals a causa de l’assetjament sofert pels mitjans de comunicació.

«Vostés no sols estan difamant i menyscabant l’honor i la reputació del nostre client, sinó que estan perseguint, pressionant i assetjant al seu entorn personal i familiar, ocasionant-li greus perjudicis d’impossible reparació», ha compartit en les seues stories d’Instagram.

«En conseqüència, i a fi d’evitar perjudicis majors, els requerim que cessen la seua conducta i s’abstinguen de dur a terme publicacions lícites perquè, en cas contrari, ens veurem obligats a iniciar quantes accions siguen necessàries per a protegir els drets del nostre client i el seu entorn», prosseguia el comunicat.

La primera vegada que Íñigo Onieva s’enfrontava a les acusacions d’infidelitat va ser el cap de setmana passat, després d’haver estat pillat en actitud més que afectuosa amb una jove veneçolana. A això se sumen comentaris sobre una suposada crisi de parella entre Falcó i el seu nóvio, amb el que van arribar a passar-se diverses setmanes separats.

«L’última setmana Íñigo i jo hem sofert un autèntic assetjament per part d’alguns mitjans que solament intenten nodrir falsedats. Però ara estos mateixos mitjans estan assetjant a les nostres persones més pròximes, familiars i amics. Per esta raó Íñigo s’ha vist obligat a prendre mesures legals. És molt trist que haja d’arribar a això», lamentava la col·laboradora de ‘El Formiguer’.

Tanmateix, les especulacions no han fet més que acréixer-se després que el programa de María Patiño haja mostrat imatges exclusives i ofert testimoniatges sobre el ‘boig’ estil de vida de Onieva quan surt de nit. Així, una reportera de ‘Socialité’ assegurava haver-li enxampat in fraganti. «Quan ens descobreix es mostra alterat, nerviós. Escolte una conversa en la qual li diu als seus amics que marxa perquè s’ha de comportar».

<

>
«Iñigo ha muntat festes a casa Club. A més, les meves amigues es porten bé amb ell i ens ha convidat diverses vegades», ha confessat una de les testimonis sobre la impressionant mansió on organitza festes secretes. Un club privat situat en una de les zones més riques d’Espanya, i al qual només tenen accés els seus exclusius socis.

Una de les últimes festes va tenir lloc al desembre, quan encara continuàvem bregant amb les fortes mesures restrictives sanitàries, i en la qual Tamara no va ser present, però si diverses noies molt explosives. Així, queda clar que l’enginyer buscaria molt hermetisme a l’hora de divertir-se perquè les seues bogeries no ixen a la llum.

«A Formentera crec que vaig coincidir cada nit amb ell i és que potser en una nit ho veia amb dos ties diferents», revela una altra font testimoni de les seues festes. Pel que sembla, la fama de conqueridor i faldiller precedeix a Onieva.

«Sempre està envoltat de xiques, ell sempre convida a les xiques, que se li veu venir, que des d’un primer moment veus el típic xic en la discoteca que està cridant l’atenció i que es cree el rei de la nit. Este tio, a mi no m’aportava res, perquè anava tota l’estona amb intenció d’enxampar. Anava com de superior, em donava molt mal rotllo».

Unes declaracions que no li faran gens de gràcia a Falcó, ja que segons sembla el programa també ha descobert que Iñigo segueix ficat en una aplicació de cites.

 

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.