Ïñigo Onieva ha sigut pillat amb una altra dona i que definitivament enfonsaran a Tamara Falcó

Iñigo Onieva i Tamara Falcó no estan passant per un bon moment degut a les supostes infidelitats del novio de Tamara Falcó i es que no deixen d’eixir noves informacions que amenacen amb enfonsar la seua relació.

Així, des de ‘Socialité‘ de Telecinco han destapat unes imatges bastant compromeses de l’empresari que no faran gens de gràcia a la filla d’Isabel Preysler.

Fa tan sols unes hores, Tamara emetia un comunicat en el qual anunciava la seua intenció de prendre mesures legals a causa de l’assetjament sofert pels mitjans de comunicació.

«Vostés no sols estan difamant i menyscabant l’honor i la reputació del nostre client, sinó que estan perseguint, pressionant i assetjant al seu entorn personal i familiar, ocasionant-li greus perjudicis d’impossible reparació», ha compartit en les seues stories d’Instagram.

«En conseqüència, i a fi d’evitar perjudicis majors, els requerim que cessen la seua conducta i s’abstinguen de dur a terme publicacions lícites perquè, en cas contrari, ens veurem obligats a iniciar quantes accions siguen necessàries per a protegir els drets del nostre client i el seu entorn», prosseguia el comunicat.

La primera vegada que Íñigo Onieva s’enfrontava a les acusacions d’infidelitat va ser el cap de setmana passat, després d’haver estat pillat en actitud més que afectuosa amb una jove veneçolana. A això se sumen comentaris sobre una suposada crisi de parella entre Falcó i el seu nóvio, amb el que van arribar a passar-se diverses setmanes separats.

«L’última setmana Íñigo i jo hem sofert un autèntic assetjament per part d’alguns mitjans que solament intenten nodrir falsedats. Però ara estos mateixos mitjans estan assetjant a les nostres persones més pròximes, familiars i amics. Per esta raó Íñigo s’ha vist obligat a prendre mesures legals. És molt trist que haja d’arribar a això», lamentava la col·laboradora de ‘El Formiguer’.

Tanmateix, les especulacions no han fet més que acréixer-se després que el programa de María Patiño haja mostrat imatges exclusives i ofert testimoniatges sobre el ‘boig’ estil de vida de Onieva quan surt de nit. Així, una reportera de ‘Socialité’ assegurava haver-li enxampat in fraganti. «Quan ens descobreix es mostra alterat, nerviós. Escolte una conversa en la qual li diu als seus amics que marxa perquè s’ha de comportar».

<

>
«Iñigo ha muntat festes a casa Club. A més, les meves amigues es porten bé amb ell i ens ha convidat diverses vegades», ha confessat una de les testimonis sobre la impressionant mansió on organitza festes secretes. Un club privat situat en una de les zones més riques d’Espanya, i al qual només tenen accés els seus exclusius socis.

Una de les últimes festes va tenir lloc al desembre, quan encara continuàvem bregant amb les fortes mesures restrictives sanitàries, i en la qual Tamara no va ser present, però si diverses noies molt explosives. Així, queda clar que l’enginyer buscaria molt hermetisme a l’hora de divertir-se perquè les seues bogeries no ixen a la llum.

«A Formentera crec que vaig coincidir cada nit amb ell i és que potser en una nit ho veia amb dos ties diferents», revela una altra font testimoni de les seues festes. Pel que sembla, la fama de conqueridor i faldiller precedeix a Onieva.

«Sempre està envoltat de xiques, ell sempre convida a les xiques, que se li veu venir, que des d’un primer moment veus el típic xic en la discoteca que està cridant l’atenció i que es cree el rei de la nit. Este tio, a mi no m’aportava res, perquè anava tota l’estona amb intenció d’enxampar. Anava com de superior, em donava molt mal rotllo».

Unes declaracions que no li faran gens de gràcia a Falcó, ja que segons sembla el programa també ha descobert que Iñigo segueix ficat en una aplicació de cites.

 

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.