Ïñigo Onieva ha sigut pillat amb una altra dona i que definitivament enfonsaran a Tamara Falcó

Iñigo Onieva i Tamara Falcó no estan passant per un bon moment degut a les supostes infidelitats del novio de Tamara Falcó i es que no deixen d’eixir noves informacions que amenacen amb enfonsar la seua relació.

Així, des de ‘Socialité‘ de Telecinco han destapat unes imatges bastant compromeses de l’empresari que no faran gens de gràcia a la filla d’Isabel Preysler.

Fa tan sols unes hores, Tamara emetia un comunicat en el qual anunciava la seua intenció de prendre mesures legals a causa de l’assetjament sofert pels mitjans de comunicació.

«Vostés no sols estan difamant i menyscabant l’honor i la reputació del nostre client, sinó que estan perseguint, pressionant i assetjant al seu entorn personal i familiar, ocasionant-li greus perjudicis d’impossible reparació», ha compartit en les seues stories d’Instagram.

«En conseqüència, i a fi d’evitar perjudicis majors, els requerim que cessen la seua conducta i s’abstinguen de dur a terme publicacions lícites perquè, en cas contrari, ens veurem obligats a iniciar quantes accions siguen necessàries per a protegir els drets del nostre client i el seu entorn», prosseguia el comunicat.

La primera vegada que Íñigo Onieva s’enfrontava a les acusacions d’infidelitat va ser el cap de setmana passat, després d’haver estat pillat en actitud més que afectuosa amb una jove veneçolana. A això se sumen comentaris sobre una suposada crisi de parella entre Falcó i el seu nóvio, amb el que van arribar a passar-se diverses setmanes separats.

«L’última setmana Íñigo i jo hem sofert un autèntic assetjament per part d’alguns mitjans que solament intenten nodrir falsedats. Però ara estos mateixos mitjans estan assetjant a les nostres persones més pròximes, familiars i amics. Per esta raó Íñigo s’ha vist obligat a prendre mesures legals. És molt trist que haja d’arribar a això», lamentava la col·laboradora de ‘El Formiguer’.

Tanmateix, les especulacions no han fet més que acréixer-se després que el programa de María Patiño haja mostrat imatges exclusives i ofert testimoniatges sobre el ‘boig’ estil de vida de Onieva quan surt de nit. Així, una reportera de ‘Socialité’ assegurava haver-li enxampat in fraganti. «Quan ens descobreix es mostra alterat, nerviós. Escolte una conversa en la qual li diu als seus amics que marxa perquè s’ha de comportar».

<

>
«Iñigo ha muntat festes a casa Club. A més, les meves amigues es porten bé amb ell i ens ha convidat diverses vegades», ha confessat una de les testimonis sobre la impressionant mansió on organitza festes secretes. Un club privat situat en una de les zones més riques d’Espanya, i al qual només tenen accés els seus exclusius socis.

Una de les últimes festes va tenir lloc al desembre, quan encara continuàvem bregant amb les fortes mesures restrictives sanitàries, i en la qual Tamara no va ser present, però si diverses noies molt explosives. Així, queda clar que l’enginyer buscaria molt hermetisme a l’hora de divertir-se perquè les seues bogeries no ixen a la llum.

«A Formentera crec que vaig coincidir cada nit amb ell i és que potser en una nit ho veia amb dos ties diferents», revela una altra font testimoni de les seues festes. Pel que sembla, la fama de conqueridor i faldiller precedeix a Onieva.

«Sempre està envoltat de xiques, ell sempre convida a les xiques, que se li veu venir, que des d’un primer moment veus el típic xic en la discoteca que està cridant l’atenció i que es cree el rei de la nit. Este tio, a mi no m’aportava res, perquè anava tota l’estona amb intenció d’enxampar. Anava com de superior, em donava molt mal rotllo».

Unes declaracions que no li faran gens de gràcia a Falcó, ja que segons sembla el programa també ha descobert que Iñigo segueix ficat en una aplicació de cites.

 

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.