13.6 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Irene Rosales agraïx a Jessica Bueno el que els haja convidat a la festa

La comunió d’un fill sempre és molt especial i així va ser per a kiko Rivera i Jessica Bueno que el seu primogènic, Francisco, va pendre la primera comunió el cap de setmana passat. Una data molt assenyalada en la qual també era batejat, igual que el seu germà per part de mare, Jota.

No ha estat exempt de polèmica

A pesar de que era un día inolvidable, este esdeveniment familiar no ha estat escent de polèmica, i més quan Anabel Pantoja apareixia pocs dies després en televisió plorant perquè no l’havien convidat.

La neboda d‘Isabel Pantoja assegura que ella era la padrina de Francisco, però que Kiko va acabar canviant d’idea.

«A mi el meu cosí em crida, com a padrina del nen que era, que farà la comunió. Em diu que va amb la seua dona i les nenes i que, per temes de Covid, serà una celebració familiar i que, per descomptat, no podia anar més gent», explicava en ‘Salva’m’.

«Un matrimoni, estiga junt o separat, decideixen el padrí i la padrina. Així es va triar, però passat el temps es va adonar que a ell li havia tocat triar padrí, no padrina».

Unes paraules que no li van fer gens de gràcia a Kiko. «Amb el que jo tinc, et creus que puc estar pensant en si és o no la padrina del meu fill?».

«Si jo la vaig cridar i li vaig explicar el que passava. No me l’emboliques, cony. No em muntes un drama per això, és ridícul», li replicava.

Jessica Bueno es mostrava molesta

Com és lògic, Jessica Bueno no estava gens d’acord en tot el que estava passant i es mostrava molt molesta amb el xou mediàtic que s’ha muntat entorn de la comunió del seu fill. I així ho feia saber mitjançant un comunicat.

«He organitzat una festa a la meua casa on hem estat els únics responsables en tots els aspectes. I per respecte i amor cap al meu fill, han estat les persones que creia convenients i que tenen tracte directe amb ell».

«Per descomptat, no podien faltar el seu pare, la seua esposa i les seues germanes. Crec que estic en el meu dret de poder convidar-los només a ells, ja que són els principals en la vida del meu fill», recalcava la model.

«I no he volgut entrar en temes personals que no m’incumbeixen convidant a altres persones de la seua família», afegia. «Per favor, demane respecte cap a la meua família i cap al meu fill».

Irene Rosales recolza a Jessica Bueno

Davant tota esta polèmica formada, la dona de Kiko, Irene Rosales no ha dubtat a posar-se del costat de la model.

«Jo este tema el vull tractar amb tot el respecte per l’estat en el qual està Jessica. Ni ella ni la seua parella volen participar en això», assegurava en ‘Viva la vida’.

La col·laboradora televisiva, molt conciliadora, defensava que no hagués convidat a més membres dels Pantoja. «En ser pares separats, Jessica s’ha encarregat de tot. De la catequesi, de preparar…», ha lloat l’esforç de la dona de Jota Peleteiro.

<

>
No obstant això, Isabel Pantoja si que estava convidada, encara que va decidir perdre’s este dia tan especial per al seu nét.

«Des d’ací agrair-li el que ens haja convidat a la festa. Va ser una festa per als seus dos fills i podia haver dit veniu a l’església, però ja».

A més, ha entés que s’haja preocupat per la seua família. «Jessica s’ha preocupat de la seua família. Kiko quan faça el seu en Sevilla Jessica està més que convidada».

El fill major de Kiko Rivera celebrarà una segona festa a Sevilla

I és que d’ací poc, el fill major de Kiko Rivera gaudirà d’una segona celebració, però a Sevilla, on podrà reunir-se amb la seua família paterna.

A Irene li va fer especial il·lusió poder conéixer Bilbao, lloc de residència de Jessica i el seu marit, i així ho manifestava en xarxes socials.

<

 

>
«Bilbao, t’he conegut de la forma més especial. El nostre príncep ha rebut la seua primera comunió i estem felices de poder viure este bonic moment».

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat este diumenge MVP de la Copa del Rei després de liderar el triomf del Baskonia davant el Reial Madrid per 89-100. Va firmar 22 punts, 11 rebots i un 38 de valoració, el més alt de la final.

89-100: Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest coronen al Baskonia davant el Reial Madrid

El Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 89-100 al Reial Madrid. El trident Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest va sumar 73 punts i Howard va resoldre al final.

El Baskonia conquista la seua sèptima Copa del Rei 17 anys després en superar al Reial Madrid (89-100)

El Kosner Baskonia es va imposar 89-100 al Reial Madrid en una final igualada disputada en el Roig Arena. Va aconseguir la seua sèptima Copa del Rei i va frenar l'intent blanc de conquistar la trentena.