9.9 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Irene Rosales agraïx a Jessica Bueno el que els haja convidat a la festa

La comunió d’un fill sempre és molt especial i així va ser per a kiko Rivera i Jessica Bueno que el seu primogènic, Francisco, va pendre la primera comunió el cap de setmana passat. Una data molt assenyalada en la qual també era batejat, igual que el seu germà per part de mare, Jota.

No ha estat exempt de polèmica

A pesar de que era un día inolvidable, este esdeveniment familiar no ha estat escent de polèmica, i més quan Anabel Pantoja apareixia pocs dies després en televisió plorant perquè no l’havien convidat.

La neboda d‘Isabel Pantoja assegura que ella era la padrina de Francisco, però que Kiko va acabar canviant d’idea.

«A mi el meu cosí em crida, com a padrina del nen que era, que farà la comunió. Em diu que va amb la seua dona i les nenes i que, per temes de Covid, serà una celebració familiar i que, per descomptat, no podia anar més gent», explicava en ‘Salva’m’.

«Un matrimoni, estiga junt o separat, decideixen el padrí i la padrina. Així es va triar, però passat el temps es va adonar que a ell li havia tocat triar padrí, no padrina».

Unes paraules que no li van fer gens de gràcia a Kiko. «Amb el que jo tinc, et creus que puc estar pensant en si és o no la padrina del meu fill?».

«Si jo la vaig cridar i li vaig explicar el que passava. No me l’emboliques, cony. No em muntes un drama per això, és ridícul», li replicava.

Jessica Bueno es mostrava molesta

Com és lògic, Jessica Bueno no estava gens d’acord en tot el que estava passant i es mostrava molt molesta amb el xou mediàtic que s’ha muntat entorn de la comunió del seu fill. I així ho feia saber mitjançant un comunicat.

«He organitzat una festa a la meua casa on hem estat els únics responsables en tots els aspectes. I per respecte i amor cap al meu fill, han estat les persones que creia convenients i que tenen tracte directe amb ell».

«Per descomptat, no podien faltar el seu pare, la seua esposa i les seues germanes. Crec que estic en el meu dret de poder convidar-los només a ells, ja que són els principals en la vida del meu fill», recalcava la model.

«I no he volgut entrar en temes personals que no m’incumbeixen convidant a altres persones de la seua família», afegia. «Per favor, demane respecte cap a la meua família i cap al meu fill».

Irene Rosales recolza a Jessica Bueno

Davant tota esta polèmica formada, la dona de Kiko, Irene Rosales no ha dubtat a posar-se del costat de la model.

«Jo este tema el vull tractar amb tot el respecte per l’estat en el qual està Jessica. Ni ella ni la seua parella volen participar en això», assegurava en ‘Viva la vida’.

La col·laboradora televisiva, molt conciliadora, defensava que no hagués convidat a més membres dels Pantoja. «En ser pares separats, Jessica s’ha encarregat de tot. De la catequesi, de preparar…», ha lloat l’esforç de la dona de Jota Peleteiro.

<

>
No obstant això, Isabel Pantoja si que estava convidada, encara que va decidir perdre’s este dia tan especial per al seu nét.

«Des d’ací agrair-li el que ens haja convidat a la festa. Va ser una festa per als seus dos fills i podia haver dit veniu a l’església, però ja».

A més, ha entés que s’haja preocupat per la seua família. «Jessica s’ha preocupat de la seua família. Kiko quan faça el seu en Sevilla Jessica està més que convidada».

El fill major de Kiko Rivera celebrarà una segona festa a Sevilla

I és que d’ací poc, el fill major de Kiko Rivera gaudirà d’una segona celebració, però a Sevilla, on podrà reunir-se amb la seua família paterna.

A Irene li va fer especial il·lusió poder conéixer Bilbao, lloc de residència de Jessica i el seu marit, i així ho manifestava en xarxes socials.

<

 

>
«Bilbao, t’he conegut de la forma més especial. El nostre príncep ha rebut la seua primera comunió i estem felices de poder viure este bonic moment».

 

Últimes notícies

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.