Irene Rosales agraïx a Jessica Bueno el que els haja convidat a la festa

La comunió d’un fill sempre és molt especial i així va ser per a kiko Rivera i Jessica Bueno que el seu primogènic, Francisco, va pendre la primera comunió el cap de setmana passat. Una data molt assenyalada en la qual també era batejat, igual que el seu germà per part de mare, Jota.

No ha estat exempt de polèmica

A pesar de que era un día inolvidable, este esdeveniment familiar no ha estat escent de polèmica, i més quan Anabel Pantoja apareixia pocs dies després en televisió plorant perquè no l’havien convidat.

La neboda d‘Isabel Pantoja assegura que ella era la padrina de Francisco, però que Kiko va acabar canviant d’idea.

«A mi el meu cosí em crida, com a padrina del nen que era, que farà la comunió. Em diu que va amb la seua dona i les nenes i que, per temes de Covid, serà una celebració familiar i que, per descomptat, no podia anar més gent», explicava en ‘Salva’m’.

«Un matrimoni, estiga junt o separat, decideixen el padrí i la padrina. Així es va triar, però passat el temps es va adonar que a ell li havia tocat triar padrí, no padrina».

Unes paraules que no li van fer gens de gràcia a Kiko. «Amb el que jo tinc, et creus que puc estar pensant en si és o no la padrina del meu fill?».

«Si jo la vaig cridar i li vaig explicar el que passava. No me l’emboliques, cony. No em muntes un drama per això, és ridícul», li replicava.

Jessica Bueno es mostrava molesta

Com és lògic, Jessica Bueno no estava gens d’acord en tot el que estava passant i es mostrava molt molesta amb el xou mediàtic que s’ha muntat entorn de la comunió del seu fill. I així ho feia saber mitjançant un comunicat.

«He organitzat una festa a la meua casa on hem estat els únics responsables en tots els aspectes. I per respecte i amor cap al meu fill, han estat les persones que creia convenients i que tenen tracte directe amb ell».

«Per descomptat, no podien faltar el seu pare, la seua esposa i les seues germanes. Crec que estic en el meu dret de poder convidar-los només a ells, ja que són els principals en la vida del meu fill», recalcava la model.

«I no he volgut entrar en temes personals que no m’incumbeixen convidant a altres persones de la seua família», afegia. «Per favor, demane respecte cap a la meua família i cap al meu fill».

Irene Rosales recolza a Jessica Bueno

Davant tota esta polèmica formada, la dona de Kiko, Irene Rosales no ha dubtat a posar-se del costat de la model.

«Jo este tema el vull tractar amb tot el respecte per l’estat en el qual està Jessica. Ni ella ni la seua parella volen participar en això», assegurava en ‘Viva la vida’.

La col·laboradora televisiva, molt conciliadora, defensava que no hagués convidat a més membres dels Pantoja. «En ser pares separats, Jessica s’ha encarregat de tot. De la catequesi, de preparar…», ha lloat l’esforç de la dona de Jota Peleteiro.

<

>
No obstant això, Isabel Pantoja si que estava convidada, encara que va decidir perdre’s este dia tan especial per al seu nét.

«Des d’ací agrair-li el que ens haja convidat a la festa. Va ser una festa per als seus dos fills i podia haver dit veniu a l’església, però ja».

A més, ha entés que s’haja preocupat per la seua família. «Jessica s’ha preocupat de la seua família. Kiko quan faça el seu en Sevilla Jessica està més que convidada».

El fill major de Kiko Rivera celebrarà una segona festa a Sevilla

I és que d’ací poc, el fill major de Kiko Rivera gaudirà d’una segona celebració, però a Sevilla, on podrà reunir-se amb la seua família paterna.

A Irene li va fer especial il·lusió poder conéixer Bilbao, lloc de residència de Jessica i el seu marit, i així ho manifestava en xarxes socials.

<

 

>
«Bilbao, t’he conegut de la forma més especial. El nostre príncep ha rebut la seua primera comunió i estem felices de poder viure este bonic moment».

 

Últimes notícies

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.