Irene Rosales agraïx a Jessica Bueno el que els haja convidat a la festa

La comunió d’un fill sempre és molt especial i així va ser per a kiko Rivera i Jessica Bueno que el seu primogènic, Francisco, va pendre la primera comunió el cap de setmana passat. Una data molt assenyalada en la qual també era batejat, igual que el seu germà per part de mare, Jota.

No ha estat exempt de polèmica

A pesar de que era un día inolvidable, este esdeveniment familiar no ha estat escent de polèmica, i més quan Anabel Pantoja apareixia pocs dies després en televisió plorant perquè no l’havien convidat.

La neboda d‘Isabel Pantoja assegura que ella era la padrina de Francisco, però que Kiko va acabar canviant d’idea.

«A mi el meu cosí em crida, com a padrina del nen que era, que farà la comunió. Em diu que va amb la seua dona i les nenes i que, per temes de Covid, serà una celebració familiar i que, per descomptat, no podia anar més gent», explicava en ‘Salva’m’.

«Un matrimoni, estiga junt o separat, decideixen el padrí i la padrina. Així es va triar, però passat el temps es va adonar que a ell li havia tocat triar padrí, no padrina».

Unes paraules que no li van fer gens de gràcia a Kiko. «Amb el que jo tinc, et creus que puc estar pensant en si és o no la padrina del meu fill?».

«Si jo la vaig cridar i li vaig explicar el que passava. No me l’emboliques, cony. No em muntes un drama per això, és ridícul», li replicava.

Jessica Bueno es mostrava molesta

Com és lògic, Jessica Bueno no estava gens d’acord en tot el que estava passant i es mostrava molt molesta amb el xou mediàtic que s’ha muntat entorn de la comunió del seu fill. I així ho feia saber mitjançant un comunicat.

«He organitzat una festa a la meua casa on hem estat els únics responsables en tots els aspectes. I per respecte i amor cap al meu fill, han estat les persones que creia convenients i que tenen tracte directe amb ell».

«Per descomptat, no podien faltar el seu pare, la seua esposa i les seues germanes. Crec que estic en el meu dret de poder convidar-los només a ells, ja que són els principals en la vida del meu fill», recalcava la model.

«I no he volgut entrar en temes personals que no m’incumbeixen convidant a altres persones de la seua família», afegia. «Per favor, demane respecte cap a la meua família i cap al meu fill».

Irene Rosales recolza a Jessica Bueno

Davant tota esta polèmica formada, la dona de Kiko, Irene Rosales no ha dubtat a posar-se del costat de la model.

«Jo este tema el vull tractar amb tot el respecte per l’estat en el qual està Jessica. Ni ella ni la seua parella volen participar en això», assegurava en ‘Viva la vida’.

La col·laboradora televisiva, molt conciliadora, defensava que no hagués convidat a més membres dels Pantoja. «En ser pares separats, Jessica s’ha encarregat de tot. De la catequesi, de preparar…», ha lloat l’esforç de la dona de Jota Peleteiro.

<

>
No obstant això, Isabel Pantoja si que estava convidada, encara que va decidir perdre’s este dia tan especial per al seu nét.

«Des d’ací agrair-li el que ens haja convidat a la festa. Va ser una festa per als seus dos fills i podia haver dit veniu a l’església, però ja».

A més, ha entés que s’haja preocupat per la seua família. «Jessica s’ha preocupat de la seua família. Kiko quan faça el seu en Sevilla Jessica està més que convidada».

El fill major de Kiko Rivera celebrarà una segona festa a Sevilla

I és que d’ací poc, el fill major de Kiko Rivera gaudirà d’una segona celebració, però a Sevilla, on podrà reunir-se amb la seua família paterna.

A Irene li va fer especial il·lusió poder conéixer Bilbao, lloc de residència de Jessica i el seu marit, i així ho manifestava en xarxes socials.

<

 

>
«Bilbao, t’he conegut de la forma més especial. El nostre príncep ha rebut la seua primera comunió i estem felices de poder viure este bonic moment».

 

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.