Irene Rosales compartix dos suggerents imàtgens en biquini

Irene Rosales s'enfronta als seus haters a Instagram

Irene Rosales s’enfronta als seus haters en Instagram | INSTAGRAM @IRENEROVA24

 

Ser famosa també guarda una faceta oculta, com és la de ser contínuament criticada per qualsevol publicació o comentari fet en les xarxes socials. I, quan es tracta del cos, els comentaris poden ser encara més pejoratius. És el que li ha passat a la dona de Kiko Rivera, Irene Rosales, qui ha hagut de suportar tota classe de crítiques per les seues fotografies en biquini.

 

Fa uns dies que l’ex concursant de ‘GH VIP’ va fer una publicació a on apareix posant en biquini. Ràpidament, va generar multitud de crítiques cap al seu físic, moltes d’elles sense tacte i amb ànims d’ofendre-la: «Per exhibir-te d’eixa manera, hauries de cuidar-te un poc» o «I eixa panxa? Estàs embarassada?»

 

La resposta d’Irene Rosales a les crítiques

Però si algú pensava que Irene Rosales es quedaria passiva davant dels comentaris, el que ha passat és tot el contrari. En comptes de perdre temps responent a cada un d’ells, Irene va decidir publicar tota una sèrie de stories:

 

«Estic prima però no tinc un ventre completament pla, ni abdominals però jo estic súper feliç amb el meu cos. Pel que puc llegir en els comentaris d’esta foto, moltes em poseu com si estiguera embarassa, i he de dir-vos que NO. Simplement, és un cos sense treballar en el gimnàs», es va defendre la nora d’Isabel Pantoja.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una cintura prendida en candela ? ? @mansi_beach

A post shared by Irene Rosales Vázquez (@irenerova24) on

 

En estes declaracions va afegir que «mentres estiga plena de salut, la resta m’importa ben poc», i va reafirmar que, per a ella, l’important no és el físic, sinó la salut del seu cos. Irene Rosales no es va conformar amb eixes declaracions, i va penjar un parell de fotografies per a demostrar als seus haters que està orgullosa del seu cos.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Si todo es tan pequeño, cuéntame. ?@pihippie_beach @raquelozanoficial

A post shared by Irene Rosales Vázquez (@irenerova24) on

 

 

En la primera fotografia podem vore a l’andalusa assentada a la vora de la piscina lluint un biquini d’estampat ètnic, mentres que en la segona posa dreta amb una postura molt suggeridora. Les dos publicacions han rebut el suport del seu home Kiko Rivera, qui no ha dubtat en tirar-li floretes i omplir-li les publicacions d’emoticones de flames.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.