Irene Rosales aclareix, en exclusiva, la situació econòmica de la seua família

 

El matrimoni format per Irene Rosales i Kiko Rivera està sent molt qüestionat en les últimes setmanes, tant per la situació econòmica del matrimoni com per la possible recaiguda del fill d’Isabel Pantoja en el món fosc de les addiccions, motiu que podria haver tibat la corda en el matrimoni.

 

L’any passat, Kiko Rivera va fer públic la complicada situació econòmica que estava vivint a conseqüència de l’aturada professional que estava vivint per la pandèmia del coronavirus. Va ser llavors, quan el ‘DJ’ es va veure obligat a demanar els subsidis estatals per a eixir a flotació i Irene Rosales va fitxar pel programa ‘Viva la vida‘.

 

No obstant això, en els últims temps, sembla que l’economia del matrimoni sembla haver millorat, ja que Kiko Rivera no ha dubtat a fer gala en les xarxes socials de l’últim capritx que s’ha concedit: un vehicle valorat en 80.000 euros, que ha sigut motiu de crítiques en les xarxes socials i en els programes de Telecinco, que posen en qüestió com ha pogut comprar el fill d’Isabel Pantoja un cotxe d’alta gamma, just després d’abandonar Irene el seu treball com a col·laboradora en ‘Viva la vida‘.

 

A aquestes preguntes ha respost Irene Rosales en una exclusiva per a la revista ‘Lecturas’, on ha aclarit tot l’ocorregut en el seu matrimoni en els últims temps. “Puc entendre-ho”, ha explicat Irene, que assegura comprendre el renou generat després d’eixir a la llum l’últim cotxe que ha comprat la seua família. “La gent diu: ‘fa un any estaven malament econòmicament», expressa Irene a colp de taló.

 

“Kiko ha guanyat diners de les exclusives. El cotxe ens feia molta falta, no ha sigut un capritx, i ens ha agradat als dos. Eś que podré pagar-ho”. “Kiko no sabia el que hui sap que li pertany”, ha explicat l’excol·laboradora de ‘Viva la vida’ per a la publicació. “L’únic que tenía eren els 700 euros i els meus ingressos de les xarxes socials”. A més, la dona de Kiko Rivera deixa clar que la situació que vivia era límit. 

 

Nova etapa

El seu treball al llarg d’aquests mesos ha sigut el manteniment de la seua família. Per sort, tot ha anat millorant a poc a poc. “Kiko ha pogut guanyar diners, reformar el seu loft i llogar-ho”, afirma ara Irene.

 

No seran setmanes fàcils per a la família formada per Kiko Rivera i Irene Rosales. El conflicte del DJ amb la seua mare, Isabel Pantoja, no acaba. De fet, l’absència de gestos per part de la cantant no ha deixat cap marge a Kiko. El fill de la cantant ja ha emprès la seua ofensiva judicial contra el seu oncle, Agustín, i no pararà fins que la veritat isca a la llum. Acabarà veient-se les cares amb la seua mare en els tribunals?

Últimes notícies

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.