Irene Rosales aclareix, en exclusiva, la situació econòmica de la seua família

 

El matrimoni format per Irene Rosales i Kiko Rivera està sent molt qüestionat en les últimes setmanes, tant per la situació econòmica del matrimoni com per la possible recaiguda del fill d’Isabel Pantoja en el món fosc de les addiccions, motiu que podria haver tibat la corda en el matrimoni.

 

L’any passat, Kiko Rivera va fer públic la complicada situació econòmica que estava vivint a conseqüència de l’aturada professional que estava vivint per la pandèmia del coronavirus. Va ser llavors, quan el ‘DJ’ es va veure obligat a demanar els subsidis estatals per a eixir a flotació i Irene Rosales va fitxar pel programa ‘Viva la vida‘.

 

No obstant això, en els últims temps, sembla que l’economia del matrimoni sembla haver millorat, ja que Kiko Rivera no ha dubtat a fer gala en les xarxes socials de l’últim capritx que s’ha concedit: un vehicle valorat en 80.000 euros, que ha sigut motiu de crítiques en les xarxes socials i en els programes de Telecinco, que posen en qüestió com ha pogut comprar el fill d’Isabel Pantoja un cotxe d’alta gamma, just després d’abandonar Irene el seu treball com a col·laboradora en ‘Viva la vida‘.

 

A aquestes preguntes ha respost Irene Rosales en una exclusiva per a la revista ‘Lecturas’, on ha aclarit tot l’ocorregut en el seu matrimoni en els últims temps. “Puc entendre-ho”, ha explicat Irene, que assegura comprendre el renou generat després d’eixir a la llum l’últim cotxe que ha comprat la seua família. “La gent diu: ‘fa un any estaven malament econòmicament”, expressa Irene a colp de taló.

 

“Kiko ha guanyat diners de les exclusives. El cotxe ens feia molta falta, no ha sigut un capritx, i ens ha agradat als dos. Eś que podré pagar-ho”. “Kiko no sabia el que hui sap que li pertany”, ha explicat l’excol·laboradora de ‘Viva la vida’ per a la publicació. “L’únic que tenía eren els 700 euros i els meus ingressos de les xarxes socials”. A més, la dona de Kiko Rivera deixa clar que la situació que vivia era límit. 

 

Nova etapa

El seu treball al llarg d’aquests mesos ha sigut el manteniment de la seua família. Per sort, tot ha anat millorant a poc a poc. “Kiko ha pogut guanyar diners, reformar el seu loft i llogar-ho”, afirma ara Irene.

 

No seran setmanes fàcils per a la família formada per Kiko Rivera i Irene Rosales. El conflicte del DJ amb la seua mare, Isabel Pantoja, no acaba. De fet, l’absència de gestos per part de la cantant no ha deixat cap marge a Kiko. El fill de la cantant ja ha emprès la seua ofensiva judicial contra el seu oncle, Agustín, i no pararà fins que la veritat isca a la llum. Acabarà veient-se les cares amb la seua mare en els tribunals?

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.