8.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Irene Rosales aclareix, en exclusiva, la situació econòmica de la seua família

 

El matrimoni format per Irene Rosales i Kiko Rivera està sent molt qüestionat en les últimes setmanes, tant per la situació econòmica del matrimoni com per la possible recaiguda del fill d’Isabel Pantoja en el món fosc de les addiccions, motiu que podria haver tibat la corda en el matrimoni.

 

L’any passat, Kiko Rivera va fer públic la complicada situació econòmica que estava vivint a conseqüència de l’aturada professional que estava vivint per la pandèmia del coronavirus. Va ser llavors, quan el ‘DJ’ es va veure obligat a demanar els subsidis estatals per a eixir a flotació i Irene Rosales va fitxar pel programa ‘Viva la vida‘.

 

No obstant això, en els últims temps, sembla que l’economia del matrimoni sembla haver millorat, ja que Kiko Rivera no ha dubtat a fer gala en les xarxes socials de l’últim capritx que s’ha concedit: un vehicle valorat en 80.000 euros, que ha sigut motiu de crítiques en les xarxes socials i en els programes de Telecinco, que posen en qüestió com ha pogut comprar el fill d’Isabel Pantoja un cotxe d’alta gamma, just després d’abandonar Irene el seu treball com a col·laboradora en ‘Viva la vida‘.

 

A aquestes preguntes ha respost Irene Rosales en una exclusiva per a la revista ‘Lecturas’, on ha aclarit tot l’ocorregut en el seu matrimoni en els últims temps. “Puc entendre-ho”, ha explicat Irene, que assegura comprendre el renou generat després d’eixir a la llum l’últim cotxe que ha comprat la seua família. “La gent diu: ‘fa un any estaven malament econòmicament”, expressa Irene a colp de taló.

 

“Kiko ha guanyat diners de les exclusives. El cotxe ens feia molta falta, no ha sigut un capritx, i ens ha agradat als dos. Eś que podré pagar-ho”. “Kiko no sabia el que hui sap que li pertany”, ha explicat l’excol·laboradora de ‘Viva la vida’ per a la publicació. “L’únic que tenía eren els 700 euros i els meus ingressos de les xarxes socials”. A més, la dona de Kiko Rivera deixa clar que la situació que vivia era límit. 

 

Nova etapa

El seu treball al llarg d’aquests mesos ha sigut el manteniment de la seua família. Per sort, tot ha anat millorant a poc a poc. “Kiko ha pogut guanyar diners, reformar el seu loft i llogar-ho”, afirma ara Irene.

 

No seran setmanes fàcils per a la família formada per Kiko Rivera i Irene Rosales. El conflicte del DJ amb la seua mare, Isabel Pantoja, no acaba. De fet, l’absència de gestos per part de la cantant no ha deixat cap marge a Kiko. El fill de la cantant ja ha emprès la seua ofensiva judicial contra el seu oncle, Agustín, i no pararà fins que la veritat isca a la llum. Acabarà veient-se les cares amb la seua mare en els tribunals?

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos menors i deu dones assassinades en l’arrancada de 2026; sis casos tenien denúncies prèvies

L'inici de 2026 se salda amb 10 dones assassinades i dos crims vicaris contra menors. En sis casos hi havia denúncies prèvies, però la protecció va fallar.

Dos anys de l’incendi de Campanar: l’edifici avança en la seua reconstrucció integral

El residencial de Campanar complix dos anys de l'incendi amb les obres de rehabilitació ja encarrilades. Els veïns commemoren a les víctimes i miren al retorn a casa.

Relleva, la primera incubadora d’agricultors cooperativistes

Anecoop impulsa Relleva, un programa pioner que professionalitza a jóvens agricultors en cooperatives valencianes amb plans de negoci, mentoria i comunitat. Tres històries mostren que del camp es pot viure amb gestió i visió empresarial.

L’edat més comuna a Espanya és 49 anys i es repetix en la Comunitat Valenciana

L'INE situa en 49 anys l'edat més repetida a Espanya i en 12 comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana. En àrees despoblades la moda escala fins a 61 anys.

Dissabte solejat i poc vent en la Comunitat Valenciana

El cel estarà buidat este dissabte, amb algun interval de núvols baixos en el sud d'Alacant a primeres hores i vent fluix amb brises a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior nord de Castelló, baixaran lleugerament en el litoral i es mantindran en la resta.

Pascual va revelar que van decidir al matí que Punter jugara i va negar una estratègia

El tècnic del Barcelona va explicar que la participació de Kevin Punter es va tancar el mateix matí de l'encreuament de quarts davant UCAM Murcia i va rebutjar que fora una maniobra. Va defendre que van seguir el pla mèdic i va valorar un dol igualat resolt en l'últim quart.

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.