7.2 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Irene Rosales aclareix, en exclusiva, la situació econòmica de la seua família

 

El matrimoni format per Irene Rosales i Kiko Rivera està sent molt qüestionat en les últimes setmanes, tant per la situació econòmica del matrimoni com per la possible recaiguda del fill d’Isabel Pantoja en el món fosc de les addiccions, motiu que podria haver tibat la corda en el matrimoni.

 

L’any passat, Kiko Rivera va fer públic la complicada situació econòmica que estava vivint a conseqüència de l’aturada professional que estava vivint per la pandèmia del coronavirus. Va ser llavors, quan el ‘DJ’ es va veure obligat a demanar els subsidis estatals per a eixir a flotació i Irene Rosales va fitxar pel programa ‘Viva la vida‘.

 

No obstant això, en els últims temps, sembla que l’economia del matrimoni sembla haver millorat, ja que Kiko Rivera no ha dubtat a fer gala en les xarxes socials de l’últim capritx que s’ha concedit: un vehicle valorat en 80.000 euros, que ha sigut motiu de crítiques en les xarxes socials i en els programes de Telecinco, que posen en qüestió com ha pogut comprar el fill d’Isabel Pantoja un cotxe d’alta gamma, just després d’abandonar Irene el seu treball com a col·laboradora en ‘Viva la vida‘.

 

A aquestes preguntes ha respost Irene Rosales en una exclusiva per a la revista ‘Lecturas’, on ha aclarit tot l’ocorregut en el seu matrimoni en els últims temps. “Puc entendre-ho”, ha explicat Irene, que assegura comprendre el renou generat després d’eixir a la llum l’últim cotxe que ha comprat la seua família. “La gent diu: ‘fa un any estaven malament econòmicament”, expressa Irene a colp de taló.

 

“Kiko ha guanyat diners de les exclusives. El cotxe ens feia molta falta, no ha sigut un capritx, i ens ha agradat als dos. Eś que podré pagar-ho”. “Kiko no sabia el que hui sap que li pertany”, ha explicat l’excol·laboradora de ‘Viva la vida’ per a la publicació. “L’únic que tenía eren els 700 euros i els meus ingressos de les xarxes socials”. A més, la dona de Kiko Rivera deixa clar que la situació que vivia era límit. 

 

Nova etapa

El seu treball al llarg d’aquests mesos ha sigut el manteniment de la seua família. Per sort, tot ha anat millorant a poc a poc. “Kiko ha pogut guanyar diners, reformar el seu loft i llogar-ho”, afirma ara Irene.

 

No seran setmanes fàcils per a la família formada per Kiko Rivera i Irene Rosales. El conflicte del DJ amb la seua mare, Isabel Pantoja, no acaba. De fet, l’absència de gestos per part de la cantant no ha deixat cap marge a Kiko. El fill de la cantant ja ha emprès la seua ofensiva judicial contra el seu oncle, Agustín, i no pararà fins que la veritat isca a la llum. Acabarà veient-se les cares amb la seua mare en els tribunals?

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.