Irene Rosales aclareix, en exclusiva, la situació econòmica de la seua família

 

El matrimoni format per Irene Rosales i Kiko Rivera està sent molt qüestionat en les últimes setmanes, tant per la situació econòmica del matrimoni com per la possible recaiguda del fill d’Isabel Pantoja en el món fosc de les addiccions, motiu que podria haver tibat la corda en el matrimoni.

 

L’any passat, Kiko Rivera va fer públic la complicada situació econòmica que estava vivint a conseqüència de l’aturada professional que estava vivint per la pandèmia del coronavirus. Va ser llavors, quan el ‘DJ’ es va veure obligat a demanar els subsidis estatals per a eixir a flotació i Irene Rosales va fitxar pel programa ‘Viva la vida‘.

 

No obstant això, en els últims temps, sembla que l’economia del matrimoni sembla haver millorat, ja que Kiko Rivera no ha dubtat a fer gala en les xarxes socials de l’últim capritx que s’ha concedit: un vehicle valorat en 80.000 euros, que ha sigut motiu de crítiques en les xarxes socials i en els programes de Telecinco, que posen en qüestió com ha pogut comprar el fill d’Isabel Pantoja un cotxe d’alta gamma, just després d’abandonar Irene el seu treball com a col·laboradora en ‘Viva la vida‘.

 

A aquestes preguntes ha respost Irene Rosales en una exclusiva per a la revista ‘Lecturas’, on ha aclarit tot l’ocorregut en el seu matrimoni en els últims temps. “Puc entendre-ho”, ha explicat Irene, que assegura comprendre el renou generat després d’eixir a la llum l’últim cotxe que ha comprat la seua família. “La gent diu: ‘fa un any estaven malament econòmicament», expressa Irene a colp de taló.

 

“Kiko ha guanyat diners de les exclusives. El cotxe ens feia molta falta, no ha sigut un capritx, i ens ha agradat als dos. Eś que podré pagar-ho”. “Kiko no sabia el que hui sap que li pertany”, ha explicat l’excol·laboradora de ‘Viva la vida’ per a la publicació. “L’únic que tenía eren els 700 euros i els meus ingressos de les xarxes socials”. A més, la dona de Kiko Rivera deixa clar que la situació que vivia era límit. 

 

Nova etapa

El seu treball al llarg d’aquests mesos ha sigut el manteniment de la seua família. Per sort, tot ha anat millorant a poc a poc. “Kiko ha pogut guanyar diners, reformar el seu loft i llogar-ho”, afirma ara Irene.

 

No seran setmanes fàcils per a la família formada per Kiko Rivera i Irene Rosales. El conflicte del DJ amb la seua mare, Isabel Pantoja, no acaba. De fet, l’absència de gestos per part de la cantant no ha deixat cap marge a Kiko. El fill de la cantant ja ha emprès la seua ofensiva judicial contra el seu oncle, Agustín, i no pararà fins que la veritat isca a la llum. Acabarà veient-se les cares amb la seua mare en els tribunals?

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.