Irene Rosales es disculpa per uns tweets ofensius a persones obeses

La parella del Dj ha hagut de demanar perdó públicament

La parella del Dj ha hagut de demanar perdó públicament | València Diari

 

Quan una persona s’exposa a l’opinió pública corre el risc de què la gent puga buscar i trobar aspectes de la vida privada d’un mateix, encara que aquestes coses siguen del passat. Aquesta situació és la que ha patit la parella de Kiko Rivera, Irene Rosales, després de passar per la casa de ‘GH DÚO’.

  

I és que després que el col·laborador de Telecinco, Kiko Hernández, explicara que la jove havia criticat el físic de persones amb sobrepés a través de les seues xarxes socials, Irene ha hagut d’eixir al pas d’aquestes declaracions i demanar perdó per aquells tweets que va publicar fa temps.

 

 

Irene Rosales demana perdó pels tweets

Pocs dies després que Irene Rosales eixira de la casa de ‘GH DÚO’, durant un programa de ‘Sálvame’, Kiko Hernández va fer públics uns tweets que la dona de Kiko Rivera va publicar temps enrere, on es mofava de les persones obeses.

  

El col·laborador de ‘Sálvame’ va admetre que va poder recuperar els tweets, tot i que aquests havien sigut eliminats, i que Rosales els va publicar abans de començar la seua relació amb Kiko. Kiko Hernández també va explicar que la jove andalusa no només va penjar fotografies de desconeguts, sinó que també adjuntava comentaris amb la intenció de ridiculitzar a aquestes persones.

 

Irene Rosales ridiculitzava a les persones amb sobrepès

Irene Rosales ridiculitzava a les persones amb sobrepés | València Diari

 

En un d’aquests tweets, Irene va compartir una fotografia, on comparava a un home amb sobrepés amb el ninot ‘Pou’ per ridculitzar-lo. També va compartir altres fotografies amb la mateixa temàtica i amb les quals Irene assegurava que, veient a persones amb aquests problemes de sobrepés, ella «no pot tindre complexos».

 

En meitat d’aquesta polèmica, Irene va ser preguntada sobre aquests tweets polèmics per uns reporters de ‘Sálvame’: «Kiko Hernández va traure uns tweets que vas escriure fa temps fent al·lusió a les persones que són obeses, no sé si et molesta tot açò?».

 

Irene Rosales es disculpa pels seus polèmics tweets

Irene Rosales es disculpa pels seus polèmics tweets | TELECINCO

 

Irene va admetre que els va publicar i no va dubtar en demanar perdó i mostrar el seu penediment per l’actitud mostrada en aquells tweets: «No em molesta, és veritat que els vaig posar. Demane perdó per això, perquè en aquell moment era una autèntica xiqueta, així que no se li ha de donar més voltes», va justificar la jove.

 

Defensa a Kiko Rivera en els jutjats

Aquesta polèmica no ha sigut l’única a la qual ha hagut de fer front Irene Rosales des de que va eixir de la casa de Guadalix. La parella del Dj també ha hagut de declarar com a testimoni als tribunals pel judici que Kiko Rivera té amb Les Melli.

 

Irene va anar sola a declarar a favor de la seua parella, per la demanda que aquest va interposar a les germanes, quan una d’elles, Bibi, va afirmar al programa ‘Socialité’ que el fill d’Isabel Pantoja se li havia insinuat, tot i que ja estava amb la seua parella, i que l’havia amenaçat per si ho contava.

 

Tot i això, Irene no va voler fer declaracions ni a l’entrada ni a la eixida dels jutjats, i amb un rostre molt seriós es va limitar a dir: «Perdoneu-me però no puc dir res. El resultat no el sabem encara».

Últimes notícies

Compromís denuncia que el PP es doblega a Vox en el debat dels pressupostos

Carles Esteve, diputat de Compromís, acusa el PP valencià de plegar-se a Vox en el debat dels pressupostos de la Generalitat de 2026 i alerta d'una escalada contra la igualtat i els drets de part de la ciutadania.

Vox imposa la seua ‘prioritat nacional’ en vivenda i servicis socials als pressupostos de 2026

Les esmenes de Vox als pressupostos de la Generalitat per a 2026 incorporen per primera vegada el principi de ‘prioritat nacional’ en les polítiques de vivenda i servicis socials, gràcies a l’acord amb el PP en Les Corts.

La ‘prioritat nacional’ marcarà les ajudes d’habitatge i servicis socials en els pressupostos de 2026

Les esmenes de Vox als pressupostos de la Generalitat de 2026 incorporen per primera vegada el principi de prioritat nacional en les polítiques d’habitatge i servicis socials, amb el suport del PP, segons ha destacat el síndic José María Llanos.

Nova planta de vivenda industrialitzada a València amb 6.000 habitatges a l’any

Cecotec i Casas inHAUS invertixen 100 milions d’euros en una nova planta de vivenda industrialitzada, amb previsió d’alçar 6.000 habitatges a l’any i generar 4.000 llocs de treball.

Alcoi reparteix polseres contra els colps de calor als treballadors a l’aire lliure

L’Ajuntament d’Alcoi ha dotat una trentena de treballadors municipals amb polseres intel·ligents que avisen quan detecten risc de colp de calor. El sistema prioritza la seguretat sense geolocalitzar ni guardar dades dels usuaris.

Sumacàrcer tanca l’àrea recreativa de l’Esgoletja després de dues morts al Xúquer

L’Ajuntament de Sumacàrcer ha clausurat l’àrea recreativa de l’illa de l’Esgoletja després de la mort de dos banyistes en una setmana al riu Xúquer. El municipi ja havia registrat altres dos ofegaments en 2021 i 2024 en esta mateixa zona fluvial.

Aerocas rep 900.000 euros més per a projectar un nou hangar de manteniment a Castelló

El Consell ha autoritzat una ampliació de capital de 900.000 euros d'Aerocas per redactar el projecte d'un hangar de manteniment d'aeronaus A-330/350 a l'Aeroport de Castelló.

A presó el líder d’un grup de narcos desarticulat a Elx amb set detinguts

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx una organització dedicada al tràfic de drogues al detall, amb set detinguts i l’ingrés a presó del presumpte cap, que gestionava diversos punts de venda a la ciutat.