6.3 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Irene Rosales es disculpa per uns tweets ofensius a persones obeses

La parella del Dj ha hagut de demanar perdó públicament

La parella del Dj ha hagut de demanar perdó públicament | València Diari

 

Quan una persona s’exposa a l’opinió pública corre el risc de què la gent puga buscar i trobar aspectes de la vida privada d’un mateix, encara que aquestes coses siguen del passat. Aquesta situació és la que ha patit la parella de Kiko Rivera, Irene Rosales, després de passar per la casa de ‘GH DÚO’.

  

I és que després que el col·laborador de Telecinco, Kiko Hernández, explicara que la jove havia criticat el físic de persones amb sobrepés a través de les seues xarxes socials, Irene ha hagut d’eixir al pas d’aquestes declaracions i demanar perdó per aquells tweets que va publicar fa temps.

 

 

Irene Rosales demana perdó pels tweets

Pocs dies després que Irene Rosales eixira de la casa de ‘GH DÚO’, durant un programa de ‘Sálvame’, Kiko Hernández va fer públics uns tweets que la dona de Kiko Rivera va publicar temps enrere, on es mofava de les persones obeses.

  

El col·laborador de ‘Sálvame’ va admetre que va poder recuperar els tweets, tot i que aquests havien sigut eliminats, i que Rosales els va publicar abans de començar la seua relació amb Kiko. Kiko Hernández també va explicar que la jove andalusa no només va penjar fotografies de desconeguts, sinó que també adjuntava comentaris amb la intenció de ridiculitzar a aquestes persones.

 

Irene Rosales ridiculitzava a les persones amb sobrepès

Irene Rosales ridiculitzava a les persones amb sobrepés | València Diari

 

En un d’aquests tweets, Irene va compartir una fotografia, on comparava a un home amb sobrepés amb el ninot ‘Pou’ per ridculitzar-lo. També va compartir altres fotografies amb la mateixa temàtica i amb les quals Irene assegurava que, veient a persones amb aquests problemes de sobrepés, ella «no pot tindre complexos».

 

En meitat d’aquesta polèmica, Irene va ser preguntada sobre aquests tweets polèmics per uns reporters de ‘Sálvame’: «Kiko Hernández va traure uns tweets que vas escriure fa temps fent al·lusió a les persones que són obeses, no sé si et molesta tot açò?».

 

Irene Rosales es disculpa pels seus polèmics tweets

Irene Rosales es disculpa pels seus polèmics tweets | TELECINCO

 

Irene va admetre que els va publicar i no va dubtar en demanar perdó i mostrar el seu penediment per l’actitud mostrada en aquells tweets: «No em molesta, és veritat que els vaig posar. Demane perdó per això, perquè en aquell moment era una autèntica xiqueta, així que no se li ha de donar més voltes», va justificar la jove.

 

Defensa a Kiko Rivera en els jutjats

Aquesta polèmica no ha sigut l’única a la qual ha hagut de fer front Irene Rosales des de que va eixir de la casa de Guadalix. La parella del Dj també ha hagut de declarar com a testimoni als tribunals pel judici que Kiko Rivera té amb Les Melli.

 

Irene va anar sola a declarar a favor de la seua parella, per la demanda que aquest va interposar a les germanes, quan una d’elles, Bibi, va afirmar al programa ‘Socialité’ que el fill d’Isabel Pantoja se li havia insinuat, tot i que ja estava amb la seua parella, i que l’havia amenaçat per si ho contava.

 

Tot i això, Irene no va voler fer declaracions ni a l’entrada ni a la eixida dels jutjats, i amb un rostre molt seriós es va limitar a dir: «Perdoneu-me però no puc dir res. El resultat no el sabem encara».

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.