Irene Rosales es disculpa per uns tweets ofensius a persones obeses

Ejemplo de shortcode con estilo
La parella del Dj ha hagut de demanar perdó públicament | València Diari   Quan una persona s’exposa a l’opinió pública corre el risc de què la gent puga buscar i trobar aspectes de la vida privada d’un mateix, encara que aquestes coses siguen del passat. Aquesta situació és la que ha patit la parella de Kiko Rivera, […]
La parella del Dj ha hagut de demanar perdó públicament

La parella del Dj ha hagut de demanar perdó públicament | València Diari

 

Quan una persona s’exposa a l’opinió pública corre el risc de què la gent puga buscar i trobar aspectes de la vida privada d’un mateix, encara que aquestes coses siguen del passat. Aquesta situació és la que ha patit la parella de Kiko Rivera, Irene Rosales, després de passar per la casa de ‘GH DÚO’.

  

I és que després que el col·laborador de Telecinco, Kiko Hernández, explicara que la jove havia criticat el físic de persones amb sobrepés a través de les seues xarxes socials, Irene ha hagut d’eixir al pas d’aquestes declaracions i demanar perdó per aquells tweets que va publicar fa temps.

 

 

Irene Rosales demana perdó pels tweets

Pocs dies després que Irene Rosales eixira de la casa de ‘GH DÚO’, durant un programa de ‘Sálvame’, Kiko Hernández va fer públics uns tweets que la dona de Kiko Rivera va publicar temps enrere, on es mofava de les persones obeses.

  

El col·laborador de ‘Sálvame’ va admetre que va poder recuperar els tweets, tot i que aquests havien sigut eliminats, i que Rosales els va publicar abans de començar la seua relació amb Kiko. Kiko Hernández també va explicar que la jove andalusa no només va penjar fotografies de desconeguts, sinó que també adjuntava comentaris amb la intenció de ridiculitzar a aquestes persones.

 

Irene Rosales ridiculitzava a les persones amb sobrepès

Irene Rosales ridiculitzava a les persones amb sobrepés | València Diari

 

En un d’aquests tweets, Irene va compartir una fotografia, on comparava a un home amb sobrepés amb el ninot ‘Pou’ per ridculitzar-lo. També va compartir altres fotografies amb la mateixa temàtica i amb les quals Irene assegurava que, veient a persones amb aquests problemes de sobrepés, ella «no pot tindre complexos».

 

En meitat d’aquesta polèmica, Irene va ser preguntada sobre aquests tweets polèmics per uns reporters de ‘Sálvame’: «Kiko Hernández va traure uns tweets que vas escriure fa temps fent al·lusió a les persones que són obeses, no sé si et molesta tot açò?».

 

Irene Rosales es disculpa pels seus polèmics tweets

Irene Rosales es disculpa pels seus polèmics tweets | TELECINCO

 

Irene va admetre que els va publicar i no va dubtar en demanar perdó i mostrar el seu penediment per l’actitud mostrada en aquells tweets: «No em molesta, és veritat que els vaig posar. Demane perdó per això, perquè en aquell moment era una autèntica xiqueta, així que no se li ha de donar més voltes», va justificar la jove.

 

Defensa a Kiko Rivera en els jutjats

Aquesta polèmica no ha sigut l’única a la qual ha hagut de fer front Irene Rosales des de que va eixir de la casa de Guadalix. La parella del Dj també ha hagut de declarar com a testimoni als tribunals pel judici que Kiko Rivera té amb Les Melli.

 

Irene va anar sola a declarar a favor de la seua parella, per la demanda que aquest va interposar a les germanes, quan una d’elles, Bibi, va afirmar al programa ‘Socialité’ que el fill d’Isabel Pantoja se li havia insinuat, tot i que ja estava amb la seua parella, i que l’havia amenaçat per si ho contava.

 

Tot i això, Irene no va voler fer declaracions ni a l’entrada ni a la eixida dels jutjats, i amb un rostre molt seriós es va limitar a dir: «Perdoneu-me però no puc dir res. El resultat no el sabem encara».

Últimes notícies

Les víctimes de la dana reclamen viure sense por a Paiporta

Les víctimes de la dana han commemorat a Paiporta el segon aniversari de la tragèdia amb un acte de memòria i una demanda de seguretat.

Sis detinguts de la nova peça del caso Koldo queden en llibertat

La Guardia Civil ha deixat en llibertat les sis persones arrestades en una nova peça del caso Koldo. La investigació aborda presumptes mossegades en contractes d’obra pública.

El PSPV denuncia falta de recursos contra els incendis a Castelló

El PSPV-PSOE ha acusat el PP de retallar recursos d’emergències. La denúncia s’ha fet durant una visita a Artana i Eslida, afectades pels incendis d’este estiu.

Les empreses agroalimentàries valencianes concentren el 12,9 % de les vendes espanyoles

Les empreses valencianes concentren el 12,9 % de les vendes agroalimentàries d’Espanya i lideren el comerç minorista, amb una quota del 22,2 %.

Ouigo manté els trens entre València i Madrid per al pont de desembre després del pacte amb els maquinistes

L’acord amb SEMAF deixa sense efecte les parades del 4 i el 8 de desembre i les previstes per al 6 i el 9 de novembre

Muñoz creu que el míting de Pedro Sánchez a València busca aprofitar la dana

La portaveu del PP al Congreso ha considerat que el míting de Pedro Sánchez a València té com a objectiu utilitzar la tragèdia de la dana. També ha reclamat que s’executen obres hidràuliques a la Comunitat Valenciana.

El jutjat reclama les telefonades als municipis afectats per Forata

El jutjat de Catarroja ha demanat les gravacions de telefonades als municipis situats aigües avall de Forata. També ha requerit comunicacions relacionades amb la coordinació de l’emergència.

La parella d’Ábalos arriba a la Comandancia Provincial de Valencia

Andrea de la Torre, parella de José Luis Ábalos, ha sigut conduïda a la Comandancia Provincial de Valencia. La detenció s’ha produït en una operació del cas Koldo.