Irene Rosales es disculpa per uns tweets ofensius a persones obeses

Ejemplo de shortcode con estilo
La parella del Dj ha hagut de demanar perdó públicament | València Diari   Quan una persona s’exposa a l’opinió pública corre el risc de què la gent puga buscar i trobar aspectes de la vida privada d’un mateix, encara que aquestes coses siguen del passat. Aquesta situació és la que ha patit la parella de Kiko Rivera, […]
La parella del Dj ha hagut de demanar perdó públicament

La parella del Dj ha hagut de demanar perdó públicament | València Diari

 

Quan una persona s’exposa a l’opinió pública corre el risc de què la gent puga buscar i trobar aspectes de la vida privada d’un mateix, encara que aquestes coses siguen del passat. Aquesta situació és la que ha patit la parella de Kiko Rivera, Irene Rosales, després de passar per la casa de ‘GH DÚO’.

  

I és que després que el col·laborador de Telecinco, Kiko Hernández, explicara que la jove havia criticat el físic de persones amb sobrepés a través de les seues xarxes socials, Irene ha hagut d’eixir al pas d’aquestes declaracions i demanar perdó per aquells tweets que va publicar fa temps.

 

 

Irene Rosales demana perdó pels tweets

Pocs dies després que Irene Rosales eixira de la casa de ‘GH DÚO’, durant un programa de ‘Sálvame’, Kiko Hernández va fer públics uns tweets que la dona de Kiko Rivera va publicar temps enrere, on es mofava de les persones obeses.

  

El col·laborador de ‘Sálvame’ va admetre que va poder recuperar els tweets, tot i que aquests havien sigut eliminats, i que Rosales els va publicar abans de començar la seua relació amb Kiko. Kiko Hernández també va explicar que la jove andalusa no només va penjar fotografies de desconeguts, sinó que també adjuntava comentaris amb la intenció de ridiculitzar a aquestes persones.

 

Irene Rosales ridiculitzava a les persones amb sobrepès

Irene Rosales ridiculitzava a les persones amb sobrepés | València Diari

 

En un d’aquests tweets, Irene va compartir una fotografia, on comparava a un home amb sobrepés amb el ninot ‘Pou’ per ridculitzar-lo. També va compartir altres fotografies amb la mateixa temàtica i amb les quals Irene assegurava que, veient a persones amb aquests problemes de sobrepés, ella «no pot tindre complexos».

 

En meitat d’aquesta polèmica, Irene va ser preguntada sobre aquests tweets polèmics per uns reporters de ‘Sálvame’: «Kiko Hernández va traure uns tweets que vas escriure fa temps fent al·lusió a les persones que són obeses, no sé si et molesta tot açò?».

 

Irene Rosales es disculpa pels seus polèmics tweets

Irene Rosales es disculpa pels seus polèmics tweets | TELECINCO

 

Irene va admetre que els va publicar i no va dubtar en demanar perdó i mostrar el seu penediment per l’actitud mostrada en aquells tweets: «No em molesta, és veritat que els vaig posar. Demane perdó per això, perquè en aquell moment era una autèntica xiqueta, així que no se li ha de donar més voltes», va justificar la jove.

 

Defensa a Kiko Rivera en els jutjats

Aquesta polèmica no ha sigut l’única a la qual ha hagut de fer front Irene Rosales des de que va eixir de la casa de Guadalix. La parella del Dj també ha hagut de declarar com a testimoni als tribunals pel judici que Kiko Rivera té amb Les Melli.

 

Irene va anar sola a declarar a favor de la seua parella, per la demanda que aquest va interposar a les germanes, quan una d’elles, Bibi, va afirmar al programa ‘Socialité’ que el fill d’Isabel Pantoja se li havia insinuat, tot i que ja estava amb la seua parella, i que l’havia amenaçat per si ho contava.

 

Tot i això, Irene no va voler fer declaracions ni a l’entrada ni a la eixida dels jutjats, i amb un rostre molt seriós es va limitar a dir: «Perdoneu-me però no puc dir res. El resultat no el sabem encara».

Últimes notícies

Metrovalencia amplia el servici nocturn fins a les 3:30 hores per Tots Sants

La nit del dissabte 31 d'octubre comptarà amb huit trens i sis tramvies addicionals per a reforçar les connexions amb València i diferents municipis de l'àrea metropolitana

Nuria Martínez obri el sisé Consell després d’assumir Servicis Socials i Justícia

La presa de possessió de Nuria Martínez inicia el sisé Consell d’esta legislatura. La nova consellera suma Servicis Socials i Justícia en un departament únic.

Detenen a Alfafar un jove de 18 anys per incitar a disturbis

La Policia Nacional ha arrestat a Alfafar un jove de 18 anys, suposat membre de Blocus, per incitar a disturbis, saquejos i a usar còctels Molotov.

Els instituts de REDIT van ajudar les empreses valencianes a captar més de 132 milions

Els instituts tecnològics que conformen la Xarxa d’Instituts Tecnològics de la Comunitat Valenciana (REDIT) van ajudar les empreses valencianes a captar més de 132 milions d’euros durant 2025 per a dedicar-los a la innovació. Els onze instituts van treballar amb 14.871 empreses i van desenvolupar més de 1.600 projectes d’R+D+I.

Detingut a Dénia (Alacant) un fugitiu reclamat per Romania per un robatori amb violència

La Policia Nacional ha detingut a Dénia un home de 30 anys reclamat per les autoritats romaneses per un robatori amb violència comés en 2019. Ara afronta una pena de tres anys de presó i un procés d’extradició.

Huit detinguts, tres a Cullera, amb 2,5 tones d’haixix i 600 quilos de cocaïna

La Policia Nacional ha intervingut 2,5 tones d’haixix i 600 quilos de cocaïna després de desarticular una organització criminal. L’operació ha acabat amb huit detinguts a les províncies de València, Màlaga i Girona, tres d’ells a Cullera. Tres dels arrestats han ingressat en presó provisional.

Tres detinguts per ferir dues dones en una baralla en una discoteca de València

La Policia Nacional ha detingut a València tres persones, dos hòmens i una dona, d’entre 21 i 27 anys, com a presumptes autores de dos delictes de lesions i, en el cas d’una d’elles, d’un delicte d’amenaces, per ferir dues dones en una baralla a l’eixida d’una discoteca del districte d’Abastos.

València lidera les reserves hoteleres amb un 76,6 % d’ocupació

Hosbec preveu una ocupació mitjana del 70 % en la Comunitat Valenciana entre el 30 d’octubre i el 2 de novembre. La ciutat de València arriba al 76,6 %.