Irene Rosales es disculpa per uns tweets ofensius a persones obeses

La parella del Dj ha hagut de demanar perdó públicament

La parella del Dj ha hagut de demanar perdó públicament | València Diari

 

Quan una persona s’exposa a l’opinió pública corre el risc de què la gent puga buscar i trobar aspectes de la vida privada d’un mateix, encara que aquestes coses siguen del passat. Aquesta situació és la que ha patit la parella de Kiko Rivera, Irene Rosales, després de passar per la casa de ‘GH DÚO’.

  

I és que després que el col·laborador de Telecinco, Kiko Hernández, explicara que la jove havia criticat el físic de persones amb sobrepés a través de les seues xarxes socials, Irene ha hagut d’eixir al pas d’aquestes declaracions i demanar perdó per aquells tweets que va publicar fa temps.

 

 

Irene Rosales demana perdó pels tweets

Pocs dies després que Irene Rosales eixira de la casa de ‘GH DÚO’, durant un programa de ‘Sálvame’, Kiko Hernández va fer públics uns tweets que la dona de Kiko Rivera va publicar temps enrere, on es mofava de les persones obeses.

  

El col·laborador de ‘Sálvame’ va admetre que va poder recuperar els tweets, tot i que aquests havien sigut eliminats, i que Rosales els va publicar abans de començar la seua relació amb Kiko. Kiko Hernández també va explicar que la jove andalusa no només va penjar fotografies de desconeguts, sinó que també adjuntava comentaris amb la intenció de ridiculitzar a aquestes persones.

 

Irene Rosales ridiculitzava a les persones amb sobrepès

Irene Rosales ridiculitzava a les persones amb sobrepés | València Diari

 

En un d’aquests tweets, Irene va compartir una fotografia, on comparava a un home amb sobrepés amb el ninot ‘Pou’ per ridculitzar-lo. També va compartir altres fotografies amb la mateixa temàtica i amb les quals Irene assegurava que, veient a persones amb aquests problemes de sobrepés, ella «no pot tindre complexos».

 

En meitat d’aquesta polèmica, Irene va ser preguntada sobre aquests tweets polèmics per uns reporters de ‘Sálvame’: «Kiko Hernández va traure uns tweets que vas escriure fa temps fent al·lusió a les persones que són obeses, no sé si et molesta tot açò?».

 

Irene Rosales es disculpa pels seus polèmics tweets

Irene Rosales es disculpa pels seus polèmics tweets | TELECINCO

 

Irene va admetre que els va publicar i no va dubtar en demanar perdó i mostrar el seu penediment per l’actitud mostrada en aquells tweets: «No em molesta, és veritat que els vaig posar. Demane perdó per això, perquè en aquell moment era una autèntica xiqueta, així que no se li ha de donar més voltes», va justificar la jove.

 

Defensa a Kiko Rivera en els jutjats

Aquesta polèmica no ha sigut l’única a la qual ha hagut de fer front Irene Rosales des de que va eixir de la casa de Guadalix. La parella del Dj també ha hagut de declarar com a testimoni als tribunals pel judici que Kiko Rivera té amb Les Melli.

 

Irene va anar sola a declarar a favor de la seua parella, per la demanda que aquest va interposar a les germanes, quan una d’elles, Bibi, va afirmar al programa ‘Socialité’ que el fill d’Isabel Pantoja se li havia insinuat, tot i que ja estava amb la seua parella, i que l’havia amenaçat per si ho contava.

 

Tot i això, Irene no va voler fer declaracions ni a l’entrada ni a la eixida dels jutjats, i amb un rostre molt seriós es va limitar a dir: «Perdoneu-me però no puc dir res. El resultat no el sabem encara».

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU