Irene Rosales parla alt i clar sobre la seua suposada ruptura amb Kiko Rivera

 

La notícia de l’abandó televisiu d’Irene Rosales del programa ‘Viva la Vida’ de Telecinco no ha deixat indiferent a ningú. Fa unes setmanes, la dona de Kiko Rivera anunciava la seua decisió d’allunyar-se dels focus de les cambres durant un període de temps pel fet que la situació familiar del seu marit li ha superat. Pel bé de si mateixa i de la seua salut mental, Irene ha deixat arrere el seu treball en ‘Mediaset’ on ha treballat com a col·laboradora els últims dos anys.

 

Un comiat televisiu que ha portat amb si moltes crítiques i rumors que assenyalen al seu matrimoni i a una possible crisi amb el fill d’Isabel Pantoja com la causa de tot. Cansada de la situació, Irene Rosales ha concedit una entrevista a la revista ‘Lecturas’ on ha respost sense por a totes les acusacions que ha rebut últimament.

 

Rosales insisteix que tot està bé en el seu matrimoni: «Estem millor que mai. Simplement he decidit deixar la televisió, i ha sigut una casualitat que algú s’ha inventat això. Vull apartar-me de tot. No hi ha res de crisi, no hi ha res de res». D’altra banda, la nora d’Isabel Pantoja també ha aprofitat per a negar que s’haja enfadat amb el seu marit per haver-se comprat un cotxe: «Res, per a res». I sobre el patrimoni del seu marit, Irene Rosales respon amb sentit de l’humor: «Si té un milió d’euros, que em done una miqueta».

 

El missatge d’Irene Rosales contra Isabel Pantoja

Kiko Rivera i Irene Rosales van començar la seua relació l’any 2014. Des de llavors, tots dos han format una família junts i han superat molts obstacles, sent un d’ells l‘addicció del Dj. “La por que tinga una recaiguda el tindré per a tota la vida”, ha confessat.

 

“La recuperació de Kiko va ser una cosa dura. Només el fet de poder tindre converses et donava la vida, i és una cosa que amb Isabel Pantoja m’ha faltat. Les tenia amb la meua mare”, explicava sense embuts. Unes declaracions on Irene s’ha tornat a obrir en canal per a fer callar una vegada més a totes aqueixes veus que rumoregen sobre la seua relació amb el pare de les seues dues filles. 

Últimes notícies

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.

La inscripció de Buenavida amb les Lynx és una treta administrativa i jugarà la WNBA en 2027

La inscripció d’Elena Buenavida com a jugadora actual de Minnesota Lynx respon a una treta administrativa i no implica que jugue la WNBA en 2026, ja que el pla és que s’incorpore a la franquícia en 2027 i continue mentrestant al Valencia Basket.

250.000 euros en ajuda urgent de la Generalitat per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 250.000 euros a ajuda humanitària urgent a Colòmbia després del terratrémol del 10 d’agost, amb especial atenció a la infància i a la cobertura de necessitats bàsiques. La Generalitat també ha impulsat un catàleg d’organitzacions fiables per a canalitzar les donacions de manera segura.