Irene Rosales parla alt i clar sobre la seua suposada ruptura amb Kiko Rivera

 

La notícia de l’abandó televisiu d’Irene Rosales del programa ‘Viva la Vida’ de Telecinco no ha deixat indiferent a ningú. Fa unes setmanes, la dona de Kiko Rivera anunciava la seua decisió d’allunyar-se dels focus de les cambres durant un període de temps pel fet que la situació familiar del seu marit li ha superat. Pel bé de si mateixa i de la seua salut mental, Irene ha deixat arrere el seu treball en ‘Mediaset’ on ha treballat com a col·laboradora els últims dos anys.

 

Un comiat televisiu que ha portat amb si moltes crítiques i rumors que assenyalen al seu matrimoni i a una possible crisi amb el fill d’Isabel Pantoja com la causa de tot. Cansada de la situació, Irene Rosales ha concedit una entrevista a la revista ‘Lecturas’ on ha respost sense por a totes les acusacions que ha rebut últimament.

 

Rosales insisteix que tot està bé en el seu matrimoni: «Estem millor que mai. Simplement he decidit deixar la televisió, i ha sigut una casualitat que algú s’ha inventat això. Vull apartar-me de tot. No hi ha res de crisi, no hi ha res de res». D’altra banda, la nora d’Isabel Pantoja també ha aprofitat per a negar que s’haja enfadat amb el seu marit per haver-se comprat un cotxe: «Res, per a res». I sobre el patrimoni del seu marit, Irene Rosales respon amb sentit de l’humor: «Si té un milió d’euros, que em done una miqueta».

 

El missatge d’Irene Rosales contra Isabel Pantoja

Kiko Rivera i Irene Rosales van començar la seua relació l’any 2014. Des de llavors, tots dos han format una família junts i han superat molts obstacles, sent un d’ells l‘addicció del Dj. “La por que tinga una recaiguda el tindré per a tota la vida”, ha confessat.

 

“La recuperació de Kiko va ser una cosa dura. Només el fet de poder tindre converses et donava la vida, i és una cosa que amb Isabel Pantoja m’ha faltat. Les tenia amb la meua mare”, explicava sense embuts. Unes declaracions on Irene s’ha tornat a obrir en canal per a fer callar una vegada més a totes aqueixes veus que rumoregen sobre la seua relació amb el pare de les seues dues filles. 

Últimes notícies

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.