6.8 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Irene Rosales parla alt i clar sobre la seua suposada ruptura amb Kiko Rivera

 

La notícia de l’abandó televisiu d’Irene Rosales del programa ‘Viva la Vida’ de Telecinco no ha deixat indiferent a ningú. Fa unes setmanes, la dona de Kiko Rivera anunciava la seua decisió d’allunyar-se dels focus de les cambres durant un període de temps pel fet que la situació familiar del seu marit li ha superat. Pel bé de si mateixa i de la seua salut mental, Irene ha deixat arrere el seu treball en ‘Mediaset’ on ha treballat com a col·laboradora els últims dos anys.

 

Un comiat televisiu que ha portat amb si moltes crítiques i rumors que assenyalen al seu matrimoni i a una possible crisi amb el fill d’Isabel Pantoja com la causa de tot. Cansada de la situació, Irene Rosales ha concedit una entrevista a la revista ‘Lecturas’ on ha respost sense por a totes les acusacions que ha rebut últimament.

 

Rosales insisteix que tot està bé en el seu matrimoni: “Estem millor que mai. Simplement he decidit deixar la televisió, i ha sigut una casualitat que algú s’ha inventat això. Vull apartar-me de tot. No hi ha res de crisi, no hi ha res de res”. D’altra banda, la nora d’Isabel Pantoja també ha aprofitat per a negar que s’haja enfadat amb el seu marit per haver-se comprat un cotxe: “Res, per a res”. I sobre el patrimoni del seu marit, Irene Rosales respon amb sentit de l’humor: “Si té un milió d’euros, que em done una miqueta”.

 

El missatge d’Irene Rosales contra Isabel Pantoja

Kiko Rivera i Irene Rosales van començar la seua relació l’any 2014. Des de llavors, tots dos han format una família junts i han superat molts obstacles, sent un d’ells l‘addicció del Dj. “La por que tinga una recaiguda el tindré per a tota la vida”, ha confessat.

 

“La recuperació de Kiko va ser una cosa dura. Només el fet de poder tindre converses et donava la vida, i és una cosa que amb Isabel Pantoja m’ha faltat. Les tenia amb la meua mare”, explicava sense embuts. Unes declaracions on Irene s’ha tornat a obrir en canal per a fer callar una vegada més a totes aqueixes veus que rumoregen sobre la seua relació amb el pare de les seues dues filles. 

Últimes notícies

L’atur baixa un 8,10% en 2025 en la Comunitat Valenciana i un 5,94% a Espanya

La Comunitat Valenciana va retallar l'atur en 25.560 persones en 2025, segon major descens en termes absoluts. A Espanya, la desocupació va caure un 5,94%.

Onze comunitats en alerta per nevades, amb Cantàbria en nivell taronja

Cantàbria està este dilluns en nivell taronja per nevades des de 700-800 metres i altres deu comunitats mantenen avís groc. L'episodi arriba amb fred intens, pluges i temporal marítim en diversos punts.

Indonèsia reprén la busca dels dos espanyols desapareguts després de trobar un segon cos

Els equips de rescat van concentrar l'operatiu entorn de l'illa de Serai i van ampliar la busca fins al dimecres, després d'identificar a Fernando Martín. La família demana mantindre el dispositiu i va acompanyar les tasques en la zona.

Pluges en el sud de la Comunitat i baixada de temperatures este dilluns

Cel cobert, pluges més probables cap al sud i descens tèrmic, amb la cota de neu en 500 metres en el nord. El dimarts seguirà el fred amb gelades i ratxes de nord-oest.

Indonèsia intensifica la busca de dos espanyols desapareguts després de trobar un segon cos

Indonèsia va reprendre l'operatiu per a localitzar a dos menors després del naufragi del KM Putri Sakinah; el diumenge es va identificar el cos de Fernando Martín.

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.

València Basket atropella al Manresa (103-76) i consolida la seua segona plaça

El conjunt taronja va imposar un ritme alt, va castigar les pèrdues del rival i va tancar el dol amb parcials demolidors. Pradilla va destacar amb 21 punts.

El Govern valencià dona suport a una transició democràtica i pacífica a Veneçuela

Susana Camarero ha expressat el suport del Consell a una transició pacífica i amb garanties a Veneçuela i ha demanat respecte als drets humans i l'alliberament de presos polítics. L'Executiu ha acudit a una concentració de la diàspora a València i ha reclamat responsabilitat a actors internacionals i fermesa al Govern d'Espanya.