Irene Rosales parla alt i clar sobre la seua suposada ruptura amb Kiko Rivera

 

La notícia de l’abandó televisiu d’Irene Rosales del programa ‘Viva la Vida’ de Telecinco no ha deixat indiferent a ningú. Fa unes setmanes, la dona de Kiko Rivera anunciava la seua decisió d’allunyar-se dels focus de les cambres durant un període de temps pel fet que la situació familiar del seu marit li ha superat. Pel bé de si mateixa i de la seua salut mental, Irene ha deixat arrere el seu treball en ‘Mediaset’ on ha treballat com a col·laboradora els últims dos anys.

 

Un comiat televisiu que ha portat amb si moltes crítiques i rumors que assenyalen al seu matrimoni i a una possible crisi amb el fill d’Isabel Pantoja com la causa de tot. Cansada de la situació, Irene Rosales ha concedit una entrevista a la revista ‘Lecturas’ on ha respost sense por a totes les acusacions que ha rebut últimament.

 

Rosales insisteix que tot està bé en el seu matrimoni: «Estem millor que mai. Simplement he decidit deixar la televisió, i ha sigut una casualitat que algú s’ha inventat això. Vull apartar-me de tot. No hi ha res de crisi, no hi ha res de res». D’altra banda, la nora d’Isabel Pantoja també ha aprofitat per a negar que s’haja enfadat amb el seu marit per haver-se comprat un cotxe: «Res, per a res». I sobre el patrimoni del seu marit, Irene Rosales respon amb sentit de l’humor: «Si té un milió d’euros, que em done una miqueta».

 

El missatge d’Irene Rosales contra Isabel Pantoja

Kiko Rivera i Irene Rosales van començar la seua relació l’any 2014. Des de llavors, tots dos han format una família junts i han superat molts obstacles, sent un d’ells l‘addicció del Dj. “La por que tinga una recaiguda el tindré per a tota la vida”, ha confessat.

 

“La recuperació de Kiko va ser una cosa dura. Només el fet de poder tindre converses et donava la vida, i és una cosa que amb Isabel Pantoja m’ha faltat. Les tenia amb la meua mare”, explicava sense embuts. Unes declaracions on Irene s’ha tornat a obrir en canal per a fer callar una vegada més a totes aqueixes veus que rumoregen sobre la seua relació amb el pare de les seues dues filles. 

Últimes notícies

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.

La Nucia acull el Ple del Consell en el 321 aniversari de la seua fundació

La Nucia ha acollit el Ple del Consell amb motiu del 321 aniversari de la seua fundació, en una jornada en què Juanfran Pérez Llorca ha reivindicat el municipi com a referent esportiu europeu i ha ratificat el suport de la Generalitat als nous centres educatius.

Emotiva despedida d’El Último de la Fila a València després de dotze nits de gira

El Último de la Fila ha tancat la seua gira amb un últim concert al Ciutat de València, carregat de nostàlgia, humor i agraïment al públic valencià.

Cada valencià rep 3.465 euros en gasto social, un 27 % més que fa cinc anys

El gasto en sanitat, educació i servicis socials de la Generalitat ha augmentat un 27,6 % des de 2020 i arriba als 3.465 euros anuals per persona, segons un informe estatal.

Pérez Llorca oferix ajuda a Andalusia després de l’incendi mortal d’Almeria

Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li el suport de la Comunitat Valenciana després de l’incendi forestal d’Almeria, amb onze morts, i li ha oferit tots els mitjans que considere necessaris.

València acomiada El Último de la Fila amb dotze nits de felicitat i un últim concert inesborrable

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn, després de quasi trenta anys, amb un concert d’homenatge als seus fans valencians i d’altres territoris. Manolo García i Quim Portet han agraït dotze nits de música, emoció i records compartits.

Pérez Llorca oferix a Andalusia tots els mitjans valencians després de l’incendi mortal d’Almeria

El president Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li suport pel greu incendi d’Almeria, amb onze morts, i ha oferit tots els recursos valencians que calguen.

El Último de la Fila s’acomiada a València amb un últim concert ple d’emoció

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn després de quasi trenta anys, amb un concert emotiu, records als fans i un missatge final d’agraïment.