Irrecognoscible Damiano David, líder de Måneskin… pel seu impacte canvi físic

Damiano David Eurovisió 2021

 

Itàlia va ser la guanyadora de l’edició d’este any d’Eurovisió, amb el seu grup Måneskin, el vocalista del qual és l’estrela del pop italiana Daminano David.

El cantant s’ha vist embolicat en diverses polèmiques: acusacions de plagi al seu país pel tema Zitti e Buoni i recentment l’ombra que poguera haver consumit drogues durant el Festival de la Cançó.

De la primera es va lliurar després que el tema passara diversos exàmens tècnics i de l’última el va fer de la manera més clara, sotmetent-se a un test que va acabar amb totes les sospites. “No va haver-hi consum de drogues a la Sala Verda i considerem l’assumpte tancat”, va explicar la UER després que donara negatiu.

Ara, el mig britànic Daily Mail ha publicat unes imatges de la seua època adolescent, amb les quals subratlla que ja estava involucrat en el món de la música però, incideixen que “pel seu look”, molt lluny de qualsevol controvèrsia. Costa tant creure que l’artista que va actuar en Eurovisió és la mateixa persona que eixe jove col·legial, que es podria dir que està… Irrecognoscible.

Damiano David Eurovisió 2021 d'adolescent

El grup es va donar a conéixer en l’edició italiana de Factor X, en 2017, quan els seus quatre components van acabar la secundària i es van dedicar de ple a la seua faceta musical. Van quedar segons en el programa amb la cançó Kiss This.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.