Irrecognoscible Damiano David, líder de Måneskin… pel seu impacte canvi físic

Damiano David Eurovisió 2021

 

Itàlia va ser la guanyadora de l’edició d’este any d’Eurovisió, amb el seu grup Måneskin, el vocalista del qual és l’estrela del pop italiana Daminano David.

El cantant s’ha vist embolicat en diverses polèmiques: acusacions de plagi al seu país pel tema Zitti e Buoni i recentment l’ombra que poguera haver consumit drogues durant el Festival de la Cançó.

De la primera es va lliurar després que el tema passara diversos exàmens tècnics i de l’última el va fer de la manera més clara, sotmetent-se a un test que va acabar amb totes les sospites. “No va haver-hi consum de drogues a la Sala Verda i considerem l’assumpte tancat”, va explicar la UER després que donara negatiu.

Ara, el mig britànic Daily Mail ha publicat unes imatges de la seua època adolescent, amb les quals subratlla que ja estava involucrat en el món de la música però, incideixen que “pel seu look”, molt lluny de qualsevol controvèrsia. Costa tant creure que l’artista que va actuar en Eurovisió és la mateixa persona que eixe jove col·legial, que es podria dir que està… Irrecognoscible.

Damiano David Eurovisió 2021 d'adolescent

El grup es va donar a conéixer en l’edició italiana de Factor X, en 2017, quan els seus quatre components van acabar la secundària i es van dedicar de ple a la seua faceta musical. Van quedar segons en el programa amb la cançó Kiss This.

Últimes notícies

Sanitat i Sindicat Mèdic acosten postures sobre la jornada de 35 hores i les guàrdies

El Sindicat Mèdic CESMCV i la Conselleria de Sanitat han acostat postures en la negociació sobre la jornada de 35 hores, les guàrdies, els trasllats i la situació dels residents, encara que admeten que queden punts per resoldre.

Sagunt a Escena 2025 arranca amb ‘El Narciso en su opinión’ i grans espectacles al carrer

El festival Sagunt a Escena, que arriba a la 43 edició, obrirà l’1 d’agost al Teatre Romà amb ‘El Narciso en su opinión’ i oferirà 19 espectacles, molts d’ells de creació valenciana i alguns de gran format en espais públics de Sagunt.

Pérez Llorca gaudix de la quinta mascletà de les Fogueres de Sant Joan a Alacant

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assistit a la quinta mascletà del concurs de les Fogueres de Sant Joan a Alacant, disparada per Pirotècnia Ferrández, després de visitar els racons dels mitjans de comunicació als jardins del Palau Provincial.

Una mascletà digital a Alacant arriba als 124,2 decibels en plenes Fogueres

La pirotècnia Hermanos Ferrández de Beniel ha disparat a la plaça dels Luceros d'Alacant una mascletà digital de cinc minuts i 24 segons que ha arribat als 124,2 decibels, amb 150 quilos de pólvora.

Zorita i Sumacàrcer freguen els 39 graus en el segon dia del pic de calor a la Comunitat

Zorita del Maestrazgo i Sumacàrcer han registrat 38,8 graus en el segon dia del pic de l’episodi càlid, amb alerta groga per altes temperatures en tota la província de València i el sud d’Alacant.

Plans especials de seguretat i emergències per a l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

L’eclipsi total de Sol del 12 d’agost comptarà amb un Pla Especial de Seguretat i un altre de Protecció Civil per a ordenar la mobilitat, reforçar la seguretat i coordinar la resposta davant possibles emergències a tot l’Estat.

L’ATV facilita 29.314 declaracions de la renda a una setmana del tancament de campanya

El termini finalitza el 30 de juny i la cita prèvia es pot sol·licitar fins al dia 29

La Generalitat reclama 4.000 milions a l’Estat per a la dependència i veu curta la inversió actual

La consellera Elena Albalat considera insuficient la inversió estatal de 2.218 milions per a la dependència i exigix al Govern que salde un deute de 4.000 milions amb la Comunitat Valenciana.