Irrecognoscible Damiano David, líder de Måneskin… pel seu impacte canvi físic

Damiano David Eurovisió 2021

 

Itàlia va ser la guanyadora de l’edició d’este any d’Eurovisió, amb el seu grup Måneskin, el vocalista del qual és l’estrela del pop italiana Daminano David.

El cantant s’ha vist embolicat en diverses polèmiques: acusacions de plagi al seu país pel tema Zitti e Buoni i recentment l’ombra que poguera haver consumit drogues durant el Festival de la Cançó.

De la primera es va lliurar després que el tema passara diversos exàmens tècnics i de l’última el va fer de la manera més clara, sotmetent-se a un test que va acabar amb totes les sospites. “No va haver-hi consum de drogues a la Sala Verda i considerem l’assumpte tancat”, va explicar la UER després que donara negatiu.

Ara, el mig britànic Daily Mail ha publicat unes imatges de la seua època adolescent, amb les quals subratlla que ja estava involucrat en el món de la música però, incideixen que “pel seu look”, molt lluny de qualsevol controvèrsia. Costa tant creure que l’artista que va actuar en Eurovisió és la mateixa persona que eixe jove col·legial, que es podria dir que està… Irrecognoscible.

Damiano David Eurovisió 2021 d'adolescent

El grup es va donar a conéixer en l’edició italiana de Factor X, en 2017, quan els seus quatre components van acabar la secundària i es van dedicar de ple a la seua faceta musical. Van quedar segons en el programa amb la cançó Kiss This.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.