Irrecognoscible Damiano David, líder de Måneskin… pel seu impacte canvi físic

Damiano David Eurovisió 2021

 

Itàlia va ser la guanyadora de l’edició d’este any d’Eurovisió, amb el seu grup Måneskin, el vocalista del qual és l’estrela del pop italiana Daminano David.

El cantant s’ha vist embolicat en diverses polèmiques: acusacions de plagi al seu país pel tema Zitti e Buoni i recentment l’ombra que poguera haver consumit drogues durant el Festival de la Cançó.

De la primera es va lliurar després que el tema passara diversos exàmens tècnics i de l’última el va fer de la manera més clara, sotmetent-se a un test que va acabar amb totes les sospites. “No va haver-hi consum de drogues a la Sala Verda i considerem l’assumpte tancat”, va explicar la UER després que donara negatiu.

Ara, el mig britànic Daily Mail ha publicat unes imatges de la seua època adolescent, amb les quals subratlla que ja estava involucrat en el món de la música però, incideixen que “pel seu look”, molt lluny de qualsevol controvèrsia. Costa tant creure que l’artista que va actuar en Eurovisió és la mateixa persona que eixe jove col·legial, que es podria dir que està… Irrecognoscible.

Damiano David Eurovisió 2021 d'adolescent

El grup es va donar a conéixer en l’edició italiana de Factor X, en 2017, quan els seus quatre components van acabar la secundària i es van dedicar de ple a la seua faceta musical. Van quedar segons en el programa amb la cançó Kiss This.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.