Irrecognoscible Damiano David, líder de Måneskin… pel seu impacte canvi físic

Damiano David Eurovisió 2021

 

Itàlia va ser la guanyadora de l’edició d’este any d’Eurovisió, amb el seu grup Måneskin, el vocalista del qual és l’estrela del pop italiana Daminano David.

El cantant s’ha vist embolicat en diverses polèmiques: acusacions de plagi al seu país pel tema Zitti e Buoni i recentment l’ombra que poguera haver consumit drogues durant el Festival de la Cançó.

De la primera es va lliurar després que el tema passara diversos exàmens tècnics i de l’última el va fer de la manera més clara, sotmetent-se a un test que va acabar amb totes les sospites. “No va haver-hi consum de drogues a la Sala Verda i considerem l’assumpte tancat”, va explicar la UER després que donara negatiu.

Ara, el mig britànic Daily Mail ha publicat unes imatges de la seua època adolescent, amb les quals subratlla que ja estava involucrat en el món de la música però, incideixen que “pel seu look”, molt lluny de qualsevol controvèrsia. Costa tant creure que l’artista que va actuar en Eurovisió és la mateixa persona que eixe jove col·legial, que es podria dir que està… Irrecognoscible.

Damiano David Eurovisió 2021 d'adolescent

El grup es va donar a conéixer en l’edició italiana de Factor X, en 2017, quan els seus quatre components van acabar la secundària i es van dedicar de ple a la seua faceta musical. Van quedar segons en el programa amb la cançó Kiss This.

Últimes notícies

Presó sense fiança per a la dona acusada de matar a ganivetades un home en un bar de València

Una jutgessa d Instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per a una dona de 35 anys acusada de matar presumptament a ganivetades un home de 45 anys en un bar del barri de l Olivereta el passat cap de setmana.

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.