Isabel Pantoja s’enfronta a una nova vida després del seu pas per ‘SV’

Isabel Pantoja a 'Supervivientes'

Isabel Pantoja ha viscut un abans i un després en la seua vida | Telecinco

 

Isabel Pantoja, tot i que encara està submergida en la voràgine mediàtica de ‘Supervivientes’, ja comença a planificar la seua vida en els pròxims mesos. Sense dubte, el seu pas pel programa ha suposat un abans i un després en la seua vida.

 

El primer canvi que ha patit la cantant ha sigut emocional, i és que ella mateixa va confessar que ha conseguit desfer-se de pors relacionades amb el seu passat que tenia instaurades en el seu pensament. Per això, ara encara una nova etapa renovada i amb més energia que mai per a centrar-se en les coses realment importants en la vida.

 

Una festa, una nova faena i una mediació com a mare

A curt termini, el primer compromís que tindrà la cantant després que este dijous finalitze ‘Supervivientes’ és el de celebrar amb una gran festa el seu 63é aniversari. Segons les primeres informacions, la cantant estaria organitzant una festa en la que, a banda dels seus amics i familiars, també convidaria a noves amistats com Omar Montes, un dels seus pilars en l’illa.

 

D’altra banda, un dels canvis més dràstics que patiria la vida de la Pantoja seria el seu traslladat a Madrid. En eixe sentit, tot apunta al fet que la raó seria perquè li venen uns mesos de molta faena en la capital, ja que està previst que participe com a jurat en un programa de talent juvenil. Concretament, s’especula amb la possibilitat que la Pantoja siga jurat del concurs ‘Idol Kids’.

 

Per tant, si viu en Madrid, evitaria els viatges diaris i podria disfrutar d’una nova vida en una casa que hauria manat comprar al seu germà i que tindria un valor aproximat de 2,5 milions d’euros. Finalment, a ningú se li escapa que ara la Pantoja ha de fer més de mare que mai i intentar solucionar les diferències existents entre els seus dos fills: Kiko Rivera i Chabelita.

Isabel Pantoja a 'Supervivientes'

Isabel Pantoja es traslladarà a viure a Madrid | Telecinco 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU