Isabel Pantoja s’enfronta a una nova vida després del seu pas per ‘SV’

Isabel Pantoja a 'Supervivientes'

Isabel Pantoja ha viscut un abans i un després en la seua vida | Telecinco

 

Isabel Pantoja, tot i que encara està submergida en la voràgine mediàtica de ‘Supervivientes’, ja comença a planificar la seua vida en els pròxims mesos. Sense dubte, el seu pas pel programa ha suposat un abans i un després en la seua vida.

 

El primer canvi que ha patit la cantant ha sigut emocional, i és que ella mateixa va confessar que ha conseguit desfer-se de pors relacionades amb el seu passat que tenia instaurades en el seu pensament. Per això, ara encara una nova etapa renovada i amb més energia que mai per a centrar-se en les coses realment importants en la vida.

 

Una festa, una nova faena i una mediació com a mare

A curt termini, el primer compromís que tindrà la cantant després que este dijous finalitze ‘Supervivientes’ és el de celebrar amb una gran festa el seu 63é aniversari. Segons les primeres informacions, la cantant estaria organitzant una festa en la que, a banda dels seus amics i familiars, també convidaria a noves amistats com Omar Montes, un dels seus pilars en l’illa.

 

D’altra banda, un dels canvis més dràstics que patiria la vida de la Pantoja seria el seu traslladat a Madrid. En eixe sentit, tot apunta al fet que la raó seria perquè li venen uns mesos de molta faena en la capital, ja que està previst que participe com a jurat en un programa de talent juvenil. Concretament, s’especula amb la possibilitat que la Pantoja siga jurat del concurs ‘Idol Kids’.

 

Per tant, si viu en Madrid, evitaria els viatges diaris i podria disfrutar d’una nova vida en una casa que hauria manat comprar al seu germà i que tindria un valor aproximat de 2,5 milions d’euros. Finalment, a ningú se li escapa que ara la Pantoja ha de fer més de mare que mai i intentar solucionar les diferències existents entre els seus dos fills: Kiko Rivera i Chabelita.

Isabel Pantoja a 'Supervivientes'

Isabel Pantoja es traslladarà a viure a Madrid | Telecinco 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.