17.8 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Isabel Pantoja s’enfronta a una nova vida després del seu pas per ‘SV’

Isabel Pantoja a 'Supervivientes'

Isabel Pantoja ha viscut un abans i un després en la seua vida | Telecinco

 

Isabel Pantoja, tot i que encara està submergida en la voràgine mediàtica de ‘Supervivientes’, ja comença a planificar la seua vida en els pròxims mesos. Sense dubte, el seu pas pel programa ha suposat un abans i un després en la seua vida.

 

El primer canvi que ha patit la cantant ha sigut emocional, i és que ella mateixa va confessar que ha conseguit desfer-se de pors relacionades amb el seu passat que tenia instaurades en el seu pensament. Per això, ara encara una nova etapa renovada i amb més energia que mai per a centrar-se en les coses realment importants en la vida.

 

Una festa, una nova faena i una mediació com a mare

A curt termini, el primer compromís que tindrà la cantant després que este dijous finalitze ‘Supervivientes’ és el de celebrar amb una gran festa el seu 63é aniversari. Segons les primeres informacions, la cantant estaria organitzant una festa en la que, a banda dels seus amics i familiars, també convidaria a noves amistats com Omar Montes, un dels seus pilars en l’illa.

 

D’altra banda, un dels canvis més dràstics que patiria la vida de la Pantoja seria el seu traslladat a Madrid. En eixe sentit, tot apunta al fet que la raó seria perquè li venen uns mesos de molta faena en la capital, ja que està previst que participe com a jurat en un programa de talent juvenil. Concretament, s’especula amb la possibilitat que la Pantoja siga jurat del concurs ‘Idol Kids’.

 

Per tant, si viu en Madrid, evitaria els viatges diaris i podria disfrutar d’una nova vida en una casa que hauria manat comprar al seu germà i que tindria un valor aproximat de 2,5 milions d’euros. Finalment, a ningú se li escapa que ara la Pantoja ha de fer més de mare que mai i intentar solucionar les diferències existents entre els seus dos fills: Kiko Rivera i Chabelita.

Isabel Pantoja a 'Supervivientes'

Isabel Pantoja es traslladarà a viure a Madrid | Telecinco 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PSPV portarà a Antifrau el ‘pelotazo’ de les vivendes públiques a Alacant

El PSPV portarà a l'Agència Antifrau el presumpte pelotazo en l'adjudicació de vivendes públiques en La Condomina. Demana explicacions, dimissions i més control.

El Barça no es fia i prepara canvis davant un Elx en urgència

El Barcelona afronta el dol en el Martínez Valero amb respecte a un Elx necessitat i amb nombroses baixes. Hansi Flic vigila la fragilitat defensiva i sospesa ajustos en l'equip.

Osasuna rep a un Vila-real en la seua pitjor ratxa recent amb la confiança reforçada

Osasuna afronta el dol en El Sadar enfortit pel seu primer triomf a domicili del curs, mentres el Vila-real arriba després de quatre derrotes seguides i poc descans.

El ‘petxinot’, el xicotet mol·lusc clau per a la filtració de l’aigua en L’Albufera

El petxinot, una cloïssa d'aigua dolça en perill crític, filtra milers de litres i sosté l'equilibri de L'Albufera. Una aliança impulsa la seua reproducció i reintroducció.

L’acusat nega l’assassinat del canonge i admet que va traure diners amb les seues targetes

El processament per l'assassinat del canonge emèrit a València ha negat l'homicidi davant el jurat i ha reconegut retirades i pagaments amb les targetes del sacerdot. El fiscal sosté que va estar en tot i que la desaparició de proves impedix corroborar la seua versió.

Detingut per robar més de 7.000 euros en tabac en botigues dels aeroports d’Alacant, València i Tenerife

Un home de 38 anys ha sigut detingut a Alacant-Elx per almenys una desena de furts en duty free d'Alacant, València i Santa Cruz de Tenerife. El botí en tabac va ascendir a 7.179,20 euros i l'operació seguix oberta amb mesures cautelars d'allunyament.

L’alcalde afirma que l’edil d’Urbanisme va ser adjudicatària d’una vivenda social abans d’entrar en política

Barcala ha sostingut que Rocío Gómez va obtindre la condició d'adjudicatària en 2018, cinc anys abans de ser regidor, i ha ordenat un expedient per a aclarir l'ocorregut. Ha promés màxima contundència i transparència, amb informació a l'oposició i possibles actuacions davant fiscalia.

Llopis apunta al rècord d’Espanya a València però evita la pressió

Quique Llopis competix este dissabte en el GP Internacional València 2026 amb el rècord nacional de 60 m barres en el punt de mira. Compartix la plusmarca de 7.48 amb Orlando Ortega i assegura que arriba sense pressió.