18.8 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Isabel Pantoja s’enfronta a una nova vida després del seu pas per ‘SV’

Isabel Pantoja a 'Supervivientes'

Isabel Pantoja ha viscut un abans i un després en la seua vida | Telecinco

 

Isabel Pantoja, tot i que encara està submergida en la voràgine mediàtica de ‘Supervivientes’, ja comença a planificar la seua vida en els pròxims mesos. Sense dubte, el seu pas pel programa ha suposat un abans i un després en la seua vida.

 

El primer canvi que ha patit la cantant ha sigut emocional, i és que ella mateixa va confessar que ha conseguit desfer-se de pors relacionades amb el seu passat que tenia instaurades en el seu pensament. Per això, ara encara una nova etapa renovada i amb més energia que mai per a centrar-se en les coses realment importants en la vida.

 

Una festa, una nova faena i una mediació com a mare

A curt termini, el primer compromís que tindrà la cantant després que este dijous finalitze ‘Supervivientes’ és el de celebrar amb una gran festa el seu 63é aniversari. Segons les primeres informacions, la cantant estaria organitzant una festa en la que, a banda dels seus amics i familiars, també convidaria a noves amistats com Omar Montes, un dels seus pilars en l’illa.

 

D’altra banda, un dels canvis més dràstics que patiria la vida de la Pantoja seria el seu traslladat a Madrid. En eixe sentit, tot apunta al fet que la raó seria perquè li venen uns mesos de molta faena en la capital, ja que està previst que participe com a jurat en un programa de talent juvenil. Concretament, s’especula amb la possibilitat que la Pantoja siga jurat del concurs ‘Idol Kids’.

 

Per tant, si viu en Madrid, evitaria els viatges diaris i podria disfrutar d’una nova vida en una casa que hauria manat comprar al seu germà i que tindria un valor aproximat de 2,5 milions d’euros. Finalment, a ningú se li escapa que ara la Pantoja ha de fer més de mare que mai i intentar solucionar les diferències existents entre els seus dos fills: Kiko Rivera i Chabelita.

Isabel Pantoja a 'Supervivientes'

Isabel Pantoja es traslladarà a viure a Madrid | Telecinco 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

John Korir s’imposa amb autoritat en la Marató de València

John Korir ha guanyat la 45 edició de la Marató de València amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any. La victòria s'ha construït amb un canvi de ritme decisiu en el km 25.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any i bat el rècord de la Marató de València

Joyciline Jepkosgei es va imposar amb 2.14:00 en la 45 edició, rècord de la prova i millor marca mundial de 2025. Peres Jepchirchir va ser segona i Meritxell Soler novena.

L’aeroport de Castelló bat el seu rècord anual en superar els 304.000 passatgers

La infraestructura ha aconseguit 304.493 usuaris en el que va de 2025 i ha superat un mes abans la meta de 300.000. El trànsit creix un 16% l'any i un 10% al novembre, amb 14 rutes operades i més oferta prevista per a 2026.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

Detingut a Madrid un home de 44 anys pel robatori de l'exclusiva bicicleta d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. La bici, valorada en 15.000-20.000 euros, es va rastrejar amb cambres.

Aire net, connexió social i teixits intel·ligents per a ciutats més habitables

Centres tecnològics valencians desenrotllen recobriments que depuren l'aire, tèxtils i mobiliari amb sensors i una plataforma que combat la soledat dels majors.

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.