Isabel Pantoja s’enfronta a una nova vida després del seu pas per ‘SV’

Isabel Pantoja a 'Supervivientes'

Isabel Pantoja ha viscut un abans i un després en la seua vida | Telecinco

 

Isabel Pantoja, tot i que encara està submergida en la voràgine mediàtica de ‘Supervivientes’, ja comença a planificar la seua vida en els pròxims mesos. Sense dubte, el seu pas pel programa ha suposat un abans i un després en la seua vida.

 

El primer canvi que ha patit la cantant ha sigut emocional, i és que ella mateixa va confessar que ha conseguit desfer-se de pors relacionades amb el seu passat que tenia instaurades en el seu pensament. Per això, ara encara una nova etapa renovada i amb més energia que mai per a centrar-se en les coses realment importants en la vida.

 

Una festa, una nova faena i una mediació com a mare

A curt termini, el primer compromís que tindrà la cantant després que este dijous finalitze ‘Supervivientes’ és el de celebrar amb una gran festa el seu 63é aniversari. Segons les primeres informacions, la cantant estaria organitzant una festa en la que, a banda dels seus amics i familiars, també convidaria a noves amistats com Omar Montes, un dels seus pilars en l’illa.

 

D’altra banda, un dels canvis més dràstics que patiria la vida de la Pantoja seria el seu traslladat a Madrid. En eixe sentit, tot apunta al fet que la raó seria perquè li venen uns mesos de molta faena en la capital, ja que està previst que participe com a jurat en un programa de talent juvenil. Concretament, s’especula amb la possibilitat que la Pantoja siga jurat del concurs ‘Idol Kids’.

 

Per tant, si viu en Madrid, evitaria els viatges diaris i podria disfrutar d’una nova vida en una casa que hauria manat comprar al seu germà i que tindria un valor aproximat de 2,5 milions d’euros. Finalment, a ningú se li escapa que ara la Pantoja ha de fer més de mare que mai i intentar solucionar les diferències existents entre els seus dos fills: Kiko Rivera i Chabelita.

Isabel Pantoja a 'Supervivientes'

Isabel Pantoja es traslladarà a viure a Madrid | Telecinco 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les denúncies per violència de gènere creixen un 5,8 % fins a 7.080 casos en tres mesos

Els jutjats de la Comunitat Valenciana han registrat 7.080 denúncies per violència de gènere en el primer trimestre, un 5,8 % més, amb 6.327 víctimes i un descens de les ordres de protecció i de les persones enjuiciades.

Rufus Wainwright porta el seu concert més íntim a Les Arts el 2 de juliol

L’Auditori del Palau de les Arts Reina Sofía acollirà dijous 2 de juliol, a les 19.30 hores, un concert acústic i íntim de Rufus Wainwright, dins de la gira 'Goint to a Town Solo'. El cantant alternarà guitarra i piano per a repassar la seua trajectòria, de l’àlbum debut de 1998 fins a 'Folkocracy' (2023).

Tres trens cancel·lats en la C2 per la vaga en Renfe però la resta de serveis funcionen amb normalitat

La vaga convocada pel Sindicato Ferroviario este dilluns ha provocat la cancel·lació de tres servicis de Rodalia en la línia C2 a Valencia, mentres que l’Alta Velocitat i la Llarga i Mitja Distància circulen amb normalitat en la Comunitat Valenciana.

Detingut el conductor d’un dels vehicles en l’accident mortal de la N-340 amb quatre víctimes

La Guàrdia Civil ha detingut el conductor d’un dels cotxes implicats en l’accident d’esta matinada a la N-340 a Benicàssim, on han mort quatre persones i sis hòmens han resultat ferits greus.

Deting a Bétera per furtar 44 cadells de gos i 84 paloms de competició

La Guàrdia Civil ha detingut a Bétera un home de 41 anys acusat de robar 44 cadells de gos i nombrosos paloms de competició a Náquera, valorats en quasi 145.000 euros, i d’ocho delictes de maltractament animal.

Tecnologies immersives que ja transformen la indústria i la salut mental i física

L’ITI impulsa els projectes cuidAR i ECOSIDEA, que utilitzen entorns digitals immersius i intel·ligència artificial per millorar teràpies, formació i processos industrials.

Ruixats forts i granís en l’interior nord mentre el sud lluïx ras

L’interior de la mitat nord de la Comunitat Valenciana espera esta vesprada ruixats i tronades localment fortes amb granís, mentre que el sud tindrà cel poc nuvolós o ras i temperatures sense grans canvis.

Una dona cau des del bany de la seua vivenda sobre un llavacotxes a Benetússer

Una dona ha resultat ferida en cedir el sòl del bany de la seua vivenda i caure uns cinc metres sobre un llavacotxes tancat al públic a Benetússer. La Policia Local i Urbanisme investiguen hui si el colapse està relacionat amb obres o amb el mal estat de la finca.