Mila Ximénez participarà en ‘GH VIP 7’

 

Telecinco ja estudia noves tècniques per a seguir captant a l’audiència una volta finalitze este mateix dijous l’última i una de les més vistes edicions de ‘Supervivientes’.

 

Per això, calfa ja motors per a iniciar el càsting de ‘GH VIP 7’, un altre dels programes estrela de la cadena televisiva. Ara, quan pràcticament no hi ha cap novetat ni informació en referència als concursants que ompliran la casa de Guadalix de la Sierra, sona amb força el de la periodista Mila Ximénez.

 

Cobraria una sucosa xifra cada setmana

Segons ha confirmat la revista ‘¡QMD!’, la col·laboradora de ‘Sálvame’ seria una de les sorpreses per a esta setena edició del concurs. I és que, tot i que en les últimes setmanes Ximénez ha confessat sentir-se molt agotada emocionalment a causa de la seua exposició a ‘Sálvame’, pareix que el preu que li oferixen en ‘GH VIP’ li trauria tots els mals.

 

En eixe sentit, tot apunta al fet que Ximénez podria ingressar entre 30.000 i 40.000 euros setmanals, xifra suficientment sucosa com per a acceptar-la. Jorge Javier Vázquez ja va avançar en el seu blog la possible participació de Ximénez en el concurs però, fins ara, només havien sigut rumors sense confirmar.

 

Després de la informació de la revista, cada volta hi ha més fonts que consoliden la idea que la periodista, finalment, s’ha decidit a viure una nova aventura en un dels realities més vistos. No obstant això, encara ha d’arribar la final de ‘Supervivientes’ i tancar un cicle amb un programa que, gràcies a participacions com la d’Isabel Pantoja, han fet història en la televisió. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.

Morcillo tria l’Elche com a oportunitat clau per a la seua carrera

El centrecampista Javier Morcillo ha destacat en la seua presentació amb l’Elche que fitxar pel club il·licità és una oportunitat única i que confia en l’alt nivell de l’equip per a aconseguir la permanència.

Cinc anys de presó per apunyalar amb un tornavís un home a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat tres hòmens a cinc anys de presó per intentar matar un home amb un tornavís d’estrela i hauràn d’indemnitzar-lo amb més de 40.000 euros. La sentència també els prohibix acostar-se a la víctima durant sis anys i és ferma.