11.1 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Mila Ximénez participarà en ‘GH VIP 7’

 

Telecinco ja estudia noves tècniques per a seguir captant a l’audiència una volta finalitze este mateix dijous l’última i una de les més vistes edicions de ‘Supervivientes’.

 

Per això, calfa ja motors per a iniciar el càsting de ‘GH VIP 7’, un altre dels programes estrela de la cadena televisiva. Ara, quan pràcticament no hi ha cap novetat ni informació en referència als concursants que ompliran la casa de Guadalix de la Sierra, sona amb força el de la periodista Mila Ximénez.

 

Cobraria una sucosa xifra cada setmana

Segons ha confirmat la revista ‘¡QMD!’, la col·laboradora de ‘Sálvame’ seria una de les sorpreses per a esta setena edició del concurs. I és que, tot i que en les últimes setmanes Ximénez ha confessat sentir-se molt agotada emocionalment a causa de la seua exposició a ‘Sálvame’, pareix que el preu que li oferixen en ‘GH VIP’ li trauria tots els mals.

 

En eixe sentit, tot apunta al fet que Ximénez podria ingressar entre 30.000 i 40.000 euros setmanals, xifra suficientment sucosa com per a acceptar-la. Jorge Javier Vázquez ja va avançar en el seu blog la possible participació de Ximénez en el concurs però, fins ara, només havien sigut rumors sense confirmar.

 

Després de la informació de la revista, cada volta hi ha més fonts que consoliden la idea que la periodista, finalment, s’ha decidit a viure una nova aventura en un dels realities més vistos. No obstant això, encara ha d’arribar la final de ‘Supervivientes’ i tancar un cicle amb un programa que, gràcies a participacions com la d’Isabel Pantoja, han fet història en la televisió. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.