Mila Ximénez participarà en ‘GH VIP 7’

 

Telecinco ja estudia noves tècniques per a seguir captant a l’audiència una volta finalitze este mateix dijous l’última i una de les més vistes edicions de ‘Supervivientes’.

 

Per això, calfa ja motors per a iniciar el càsting de ‘GH VIP 7’, un altre dels programes estrela de la cadena televisiva. Ara, quan pràcticament no hi ha cap novetat ni informació en referència als concursants que ompliran la casa de Guadalix de la Sierra, sona amb força el de la periodista Mila Ximénez.

 

Cobraria una sucosa xifra cada setmana

Segons ha confirmat la revista ‘¡QMD!’, la col·laboradora de ‘Sálvame’ seria una de les sorpreses per a esta setena edició del concurs. I és que, tot i que en les últimes setmanes Ximénez ha confessat sentir-se molt agotada emocionalment a causa de la seua exposició a ‘Sálvame’, pareix que el preu que li oferixen en ‘GH VIP’ li trauria tots els mals.

 

En eixe sentit, tot apunta al fet que Ximénez podria ingressar entre 30.000 i 40.000 euros setmanals, xifra suficientment sucosa com per a acceptar-la. Jorge Javier Vázquez ja va avançar en el seu blog la possible participació de Ximénez en el concurs però, fins ara, només havien sigut rumors sense confirmar.

 

Després de la informació de la revista, cada volta hi ha més fonts que consoliden la idea que la periodista, finalment, s’ha decidit a viure una nova aventura en un dels realities més vistos. No obstant això, encara ha d’arribar la final de ‘Supervivientes’ i tancar un cicle amb un programa que, gràcies a participacions com la d’Isabel Pantoja, han fet història en la televisió. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.

El xofer de Mazón s’acull a la seua declaració judicial i evita respondre en la comissió del Congrés sobre la dana

El conductor de Carlos Mazón durant la dana de València es nega a respondre en la comissió del Congrés i es limita a remetre les seues explicacions a la declaració que ja va prestar davant el jutjat de Catarroja.

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.

Ampli desfasament en el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana

Sanitat situa el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana en el 7,43%, mentres que el sindicat CESMCV l'eleva fins al 90%, amb fortes diferències per províncies i condicionades pels servicis mínims.

Boies marines que convertixen dades del Mediterrani en art digital viu

El projecte Coneixement flotant transforma en temps real les dades de boies marines enfront d'Oropesa en art digital i escultures que conviden a reflexionar sobre el patrimoni natural i els anomenats temps liquidos.

Justícia i Fiscalia pacten 200 noves places de fiscals, 20 per a la Comunitat Valenciana

El Ministeri de Justícia i la Fiscalia General de l'Estat acorden el repartiment territorial de 200 noves places de fiscal. La Comunitat Valenciana suma 20 llocs i Madrid, Catalunya i Andalusia concentren el major reforç percentual i en números absoluts.

El Llevant es juga la permanència davant tres rivals europeus i dos finals en el Ciutat

El Llevant tancarà la temporada amb tres eixides davant equips en lluita per Europa i dos dols directes a casa que poden decidir la permanència en LaLiga.