Mila Ximénez participarà en ‘GH VIP 7’

 

Telecinco ja estudia noves tècniques per a seguir captant a l’audiència una volta finalitze este mateix dijous l’última i una de les més vistes edicions de ‘Supervivientes’.

 

Per això, calfa ja motors per a iniciar el càsting de ‘GH VIP 7’, un altre dels programes estrela de la cadena televisiva. Ara, quan pràcticament no hi ha cap novetat ni informació en referència als concursants que ompliran la casa de Guadalix de la Sierra, sona amb força el de la periodista Mila Ximénez.

 

Cobraria una sucosa xifra cada setmana

Segons ha confirmat la revista ‘¡QMD!’, la col·laboradora de ‘Sálvame’ seria una de les sorpreses per a esta setena edició del concurs. I és que, tot i que en les últimes setmanes Ximénez ha confessat sentir-se molt agotada emocionalment a causa de la seua exposició a ‘Sálvame’, pareix que el preu que li oferixen en ‘GH VIP’ li trauria tots els mals.

 

En eixe sentit, tot apunta al fet que Ximénez podria ingressar entre 30.000 i 40.000 euros setmanals, xifra suficientment sucosa com per a acceptar-la. Jorge Javier Vázquez ja va avançar en el seu blog la possible participació de Ximénez en el concurs però, fins ara, només havien sigut rumors sense confirmar.

 

Després de la informació de la revista, cada volta hi ha més fonts que consoliden la idea que la periodista, finalment, s’ha decidit a viure una nova aventura en un dels realities més vistos. No obstant això, encara ha d’arribar la final de ‘Supervivientes’ i tancar un cicle amb un programa que, gràcies a participacions com la d’Isabel Pantoja, han fet història en la televisió. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.