Mila Ximénez participarà en ‘GH VIP 7’

 

Telecinco ja estudia noves tècniques per a seguir captant a l’audiència una volta finalitze este mateix dijous l’última i una de les més vistes edicions de ‘Supervivientes’.

 

Per això, calfa ja motors per a iniciar el càsting de ‘GH VIP 7’, un altre dels programes estrela de la cadena televisiva. Ara, quan pràcticament no hi ha cap novetat ni informació en referència als concursants que ompliran la casa de Guadalix de la Sierra, sona amb força el de la periodista Mila Ximénez.

Anuncios

 

Cobraria una sucosa xifra cada setmana

Segons ha confirmat la revista ‘¡QMD!’, la col·laboradora de ‘Sálvame’ seria una de les sorpreses per a esta setena edició del concurs. I és que, tot i que en les últimes setmanes Ximénez ha confessat sentir-se molt agotada emocionalment a causa de la seua exposició a ‘Sálvame’, pareix que el preu que li oferixen en ‘GH VIP’ li trauria tots els mals.

 

En eixe sentit, tot apunta al fet que Ximénez podria ingressar entre 30.000 i 40.000 euros setmanals, xifra suficientment sucosa com per a acceptar-la. Jorge Javier Vázquez ja va avançar en el seu blog la possible participació de Ximénez en el concurs però, fins ara, només havien sigut rumors sense confirmar.

 

Després de la informació de la revista, cada volta hi ha més fonts que consoliden la idea que la periodista, finalment, s’ha decidit a viure una nova aventura en un dels realities més vistos. No obstant això, encara ha d’arribar la final de ‘Supervivientes’ i tancar un cicle amb un programa que, gràcies a participacions com la d’Isabel Pantoja, han fet història en la televisió. 

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.

Barcala rebutja la taxa turística i acusa l’oposició de demagògia festera

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, descarta aplicar la taxa turística per a finançar les Fogueres i acusa l'oposició i a la Federació de Fogueres de fer demagògia amb el sentiment fester.

La Generalitat completa la retirada de residus de la dana a l’interior de València

La Generalitat dona per tancat el dispositiu extraordinari de neteja després de la dana d'octubre de 2024 a l'interior de València, després de retirar més d'un milió de tones de residus i clausurar els punts d'apilament de Sot de Chera i Utiel.

Pérez Llorca reivindica el cooperativisme valencià com a motor d’ocupació i solidaritat

Pérez Llorca subratlla en els Premis Pepe Miquel el paper estratègic del cooperativisme valencià en la creació d'ocupació i en la construcció d'una societat més justa i solidària.

CCOO veu en la possible entrada de Geely en Ford Almussafes una opció estratègica condicionada a l’ocupació

CCOO PV valora amb prudència el possible desembarcament de Geely en la planta de Ford Almussafes i el veu com una oportunitat estratègica sempre que es blinden l'ocupació i les condicions laborals.

El Circuit Ricardo Tormo i la VIU llancen la primera Càtedra Motorsport a Espanya

El Circuit Ricardo Tormo i la Universitat Internacional de València creen la Càtedra Motorsport, un projecte pioner a Espanya que unix seguretat viària, rendiment i salut en l'esport de motor.

Hosbec rebutja la taxa turística i exigix millor finançament i infraestructures

El president de Hosbec critica la taxa turística per no resoldre la saturació ni finançar els servicis públics i reclama un millor finançament autonòmic i inversions en infraestructures clau per al turisme valencià.

Simulacre per a comprovar el sistema ÉS-Alert a l’entorn de la central nuclear de Cofrentes

Protecció Civil i Delegació del Govern realitzaran el 13 de maig un simulacre del sistema ÉS-Alert en la Zona I del PENVA de Cofrentes per a comprovar la seua cobertura i funcionament en un radi de 10 quilòmetres.